Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Volgende
Cordelia

Cordelia


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyzo jan 07, 2018 8:13 pm

Ik ben zo slecht in namen holy moly Umm eens kijken


Wild life
predators
Animals of the wild
Animalia fera wild animal in the latijns
ummm
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyzo jan 07, 2018 8:31 pm

Darayvian schreef:
Verzin een naam voor het gebied en bam daar is je forumnaam xD Bepaalde diergroepen kan je hun eigen biotoop geven, maar ze moeten wel naar de ander kunnen Razz Niet dat je ineens een ijsbeer op de savanne ziet xD

Ja soortgelijke biotopen lopen wel in elkaar over... xD
Naja, als je je ijsbeertje per se op de savanne wilt hebben kan je ook een dagenlange reis beschrijven. Razz

Ideetjes voor titels:
Into the Wild (jaja denk even niet aan Warrior Cats thank you very much)
The Hunt
Instinct
Feral
Apex
Carnivora

Wie gaat 't forum hosten? Gebruiken we uberhaupt actieforum?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyzo jan 07, 2018 8:46 pm

Carnivora is echt mooi <3

Ik weet niet wat makkelijker is, al lijkt het actieforum me wel het beste?
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyzo jan 07, 2018 8:56 pm

Carnivora is wel gaaf ja en ook heel erg passend O:

Ik denk dat het handig is gewoon een admin account te hebben waar we met 'het team' op kunnen? En dan ieder gewoon een apart account voor OCs. Ik weet trouwens niet of iemand hier verstand heeft van coderen? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyzo jan 07, 2018 9:03 pm

Ik heb wel enig verstand van kloten met HTML, maar ook echt maar een heel klein beetje. Hmm we zouden voor alle besprekingen ook een Discord-server? Dan hebben we minder gedoe met inloggen op accounts en zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyzo jan 07, 2018 9:09 pm

Yes Discord is handig Razz Maar ik bedoelde meer zodat iedereen bij alle functies van het forum kan. Alleen het founder account kan namelijk bepaalde gedeeltes van de codes aanpassen. Op zich kan ik ook wel een paar dingen fixen op dat gebied, dus dat zouden we samen kunnen doen?

Also, wie maakt de discord server? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyzo jan 07, 2018 9:19 pm

Ik maak de discord server wel ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Aedion

Aedion


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyzo jan 07, 2018 9:24 pm

Carnivora klinkt heel erg nice

NOYB is mijn Discord ^-^


Laatst aangepast door Aedion op ma jan 08, 2018 8:12 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyzo jan 07, 2018 9:27 pm

Ik denk dat het handig is hier de link te plaatsen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyzo jan 07, 2018 9:35 pm

Ugh mijn pc wilde ect effe niet mee werken xD

anyway hier is de link~

https://discord.gg/hrgXUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyzo jan 07, 2018 10:17 pm

Aww, t begon net interessant the worden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyzo jan 07, 2018 11:00 pm

Join Discord, we have cookies
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma jan 08, 2018 12:51 am

Heb geen discord en als ik maar enig geluid maak vermoord mn moeder me...

Maar ik wil wel weten wat het uiteindelijke plan is xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma jan 08, 2018 5:41 pm

Je hoeft alleen een account te maken en dan kan je gewoon naar de site Cx Niets te downloaden. Maar volgens mij kan je ook gewoon op de link klikken, een naam invoeren en dan kan je ook in de server typen
Terug naar boven Ga naar beneden
Aralon

Aralon


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptydo jan 18, 2018 11:53 am

Hoi, waar is iedereen? :p

Vind RPG'en leuk, maar vind het zo jammer dat ik mezelf blijkbaar niet actief kan houden op RPG sites. Als ik meerdere accounts heb verwaarloos ik andere accounts, en als ik maar 1 heb blijkt de site niet actief te zijn en/of post ik altijd met dezelfde mensen omdat het aantal accounts niet zo talrijk is. Kent iemand het probleem? Haha :p

Jullie waren hier bezig over een nieuw forum. Ik denk er al heel lang aan om een Narnia RPG te maken. Dat lijkt me super cool omdat je dan eender welk wezen kan zijn (zowel een mens, een dier als een fabelwezen). Maar buiten een layout maken reikt mijn verstand van RPG niet zo ver, dus ik zou om eraan te beginnen sowieso hulp nodig hebben van anderen! (ik geloof ook niet dat als je een RPG wilt starten, je dit ooit in je eentje kan doen) Ook wil ik graag een actief forum, zodat ik mezelf ook actief houd en de moed niet opgeef, maar ik zou niet weten hoe je een forum zover kan krijgen dat ze veel leden heeft
P.S.: don't you dare to steal my idea! *evil eyes*
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptydo jan 18, 2018 2:33 pm

Aralon schreef:
Hoi, waar is iedereen? :p

Vind RPG'en leuk, maar vind het zo jammer dat ik mezelf blijkbaar niet actief kan houden op RPG sites. Als ik meerdere accounts heb verwaarloos ik andere accounts, en als ik maar 1 heb blijkt de site niet actief te zijn en/of post ik altijd met dezelfde mensen omdat het aantal accounts niet zo talrijk is. Kent iemand het probleem? Haha :p

Jullie waren hier bezig over een nieuw forum. Ik denk er al heel lang aan om een Narnia RPG te maken. Dat lijkt me super cool omdat je dan eender welk wezen kan zijn (zowel een mens, een dier als een fabelwezen). Maar buiten een layout maken reikt mijn verstand van RPG niet zo ver, dus ik zou om eraan te beginnen sowieso hulp nodig hebben van anderen! (ik geloof ook niet dat als je een RPG wilt starten, je dit ooit in je eentje kan doen) Ook wil ik graag een actief forum, zodat ik mezelf ook actief houd en de moed niet opgeef, maar ik zou niet weten hoe je een forum zover kan krijgen dat ze veel leden heeft
P.S.: don't you dare to steal my idea! *evil eyes*

ASLANN! <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptydo jan 18, 2018 6:42 pm

Ey Lotte goed je weer te zien! Serigala is de laatste maanden nog best wel stil ja, jammer genoeg & ik ken het probleem wel een beetje Cx Ik en een paar andere zijn nu bezig een nieuw forum te maken dat zich afspeelt in een fictieve (maar toch enigszins realistische) wereld, waar mensen verschillende dieren uit de orde 'Carnivora' kunnen kiezen om te bespelen (voornamelijk grote katten, beren en andere hondachtigen). We zijn alles nog een beetje aan het uitwerken, maar ik hoop wel dat we binnenkort de boel open kunnen gooien :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Aralon

Aralon


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptydo jan 18, 2018 7:45 pm

@Melinda idd! Hahaha :p

@Manon: ja, vind dat zo jammer. Ik begrijp het ook niet zo goed. Het is een net & verzorgd forum met een onderwerp dat veel mensen aanspreekt, dus mss maken we gewoon niet voldoende reclame ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptydo jan 18, 2018 8:16 pm

Ik vind het ook zo jammer dat het stiller en stiller word nu er opeens weer een plot komt enz, maar i guess dat dat gwn nog goed moet uitgerwerkt moet worden. Anyways... FOR NARNIA! Ik zou het heel leuk vinden als er een Narnia rpg komt cuzz Narnia is gwn zo'n mooie en leuke film en zoals je zei, je kan eig gwn alles zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptydo jan 18, 2018 10:09 pm

~ AND PRINS CASPIAN! <33

Anyway, ik wil erg graag weer posten.. but volgende week tentamens en het is zooooo veel leerwerk O,o
Terug naar boven Ga naar beneden
Aedion

Aedion


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyvr jan 19, 2018 8:20 am

Tentamens gaan voor!

Besides, ik moet eerlijk bekennen dat ik Narnia nog nooit helemaal heb gezien ^-^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyvr jan 19, 2018 10:25 pm

Aedion schreef:
Tentamens gaan voor!

Besides, ik moet eerlijk bekennen dat ik Narnia nog nooit helemaal heb gezien ^-^"


Wait whaatttt? Dan zal ik je aanraden dat k een keer te doen xD De laatste had echt een goede plot (vind ik) jammer dat Peter en Susan er niet in zaten maar ik was toch zo in love met Lucy en Edmund in de film dus veel maakte het me niet zo veel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aralon

Aralon


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyzo jan 28, 2018 11:12 am

@aedion: ja moet je eens doen!

@ silke: dat vind ik juist zo fijn, ieder verhaal is totaal anders. Ik heb de boeken nog niet gelezen, maar in ieder deel zijn er andere hoofdpersonages en dat maakt het zo uniek allemaal! Dat zou ook het voordeel van de rpg zijn: alles kan als verhaallijn. Er zijn geen grenzen aan, 'cause it's Narnia. Wat moet je nog meer zeggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyzo jan 28, 2018 7:32 pm

Aralon schreef:
@aedion: ja moet je eens doen!

@ silke: dat vind ik juist zo fijn, ieder verhaal is totaal anders. Ik heb de boeken nog niet gelezen, maar in ieder deel zijn er andere hoofdpersonages en dat maakt het zo uniek allemaal! Dat zou ook het voordeel van de rpg zijn: alles kan als verhaallijn. Er zijn geen grenzen aan, 'cause it's Narnia. Wat moet je nog meer zeggen?


Ik heb de boeken ook nog niet gelezen maar dat komt wss gwn omdat ik het altijd te druk heb met alles. Ik wil ze wel allemaal lezen tho. Maar zoals je zegt, alles kan in Narnia en dat zou het idd een leuke RPG maken.


EDIT; Iemand toevallig nog een topic samen met Aims? Of wilt een?
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyza feb 17, 2018 9:56 am

Oh damn, het is hier zo uitgestorven dat ik pop-up reclame krijg als ik op linkjes klik 0_o

@Silke: wie weet heb ik straks inspiratie voor ons topic :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 3 van 14Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: