Serigala


 

Deel
 

 . Spirit of Freedom [Khyvan] .

Ga naar beneden 
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Spirit of Freedom [Khyvan] . Empty
BerichtOnderwerp: . Spirit of Freedom [Khyvan] .   . Spirit of Freedom [Khyvan] . Emptywo sep 06, 2017 2:11 pm

De avond was gevallen toen ze aankwamen op de Tundra. Amatariseu's ogen hadden bijzonder veel tijd nodig te wennen aan de schemering, maar haar neus verschafte ondertussen alle nodige informaties. Er was een groep van jonge kariboes in de buurt. Mannetjes, waarschijnlijk rebellen die de kudde hadden verlaten en nu, op een bijzonder dom tijdstip - voor prooidieren, dan - eropuit te trekken. 'Ye smell that? Je trainingsmateriaal is ook van de partij vanavond,' greens Ama Khyvan's richting op. Haar foking ogen werkte alleen niet echt mee. Het enige wat ze zag was een zachte, witte waas dat waarschijnlijk sneeuw voor moest stellen, met daaromheen nog een donkerdere massa. Oh wacht, daar was het al. Langzaam maar zeker kon de massieve bleekscheet onderscheid maken tussen de rotsen en de vorst. Dat werd tijd.
Ze keek over haar schouder of haar kleindochter in de buurt was...
Terug naar boven Ga naar beneden
Khyvan

Khyvan


Wolven profiel
Leeftijd: V
Geslacht: Teef
Partner: x

. Spirit of Freedom [Khyvan] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Spirit of Freedom [Khyvan] .   . Spirit of Freedom [Khyvan] . Emptywo sep 06, 2017 5:19 pm



Haar oma had haar zonder aarzelen naar het Hoge Noorden geleid, waar ze dan eindelijk stil bleef staan. 'Ye smell that? Je trainingsmateriaal is ook van de partij vanavond.' De grijns op het gezicht van de grote wolvin was breed. Khyvan zwaaide even met haar staart voordat ze haar neus in de lucht tilde en een teug adem naar binnen zoog. Inderdaad rook ze een wilde geur, geur van prooidier, al had ze deze specifieke geur nog nooit geroken. Het was een nieuw soort prooi, gokte ze. Jagen van een heel ander niveau. Dit zou een mooie uitdaging worden, gokte ze zo.
'Wat is dat?' vroeg ze verwonderd. Oma zou het wel weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Spirit of Freedom [Khyvan] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Spirit of Freedom [Khyvan] .   . Spirit of Freedom [Khyvan] . Emptydo sep 07, 2017 8:18 am

'Wat is dat?' Had de lass nooit nagedacht over de grote, gehoefde dieren die de Terra Squad zo eens in de zoveel tijd binnenbracht? 'Het had de roedel's diner kunnen zijn als we in een grotere groep waren.' Those were facts. Het maakte niet uit hoe goed je jagen kon, een of twee Wolven zouden ongetwijfeld moeite hebben met het neerhalen van een hartstikke gezonde, mannelijke kariboe. Toch waren de wonderen de wereld nog niet uit. 'But, no matter.Ik wil een beetje kijken hoe het zit met je tactische vaardigheden en je sneaky stuff.' Een jachtpartij had naast snelle en taaie jagers ook een brein nodig. Iemand moest bepalen welke prooi de groep uitkoos en hoe deze gevangen zou worden. Zonder een echt plan kwam je niet ver. 'Deze kariboes zijn jonge, gezonde mannetjes. Ik denk niet dat we er vanavond eentje te grazen nemen, maar het draait om het idee, aye?' De grote Albino keek even om zich heen, maar in de lucht hing enkel de geur van de aantrekkelijke prooidieren. Yum. 'Dus, als je nou met de Terra Squad was in plaats van met mij, wat zou je doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Khyvan

Khyvan


Wolven profiel
Leeftijd: V
Geslacht: Teef
Partner: x

. Spirit of Freedom [Khyvan] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Spirit of Freedom [Khyvan] .   . Spirit of Freedom [Khyvan] . Emptyma sep 11, 2017 2:09 pm


Oma legde uit van wie de geur afkomstig was die ze rook. 'Het had de roedel's diner kunnen zijn als we in een grotere groep waren.' Ah, dus hier kwam het grote vlees vandaan! 'But, no matter. Ik wil een beetje kijken hoe het zit met je tactische vaardigheden en je sneaky stuff.' Dit bracht een grijns op Khyvan's snuit. Kijk, sluipen! Dat was haar talent! 'Deze kariboes zijn jonge, gezonde mannetjes. Ik denk niet dat we er vanavond eentje te grazen nemen, maar het draait om het idee, aye?' De Jongwolf knikte. Nee, het leek haar niet verstandig om de grote hoefdieren neer te halen zonder versterking. Die hoeven zagen er levensgevaarlijk uit, om nog maar te zwijgen van de geweien op hun koppen. De één was nog groter dan de ander! 'Dus, als je nou met de Terra Squad was in plaats van met mij, wat zou je doen?' Ja, dat was een goeie vraag. Khyvan zou luisteren naar de Commander van de Squad, maar ze had zo het gevoel dat dat niet het antwoord was waar Ama op wachtte.
'Ik zou... eerst een tijdje observeren,' begon ze ietwat aarzelend. Haar oranje blik gleed over de grote prooidieren. Ze probeerde te zien of er een zwak exemplaar tussenzat, zoals ze had geleerd. Maar die had ze nog niet gespot. Ze rook zelfs niet de geur van een ziekte, of van ouderdom. 'Misschien hebben twee kariboes gevochten en is er eentje gewond. Dat zou dan mijn doelwit zijn.' Dat klonk als een plan! Zelfverzekerder ging ze verder. 'Die moet je dan weg zien te krijgen van de rest van de kudde, zodat ze niet in de weg lopen. Misschien moeten de sterke wolven achter de kariboe in een hinderlaag liggen, terwijl de snelle wolven naar het dier toesluipen en hem in de richting van de anderen drijven.' Ze begon weer te grijnzen. 'En dan aanvallen!' Trots keek ze haar oma aan. Wat een strijdplan had ze bedacht! Jammer dat er niet genoeg wolven waren om het uit te voeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Spirit of Freedom [Khyvan] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Spirit of Freedom [Khyvan] .   . Spirit of Freedom [Khyvan] . Emptyvr sep 15, 2017 8:22 am

Ze leek eerst even te twijfelen. 'Ik zou... eerst een tijdje observeren. Misschien hebben twee kariboes gevochten en is er eentje gewond. Dat zou dan mijn doelwit zijn.' Ah, daar kwam het zelfvertrouwen al. Trots en aanmoedigend knikte Amatariseu haar bolle kop. Khyvan was slim voor zo'n jong dier. Dat had ze waarschijnlijk van haar Shadow-oma of van haar Schotse overgrootvader. Maar goed. De rest van het plan.. 'Die moet je dan weg zien te krijgen van de rest van de kudde, zodat ze niet in de weg lopen. Misschien moeten de sterke wolven achter de kariboe in een hinderlaag liggen, terwijl de snelle wolven naar het dier toesluipen en hem in de richting van de anderen drijven.' Misschien geen vet origineel plan, maar daar streefden jagers niet naar. Een werkend plan was beter dan een creatief plan. 'En dan aanvallen!' Het mooiste deel. Amatariseu lachte diep maar gedempt, terwijl ze haar best deed haar trots en tevredenstelling te uiten in haar blik in plaats van haar geluid. 'Ah, de logica in je knar werkt perfect, lass. Daar twijfel ik niet aan.' Ze gaf haar kleindochter een voorzichtig, vriendschappelijke duwtje. 'Wat nou als we een deel van je plan gaan uitvoeren? Als in, het hele observeer, sluip en opjaag deel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




. Spirit of Freedom [Khyvan] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Spirit of Freedom [Khyvan] .   . Spirit of Freedom [Khyvan] . Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» . Repentance [Khyvan] .
» Morning talk |Khyvan|
» Belive in Freedom
» . Freedom [SCARLEG] .
» › what the Black Pearl really is, is freedom

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: High North :: Novana Tundra-
Ga naar: