Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo mei 14, 2017 1:45 pm

I know righttt ^^

---

Omg ik liet me ff gaan Surprised Ik moet echt nooit naar de site van Forever 21 en dan bij sale kijken want heb me moeder nu al vol gespamt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo mei 14, 2017 3:07 pm

En wat denken we? Gaat Feyenoord winnen? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Khyvan

Khyvan


Wolven profiel
Leeftijd: V
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo mei 14, 2017 3:23 pm

Jazeker wel Razz

'k Zal vanmiddag weer gaan bijposten, te beginnen met de Okami-topics.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo mei 14, 2017 3:29 pm

Hehee tjaa... Aims is al in Dalrey xD Maar zal nog wel bijposten met topic Morning Talk met Khy en Aims Razz Dat is nog het enige topicje met Aimey in Okami xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo mei 14, 2017 3:37 pm

Aimey schreef:
Hehee tjaa... Aims is al in Dalrey xD Maar zal nog wel bijposten met topic Morning Talk met Khy en Aims Razz Dat is nog het enige topicje met Aimey in Okami xD

Waarschijnlijk wordt Aims ook gespreksonderwerp #1 op de Matsuri. Ik weet al hoe Ama daar op reageren gaat tho hehe Twisted Evil

EDIT:
Aralon schreef:
Misschien moet jij gewoon even je vader erbij roepen - ik veronderstel dat die zo zwart is als jij?
Stel je voor dat Serigala met mensen zou zijn in plaats van Wolven... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo mei 14, 2017 4:03 pm

Amatariseu schreef:
Aimey schreef:
Hehee tjaa... Aims is al in Dalrey xD Maar zal nog wel bijposten met topic Morning Talk met Khy en Aims Razz Dat is nog het enige topicje met Aimey in Okami xD

Waarschijnlijk wordt Aims ook gespreksonderwerp #1 op de Matsuri. Ik weet al hoe Ama daar op reageren gaat tho hehe Twisted Evil

EDIT:
Aralon schreef:
Misschien moet jij gewoon even je vader erbij roepen - ik veronderstel dat die zo zwart is als jij?
Stel je voor dat Serigala met mensen zou zijn in plaats van Wolven... xD

Jaass dan komen ze erachter dat ie pup weg is xD Want anders had ze die schreeuw wel gehoord Razz

--

xD Omg hehee

EDIT; Oke, op dit moment ff geen inspi voor Morning Talk.. Likeeeeeee 0& *zucht*
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo mei 14, 2017 6:09 pm

Khyvan schreef:
Jazeker wel Razz

'k Zal vanmiddag weer gaan bijposten, te beginnen met de Okami-topics.

Very Happy

Ik heb geen idee waarom ik vind Nicpostjes de leukste Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo mei 14, 2017 6:29 pm

Strakssss chinees eten <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo mei 14, 2017 7:12 pm

Aimey schreef:
Strakssss chinees eten <3

IK HAD NET VLEESSS!!! tongue
meat masterrace
Terug naar boven Ga naar beneden
Aralon

Aralon


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo mei 14, 2017 8:15 pm

Amatariseu schreef:

Aralon schreef:
Misschien moet jij gewoon even je vader erbij roepen - ik veronderstel dat die zo zwart is als jij?
Stel je voor dat Serigala met mensen zou zijn in plaats van Wolven... xD

Hahahahaha touché Very Happy

Ik ga nu even wachten tot Ais reageert he btw!

En ja Aims heeft Aralon eigenlijk idd niet meer nodig. Ze kan hem evengoed ditchen nu :p Maar ik zit in een verhaallijn, voel me wel belangrijk nu *staart trots voor zich uit*
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo mei 14, 2017 10:17 pm

Aralon schreef:
Amatariseu schreef:

Aralon schreef:
Misschien moet jij gewoon even je vader erbij roepen - ik veronderstel dat die zo zwart is als jij?
Stel je voor dat Serigala met mensen zou zijn in plaats van Wolven... xD

Hahahahaha touché Very Happy

Ik ga nu even wachten tot Ais reageert he btw!

En ja Aims heeft Aralon eigenlijk idd niet meer nodig. Ze kan hem evengoed ditchen nu :p Maar ik zit in een verhaallijn, voel me wel belangrijk nu *staart trots voor zich uit*

*Klapt* Klopt, waarschijnlijk is dat ook het eerste wat ze gaat doet als Ais erbij komt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo mei 14, 2017 10:46 pm

Iedereen praten over Emaya's dochter en haar verhaallijn en ik zit plannen te bedenken over Ems reactie als Aim weg is >D
Now, if you'll excuse me *kruipt terug onder deken* ik ga terug naar filmpjes kijken van FFXV xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo mei 14, 2017 10:52 pm

Emaya schreef:
Iedereen praten over Emaya's dochter en haar verhaallijn en ik zit plannen te bedenken over Ems reactie als Aim weg is >D
Now, if you'll excuse me *kruipt terug onder deken* ik ga terug naar filmpjes kijken van FFXV xD

It better be good >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo mei 14, 2017 11:02 pm

Aimey schreef:
Emaya schreef:
Iedereen praten over Emaya's dochter en haar verhaallijn en ik zit plannen te bedenken over Ems reactie als Aim weg is >D
Now, if you'll excuse me *kruipt terug onder deken* ik ga terug naar filmpjes kijken van FFXV xD

It better be good >D

Screaming, probably. Im lazy af
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo mei 14, 2017 11:05 pm

Emaya schreef:
Aimey schreef:
Emaya schreef:
Iedereen praten over Emaya's dochter en haar verhaallijn en ik zit plannen te bedenken over Ems reactie als Aim weg is >D
Now, if you'll excuse me *kruipt terug onder deken* ik ga terug naar filmpjes kijken van FFXV xD

It better be good >D

Screaming, probably. Im lazy af

xD
--
Pff, life is hard.. Ik ben verkouden, nog een beetje ziek en ongesteld ;c Alllllleeeessss tegelijk is echt kut, damn. Heb dan ook nog morgen een drukke dag met turnen en acro *zucht*
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo mei 14, 2017 11:17 pm

Aimey schreef:
Emaya schreef:
Aimey schreef:
Emaya schreef:
Iedereen praten over Emaya's dochter en haar verhaallijn en ik zit plannen te bedenken over Ems reactie als Aim weg is >D
Now, if you'll excuse me *kruipt terug onder deken* ik ga terug naar filmpjes kijken van FFXV xD

It better be good >D

Screaming, probably. Im lazy af

xD
--
Pff, life is hard.. Ik ben verkouden, nog een beetje ziek en ongesteld ;c Alllllleeeessss tegelijk is echt kut, damn. Heb dan ook nog morgen een drukke dag met turnen en acro *zucht*

Hoe sport je als alles zo tegenzit?!
Ik rol me op, op bed, chips naast me en een DS of telefoon in mijn handen als ik ook maar een van die dingen heb xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo mei 14, 2017 11:20 pm

Emaya schreef:
Aimey schreef:
Emaya schreef:
Aimey schreef:
Emaya schreef:
Iedereen praten over Emaya's dochter en haar verhaallijn en ik zit plannen te bedenken over Ems reactie als Aim weg is >D
Now, if you'll excuse me *kruipt terug onder deken* ik ga terug naar filmpjes kijken van FFXV xD

It better be good >D

Screaming, probably. Im lazy af

xD
--
Pff, life is hard.. Ik ben verkouden, nog een beetje ziek en ongesteld ;c Alllllleeeessss tegelijk is echt kut, damn. Heb dan ook nog morgen een drukke dag met turnen en acro *zucht*

Hoe sport je als alles zo tegenzit?!
Ik rol me op, op bed, chips naast me en een DS of telefoon in mijn handen als ik ook maar een van die dingen heb xD

Hahah well, idk, motivatie i guess.. Tjaa miss a ik ook na acro naar huis alleen arco is teamsport dus ik kan ze moeilijk achterlaten Neutral Maar alles o me lichaam zo te houden >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki

Loki


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo mei 14, 2017 11:31 pm

En er zit weer een mug op m'n kamer... I can hear him/her ._.
Echt ik ga huur vragen van die beesten. Zijn het geen muggen dan zijn het wel wespen, spinnen, hommels of bijen. yay voor tegenover een bos wonen. Lijkt wel of ons huis een hotel is ;-; roomservice for spiders only
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo mei 14, 2017 11:45 pm

Loki schreef:
En er zit weer een mug op m'n kamer... I can hear him/her ._.
Echt ik ga huur vragen van die beesten. Zijn het geen muggen dan zijn het wel wespen, spinnen, hommels of bijen. yay voor tegenover een bos wonen. Lijkt wel of ons huis een hotel is ;-; roomservice for spiders only

Damn.. Sounds like it sucks
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki

Loki


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma mei 15, 2017 12:00 am

Aimey schreef:
Loki schreef:
En er zit weer een mug op m'n kamer... I can hear him/her ._.
Echt ik ga huur vragen van die beesten. Zijn het geen muggen dan zijn het wel wespen, spinnen, hommels of bijen. yay voor tegenover een bos wonen. Lijkt wel of ons huis een hotel is ;-; roomservice for spiders only

Damn.. Sounds like it sucks

Yeah... Wespen en muggen vind ik niet zo leuk, bijen gaan nog wel en hommels zet ik zo weer buiten. Spinnen zijn ook niet geweldig, maar tijdens de zomer zijn ze wel handig want ze vreten de muggen op en zorgen ervoor dat ze niet allemaal binnenkomen :') Dus dan mogen ze wel blijven xD zolang ze maar niet rond m'n bed zitten of m'n klamboe binnen klimmen. That's not part of the deal
Terug naar boven Ga naar beneden
Akina

Akina


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma mei 15, 2017 7:43 am

Hellow peoples!
Terug naar boven Ga naar beneden
Khyvan

Khyvan


Wolven profiel
Leeftijd: V
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma mei 15, 2017 7:59 am

Akina schreef:
Hellow peoples!

:O

JE LEEFT NOG!
Welkom terug c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma mei 15, 2017 8:06 am

Akina schreef:
Hellow peoples!

Yoo!
Jij was hier toch voor War Between Two Worlds?? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Akina

Akina


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma mei 15, 2017 9:07 am

Khy : yush but busy busy and stuff happend xD you thought i was dead D;


Garnaal: jup. Maar toen werd ik inactief door stuff x.x
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki

Loki


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma mei 15, 2017 10:42 am

Hey Noelani! Leuk je weer terug te zien :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 17 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: