Serigala


 

Deel
 

 Eternity

Ga naar beneden 
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Eternity Empty
BerichtOnderwerp: Eternity   Eternity Emptywo maa 29, 2017 6:30 pm

- KOVA

Eindelijk had ze de moed gevonden om de kleintjes achter te laten bij de roedel. Ze moest zich mentaal voorbereiden op een confrontatie met Ais, en daar zat ze tegenop. Ze had het kunnen weten. Aims was een enorm nieuwsgierige pup die alles wou weten, en haar weigeren om haar vader te spreken leek onwolfelijk* voor haar.
Haar witte poten hadden haar naar Runswick Fields gebracht, een vrij grote afstand weg van haar jonge pups. Ze was nogal zenuwachtig, bang dat haar roedelleden niet beschermend genoeg waren. Well. De angst dat haar eigen pups wat zou overkomen kwam grotendeels uit eigen ervaring, maar ergens was het ook een deel van haar karakter.
Een geur drong haar neus binnen. Ze schudde haar kop, haar blauwe ogen kil. Kova. Witje, zoals zij de jongere witte teef noemde. Heh.
Honestly, ze kon Kova niet uitstaan. Koof probeerde zich te gedragen naar het toonbeeld van de Shads, maar Emaya wist dat de Shadows niet meer waren wat ze ooit waren. Kai werd ouder (eindelijk), ze accepteerden wolven zoals Kova en de roedel zelf was ook kleiner dan ooit. Ze had legendes gehoord over de gevaarlijke roedel die ieder ander terroriseerde. Well, tegenwoordig waren ze een stuk minder angstaanjagend. De enige waarvoor Emaya nog puur angst voor voelde was Kai, en het zou niet lang meer duren voor die te oud zou zijn om de witte wolvin nog te intimideren.
Ze grinnikte kil, liet haar blauwe ogen over de omgeving glijden. "Oh Snowy, where are you?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Eternity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eternity   Eternity Emptywo maa 29, 2017 7:10 pm

Lekker ontspannen had de zilverwitte wolvin zich neergelegd op een plekje waar de zon het felst op de glooiende groene heuvels scheen. Ze had zich eerst voorgenomen om anar Raska Hills koers te zetten, maar toen ze besefte dat ze niet nog meer boel wilde veroorzaken met haar roedel met Okami wilde veroorzaken had ze zich, braafjes als ze was, helemaal naar hier gesleept om heerlijk te zonnebaden. Wat er precies aan de gaande was wist ze niet, maar dat Kai er opmerkelijk pissed uit zag de laatste tijd was haar wel opgevallen. Ach, hier konden die bazige Okamiaantjes haar toch niet lastig vallen... Dacht ze. Ze had nog geen vijf seconden haar ogen gesloten of ze hoorde een bekende stem de lucht doorklieven. "Oh Snowy, where are you?" Oh nee. Niet zij. Met enkel pure verveeldheid en irritatie in haar stem zuchtte Kova diep uit terwijl ze zich op haar buik rolde en toonde geen greintje verbazing of geschrokkenheid toen ze recht in de helderblauwe ogen van de teef keek. Niet erg onder indruk bleef ze liggen en wilde niet overeind komen. Dat zou Emaya enkel nog maar het gevoel geven dat ze respect voor haar had - en dat had ze niet, zelfs niet een klein beetje.

"Ben je serieus? Ik ben hier speciaal naar toegekomen om van het uitzicht te genieten. Dank je wel hoor," sprak ze sarcastisch en zonder al te veel emotie in haar stem te laten horen. Ze keek vrij verveeld in haar ogen voordat ze haar schouder even likte om een pluk vacht die overeind gekomen was weer netjes glad en schoon te strijken. "Wel, als je de gelegenheid wilt nemen om me nog eens te beledigen over hoe arrogant en zwak ik ben, ga je gang. Veel nieuws gaat er toch niet uit je bek komen, neem ik aan?' vervolgde ze droogjes terwijl ze opnieuw opkeek en kalmpjes bleef liggen. Het enige was ze zei was de waarheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Eternity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eternity   Eternity Emptyvr maa 31, 2017 2:43 pm

Haar koele ogen vonden die van Kova. Icy zou ook een goede bijnaam kunnen zijn, to be honest. Die ogen deden haar denken aan ijs. Want, shocker, ze waren ijsblauw. Het grappigste was nog wel dat Koofje bijna een jongere versie van Emaya was. Heh. "Ben je serieus? Ik ben hier speciaal naar toegekomen om van het uitzicht te genieten. Dank je wel hoor," sprak de jongere wolvin. Welk uitzicht? Shadows hielden van hun duistere bosje, wat zouden ze hier doen behalve jagen? "Wel, als je de gelegenheid wilt nemen om me nog eens te beledigen over hoe arrogant en zwak ik ben, ga je gang. Veel nieuws gaat er toch niet uit je bek komen, neem ik aan?" Koel keek Emaya haar aan. "Hmm, ik zou mijn tijd daaraan kunnen verspillen." Ze grinnikte. "Maar waarom zou ik?" Ze schudde haar kop en keek Koof geamuseerd aan. "Toekijken hoe jullie roedel in elkaar stort is veel leuker. Ik bedoel, als Kai types zoals jij gaat accepteren, verliezen de Shadows eigenlijk hun titel als 'gevaarlijk'. To be honest, ik denk dat jullie alfa de enige niet zielige wannabe is." Haar lippen krulden op. "Of wil je zeggen dat dat niet zo is?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Eternity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eternity   Eternity Emptyza apr 01, 2017 9:37 pm

Mevrouw Emaya keek haar aan met ogen die haar konden doodschieten met koude kogels. Woah zeg. Veel verkeerds had ze toch niet gezegd? Eerlijk gezegd wilde ze gewoon met rust gelaten geworden worden, maar daar had de andere witte wolvin blijkbaar niet veel zin in. Ze had andere plannen en probeerde, zoals elke anti-Shadow en Okamiaan deed, haar zwakke plek te zoeken om haar vervolgens daarmee te proberen raken. Djeezes - ze had nog niet eens iets kwaadaardige gezegd en ze begon al met die koude vijandigheid. "Hmm, ik zou mijn tijd daarna kunnen verspillen," grinnikte Emaya kil. "Maar waarom zou ik? Toekijken hoe jullie roedel in elkaar stort is veel leuker. Ik bedoel, als Kai types zoals jij gaat accepteren, verliezen de Shadows eigenlijk hun titel als 'gevaarlijk'. To be honest, ik denk dat jullie alfa de enige niet zielige wannabe is." Daar ging ze weer. Met een diepe, verveelde zucht strekte Kova haar kaken open in een geeuw en strekte haar zilverwitte voorpoten uit om ze opnieuw wat gevoel te geven. "Zoals ik had voorspeld," mompelde ze half tegen zichzelf, doelend op haar vorige zinnen.

"En waarom zouden de Shadow's "kwaadaardig" en "slecht" zijn? Toen ik mij bij hen aansloot, zocht ik gewoon een normale roedel met een tactische leider. Iets waar jij duidelijk niet bij nagedacht hebt," sprak ze kalmpjes en knipperde eens rustig, bijna alsof het een gewone mededeling was die ze meldde. Haar stem was rustig en zonder enkele hint van spot of mogelijk sarcasme. Amatariseu kon je nu niet bepaald tactisch noemen. Ze was roekeloos, al zei Kova het zelf. Ook al was Kai best al op leeftijd, betekende dat meer ervaring en was ze een stuk georganiseerder dan Amatariseu. Niet dat dat ooit verschil zou maken als ze wel tactisch was. Okami leek net een bende marginalen, in Kova's ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Eternity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eternity   Eternity Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Runswick Fields-
Ga naar: