Serigala


 

Deel
 

 Rise up

Ga naar beneden 
Valintia

Valintia


Rise up Empty
BerichtOnderwerp: Rise up   Rise up Emptyvr maa 24, 2017 6:52 pm

Een verfrissende wind gleed door de witte, glanzende vacht van de knappe wolvin en ze genoot er eerlijk gezegd van terwijl ze tussen enkele massieve rotsblokken op het strand stond. Het was lang geleden dat ze nog eens écht had ontspannen, moest ze toegeven. Het hele gedoe met haar ouders had haar nog wat angstiger dan normaal gemaakt, maar nu ze al enkele dagen in Serigala verbleef begon ze het hier steeds fijner te vinden. Niet veel wolven vielen haar lastig, al merkte ze wel dat er steeds minder prooi te vinden was - en dat hoorde niet, want het was lente en dan zou de hoeveelheid prooi juist moeten stijgen. Haar verfijnde snuit stak ze even in de lucht om de geuren in zich op te nemen, maar naast de geur van zout, water en zand merkte ze ook een groeiend spoortje wolf op waardoor er even een instinctief vleugje spanning dan haar aderen stroomde. Valintia draaide zich om, haar oren een beetje aan het wiebelend terwijl ze afwachtte op een reactie of beweging die op een wolfachtig spoor konden leiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Rise up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise up   Rise up Emptyvr maa 24, 2017 7:15 pm



to find me

just turn off the lights

Wat een sukkel was hij weer. Werd hij in een groep hierheen gestuurd, deels ook voor zijn eigen veiligheid, raakte hij de groep kwijt. Misschien had hij niet moeten voorstellen om een dagje vooruit te lopen. Wanneer de groep had uitgerust, was hij toch verder gegaan. En nu stond hij hier. Hij hoopte maar dat de rest zijn geurspoor nog kon volgen en ze uiteindelijk weer bij elkaar konden komen. Maar voor nu moest hij het maar op zijn eentje zien te redden. Gelukkig had hij toch iets van skills als het op overleven aan kwam. Alleen niet zo erg in een compleet nieuw gebied. Hij kon wel jagen, maar prefereerde vis. En raad eens wat hij niet vond? Een meer met jawel, vis.

Een konijn was er ook wel in gegaan, al had hij extreem veel moeite moeten doen om er een te vinden. Hij wilde ook niet te ver van de kust weg gaan, met de kans dat hij zijn groep mis liep. Daarom liep hij met de rest van de prooi terug naar het strand, of eerder, de rotsen die hij eerder had gezien. Daar had hij een mooi overzicht en zou hij zijn groep zo zien aankomen. Of andere wolven ontmoeten. Wat nu het geval was, gezien hij op een opnieuw stralend wit geval af liep. ”Ahoy”, Begroette hij de wolvin, waarna hij de prooi op de grond liet vallen en haar nieuwsgierig aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valintia

Valintia


Rise up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise up   Rise up Emptyvr maa 24, 2017 7:38 pm

Er doemde een grijzige reu op die wel wat groter haar dan haar. Dat was niet echt iets verbazende, want driekwart van de wolven die ze tegenkwam was groter dan haar. Hij zag er gezond uit, en vooral gespierd, of het kwam door zijn dikke, dekkende vacht. Haar groene blik gleed van zijn charmante gezicht zijn bijzonder gespierde borstkas en.... Ehm, okay. Niet te hormonaal worden, hield ze zichzelf voor en maakte langzaam oogcontact met hem. In zijn bek droeg hij een smakelijk stuk vlees dat hij liet vallen op het natte zand om haar te begroetten. "Ahoy," sprak hij met een niet zo'n gebruikelijk accent voor de wolven voor deze streek, want het had meer iets rauwers, iets... Amerikaans? Ze kon het niet erg goed opmaken, maar zijn stem klonk niet bedreigend dus ontspande ze zich wat meer. Bijna volledig automatisch kwam er een klein, ietwat bescheiden glimlachje op haar fijne snoet. Ze draaide zich nu een beetje kalmer volledig om en zette voorzichtig een stapje voorbij met dezelfde nieuwsgierigheid die zojuist in zijn ogen had geblonken. "Hallo," zei ze met haar typische zachte stem en kantelde haar kop een beetje uit interesse. "Wat brengt je hier, als ik mag vragen?" vervolgde ze terwijl ze uit nieuwsgierigheid eens met haar oor trok. Hmm. Ze had nog nooit eerder zo op een reu gereageerd... Dat was eigenlijk best vreemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Rise up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise up   Rise up Emptyza maa 25, 2017 2:33 pm



to find me

just turn off the lights

Waren alle wolvinnen in dit gebied wit? Wow, dat zou wel iets heel bijzonders zijn. Het was wel een conclusie die hij makkelijk had getrokken. Dit was de tweede wolvin die hij zag, en ze waren allebei wit geweest. Dus dan waren ze allemaal wit, dat was toch wat zijn kop er van maakte. Hij leerde elke dag weer iets nieuws. Ook dit geval leek hem aan een hele inspectie te onderwerpen. Nog zo’n trekje dat ze allemaal deelden hier? Anyways, geen reden om haar niet te begroeten. De wolvin draaide zich nu volledig naar hem toe, met een bescheiden glimlachje om haar lippen.

"Hallo," Zei ze, haar stem klonk zacht. "Wat brengt je hier, als ik mag vragen?" Vroeg ze toen. Thoms grinnikte al in zichzelf. ”Me paws!” Zei hij toen geamuseerd. Maximo zou trots op hem zijn. Hij zou deze grap ook nooit aan zich voorbij laten gaan, als de gelegenheid er was om hem te maken. ”Nah, just jokin’ around me heartie”, Greens hij toen. ”Me crew is supposed to arrive here anytime soon. If those scallywags are still on the move, that is”, Antwoordde hij nu naar alle eerlijkheid op haar vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valintia

Valintia


Rise up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise up   Rise up Emptyza maa 25, 2017 3:48 pm

Met haar bijzonder heldere ogen in de zijne gericht wachtte ze af op een reactie en keek toe hoe de zilvergrijze reu even een binnenpretje leek te hebben doordat hij even in zichzelf grinnikte. "Me paws," grapte hij even op een geamuseerde toon. Daar had je 't weer, datzelfde rauwe, Amerikaanse accent. Van waar kende ze dat toch? Het kwam haar zeker ergens bekend van voor en ze had het zeker als eens eerder gehoord. "Nah, just jokin' around me heartie," sprak hij verder met een brede grijns op zijn snuit. "Me crew is supposed to arrive here anytime soon. If those scallywags are still on the move, that is," antwoordde hij vervolgens waardoor Valintia geïnteresseerd haar oren spitste. Die crew waar hij het over had, moest vast een roedel zijn - een derde roedel in Serigala! Voor zover zij wist waren er nog geen roedels in dit gebied die voortdurend met zo'n accent spraken of voortdurend rondtrokken, zoals deze reu het hier beschreef. Hm, dat zou voor opschudding kunnen zorgen, maar dat was niet erg. Voor zover ze rond had geluisterd zou dat trouwens niet de eerste keer zijn dat er spanningen ontstonden door nieuwe roedels of wolven. En tot nu toe was dit de hele tijd goed gekomen. "Ya crew? Y'mean, a pack?" vroeg de witte, verzorgde wolvin vervolgens op haar zachte toon met enkel pure vrouwelijke nieuwsgierigheid op haar verfijnde gezicht. Het was lang geleden dat ze nog eens Engels had gesproken, maar ze was 't niet verleerd. Integendeel, soms communiceerde ze beter in het Engels dan in het Nederlands, voornamelijk omdat Engels in het algemeen een vlottere taal was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Rise up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise up   Rise up Emptyza maa 25, 2017 7:05 pm



to find me

just turn off the lights

Flauwe grapjes maken was ook iets wat hij van Maximo geërfd had, leek het wel. Hij had er meestal zelf meer lol om dan de wolven tegen wie hij ze vertelde. Die konden zijn humor niet altijd snappen. Het was beter in zijn eigen crew, die leken wel dezelfde humor te hebben als hij. Maar vreemden? Deze wolvin lachte er ook niet mee, maar Thomas trok zich er niks van aan. Hij lachte lekker zelf wel met zijn eigen grap. Al kon hij ook wel serieus antwoorden op haar vraag. Wat hij ook netjes deed. Het was ook eventjes een klaagmomentje. Zijn vrienden hadden hier al moeten zijn. Misschien waren ze verkeerd gelopen. Of gewoon te lui om nog verder te gaan!

Maar nee, dat zou wel niet. Anders kregen ze op hun kop van the captain. "Ya crew? Y'mean, a pack?" Vroeg ze voor de zekerheid. De wildkleurige reu knikte heftig. ”Aye aye, me crew, a part of the Black Pearl crew”, Vertelde hij. Hij zocht even naar woorden die voor haar begrijpbaar waren. ”It’s a scout group, we’re on a mission for the captain”, Legde hij uit. Hopelijk begreep ze hem nu wel, want hij wist niet hoe hij het anders nog moest uitleggen, oeps.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valintia

Valintia


Rise up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise up   Rise up Emptyza maa 25, 2017 7:26 pm

Er werd heftig geknikt nadat ze haar vraag had gesteld. Hij was dus lid van een roedel. "Aye aye, me crew, a part of the Black Pearl crew," vertelde de wildkleurige met enige trots. Een moment leek hij voor "gemakkelijke" woorden voor haar te zoeken, maar ze liet met een glimlachje weten dat hij zich niet hoefde aan te passen aan haar. Ze zou de betekenis wel uit de context kunnen afleiden, zo dom was ze ook weer niet. "It's a scout group. We're on a mission for the captian." Ah, okay. Een verkenningsmissie op opdracht van hun Alpha. Het was een apart taaltje wat deze reu allemaal sprak maar ze kon grotendeels alles verstaan. Met een begrijpend knikje liet ze hem weten dat ze alles 100% verstond en spitste zijn oren naar hem toe. Nu ze dit allemaal van hem wist, was het misschien wel beleefd om wat informatie van haar terug te geven, als in een eerlijke deal. Haar naam prijsgeven aan deze reu was wel het minste wat ze kon doen. "My name is Valintia," stelde ze zichzelf na een tijdje voor met haar lichtjes verlegen stem terwijl ze haar kop naar de andere kant schuin kantelde terwijl ze hem aankeek alsof ze hem aan wilde aansporen om zijn indentiteit nu ook te onthullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Rise up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise up   Rise up Emptyzo maa 26, 2017 4:21 pm



to find me

just turn off the lights

De informatie die hij nu vrij gaf, was eigenlijk geen geheime informatie. Ze waren hier niet om te koloniseren, of om vijanden te maken. Gewoon even rondkijken en dan zagen ze wel weer. Hun aanwezigheid in dit gebied mocht dus algemeen geweten zijn. Als deze witte schoonheid dus ging doorvertellen aan andere wolven dat er een groepje wolven op komst was, dan was dat maar zo. Geen probleem. Als er vijandigheden tegenover hen werden geuit, dan zouden ze zich verdedigen. Maar ze waren hier niet gekomen om zelf tot de aanval over te gaan. Als dat Maximo’s intentie was geweest, had hij veel meer wolven gestuurd, of dan was hij misschien zelf ook meegekomen.

Nu hij een deel informatie gegeven had, leek de witte wolvin ook iets over zichzelf te willen vertellen. "My name is Valintia," Zei ze. De reu herhaalde de naam een paar keer in zichzelf. ”Aye, nice to meet ye, me name’s Thomas”, Stelde hij zichzelf toen voor. Hij keek even naar beneden, naar de prooi voor zijn poten. ”So, me heartie, d’ye know a place where a wolf can catch some fish, perhaps?” Vroeg hij haar vervolgens. Vlees was wel lekker maar hé, niks ging boven een lekkere, vers gevangen vis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valintia

Valintia


Rise up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise up   Rise up Emptyzo maa 26, 2017 4:38 pm

Nu ze de wolf voor haar eens aandachtig bekeek, was het wek duidelijk te zien dat hij niet van hier was. De meeste Serigalezen waren behendig, lenig en snel. Deze reu daarintegen had iets... Piraatachtig? Zeker iets Rogue-achtig. Valintia werd hierdoor echter niet afgeremd minder vriendelijk of juist meer verlegen te doen. Ze was haar gewone zelf. "Aye, nice to meet te, me name's Thomas," stelde hij zichzelf keurig voor waardoor er even heel kort en zacht lachje van haar witte snuit liet rollen. De manier waarop hij dat zei was al grappig, maar de naam Thomas paste perfect bij hem, bij dat 'stoere' van hem. "So, me heartie, d'ye know a place where a wolf can catch some fish, perhaps?" Was hij dan niet te tevreden met dat stuk prooi dat hij zonet nog tussen zijn kaken had gehad? Lichtjes verbaasd ging Valintia's blik even van de prooi naar zijn gezicht, alsof ze hem er op wilde wijzen dat dat werkelijk wel voedsel was. Zulke lekkere stukken prooi zag je tegenwoordig niet veel meer in Serigala, al de prooi leek in een klap weggevaagd te zijn. Maar ze hield haar mond en besloot beleefd te antwoorden op zijn vraag. "If you go a lil' north, ya got a whole lake with probably some fish," zei ze terwijl ze met haar kop landinwaarts gebaarde. "Or you can try it right here." Ze wees naar de zee achter de gigantische rotsen, al zagen die er maar onheilspellend gevaarlijk uit. Ze snapte trouwens niet goed waarom deze wolf perse vis in zijn bek wilde - als ze eerlijk moest zijn, had ze 't nog nooit geproefd. En volgens haar waren er ook niet veel wolven die dat al geproefd hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Rise up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise up   Rise up Emptyzo maa 26, 2017 6:15 pm



to find me

just turn off the lights

Uiteraard was het vreemd dat hij haar naar vis vroeg als hij zonet nog met een konijn tussen zijn kaken had gelopen. Maar hé, hij had nu eenmaal een voorkeur. Soms mocht een wolf best kieskeurig zijn. Hij ging er van uit dat ze nog nooit vis geproefd had, anders zou ze wel beseffen dat vis beter was dan vlees. Al ging er niets boven zeehond! Die waren wel moeilijk te vangen, maar de jaarlijkse zeehondenjacht die the Black Pearl hield, had hem er zo’n beetje aan verslaafd gemaakt. Jaarlijks kwamen enorm veel zeehonden aan land, om zich voort te planten. Dan waren ze een heel makkelijke prooi voor een bende hongerige wolven, ghehe.

"If you go a lil' north, ya got a whole lake with probably some fish," Zei ze, doelend naar het binnenland. "Or you can try it right here." Vervolgde ze, wijzend naar de zee achter de rotsen. Thoms schudde vrijwel meteen zijn kop. "Nah matey, we’d need at least a tide pool to catch some salty fishies!” Legde hij uit. Het water dat op kwam, bracht vaak kleine visjes met zich mee. Eenmaal het weer weg trok, bleven er vissen achter. Maar direct in de zee vissen, was zelfs voor een wolf als hij te riskant. ”Say, have ye ever tried a fish?” Vroeg hij toen nieuwsgierig, al kon hij het antwoord al wel gokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valintia

Valintia


Rise up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise up   Rise up Emptyzo maa 26, 2017 7:10 pm

Blijkbaar was de gigantische zee achter haar niet genoeg voor de wolf. Dat had ze wel verwacht, het was vast te gevaarlijk of te diep. Zelf was ze al niet zo'n held in zwemmen, dus was de zee echt wel onvoorspelbaar als zelfs deze wolf, die zelf naar vis vroeg en dus wel vrij goed met water overweg kon, het schrapte uit zijn lijstje van de mogelijke plaatsen waar je kon vissen. "Nah, matey. We'd need at least a tide pool to catch some salty fishies," legde Thomas geduldig uit. Ach zo. Zij kon 't niet weten, ze had namelijk nog nooit op vis gejaagd of er zelfs eentje geproefd. "Say, have ye ever tried a fish?" was de vraag die ze ondertussen al verwacht had. Met neergeslagen ogen schudde ze haar kop van nee. Ze voelde zich wel comfortabel op het strand, maar jagen ging altijd beter in het dichte bos of een weide. "Never got the chance," zei Valintia met een klein glimlachje, toch wel met lichte nieuwsgierigheid in haar ogen. Zou deze reu haar misschien een vis voorschotelen? Oeh, dat zou zeker attent zijn. Ze had zelfs nog maar weinige keren een echte vis gezien, een paar keertjes toen een beer hem uit het water rakelde of ze in een rivier haar dorst leste totdat er een zilveren glad lichaam onder haar neus door schoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Rise up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise up   Rise up Emptyzo maa 26, 2017 9:32 pm



to find me

just turn off the lights

Zwemmen in de zee was iets wat hij geregeld deed. Of van kliffen springen, dat was ook altijd leuk. Maar om vissen te vangen in het troebele, diepe water? Daar was hij nog te onervaren voor. Er werd zelfs amper echt gevist op zoutwatervissen in de zee zelf. De meeste wolven waren slim en wachtten op de getijden, zodat de vissen makkelijker te pakken waren in ondiep water. Hoe dan ook, een vis vangen in een meer was perfect doenbaar voor een waterrat als hij. Benieuwd of Valintia ooit al vis had geproefd, vroeg hij haar naar haar ervaringen.

"Never got the chance," Antwoordde ze. Gasp. Hoe was dat mogelijk! De reu keek haar een beetje ontzet aan. ”Never ever?” Herhaalde hij ongelovig. Hij schudde zijn kop. Dit kon niet hoor. ”Ye arr coming with me aye, me shall catch ye a fish!” Stelde hij toen enthousiast voor. ”If ye don’t like it ye can have the rabbit”, Greens hij toen. Dat was een deal die ze sowieso niet zou kunnen weerstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valintia

Valintia


Rise up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise up   Rise up Emptyma maa 27, 2017 12:52 pm

Onzet staarde Thomas haar aan, waardoor ze enkel nog meer in verlegenheid werd gebracht en haar lange wimpers neersloeg. Tja, niemand had het haar ooit geleerd, zelfs haar ouders niet, alhoewel zij dicht bij de kust hadden gewoond. "Never ever?" herhaalde hij nog eens voor de zekerheid, en opnieuw bewoog Valintia haar hoofd langzaam van links naar rechts. Blijkbaar kwam hij van een plek waar veel gevist werd, anders zou hij zeker niet zo ongelovig reageren. "Ye are coming with me aye, me shall catch ye a fish!" was zijn enthousiaste voorstel dat hij vrij opgewekt uitsprak. "If ye don't like it ye can have the rabbit," grijnsde hij er achterna waardoor de slanke witte wolvin enkel nog meer verbaasd was. Dit was werkelijk de eerste wolf, die ze minder dan tien minuten kende en al voorstelde om prooi te delen. De keuze was echter al snel gemaakt - als ze moest kiezen tussen haar honger stillen met een konijn of meegaan met deze lieve reu die haar bovendien nog iets kon laten proeven wat ze nog nooit geproefd had, was de tweede optie wel veel aanlokkelijker. Even wiegde ze haar kop heen en weer alsof ze heel hard moest peinzen, maar ze keek al snel op met een klein glimlachje op haar fijne snuit en een lichtjes opgewekte glans in haar smaragdgroene ogen. "Okay, okay, I'll come with ya," gaf ze toe terwijl ze snel op haar poten sprong en lichtvoetig naar Thomas toe draafde. Yeah, ze had er wel zin in!
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Rise up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise up   Rise up Emptyma maa 27, 2017 1:37 pm



to find me

just turn off the lights

Het was wel logisch dat hij de rest van zijn prooi van eerder aan haar gaf. Ze had hem immers wel goed geholpen. Hij at liever de rest van zijn buikje vol met wat heerlijke vis. De rest van het konijn zou hij dan toch ergens moeten achterlaten. Zij kon er waarschijnlijk meer mee. Al hoopte hij dat ze met hem mee zou komen. Haar gezelschap was wel fijn, en hij moest haar toch zeker wel de kans geven om vis te proeven. Stel je voor dat ze die kans nooit meer kreeg, en dat ze haar hele leven lang nooit een vis had gegeten. De rillingen liepen hem al over de rug. Hij zou letterlijk sterven zonder vis. Nee, oké, niet zo dramatisch, maar close.

Gelukkig stemde ze uiteindelijk in. "Okay, okay, I'll come with ya," Zei ze met een glimlachje. Ze zag er ook opgewekt uit, waarschijnlijk werkte zijn vibe al op haar in. Hij raapte ondertussen het konijn van de grond. De reu draaide zich richting het meer, of toch de richting die zij had aangeduid, en begon ook op een rustig tempo te lopen. ”D’ye even know how to swim?” Vroeg hij tussen de vacht van het dooie dier door. Dat was ook wel een belangrijke vraag hé. Al moest zij nu niet echt zwemmen, gezien hij al het werk zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valintia

Valintia


Rise up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise up   Rise up Emptyma maa 27, 2017 2:04 pm

Thomas raapte het hoopje vacht en vlees op en ging er van door in een rustig tempo waar de kleinere wolvin hem prima in kon bijhouden in de richting van het meer waar ze onlangs nog gepasseerd was. Haar poten bewogen echter een stuk energieker dan ze zelf wilde, de reden waarom kon ze niet echt goed achterhalen. "D'ye even know how to swim?" vroeg de grijzige reu even later tussen de pels van het konijn in zijn bek door. Ze ontmoette zijn ogen even voordat ze verder sprak. "Yeah. A little," zei ze vrij bescheiden en plaatste haar ogen weer in de richting waar ze naar toe wandelden. Haar vader had haar ooit nog eens meegenomen met d'r slibings om in het ondiepe water van de zee te plonzen, al stelde dat vaak niks voor en gebeurde dat niet vaak omdat ze redelijk ver van de kust woonden, een flink stil achter het dichtbeboste gebied van de duinen. Net zoals zij tot kort van mening was vonden haar ouders de zee minder interessant en gingen het liefst zo diep mogelijk in de bossen achter de duinen jagen. Zwemmen had ze op haar eentje moeten leren. "Let's say, I can keep my head above water," grijnsde ze even en terwijl ze dat zei, draaide ze haar verfijnde snuit even naar Thomas toe voordat ze weer verder wandelde. Het was een tijdje geleden dat ze was gaan zwemmen, voornamelijk dwarsboomde de winter haar daar in. Maar nu de temperaturen de hoogte weer in gingen, kon ze gerust opnieuw eens gaan badderen, zeker met wat fijn gezelschap aan haar zijde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Rise up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise up   Rise up Emptyma maa 27, 2017 4:31 pm



to find me

just turn off the lights

Zwemmen was iets wat elke wolf in zijn crew van jongs af aan leerde. Hij durfde soms zelfs te zweren dat hij eerder kon zwemmen dan lopen. Dat was natuurlijk overdreven, maar hé, dat was ook iets typisch voor zijn familie. Een beetje overdrijven hier en daar, om een verhaal gewoon dat extra vleugje spanning te geven. De vraag was nu enkel maar of Valintia ook kon zwemmen. "Yeah. A little," Wist ze hem te vertellen. Hij knikte even dat hij het begrepen had. Een beetje was al meer dan niets, zo zag hij het. Misschien moest ze gewoon mee gaan in het water en dan voor de rest stil staan, zodat ze de vissen niet zou wegjagen met haar gespetter.

"Let's say, I can keep my head above water," Vervolgde ze. Thoms schoot in de lach, een vreemd giechelend geluid omdat hij dat konijn nog steeds tussen zijn tanden had. Gelukkig zag hij het meer al voor zich opduiken. Hij legde de prooi tussen de struiken, bedekte hem met wat bladeren. ”To catch a fish ye need to go under the water, me lass”, Verklaarde hij zijn gelach van eerder. ”See, ye walk into the deeper water, then ye wait, and when a fish is stupid enough to come near ye..”, Hij wiebelde even met zijn oren en keek haar met glimmende ogen aan. ”Then ye use yer teeth to catch it!” Greens hij opgewekt. "But ye gotta be fast", Vervolgde hij knikkend. Misschien moest hij gewoon eens een demonstratie geven, dat ze het met eigen ogen kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Rise up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise up   Rise up Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Seaside :: Ironmill Rocks-
Ga naar: