Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo mei 11, 2017 9:08 pm

Mijn vriendin woont hier tegenover en ik ging net met haar face timen toen ze in Starbucks was en toen zei ik voor de grap:''Neem ff ook voor mij mee!'' Maar nu kwam ze dus langs met ijskoffie!!! <3 That are real friendss c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo mei 11, 2017 9:12 pm

lmao ik ben like tien minuten weg en boem activiteit.
Mweh.
Ik ga wel posten XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo mei 11, 2017 9:18 pm

HAHAHAHA Die man van song festival gedoe doet Dreamworks na!! Hij is wit gekleed zit in een maan met allemaal wolken om hem heen! Alleen nog een visnet erbij en perfect! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo mei 11, 2017 9:22 pm

Aimey schreef:
HAHAHAHA Die man van song festival gedoe doet Dreamworks na!! Hij is wit gekleed zit in een maan met allemaal wolken om hem heen! Alleen nog een visnet erbij en perfect! xD

WAIT WUT *Doet tv aan*
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo mei 11, 2017 9:24 pm

DOE TV IDD AAN xD Btw srs er is een frozen thema besproken ofz xD Ik gaa helemaaaaal stuk om sommige liedjes xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo mei 11, 2017 9:26 pm

Aimey schreef:
DOE TV IDD AAN xD Btw srs er is een frozen thema besproken ofz xD Ik gaa helemaaaaal stuk om sommige liedjes xD

KOMOP FLUTAPP GA NOU AAN DAMMIT
Mijnn laptop is mijn televisie want mijn moeder kijkt Gossip Girl beneden XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo mei 11, 2017 9:28 pm

OMG HAHAHA IK GA STUK WTF IS DIT XD Ze jodelt :'D

EDIT; Oh damn Lisa, Amy Jammer geen Aimey xD en Shelly klinken fk goedddd! Veel kans >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo mei 11, 2017 9:37 pm

Aimey schreef:
OMG HAHAHA IK GA STUK WTF IS DIT XD Ze jodelt :'D

EDIT; Oh damn Lisa, Amy Jammer geen Aimey xD en Shelly klinken fk goedddd! Veel kans >D

Lol ik weet nog bij tvoh toen ze henzelf voorstelden riep ik echt fricking luid: "OMG DAT ZIJN DIE KLEUTERS DIE DACHTEN DAT ZE GEELDIG WAREN EN FRCKING POPULAIR WAREN TOEN! HOLY SHTITITITI"

edit: while I'm waiting: MELLLL topic Ais x Em?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo mei 11, 2017 9:41 pm

Emaya schreef:
Aimey schreef:
OMG HAHAHA IK GA STUK WTF IS DIT XD Ze jodelt :'D

EDIT; Oh damn Lisa, Amy Jammer geen Aimey xD en Shelly klinken fk goedddd! Veel kans >D

Lol ik weet nog bij tvoh toen ze henzelf voorstelden riep ik echt fricking luid: "OMG DAT ZIJN DIE KLEUTERS DIE DACHTEN DAT ZE GEELDIG WAREN EN FRCKING POPULAIR WAREN TOEN! HOLY SHTITITITI"

xD Ff srs als ze dit winnen winnen ze letterlik alles xD Europees Joniur Songfestival, tvoh en dan dit xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo mei 11, 2017 9:43 pm

Aimey schreef:
Emaya schreef:
Aimey schreef:
OMG HAHAHA IK GA STUK WTF IS DIT XD Ze jodelt :'D

EDIT; Oh damn Lisa, Amy Jammer geen Aimey xD en Shelly klinken fk goedddd! Veel kans >D

Lol ik weet nog bij tvoh toen ze henzelf voorstelden riep ik echt fricking luid: "OMG DAT ZIJN DIE KLEUTERS DIE DACHTEN DAT ZE GEELDIG WAREN EN FRCKING POPULAIR WAREN TOEN! HOLY SHTITITITI"

xD Ff srs als ze dit winnen winnen ze letterlik alles xD Europees Joniur Songfestival, tvoh en dan dit xD

Well, ik kijk de finale wel. Mijn internet werkt niet mee XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki

Loki


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo mei 11, 2017 9:48 pm

Aimey schreef:
DOE TV IDD AAN xD Btw srs er is een frozen thema besproken ofz xD Ik gaa helemaaaaal stuk om sommige liedjes xD

Het best is dat ze zeggen hoe Nederland helemaal geweldig liedje heeft en de rest afkraken, maar dan verliezen we keihard (vorig jaar). Ik zie dat zo weer gebeuren hoor xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Skylar

Skylar


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo mei 11, 2017 9:51 pm

Loki schreef:
Aimey schreef:
DOE TV IDD AAN xD Btw srs er is een frozen thema besproken ofz xD Ik gaa helemaaaaal stuk om sommige liedjes xD

Het best is dat ze zeggen hoe Nederland helemaal geweldig liedje heeft en de rest afkraken, maar dan verliezen we keihard (vorig jaar). Ik zie dat zo weer gebeuren hoor xD

Vorig jaar begreep ik waarom we verloren Ik vind Douwe's liedjes echt shit DONT TELL MY FRIENDS THEYLL KILL ME IF THEY KNOW I SAID IT
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo mei 11, 2017 9:56 pm

Skylar schreef:
Loki schreef:
Aimey schreef:
DOE TV IDD AAN xD Btw srs er is een frozen thema besproken ofz xD Ik gaa helemaaaaal stuk om sommige liedjes xD

Het best is dat ze zeggen hoe Nederland helemaal geweldig liedje heeft en de rest afkraken, maar dan verliezen we keihard (vorig jaar). Ik zie dat zo weer gebeuren hoor xD

Vorig jaar begreep ik waarom we verloren Ik vind Douwe's liedjes echt shit DONT TELL MY FRIENDS THEYLL KILL ME IF THEY KNOW I SAID IT


Same
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo mei 11, 2017 10:04 pm

Ik heb een Cordelia nodig. Ze moet online komen want ik heb plannen >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Skylar

Skylar


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo mei 11, 2017 10:08 pm

Darayvian schreef:
Ik heb een Cordelia nodig. Ze moet online komen want ik heb plannen >D

Tell me!
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki

Loki


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo mei 11, 2017 11:38 pm

Skylar schreef:
Darayvian schreef:
Ik heb een Cordelia nodig. Ze moet online komen want ik heb plannen >D

Tell me!

In pb zo. Tis niet iets heel uitgebreid ofzo. Gewoon een beetje kattenkwaad :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyvr mei 12, 2017 6:59 am

Keelpijn.. Straks school.. *zucht* Straks so duits.. Straks cito's.. Ik kan wel ff zo doorgaan. 20 over 3 klaar en kwart voor vijf tot 8 turnen.. Hoe bedoel je druk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyvr mei 12, 2017 7:45 am

Heb jij Cito's op 't middelbaar? Razz
mijn geschiedenisdocente (echt een heldin) is er niet vandaag. helaas gunt mijn school met nooit 'n tussenuur, dus nu krijgen we een invaller. voor de rest heb ik zowel bij Grieks als bij Duits toetsen yaah

MAAR WEL BIJNA WEEKEND! *m tss m tss m tss* Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyvr mei 12, 2017 7:54 am

Nic-time Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyvr mei 12, 2017 8:05 am

Die kan z'n bro hopelijk wel 'n tik op de vingers geven.. of nee toch niet.
arme Surrurrururu Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyvr mei 12, 2017 3:03 pm

Gwegwe

Moet ik eerst nog eens posten of? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyvr mei 12, 2017 3:48 pm

Nah wacht maar tot Lo zo ver is (en dat is over ongeveer een half uur, vermoed ik). Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyvr mei 12, 2017 4:00 pm

@Garnaal; Ja we krijgen zelfs cito's in 4e ...


Nouleuk dit... Vrij maar ik heb de griep weer eens dik te pakken >.< Why me? Ik haat griep
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyvr mei 12, 2017 4:19 pm

Amatariseu schreef:
Nah wacht maar tot Lo zo ver is (en dat is over ongeveer een half uur, vermoed ik). Razz


Geghe
Volgens míj is het verkeerd dat ik hyped ben voor een topic met zo'n onderwerp xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyvr mei 12, 2017 6:32 pm

Kova schreef:
Amatariseu schreef:
Nah wacht maar tot Lo zo ver is (en dat is over ongeveer een half uur, vermoed ik). Razz


Geghe
Volgens míj is het verkeerd dat ik hyped ben voor een topic met zo'n onderwerp xD

Truu. We houden gwn van drama.. xD

Dus ik zit t topic tussen En en Koof te lezen, en zie ineens voor me dat Em
Kova naar Raska brengt en tegen Ama zegt: "Kijk mam, dit is mn nieuwe bae, Koofje!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 14 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: