WELKOM
Serigala is een Nederlandstalige wolven RPG. Maak je eigen karakter aan, bepaal zijn uiterlijk en verken het eindeloze gebied van Serigala. Ontwikkel jezelf met behulp van de punten die je kunt verzamelen en ontwikkel op die manier je karakter verder. Ontmoet nieuwe spelers in de Off-Game zone en maak nieuwe vrienden! Alles ligt in jouw handen.
WOLF OF THE MONTH
TEAM
ACCOUNT SWITCH

SEIZOEN
15ºC - 28ºC
Z O M E R
Het is eindelijk zomer in Serigala. De kudde's trekken weer aan, overal groeit gras en bloemen en het land ziet er weer prachtig uit. Tot nu toe heeft de warmte voor weinig problemen gezorgd en brengt het alleen maar lekkere dagen, maar misschien komt daar binnenkort wel verandering in?
CREDITS
Serigala staat onder leiding van het team en wordt ondersteund met Actieforum. De banner is gemaakt door Kadar. Alle code's (uitzonderingen daargelaten) behoren toe tot Kadar en mogen niet zonder toestemming gekopieerd worden. Alle teksten, afbeeldingen en karakters behoren toe aan hun rechtmatige eigenaars.

Serigala is geregistreerd bij: RpgSites.nl

Deel
Vorige onderwerpGo downVolgende onderwerp
Pawprints (₱) : 150
Roedel : {The shadows}
Leeftijd : 10 months
Partner : Me Myself and I
Profiel bekijken

Re: Onzin topic

op zo jan 07, 2018 9:35 pm
Ugh mijn pc wilde ect effe niet mee werken xD

anyway hier is de link~

https://discord.gg/hrgXUH

Pawprints (₱) : 474
Roedel : Ōkami
Leeftijd : 4
Partner : Making mistakes that were made for us; we brushed them off like paper cuts
Profiel bekijken

op zo jan 07, 2018 10:17 pm
Aww, t begon net interessant the worden...

STUFF:
||THEMES||
Devil In The Mirror - Black Veil Brides
Days Are Numbered - Black Veil Brides
Lost It All - Black Veil Brides

||OLD||

By M'non

This owner is proud band trash and inactive af on here so um yeah
Moderator
Pawprints (₱) : 189
Roedel : The question is not 'who is going to let me?' The question is 'who is going to stop me?' [coming soon]
Leeftijd : 3 years old
Partner : I'll tell you about my demons while you tell me about yours. Maybe they'll get along well enough to fall in love and leave us alone.
Profiel bekijken

op zo jan 07, 2018 11:00 pm
Join Discord, we have cookies

The road to HELL is paved with good intentions

Darayvian, Polaris, Loki
Pawprints (₱) : 474
Roedel : Ōkami
Leeftijd : 4
Partner : Making mistakes that were made for us; we brushed them off like paper cuts
Profiel bekijken

op ma jan 08, 2018 12:51 am
Heb geen discord en als ik maar enig geluid maak vermoord mn moeder me...

Maar ik wil wel weten wat het uiteindelijke plan is xD

STUFF:
||THEMES||
Devil In The Mirror - Black Veil Brides
Days Are Numbered - Black Veil Brides
Lost It All - Black Veil Brides

||OLD||

By M'non

This owner is proud band trash and inactive af on here so um yeah
Moderator
Roedel : The question is not 'who is going to let me?' The question is 'who is going to stop me?' [coming soon]
Partner : I'll tell you about my demons while you tell me about yours. Maybe they'll get along well enough to fall in love and leave us alone.
Profiel bekijken

op ma jan 08, 2018 5:41 pm
Je hoeft alleen een account te maken en dan kan je gewoon naar de site Cx Niets te downloaden. Maar volgens mij kan je ook gewoon op de link klikken, een naam invoeren en dan kan je ook in de server typen

Darayvian, Polaris, Loki
Pawprints (₱) : 69
Roedel : I only hunt with the moon
Leeftijd : II winters
Partner : What are feelings anyway?
Profiel bekijken

op do jan 18, 2018 11:53 am
Hoi, waar is iedereen? :p

Vind RPG'en leuk, maar vind het zo jammer dat ik mezelf blijkbaar niet actief kan houden op RPG sites. Als ik meerdere accounts heb verwaarloos ik andere accounts, en als ik maar 1 heb blijkt de site niet actief te zijn en/of post ik altijd met dezelfde mensen omdat het aantal accounts niet zo talrijk is. Kent iemand het probleem? Haha :p

Jullie waren hier bezig over een nieuw forum. Ik denk er al heel lang aan om een Narnia RPG te maken. Dat lijkt me super cool omdat je dan eender welk wezen kan zijn (zowel een mens, een dier als een fabelwezen). Maar buiten een layout maken reikt mijn verstand van RPG niet zo ver, dus ik zou om eraan te beginnen sowieso hulp nodig hebben van anderen! (ik geloof ook niet dat als je een RPG wilt starten, je dit ooit in je eentje kan doen) Ook wil ik graag een actief forum, zodat ik mezelf ook actief houd en de moed niet opgeef, maar ik zou niet weten hoe je een forum zover kan krijgen dat ze veel leden heeft
P.S.: don't you dare to steal my idea! *evil eyes*

.:
The Woods are lovely, dark and deep
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep
And miles to go before I sleep...
Pawprints (₱) : 351
Roedel : The Shadows
Leeftijd : IV
Partner : "And in the middle of my chaos, there was you." [Kova]
Profiel bekijken

op do jan 18, 2018 2:33 pm
Aralon schreef:Hoi, waar is iedereen? :p

Vind RPG'en leuk, maar vind het zo jammer dat ik mezelf blijkbaar niet actief kan houden op RPG sites. Als ik meerdere accounts heb verwaarloos ik andere accounts, en als ik maar 1 heb blijkt de site niet actief te zijn en/of post ik altijd met dezelfde mensen omdat het aantal accounts niet zo talrijk is. Kent iemand het probleem? Haha :p

Jullie waren hier bezig over een nieuw forum. Ik denk er al heel lang aan om een Narnia RPG te maken. Dat lijkt me super cool omdat je dan eender welk wezen kan zijn (zowel een mens, een dier als een fabelwezen). Maar buiten een layout maken reikt mijn verstand van RPG niet zo ver, dus ik zou om eraan te beginnen sowieso hulp nodig hebben van anderen! (ik geloof ook niet dat als je een RPG wilt starten, je dit ooit in je eentje kan doen) Ook wil ik graag een actief forum, zodat ik mezelf ook actief houd en de moed niet opgeef, maar ik zou niet weten hoe je een forum zover kan krijgen dat ze veel leden heeft
P.S.: don't you dare to steal my idea! *evil eyes*

ASLANN! <33

Profiel bekijken

op do jan 18, 2018 6:42 pm
Ey Lotte goed je weer te zien! Serigala is de laatste maanden nog best wel stil ja, jammer genoeg & ik ken het probleem wel een beetje Cx Ik en een paar andere zijn nu bezig een nieuw forum te maken dat zich afspeelt in een fictieve (maar toch enigszins realistische) wereld, waar mensen verschillende dieren uit de orde 'Carnivora' kunnen kiezen om te bespelen (voornamelijk grote katten, beren en andere hondachtigen). We zijn alles nog een beetje aan het uitwerken, maar ik hoop wel dat we binnenkort de boel open kunnen gooien :')

Darayvian, Polaris, Loki
Pawprints (₱) : 69
Roedel : I only hunt with the moon
Leeftijd : II winters
Partner : What are feelings anyway?
Profiel bekijken

op do jan 18, 2018 7:45 pm
@Melinda idd! Hahaha :p

@Manon: ja, vind dat zo jammer. Ik begrijp het ook niet zo goed. Het is een net & verzorgd forum met een onderwerp dat veel mensen aanspreekt, dus mss maken we gewoon niet voldoende reclame ofzo?

.:
The Woods are lovely, dark and deep
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep
And miles to go before I sleep...
Pawprints (₱) : 291
Roedel : Not yet..
Leeftijd : 9 Moons
Profiel bekijken

op do jan 18, 2018 8:16 pm
Ik vind het ook zo jammer dat het stiller en stiller word nu er opeens weer een plot komt enz, maar i guess dat dat gwn nog goed moet uitgerwerkt moet worden. Anyways... FOR NARNIA! Ik zou het heel leuk vinden als er een Narnia rpg komt cuzz Narnia is gwn zo'n mooie en leuke film en zoals je zei, je kan eig gwn alles zijn.

Pawprints (₱) : 351
Roedel : The Shadows
Leeftijd : IV
Partner : "And in the middle of my chaos, there was you." [Kova]
Profiel bekijken

op do jan 18, 2018 10:09 pm
~ AND PRINS CASPIAN! <33

Anyway, ik wil erg graag weer posten.. but volgende week tentamens en het is zooooo veel leerwerk O,o

Roedel : Druid Peak Pack
Leeftijd : 3 years
Partner : I will send a fully armed battalion to remind you of my love~
Profiel bekijken

Gisteren om 8:20 am
Tentamens gaan voor!

Besides, ik moet eerlijk bekennen dat ik Narnia nog nooit helemaal heb gezien ^-^"

Roedel : Not yet..
Leeftijd : 9 Moons
Profiel bekijken

Gisteren om 10:25 pm
Aedion schreef:Tentamens gaan voor!

Besides, ik moet eerlijk bekennen dat ik Narnia nog nooit helemaal heb gezien ^-^"

Wait whaatttt? Dan zal ik je aanraden dat k een keer te doen xD De laatste had echt een goede plot (vind ik) jammer dat Peter en Susan er niet in zaten maar ik was toch zo in love met Lucy en Edmund in de film dus veel maakte het me niet zo veel uit.

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum: