Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Khyvan

Khyvan


Wolven profiel
Leeftijd: V
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptydo maa 11, 2021 9:59 am

Nemy schreef:
Khyvan schreef:
Aissar schreef:
Goed hoor! Met jou?

Komt Khyvan ook nog langs in het topic? Cool

Goed om te horen! Met mij gaat het wel okay, flink wat stress voor m'n tentamen van vrijdag maar verder prima :'D

Dus als Khyv even komt gluren bij jullie dan wordt het ergens dit weekend gheheh

Jaa leuk the more the merrier. Succes met je tentamen!

Thankyouuu!
Terug naar boven Ga naar beneden
Khyvan

Khyvan


Wolven profiel
Leeftijd: V
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptywo maa 17, 2021 11:40 am

Kijk nou, er staat gewoon een post!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyzo maa 21, 2021 6:28 pm

Jaaa leuk! Ik wacht nog ff tot Aissar heeft gepost c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyma maa 22, 2021 4:44 pm

Oe leuk! Ik zal ook even snel wat typen dan clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptydi maa 23, 2021 10:48 am

Het is gelukt!

Volgens mij zijn we het nog niet verleerd hoor Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Khyvan

Khyvan


Wolven profiel
Leeftijd: V
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptydi maa 23, 2021 3:59 pm

Zo hee wat een lange post, lekker bezig jij! En inderdaad hahahahah, ik word helemaal blij van deze nostalgie c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptydi maa 23, 2021 4:31 pm

Haha ik kreeg er ineens inspiratie voor!

Wel jammer dat we (nog) met z'n drieën zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Khyvan

Khyvan


Wolven profiel
Leeftijd: V
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptywo maa 24, 2021 8:06 pm

Ik zit in een Discord server met nog wat mensjes, kan daar wel eens een gil geven dat ze toch weer eens moeten komen gluren hiero?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptywo maa 24, 2021 8:08 pm

Jaa, lijkt me leuk! bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptywo maa 24, 2021 10:21 pm

I have been summoned
Terug naar boven Ga naar beneden
Khyvan

Khyvan


Wolven profiel
Leeftijd: V
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptywo maa 24, 2021 10:32 pm

Mweheheheheh like a forgotten god
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptywo maa 24, 2021 10:35 pm

Waar is mijn offer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptydo maa 25, 2021 7:51 am

Ahoy daar, volk! Leven in de brouwerij, zo te zien? Onzin topic - Pagina 11 1f440
Terug naar boven Ga naar beneden
Khyvan

Khyvan


Wolven profiel
Leeftijd: V
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptydo maa 25, 2021 9:27 am

Soort van misschien een beetje :'D

@M'non: ik zal zien wat ik kan regelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptydo maa 25, 2021 10:03 am

Hey wat leuk! Onzin topic - Pagina 11 1f60a

Hoe is het met jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptydo maa 25, 2021 1:40 pm

Alles flex hier! Bijna eindexamen, maar los daarvan valt er zeker niks te klagen! Wby?
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptydo maa 25, 2021 2:36 pm

Hier gaat het redelijk Razz

& succes met je eindexamen!

@Lo: Ben benieuwd Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyvr maa 26, 2021 10:43 am

Goed om te horen!  Onzin topic - Pagina 11 1f600

Succes met je eindexamen Garnaal!  Onzin topic - Pagina 11 1f340
Heb je je goed kunnen voorbereiden ivm Corona of valt dat tegen?

Is iemand van jullie trouwens besmet (geweest)?

Ik heb het helaas wel gehad, maar gelukkig heb ik er qua symptomen weinig last van gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyvr maa 26, 2021 3:34 pm

Thanks ye folks! En.. eh, persoonlijk gaat het prima maar ik kan me goed voorstellen dat andere mensen echt wel geleden hebben onder het constante online school --> IRL school --> online school --> half IRL school --> IRL school maar wacky uitgevoerd. Maak me er geen zorgen om tho, blij als 't voorbij is!

En yeah, hier ook gehad, was tamelijk sucky maar eerder voor m'n familie die wel een heel stuk harder gehit werden dan ik. Goed om te horen dat je er goed vanaf bent gekomen, though! Onzin topic - Pagina 11 1f4aa
Terug naar boven Ga naar beneden
Khyvan

Khyvan


Wolven profiel
Leeftijd: V
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyvr maa 26, 2021 5:12 pm

Ayee gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen inderdaad!! Ik heb het (nog) niet gehad en mijn familie ook niet, maar mijn schrijfmaatje wel en die had toch twee maanden later nog steeds een heel laag energieniveau.

Mijn hooikoortshoofd kijkt wel ontzettend uit naar het hoogseizoen trouwens :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyvr maa 26, 2021 10:43 pm

Oh beter van dat jezelf er weinig last van de online lessen hebt! & weer bent genezen van Corona Onzin topic - Pagina 11 1f600

Zelf vond ik het ook wel prettig, had ineens veel meer vrije tijd. Ben nu sinds februari bezig met het afstuderen maar dit was wel lastiger voor elkaar te krijgen.. veel bedrijven staan in deze tijd niet te springen om afstudeerders/stagiaires Onzin topic - Pagina 11 1f605

Corona kan idd wel hard toeslaan.. Dichtbij mij zijn er ook mensen erg ziek geworden en achteruit gegaan qua gezondheid. Alhoewel het in de omgeving wel weinig voorkomt. Hopen dat er snel meer gevaccineerd gaan worden en we meer vrijheid gaan krijgen! Ben er nu ook wel echt klaar mee..

Hooikoorts lijkt me echt vreselijk, sterkte aankomende tijd!

Anyway, nu er toch meer activiteit is: wie wil een topicje? Onzin topic - Pagina 11 1f60a
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza maa 27, 2021 11:51 am

Aii dat klinkt idd wel taai, maar k heb zeker wel het idee dat zodra dit allemaal weer voorbij is men juist staat te popelen wat nieuwe krachten aan te nemen, hoop dat alles op z'n pootjes terecht komt, man!

En same Lo, maar ey on the bright side, bij klote pollen komt wel lekker & gezellig weer! xD

Ooooo en klinkt als n goed idee! Ding is dat ik eigenlijk nog niet zeker weet wat ik nou ga doen, heb zelf het idee dat ik met Ama met d'r bijna 10 jaar een beetje n dood paard aan t slaan ben.. maar ben benieuwd wat jullie allemaal gaan uitspoken tho  Onzin topic - Pagina 11 1f440
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza maa 27, 2021 9:32 pm

Ama alweer bijna tien jaar. Oude dame xD


Hier geen last gehad van Covid, gelukkig. Tante had het wel maar die heeft er weinig last van gehad dus dat is wel fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyma maa 29, 2021 11:31 am

Dan heb je bijna een jubileum joh! Onzin topic - Pagina 11 1f60a

Gelukkig dat er verder weinig weinig besmettingen zijn.

Hebben jullie dat ook; dan wanneer het zonnetje begint te schijnen, je vrolijker wordt? Ze voorspellen de aankomende dagen heerlijk weer en ik wordt er gewoon blij van. Vooral nu het uur ook nog eens verzet is sunny
Helaas ben ik wel hele dagen op kantoor, dus dat is jammer Onzin topic - Pagina 11 1f648

Zijn jullie in tussentijd nog ergens anders op een forum actief geweest? Merk dat ik het toch wel een beetje mis
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyma maa 29, 2021 2:06 pm

Eyyyy same man, slaat de spijker op de kop! Uiteraard is de pollenepidemie die komt met lekker weer niet echt 'n feest maar gewoon een dag waarin de lucht niet grijs en somber is geeft die mental health echt een gekke boost. Hopelijk kunnen we binnenkort ook goed van genieten!

Enne, ben vooral actief geweest op RPR, dus vooral in het Engels- moet ook zeggen dat dit goeie vibes brengt hoor, al geen eeuwen een goede wolven RP gedaan!

Wby? Heb jij nog andere fora gevonden? Wat Nederlandse Actiefora betreft lijkt het anders wat stilletjes..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 11 van 14Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: