Serigala

Deel | 

Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   di dec 19, 2017 5:43 pm

Woohooo dit zal Serigala sws wat actiever maken(hoop ik) c:

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   di dec 19, 2017 8:47 pm

Aedion schreef:
Aissar schreef:
Oké, ik was aan het brainstormen: Darayvian gaat nu echt beginnen met zijn roedel, daarbij komt ook Fien's nieuwe wolf in het spel, die probably verliefd word op één van hun en zich daarbij dus aansluit. Vervolgens word Dar (0f één van zijn broers) ambitieus en ziet dus kans om Dalrey Forest in te pikken. Daarbij lopen ze Ais (en Koof) tegen het lijf - die dat dus niet laten gebeuren. Dit is Aissar's kans om de roedel nogmaals bij elkaar te roepen (al zou dat waarschijnlijk niet zo veel zin meer hebben) en wat dan gebeurd... idk. Misschien dat The Shadows en Ökami wel samen gaan werken om de nieuwe roedel het gebied uit te jagen of zullen The Shadows wel definitief uit elkaar vallen. Heel misschien besluit Aissar zich zelfs wel bij Darayvian aan te sluiten. Nobody knows.

Edit: ondertussen is Kova ook nog dikker aan het worden clown

We hebben in ieder geval een begin! c:
Maar gaan de Druids met slechts vier wolven al alle aandacht op hen vestigen? Volgens mij was juist het plan om eerst ergens een groot en machtig rijk op te bouwen, en dan heel Serigala over te nemen. En het is nog maar de vraag of ze het voor elkaar krijgen om de oorlog te winnen met z'n vieren tegen twee andere roedels. Aan de andere kant lijkt het me wel geweldig om Õkami en the Shadows samen te zien werken :'D

Ondertussen ben ik al een character aan het uitwerken ^-^"

Oehh da's een plan. Alleen heb ik geen idee hoe we die roedels reanimeren, zeker de Shadows ( want er is nog steeds geen (actieve) leider). Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   di dec 19, 2017 8:59 pm

Besides, ik heb echt zero inspi voor Syren...

Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   di dec 19, 2017 9:15 pm

Amatariseu schreef:
Aedion schreef:
Aissar schreef:
Oké, ik was aan het brainstormen: Darayvian gaat nu echt beginnen met zijn roedel, daarbij komt ook Fien's nieuwe wolf in het spel, die probably verliefd word op één van hun en zich daarbij dus aansluit. Vervolgens word Dar (0f één van zijn broers) ambitieus en ziet dus kans om Dalrey Forest in te pikken. Daarbij lopen ze Ais (en Koof) tegen het lijf - die dat dus niet laten gebeuren. Dit is Aissar's kans om de roedel nogmaals bij elkaar te roepen (al zou dat waarschijnlijk niet zo veel zin meer hebben) en wat dan gebeurd... idk. Misschien dat The Shadows en Ökami wel samen gaan werken om de nieuwe roedel het gebied uit te jagen of zullen The Shadows wel definitief uit elkaar vallen. Heel misschien besluit Aissar zich zelfs wel bij Darayvian aan te sluiten. Nobody knows.

Edit: ondertussen is Kova ook nog dikker aan het worden clown

We hebben in ieder geval een begin! c:
Maar gaan de Druids met slechts vier wolven al alle aandacht op hen vestigen? Volgens mij was juist het plan om eerst ergens een groot en machtig rijk op te bouwen, en dan heel Serigala over te nemen. En het is nog maar de vraag of ze het voor elkaar krijgen om de oorlog te winnen met z'n vieren tegen twee andere roedels. Aan de andere kant lijkt het me wel geweldig om Õkami en the Shadows samen te zien werken :'D

Ondertussen ben ik al een character aan het uitwerken ^-^"

Oehh da's een plan. Alleen heb ik geen idee hoe we die roedels reanimeren, zeker de Shadows ( want er is nog steeds geen (actieve) leider). Razz

Dat plan van Daryvian's roedel wist ik nog niet.. Razz Vier wolven klinkt nu inderdaad weinig tegen twee roedels, maar aan de andere kant; hoeveel wolven zijn er nog (actief) van de Shadows en Ökami? Daarnaast zijn er grotendeels jongere wolven aanwezig.. Een bedreiging voor de Shadows brengt de roedel misschien wel weer dichter bij elkaar, tenminste dat hoop ik dan.

But oké, we kunnen ook wel iets anders verzinnen ~

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   di dec 19, 2017 9:32 pm

Fien en ik hadden laatst dit bedacht:

"Er zijn ook niet genoeg leden om een groot rijk op te starten met de Druids. We kunnen een soort verhaallijn doen met NPC’s, want er zijn voor mijn gevoel niet genoeg leden online. Dus dan vechten onze karakters tegen een externe kracht, en dan moeten we bedenken met z’n allen wat die externe kracht dan gaat zijn.
Mensen zou ik een prima optie vinden, ik weet niet of anderen dat te cliché of te standaard vinden. Maar weet je, als Serigala realistisch moet zijn, dan moet je ook realistische dingen doen en dan blijven er niet veel opties over xD
Wat misschien wel een ideetje is, is dat verschillende wolven die nu actief zijn zich bij elkaar aansluiten omdat dit hun overlevingskansen vergroot. Dan zou er dus iets moeten zijn wat hun leven bedreigt.
Ik denk nog steeds dat mensen de beste optie is, maar ik weet niet hoe de anderen daarover denken. En de gevolgen voor Serigala zijn dan natuurlijk ook weer groot, omdat het niet logisch is dat er nooit meer mensen komen. Dus dan zou je na deze verhaallijn voor altijd vastzitten aan mensen in de buurt en ik weet niet of mensen daar zin in hebben. Kunnen we niet gewoon een oorlog beginnen met NPC-wolven?"

Maar een verhaallijn met de Druids lijkt me op dit moment leuker, omdat ik echt geen inspiratie heb voor mijn oude karakters. (Khyvan uitgezonderd)

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   di dec 19, 2017 10:07 pm

Aedion schreef:

"Er zijn ook niet genoeg leden om een groot rijk op te starten met de Druids. We kunnen een soort verhaallijn doen met NPC’s, want er zijn voor mijn gevoel niet genoeg leden online. Dus dan vechten onze karakters tegen een externe kracht, en dan moeten we bedenken met z’n allen wat die externe kracht dan gaat zijn.
Mensen zou ik een prima optie vinden, ik weet niet of anderen dat te cliché of te standaard vinden. Maar weet je, als Serigala realistisch moet zijn, dan moet je ook realistische dingen doen en dan blijven er niet veel opties over xD
Wat misschien wel een ideetje is, is dat verschillende wolven die nu actief zijn zich bij elkaar aansluiten omdat dit hun overlevingskansen vergroot. Dan zou er dus iets moeten zijn wat hun leven bedreigt.
Ik denk nog steeds dat mensen de beste optie is, maar ik weet niet hoe de anderen daarover denken. En de gevolgen voor Serigala zijn dan natuurlijk ook weer groot, omdat het niet logisch is dat er nooit meer mensen komen. Dus dan zou je na deze verhaallijn voor altijd vastzitten aan mensen in de buurt en ik weet niet of mensen daar zin in hebben. Kunnen we niet gewoon een oorlog beginnen met NPC-wolven?"

Maar een verhaallijn met de Druids lijkt me op dit moment leuker, omdat ik echt geen inspiratie heb voor mijn oude karakters. (Khyvan uitgezonderd)

Het mensen-invasie idee is opzich wel een goed idee, maar inderdaad best wel standaard.. Dat oorlog idee, hebben jullie dat nog verder uitgerkt of niet?

Moderator

Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   di dec 19, 2017 10:10 pm

Al dit geplan vind ik geweldig, maar tbh vraag ik me een beetje af waar Kiki en Irini zijn en of ze nog wel tijd willen steken in Serigala :') Een verhaallijn voor activiteit is leuk maar als de admins niet actief meer zijn lijkt het mij een beetje pointless.

The road to HELL is paved with good intentions

Darayvian, Polaris, Loki
Profiel bekijken

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   di dec 19, 2017 10:22 pm

Mmm, Irini is zaterdag nog online geweest..

Hebben de Druids toevallig vijanden vanuit hun oudere leefgebied? Misschien dat dat iets kan zijn. c:

Moderator

Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   di dec 19, 2017 10:30 pm

Zou ik moeten opzoeken dan ^^'7 Maar zo'n beetje elke roedel waar de echte Druids ooit mot mee hebben gehad is fair game. Ze zullen dus wel aardig wat vijanden hebben denk ik

Darayvian, Polaris, Loki
Profiel bekijken

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   wo dec 20, 2017 7:27 am

Ah ja, een menseninvasie kan natuurlijk geen kwaad, maar hoe zit t met rampen?
Ik heb op Lioden trouwens wat voorbeelden van Events gevonden waar wij misschien wat mee kunnen?
O.a: Droogte, extreme honger, plagen (met plaagdieren), een hondsdolheidsepidemie, overstromingen, bosbranden en stropers.

Hehe en er zat ook nog iets tussen in de vorm van een soort toernooi. Het is niet heel erg realistisch maar aan de andere kant, hebben Wolven RP’s ooit zoiets gedaan als een soort Olympische Spelen (dan met vechten en wolvenzaken ipv met sport). Het zou een ding kunnen zijn waarbij alle roedels korte vrede met elkaar sluiten en dan zo’n toernooi houden?

Profiel bekijken

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   wo dec 20, 2017 9:20 am

Aissar schreef:
Aedion schreef:

Het mensen-invasie idee is opzich wel een goed idee, maar inderdaad best wel standaard.. Dat oorlog idee, hebben jullie dat nog verder uitgerkt of niet?

Nee, die hebben we nog niet verder uitgewerkt :'D Leek me handiger om dat met de rest van de spelers te doen.
Een oorlog met Druid-vijanden is inderdaad ook wel een idee! Maar wat hebben Aissar en Kova daar mee te maken?

Nog een stout plan dat in mijn hoofd op is gekomen: wat als de Druids de welpen van Kova jatten omdat ze een grotere roedel willen? Jonge warrior-wolven die ze zelf op kunnen voeden en meteen een roedeluitbreiding. Dan hebben Aissar en Kova meteen een reden om te vechten :'D Origineel is dit natuurlijk niet bepaald, maar het is een suggestie~

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   wo dec 20, 2017 11:14 am

Hehe I'm fine with it :'D Als Mel het goed vindt natuurlijk. Hun relatie wordt dan nog eens op x proef gesteld hehe :'D

Theme || Voice
Profiel bekijken
Darayvian
Moderator

Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   wo dec 20, 2017 2:17 pm

Honger en ziekte hebben we al eens gedaan maar volgens mij hebben niet heel veel mensen daar echt iets mee gedaan?

Anyhow, ik zie de Druids andermans pups wel jatten... of martelen voor informatie c:< Een toernooi is wel een leuk idee, maar dat zie ik eigenlijk meer als iets wat binnen een roedel gebeurd Cx misschien leuk om ooit eens met de Druids te doen als ze meer leden hebben

Darayvian, Polaris, Loki
Profiel bekijken

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   wo dec 20, 2017 5:34 pm

Darayvian schreef:
Honger en ziekte hebben we al eens gedaan maar volgens mij hebben niet heel veel mensen daar echt iets mee gedaan?

Anyhow, ik zie de Druids andermans pups wel jatten... of martelen voor informatie c:< Een toernooi is wel een leuk idee, maar dat zie ik eigenlijk meer als iets wat binnen een roedel gebeurd Cx misschien leuk om ooit eens met de Druids te doen als ze meer leden hebben

Martelen voor informatie? 0_0
Wat kunnen pups nou voor informatie hebben waar de Druids wat aan hebben? :'D
Het jatten zelf lijkt me wel een interessante verhaallijn Cool

Moderator

Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   wo dec 20, 2017 5:39 pm

Pups zullen allicht wel wat weten xD

Darayvian, Polaris, Loki
Profiel bekijken

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   wo dec 20, 2017 6:03 pm

Oehhh, eigenlijk vind ik het stelen van Kova's en Aissars pups best een goed plan! clown Very Happy

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   wo dec 20, 2017 6:26 pm

Darayvian schreef:

De arme beestjes ;-;

MENSEN, WE HEBBEN EEN PLAN Cool Cool

Moderator

Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   wo dec 20, 2017 7:33 pm

Okiedokie! Wie gaat ze stelen tho? Ome Darayvian is denk ik geen goede keuze

Darayvian, Polaris, Loki
Profiel bekijken

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   wo dec 20, 2017 7:44 pm

Aedion schreef:
Darayvian schreef:

De arme beestjes ;-;

MENSEN, WE HEBBEN EEN PLAN  Cool  Cool

Yeeeej! cheers cheers

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   wo dec 20, 2017 7:48 pm

Aissar schreef:
Aedion schreef:
Darayvian schreef:

De arme beestjes ;-;

Jeeeej! cheers cheers

Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   wo dec 20, 2017 10:13 pm

Aimey gaat het sws niet leuk vinden als ze te horen krijgt dat ze pups krijgen xD Meer inspi duss Razz Btw vakantie is coming up en dan zal ik weer ff posten xxx c:

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   do dec 21, 2017 8:53 am

Aedion schreef:
Darayvian schreef:

De arme beestjes ;-;

HELL YEAH!! >D
Wie worden de pups van Kova x Aissar eigenlijk? Razz

Profiel bekijken

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   vr dec 22, 2017 1:24 pm

Amatariseu schreef:
Aedion schreef:
Darayvian schreef:

De arme beestjes ;-;

HELL YEAH!! >D
Wie worden de pups van Kova x Aissar eigenlijk? Razz

Lo en ik Very Happy Very Happy

EDIT: Onze karakters dan hé clown

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   za dec 23, 2017 4:27 pm

The Last Jedi was zo epic
*screams*

Moderator

Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   za dec 23, 2017 5:57 pm

Ik moet nog gaan maar ik heb nog niets van m'n oom en tante gehoord x_x We gaan altijd samen namelijk

Darayvian, Polaris, Loki
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   

Pagina 39 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Algemene Onzin Topic
» Algemene Onzin Topic