Serigala


 

Deel
 

 The Shadows

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Kai
Administrator

Kai


The Shadows - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Shadows   The Shadows - Pagina 2 Emptyma okt 10, 2016 4:08 pm

Craig is vanaf nu medealfa! De reu mag vanaf heden naast Kai shinen als leider van de roedel. De twee zijn nu al een tijdje samen en hebben zelfs al een nestje met elkaar. De rol van The Hand komt daarmee te vervallen. Misschien dat er binnenkort een nieuwe Hand wordt uitgekozen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

The Shadows - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Shadows   The Shadows - Pagina 2 Emptyma okt 10, 2016 7:27 pm

Kai schreef:
Craig is vanaf nu medealfa! De reu mag vanaf heden naast Kai shinen als leider van de roedel. De twee zijn nu al een tijdje samen en hebben zelfs al een nestje met elkaar. De rol van The Hand komt daarmee te vervallen. Misschien dat er binnenkort een nieuwe Hand wordt uitgekozen.

Thank you ! Ik zal jullie beloven actief te blijven en de rol serieus te nemen. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki

Loki


The Shadows - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Shadows   The Shadows - Pagina 2 Emptydi nov 29, 2016 4:56 pm

Terug naar boven Ga naar beneden
Wyvern

Wyvern


The Shadows - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Shadows   The Shadows - Pagina 2 Emptyzo jan 29, 2017 7:48 pm

Ik wil Wyvern graag aanmelden voor de Shadows, is het oké als ik een huiltopic maak? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


The Shadows - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Shadows   The Shadows - Pagina 2 Emptyzo jan 29, 2017 8:13 pm

Ja, maak maar aan! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Shawn

Shawn


The Shadows - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Shadows   The Shadows - Pagina 2 Emptydi apr 04, 2017 10:32 pm

Ik zou Shawn graag als Shadow zien, zou ik een huiltopic mogen aanmaken? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


The Shadows - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Shadows   The Shadows - Pagina 2 Emptywo apr 05, 2017 12:10 pm

Sure! Ik moet wel even kijken wanneer ik kan reageren want ben momenteel nogal druk, maar ik zal het zsm doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Shawn

Shawn


The Shadows - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Shadows   The Shadows - Pagina 2 Emptyzo apr 23, 2017 12:19 pm

Kai schreef:
Sure! Ik moet wel even kijken wanneer ik kan reageren want ben momenteel nogal druk, maar ik zal het zsm doen

Shawn is in Shadow gebied te vinden Smile

https://serigala.actieforum.com/t621-take-a-change#16337
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


The Shadows - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Shadows   The Shadows - Pagina 2 Emptyma apr 24, 2017 12:09 pm

Ik zal een deze dagen reageren! Momenteel een beetje druk want moet tot 7 uur werken en daarna bezig met mijn reflectieverslag...
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


The Shadows - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Shadows   The Shadows - Pagina 2 Emptyvr jun 02, 2017 4:59 pm

Nieuw Shadow topic!

https://serigala.actieforum.com/t649-13-shadows

Voor iedereen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


The Shadows - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Shadows   The Shadows - Pagina 2 Emptyzo sep 03, 2017 8:19 pm

Ik heb heel wat leden verwijderd die al een tijd niet actief zijn geweest. Mocht ik je verwijderd hebben en je wil toch nog lid zij bij The Shadows, kun je mij een PB sturen en dan kunnen we zien wat we kunnen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




The Shadows - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Shadows   The Shadows - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» From The Shadows
» 13. [Shadows]
» It's Ours [Shadows]
» The Shadows - Events
» » Back into the Shadows

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: CHARACTER MANAGEMENT :: Roedels :: The Shadows-
Ga naar: