Serigala


 

Deel
 

 [GZ] Sibling(s) Darayvian

Ga naar beneden 
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

[GZ] Sibling(s) Darayvian Empty
BerichtOnderwerp: [GZ] Sibling(s) Darayvian   [GZ] Sibling(s) Darayvian Emptyzo jul 16, 2017 3:47 pm

Heyy

Het leek me wel leuk om een of twee van Darayvian's (half)siblings hier op Serigala te hebben zodat ze samen de boel een beetje kunnen terroriseren, vandaar dit topic Razz

Zoals je misschien al weet (of niet) is Darayvian's achtergrond gebaseerd op de Druid Peak Pack uit Yellowstone. Mocht je geen idee hebben hoe die roedel in elkaar zat, heb je hier een lapje relevante tekst:

Spoiler:

21M was de vader van alle drie de nestjes en 40F is—in dit geval—de moeder van Darayvian. 2002 is het moment dat Dar de roedel verliet en in Serigala terecht kwam, maar omdat ik die data niet gebruik for obvious reasons, is dat dus 2016.

Ik heb wel een paar eisen, mocht je geïnteresseerd zijn om een sibling van Dar te spelen:
- Actief. Niet erg als je een paar weken niet kan posten ofzo, maar graag dat je wel online bent in die tijd c: tenzij we het over vakantie hebben
- 2 of 3 jaar oud
- Liefst een nieuw account, maar mag ook bestaand als de geschiedenis aangepast kan worden om dat stuk tekst erin te verwerken
- Qua persoonlijkheid mag alles
- Uiterlijk het liefst zwart of bruin, maar niet wit of grijs, omdat witte wolven niet zoveel voorkomen in Yellowstone. Mocht je dit toch heel graag willen dan mag je me een pb sturen zodat we kunnen overleggen ;3
- Eventueel ervoor openstaan om samen met Darayvian een roedel te leiden (als second-in-command/rechterhand)

Verder sta ik ook nog open voor verhaallijnen of eventuele andere drama in hun geschiedenis, dus aarzel niet ze voor te stellen Razz

Vul dit lijstje in:

Hoop dat er interesse is! :3

_________________
[GZ] Sibling(s) Darayvian Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Shax

Shax


[GZ] Sibling(s) Darayvian Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sibling(s) Darayvian   [GZ] Sibling(s) Darayvian Emptyzo jul 16, 2017 11:17 pm

Naam wolf: Iona
Leeftijd: 3 years
Moeder: 40F
Persoonlijkheid: bitchy ;p Iona heeft een sterk en vurig karakter. Ze heeft een grote mond en kan best voor zichzelf zorgen( bij dar doet ze alsof ze vriendelijkheid zelve is xD) Ze laat zich niet doen als iets haar niet aanstaat waardoor dit haar wel eens in problemen brengt. Hierdoor komt ze soms geirriteerd of arrogant over.
Uiterlijk: http://tiefenschaerfe.deviantart.com/art/Shining-432881567
Eventueel idee relatie met Dar: big softy and acting like the little princess and innocent 'pup' (looks up at him) en is best aanhankelijk bij hem alleen
Andere ideeën: not yet XD msh later ^^

_________________
[GZ] Sibling(s) Darayvian Vyseh3
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

[GZ] Sibling(s) Darayvian Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sibling(s) Darayvian   [GZ] Sibling(s) Darayvian Emptyma jul 17, 2017 8:41 am

Naam wolf: Neo
Leeftijd: 2 years
Moeder: 42F
Persoonlijkheid: Neo is een genie.. maar wel een ontzettend irritante genie. Hij weet maar al te goed dat hij de slimste uit het nest was, maar hij gaat er daarom ook vanuit dat hij de slimste van de hele wereld is! Hij kijkt neer op iedereen, is overtuigd dat hij zekere privileges heeft en ondanks dat hij wel eens een ruzie uit wil lokken, zal hijzelf altijd terugdeinsen van een gevecht. Hij besteedt veel tijd aan het verzinnen van vreemde vallen en tactieken en het corrigeren van anderen.
Uiterlijk: Dit is 't ongeveer. De oogjes worden nog fel geel, en eigenlijk krijgt hij ook nog een kras bij zijn pols. Als deze wolf tegenvalt ( 'tis bijv. geen Timber Wolf, aldus Dawnthieves) wil ik t graag horen! ;D
Eventueel idee relatie met Dar: Neo vindt zijn grote broer behoorlijk interessant, omdat hij anders is dan de meeste Wolven. Toch zal hij nog steeds neerkijken om Dar, menend dat zijn persoonlijkheid hem een barbaarse stommeling maakt.
Andere ideeën: None yet... >D

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
[GZ] Sibling(s) Darayvian Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Khyvan

Khyvan


Wolven profiel
Leeftijd: V
Geslacht: Teef
Partner: x

[GZ] Sibling(s) Darayvian Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sibling(s) Darayvian   [GZ] Sibling(s) Darayvian Emptywo jul 19, 2017 8:30 pm

Naam wolf: Aedion
Leeftijd: 3 Years
Moeder: 42F
Persoonlijkheid: Er zijn maar weinig dingen waar Aedion om geeft. Hij is behoorlijk nonchalant en niet gemakkelijk van zijn stuk te brengen. Ook is hij tamelijk arrogant. Zijn looks zijn niet slecht - en dat weet hij. De wolf is zelfverzekerd en kan behoorlijk sarcastisch uit de hoek komen. Maar in-en-in slecht is hij zeker niet. Aedion is loyaal tot het bittere einde, zijn familie betekent alles voor hem. Al zou hij zijn reputatie moeten vernietigen of zelfs sterven, nooit zal hij degenen die belangrijk voor hem zijn verraden. Hij heeft dus ook zeker een zachte kant aan zijn karakter, waar hij vriendelijk en zorgzaam is.
Uiterlijk: Een grote, gespierde wolf met veel bruin en grijs in zijn vacht. De haren op zijn kop zijn vrij donker, als een masker. Zijn lichaam wordt versierd door vele littekens, die niet allemaal even goed te zien zijn door zijn vrij lange vacht. Er is er wel een te zien op zijn neusbrug, wat er uitziet als een licht streepje door zijn donkerder haren.
Spoiler:
Eventueel idee relatie met Dar: Aedion kan zich ontzettend schuldig voelen omdat zijn moeder de moeder van Darayvian heeft gedood. Hij heeft een heleboel respect voor de zwarte reu en steunt hem in alles. Zijn loyale karakter komt hier dus goed van pas. Omdat de twee samen zijn opgegroeid, lijkt het me dat hun bond ontzettend hecht is en dat ze als het ware 'two sides of the same gold, scarred coin' zijn c: (Yep, dat was een TOG-reference :'D)
Andere ideeën: Need a right-hand man? ^v^

_________________
.

Khyvan // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

[GZ] Sibling(s) Darayvian Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sibling(s) Darayvian   [GZ] Sibling(s) Darayvian Emptyvr aug 18, 2017 8:25 pm

Alright guys. Showtime >D
Bij deze zijn alle wolfjes geaccepteerd. Ik ga nog wel even kijken wat hun rangen uiteindelijk worden binnen de roedel, maar ik denk dat we in ieder geval al wel een hereniging kunnen doen. Kunnen ze mooi meteen plannen smeden om Serigala overhoop te gooien *wrijft kwaadaardig in handjes*

Hadden jullie zelf al een idee waarom je wolf naar Serigala is gekomen? Samen of alleen?

_________________
[GZ] Sibling(s) Darayvian Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Khyvan

Khyvan


Wolven profiel
Leeftijd: V
Geslacht: Teef
Partner: x

[GZ] Sibling(s) Darayvian Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sibling(s) Darayvian   [GZ] Sibling(s) Darayvian Emptyvr aug 18, 2017 8:45 pm

Yess, actie in de taxi! >D

Ik kan me niet meer zo goed herinneren wat ook alweer de reden was voor het vertrek van Darayvian uit de roedel? Aedion is in zijn geval dan gebleven, maar heeft na een tijd vreselijk veel spijt dat hij zijn maatje heeft laten gaan. Dus ook hij verlaat de roedel en zwerft rond totdat hij in Serigala aankomt en daar zijn broer treft. Dat is wat ik tot nu toe had bedacht c: Kan natuurlijk aangepast worden als dat nodig is. En of hij in z'n eentje is gegaan of met Neo en/of Iona erbij maakt mij niets uit ^-^

_________________
.

Khyvan // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

[GZ] Sibling(s) Darayvian Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sibling(s) Darayvian   [GZ] Sibling(s) Darayvian Emptyvr aug 18, 2017 9:37 pm

Ik denk dat Neo wel zo snugger is zijn softy kontje bij Aedion aan te sluiten... Gewoon, hij wilde weten waar zijn psychologisch-fascinerende halfbroer uithing, dus is hij meegewandeld met zijn psychologisch-minder-interessante broer. Razz

As simple as that.

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
[GZ] Sibling(s) Darayvian Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

[GZ] Sibling(s) Darayvian Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sibling(s) Darayvian   [GZ] Sibling(s) Darayvian Emptyza aug 19, 2017 8:30 pm

Ik vind het prima!
Shax is een paar daagjes niet online geweest dus ik wacht nog even tot maandag op antwoord en anders kunnen wij in ieder geval al een topic doen :') Komt Iona gewoon wat later aan hobbelen

_________________
[GZ] Sibling(s) Darayvian Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Shax

Shax


[GZ] Sibling(s) Darayvian Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sibling(s) Darayvian   [GZ] Sibling(s) Darayvian Emptyzo aug 20, 2017 6:47 pm

OMFG SORRY
ben mijn werkzekerheid kwijt dus ben de laatste tijd wat nerveus ect ect x.x
BUT I'M HERE!!!!!

_________________
[GZ] Sibling(s) Darayvian Vyseh3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

[GZ] Sibling(s) Darayvian Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sibling(s) Darayvian   [GZ] Sibling(s) Darayvian Emptyzo aug 20, 2017 7:13 pm

Is niet erg hoor! Ik kan het goed begrijpen
Denk je dat het lukt om een topic te doen?

_________________
[GZ] Sibling(s) Darayvian Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Shax

Shax


[GZ] Sibling(s) Darayvian Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sibling(s) Darayvian   [GZ] Sibling(s) Darayvian Emptyzo aug 20, 2017 7:28 pm

ofcours! wsh wel wat flutjes en traagjes maar het zal gaan ^^

_________________
[GZ] Sibling(s) Darayvian Vyseh3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

[GZ] Sibling(s) Darayvian Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sibling(s) Darayvian   [GZ] Sibling(s) Darayvian Emptyzo aug 20, 2017 7:30 pm

Is goed ^^
Komt Iona met Neo en Aedion of wil je een 1 op 1 topic doen met Darry? :')

_________________
[GZ] Sibling(s) Darayvian Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Shax

Shax


[GZ] Sibling(s) Darayvian Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sibling(s) Darayvian   [GZ] Sibling(s) Darayvian Emptyzo aug 20, 2017 7:36 pm

voor mij is het gelijk Smile wat het best past voor jou en de rest

_________________
[GZ] Sibling(s) Darayvian Vyseh3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

[GZ] Sibling(s) Darayvian Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sibling(s) Darayvian   [GZ] Sibling(s) Darayvian Emptyzo aug 20, 2017 8:01 pm

Bepaal jij maar xD Mij maakt het niets uit~

_________________
[GZ] Sibling(s) Darayvian Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Shax

Shax


[GZ] Sibling(s) Darayvian Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sibling(s) Darayvian   [GZ] Sibling(s) Darayvian Emptyzo aug 20, 2017 8:32 pm

hm Iona haar karakter zou me eerder aan denken dat ze of terwijl eerder kwam of terwijl achter kwam. Haar trots karakter zou geen hulp willen aanvaarden en dus alles zelf willen doen. Dus of terwijl ziet ze hem als eerste in het groepstopic of terwijl komt ze pas als laatste wat later?

_________________
[GZ] Sibling(s) Darayvian Vyseh3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

[GZ] Sibling(s) Darayvian Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sibling(s) Darayvian   [GZ] Sibling(s) Darayvian Emptyzo aug 20, 2017 9:46 pm

Dan misschien 1 op 1 toch het handigst? En heb je dan liever dat ze eerder of later komt?

_________________
[GZ] Sibling(s) Darayvian Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Shax

Shax


[GZ] Sibling(s) Darayvian Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sibling(s) Darayvian   [GZ] Sibling(s) Darayvian Emptyzo aug 20, 2017 10:01 pm

misschien als eerste? Voor mij is het al gelijk

_________________
[GZ] Sibling(s) Darayvian Vyseh3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

[GZ] Sibling(s) Darayvian Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sibling(s) Darayvian   [GZ] Sibling(s) Darayvian Emptyzo aug 20, 2017 10:10 pm

Alright :3 Maak jij het topic? Dan maak ik wel het topic voor Aedion en Neo~

_________________
[GZ] Sibling(s) Darayvian Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Shax

Shax


[GZ] Sibling(s) Darayvian Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sibling(s) Darayvian   [GZ] Sibling(s) Darayvian Emptyzo aug 20, 2017 10:20 pm

owke dowke ^^

_________________
[GZ] Sibling(s) Darayvian Vyseh3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




[GZ] Sibling(s) Darayvian Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sibling(s) Darayvian   [GZ] Sibling(s) Darayvian Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Darayvian [WIP]
» The Stars. (Darayvian)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: CHARACTER MANAGEMENT :: The Wolf's Den :: Accountmarkt-
Ga naar: