Serigala


 

Deel
 

 Well screw this

Ga naar beneden 
Scythe

Scythe


Well screw this Empty
BerichtOnderwerp: Well screw this   Well screw this Emptyma maa 28, 2016 8:49 pm

Normaal was de ondergrond waarschijnlijk één grote, modderige bende. Maar vanwege de kou was de grond bijna bevroren, en hoewel Scythe nog steeds wegzakte bij elke stap, was dat minder diep dan ze verwacht had. Maar het kostte veel energie om zich een weg te banen door deze troep, en het irriteerde haar.
Hoelang duurde het nog voor ze weer vaste grond onder haar poten zou voelen? De modderspetters zaten tot hoog op haar enkels, terwijl een koude bries dwars door haar dikke, verwaarloosde vacht waaide. Af en toe hoorde je de wolvin geërgerd zuchten of mompelen, vooral toen ze even haar aandacht verloor en half uitgleed in de modder. Scythe wist haar evenwicht te bewaren, maar ze was nu nog amper herkenbaar, met het gevoel dat ze meer modder was dan wolf. Bah. Bah. Bah.
Ondertussen merkte ze veel te laat op dat er een andere aanwezigheid was. Een andere wolf. De wolvin keek op, haar eerste reflex was het ontbloten van haar tanden en een waarschuwende blik. "Wie is daar?" Vroeg ze op duidelijke toon.

[Open]

_________________
Light the fire, burn it all away.
Lets have some revanche on the f*ckers who called me insane.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Well screw this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well screw this   Well screw this Emptyzo apr 03, 2016 5:38 pm

Blijkbaar had Serigala ook een moerassig gebied. Jammer genoeg dat ze daar pas achterkwam toen ze al tot halverwege haar poten in de modder stond. Het maakte het lopen er niet echt makkelijker op. Hoe was ze hier ook alweer terecht gekomen? Veel droge plekken had het moeras niet, dus het was echt goed zoeken naar de drogere stukken die het lopen wat makkelijker maakten. De enige die hierin was gelopen was ze niet. Ergens verder ontdekte ze al gauw een andere teef die behoorlijk aan het stuntelen was. Al gauw merkte de teef ook haar aanwezigheid en al was een rits vlijmscherpe tanden te zien. Nou nou, zo eng was ze toch ook weer niet. "Wie is daar?" werd er daarna geroepen. Kai probeerde ietwat dichterbij te komen, want de afstand tussen de twee wolven was aardig groot. Toen ze eenmaal een aantal wolflengtes van de teef af was bleef ze op een relatief droog stukje stilstaan. "Je bent ook niet echt een groot fan van moerassen zie ik," merkte ze op, terwijl er een klein grijnsje op haar gezicht speelde. Fijn dat er altijd nog wolven waren die nog minder konden dan zij.

_________________
Well screw this 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Scythe

Scythe


Well screw this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well screw this   Well screw this Emptyzo apr 03, 2016 6:53 pm

Omdat de teef enkele momenten stil was blijven staan, was ze steeds dieper weggezakt. Met veel moeite en een zuigend geluid, trok ze haar poten één voor één los en ze schudde haar vacht uit. Modderspatters vlogen in het rond. Tegenover haar was een wolvin verschenen, ouder dan zijzelf. Scythe kende haar niet, wat ook niet heel verrassend was. In WS had ze har leven opgebouwd, met een roedel, pups en een partner. En hier was ze verdwaalder dan ooit. Fantastisch.
De ravenzwarte teef tegenover haar sprak, en Scythe grijnsde even. Waarom moest ze precies op dit moment publiek vinden..?  Ze trof het weer. "Oh nee, een modderbadje schijnt wónderen te doen voor je huid," sprak de grijze teef met schorre, lichtelijk sarcastische stem en ze grinnikte.
Dit was geweldig. Alsof de modder haar humeur nog niet genoeg verpest had, moest er ook nog iemand zijn om haar geklungel te aanschouwen. Tof.

_________________
Light the fire, burn it all away.
Lets have some revanche on the f*ckers who called me insane.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Well screw this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well screw this   Well screw this Emptyma apr 04, 2016 11:55 am

Ze kon zich geen wolf bedenken die hier zonder problemen doorheen banjerde. Ze merkte toen ze al een aantal seconden stilstond dat zelfs op de relatief droge stukken ze naar beneden zakte. Toch wist ze zich nog redelijk staande te houden. "Oh nee, een modderbadje schijnt wonderen te doen voor je huid," hoorde ze de teef zeggen. Ohja, tuurlijk. Dat was ze helemaal vergeten. Het zand schuurde zo lekker je dooie huidcellen weg. "In dat geval zal ik je aanraden om eens helemaal kopje onder te gaan," greens ze. Ondertussen wiebelde ze wat heen en weer om te voorkomen dat zij op een gegeven moment weer vast kwam te zitten.

_________________
Well screw this 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Scythe

Scythe


Well screw this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well screw this   Well screw this Emptydi apr 05, 2016 6:50 pm

Er was een geur die Scythe nog niet eerder was opgevallen. Een geur die haar opvallend bekend voor kwam. De geur van de... Shadows...? De roedel waar ze zelf een actief lid van geweest was, toen OneBreath verdween, de twee roedels samensmolten in één en zij kon doorstromen. Na lange tijd was de oorlog tussen beide roedels beëindigd, een bondgenootschap ontstond.
De grijze, gespierde teef had niet verwacht dat de roedel hier verder zou bestaan. Hoe lang al? Een gevoel van koude woede ontstond bij de gedachte aan WS, hoe alles uit elkaar was gevallen daar en de roedel verdwenen leek. Dit was perfect. Een nieuwe kans om zich aan te sluiten ontstond. Tenminste, na meer research.
"Nahh bedankt, ik sla over." Grinnikte Scythe. Ze liet haar vijandige houding min of meer zakken, maar bleef alert. "Vergis ik me, of ruik ik... de Shadows?" Ze was vastberaden meer te weten te komen.

_________________
Light the fire, burn it all away.
Lets have some revanche on the f*ckers who called me insane.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Well screw this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well screw this   Well screw this Emptyza apr 09, 2016 3:50 pm

Haar advies van een modderbad werd niet aangenomen door de teef. In principe was dat modderbad al voor de helft gelukt, want de klodders reikten tot aan de borst van de wolvin. De wolvin vroeg opeens of ze Shadows rook. Tja, die geur zat al zo lang in haar vacht dat hij onmisbaar was, maar ze had niet verwacht dat iedereen de roedel zou kennen. Sowieso wolven die ze hier in Serigala tegenkwam. Natuurlijk zouden er vast wel verhalen in de ronde gaan van de komst van de roedel. De inwoners van Serigala zouden wel geschrokken zijn. Sowieso als ze te horen zouden krijgen dat de roedel binnenkort gebied zou gaan claimen. "Wat jij ruikt is inderdaad een Shadow," liet ze haar weten.

_________________
Well screw this 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Well screw this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well screw this   Well screw this Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Mossley Marsh-
Ga naar: