Serigala


 

Deel
 

 Old habits die hard ;; OPEN

Ga naar beneden 
Kearn

Kearn


Old habits die hard ;; OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Old habits die hard ;; OPEN   Old habits die hard ;; OPEN Emptyza maa 11, 2017 2:20 pm


Het was een lange rit geweest, een weg die de reu niet snel zou vergeten. Zijn vertrek vanuit Wolf Story had lang geduurd, puur omdat hij zijn thuis niet achter wou laten. Maar Wolf Story was uitgestorven geweest, kudde's prooidieren waren vertrokken en wolvengeuren waren bijna nergens weer te vinden in het gebied. Het was ook met een zwaar hart dat de reu besloot om te gaan. Het was beter, tijd om alles achter zich te laten.

Terwijl hij zijn tocht richting een nieuw gebied maakte entertainde hij zichzelf met gedachten van vroeger. Zijn bondgenootschap met goede vriend Maximo, het eeuwige geruzie met zijn vader en natuurlijk zijn tijd als Shadow. Tussendoor had hij nog wel wat onenigheid gemaakt met wolven die hij tegenkwam. Geen van de wolven kende hij ook, het klikte niet zoals het ooit had geklikt met de oude Shadows. 'Het was een andere generatie', hield de zwarte reu zich voor. Kearn wist ook wel dat hij niet meer de jongste was, dat hij zijn gevechten zorgvuldiger moest gaan uitzoeken. Maar hij was alles behalve dom en hij wist zeker nog wel zijn mannetje te staan mocht het er op aan komen. Hij liet zich niet zomaar zijn strot doorbijten. Dat bleek ook wel aan zijn kop en lichaam te zien, want die waren door de jaren heen behoorlijk getekend door littekens van gevechten.
De zwarte reu wist dat hij ander territorium in ging toen de geuren doordringender werden. Hij wist ook dat hij uit moest kijken met wie of wat hij hier tegen ging komen, er kon van alles gebeuren. Maar eerlijk gezegd boeide het de oudere reu geen ene ruk wie er naar hem toe zou komen. Zonder ook veel te veel er nog over te tobben liet hij zijn hoofd naar achteren gaan en liet een doordringende huil klinken; om zijn aanwezigheid aan te kondigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Old habits die hard ;; OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old habits die hard ;; OPEN   Old habits die hard ;; OPEN Emptydi maa 14, 2017 11:31 pm

 
Slaapdronken kwam zijn kop een paar centimeter van de grond. De reu lag heerlijk te doezelen maar een onbekend geluid had hem gewekt. Een iets wat brommend, nukkig geluid verliet zijn bek terwijl zijn oren humeurig naar achteren gingen. Aissar kwam half overeind, bedacht zich wat hem nou werkelijk had gewekt en kwam daarna pas tot de conclusie dat het geluid afkomstig was van een wolf die hij niet kende. Aan de huil te horen was het nog niet zo gek ver weg en was de reu toch wel enigszins nieuwsgierig geworden.

Een gaap ontsnapte waarna hij zich langzaam overeind hees, zijn stijve spieren maar eens uitrekte en eindelijk in beweging kwam. En zo volgde hij zijn intuïtie wat hem uiteindelijk bij een spoor van de vreemdeling bracht.

Het was al een tijdje geleden dat een niet-Shadow voet had gezet op Dalrey Forest , de roedel geur was immers sterk wat al vele wolven rechtsom liet draaien. Toch bleek deze vreemdeling er blijkbaar anders over te denken – Aissar wist niet goed of dat nou dapper of dom te noemen was. Anyway, al snel benaderde hij de indringer die tevens een even zwartte vacht als hem bleek te bezitten. De oogkleur was opvallend blauw en daarbij schatte hij de reu op ongeveer dezelfde leeftijd als Kai.

Aangezien hij gestoord was in zijn middagdutje en er eigenlijk niet van plan was om erg veel tijd in de vreemdeling te steken, besloot hij dat hij maar beter direct kon zeggen hoe het hier voor stond in Dalrey: de Shadows hielden niet indringers. “Niet veel wolven durven het aan om een bezoekje aan ons te brengen. ” Zijn stem was wat laag, duidelijk een teken dat hij net wat had liggen slapen. Hij stapte behoedzaam dichterbij. “Waar hebben we je aanwezigheid aan te danken?”  Zijn houding was ijzend, tegelijkertijd ook wat dringend.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn

Kearn


Old habits die hard ;; OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old habits die hard ;; OPEN   Old habits die hard ;; OPEN Emptywo maa 15, 2017 10:07 pm

Het duurde niet lang voordat hij in de verte gestommel hoorde. Een wolf kwam hem een bezoek brengen. Die was dus niet al te ver geweest. Hield deze roedel hun gebied zo goed in de gaten? Hmm, interessant. Het duurde niet lang voor een zwarte reu met een indringende oranje ogen voor hem stond. Kearn nam de tijd om hem te bestuderen. “Niet veel wolven durven het aan om een bezoekje aan ons te brengen. ” bromde de reu met een verstomde stem. Het klonk alsof hij net had liggen pitten, maar Kearn nam dat niet meteen aan voor waar. De reu naderde hem en Kearn nam zelf ook de moeite om iets dichterbij te komen. Hij was niet bang voor confrontaties, hij had het dit keer immers zelf uitgelokt. “Waar hebben we je aanwezigheid aan te danken?” vervolgde de reu zich toen.
"Jeetje, eigenlijk aan niks bijzonders denk ik... mijn verjaardag was een tijdje geleden al. Tenzij het jouw feestje is vandaag?" zei hij toen tegen hem met een lichte grijns. Ja, hij was nog steeds een sarcastische kleine bitch. "Jij kan me vast wel is vertellen waar ik terecht ben gekomen." vervolgde Kearn toen kalm. Hij had geen intenties om de reu aan te vallen. Dat had hij misschien een aantal jaar geleden gehad, in zijn jonge trigger-happy dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Old habits die hard ;; OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old habits die hard ;; OPEN   Old habits die hard ;; OPEN Emptyvr maa 17, 2017 10:26 pm

 
Terwijl de reu dichterbij kwam, viel het hem pas op hoeveel littekens de indringer had. De onbekende wolf bleek absoluut geen lieverdje te zijn, gezien de oude wonden op diens lichaam. Daarbij was het ene oog van de wolf ook apart. Aissar begon zich dan ook af te vragen wat daarmee was gebeurt en hoe de oudere wolf aan zo veel versieringen was gekomen. Echt fraai zag het dan ook niet uit. Bleek de indringer een oude vechtersbaas te zijn of was het gewoon ongelukkige wolf die steeds in de problemen raakte? Misschien wel met de ongeluk om steeds op roedelterreinen te komen. Wie weet.

Hij was wat dreigend noch iets nieuwsgierig dichterbij gestapt, maar zo ook de vreemdeling. Aissars oren draaide zich naar achteren, hij aanvaarde het gedrag van de indringer niet en liet dan ook weten dat hij zijn gezelschap niet dichterbij wou hebben. “Jeetje, eigenlijk niets bijzonders denk ik… Mijn verjaardag was een tijdje geleden al. Tenzij het jouw feestje is vandaag?” De onbekende reu had een grijns op zijn snoet staan en bracht zijn woorden wat sarcastisch. “Mm, mijn feestje is als ik ongestoord m’n middagdutje kan houden.” Hij antwoordde niet terug op een grappige toon, merendeels omdat hij (nog) niet zo geamuseerd was.

“Jij kan me vast wel is vertellen waar ik terecht ben gekomen.” Voor een moment ging zijn rechteroor iets naar voren. De indringer sprak kalm, maar volgens Aissar niet op de manier waarop hij het liefste had gezien. De onbekende reu mocht dan weliswaar ouder zijn, maar had niet het recht om een beleefd antwoord terug te verwachten terwijl hij zich op roedelterrein bevond. “Je kunt niet zomaar roedelterrein bewandelen en verwachten dat hier een kompas voor je klaar staat.” Sprak hij wat schamper, als teken dat hij niet al te behulpzaam zou zijn.

Toch gaf hij antwoord, met de bedoelingen om de roedelnaam van zijn roedel te laten horen en daarbij de bekendheid te geven dat indringers hier – nogsteeds- niet welkom waren. “Je bevind je hier op Shadow terrein.” Aissar stapte dichterbij, trok zijn bovenlip op waarbij zijn tanden te zien waren en een brom ontsnapte. “Meer hoef je niet te weten. Het is tijd dat je vertrekt.”


Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn

Kearn


Old habits die hard ;; OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old habits die hard ;; OPEN   Old habits die hard ;; OPEN Emptyza maa 18, 2017 3:18 pm

De wolf tegenover hem begon over zijn middagdutje. Oh jeetje. "Het spijt me dat ik je schoonheidsslaapje heb verstoord. Ik vrees alleen dat het voor je schoonheid niet veel meer toe gaat voegen." antwoordde Kearn met nog altijd een grijns op zijn bek. De onbekende reu was zeker niet blij met zijn komst, dat liet hij wel merken. Zowel in hoe hij sprak als hoe zijn lichaamstaal sprak. “Je kunt niet zomaar roedelterrein bewandelen en verwachten dat hier een kompas voor je klaar staat.” roedelterrein dus? Goh, dat was hem wel opgevallen. De geuren van wolven die op elkaar leefden konden niet missen, Kearn had bewust gekozen om grenzen te overschrijden. Hij verwachtte ook niet dat de reu hem nog verder zou helpen aan informatie, maar dat was niet waar. Hij sprak nog eens. “Je bevind je hier op Shadow terrein.” Kearn's oren schoten naar voren uit interesse. De wolf stapte dichterbij en kwam nog even extra dreigend doen. Kearn was niet onder de indruk, maar voelde wel aan dat hij nog maar een paar stappen verwijderd was van een aanval van de zwarte reu. “Meer hoef je niet te weten. Het is tijd dat je vertrekt.”
"In tegendeel, mijn vriendelijke vriend," sprak Kearn kalm. "Dit is alles dat ik moest weten." nooit in zijn stoutste dromen had hij kunnen hopen dat de Shadows nog zouden bestaan in de tegenwoordige tijd. "Ik zou graag je roedelleider spreken. Ik neem aan dat dat een optie is voor mij, als oud Shadow lid. Ik kom vanuit Wolf Story."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Old habits die hard ;; OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old habits die hard ;; OPEN   Old habits die hard ;; OPEN Emptyzo maa 19, 2017 1:17 pm

 
De oudere wolf antwoordde dat het hem speet van het verstoren van zijn middagdutje. Toch maakte de volgende zin duidelijk dat dat alles behalve waar was. “Ik vrees alleen dat het voor je schoonheid niet veel meer toe gaat voegen.” De reu had nog steeds dezelfde grijns op zijn bek staan – iets waar Aissar zich mateloos aan irriteerde. Het was niet de woorden waarmee de reu sprak die hem iets opfokte, nee, hij moest toegeven ergens was het nog wel grappig ook nog, tenminste, als de reu geen indringer was geweest. Het feit dat een onbekende dacht grappig te zijn op andermans terrein maakte hem wat narrig.

Hij was dreigend dichterbij gekomen, had zijn tanden getoond en een brom laten horen. Nog een keer had hij een waarschuwing aan de ander gegeven. Als de reu verstandig zou zijn, zou hij zich omkeren en Dalrey Forest verlaten. Toch was dit niet wat er gebeurde. Eens het noemen van Shadows, had blijkbaar interesse bij de ander opgebracht. Zo waren diens oren naar voren gestoken en liet hij weten – door te simpel weg te blijven staan- niet te gaan vertrekken. “In tegendeel, mijn vriendelijke vriend, dat is alles wat ik moest weten.” Antwoordde de reu rustig. Aissar had hem even vervreemd aangekeken, duidelijk niet in de verwachting dit te verwachten. “Ik zou graag je roedelleider spreken. Ik neem aan dat dat een optie is voor mij, als oud Shadow lid. Ik kom vanuit Wolf Story.” Legde de vreemdeling verder uit.

Zijn fel oranje ogen gleden nogmaals over de reu heen. Deels was hij iets wantrouwend, mede omdat hij de reu nog nooit had gezien. Immers was hij ook vanuit Wolf Story meegekomen, deze kant op. Maar tegelijkertijd moest hij toegeven dat het best zou kunnen zijn dat de vreemdeling een lid was van de Shadows voor zijn tijd. “Dat zou een optie kunnen zijn.” Aissar draaide zich om, nam zo wat afstand van de reu om vervolgens zijn snuit wat omhoog te brengen en een huil te brengen als bericht aan Kai, dat er bezoek voor haar was. Hij wendde zich daarna weer op de reu. “Uit Wolf Story dus? Dat is al weer een tijdje geleden.” Kalmpjes ging hij zitten, niet van plan om de onbekende reu uit het oog te verliezen voordat zijn alfa was gearriveerd. “Wat is je naam?”


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Old habits die hard ;; OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old habits die hard ;; OPEN   Old habits die hard ;; OPEN Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Old Habits
» Anyway [open]
» Sun Set (OPEN)
» Gezelschap....OPEN
» May [OPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Low lands :: Dalrey Forest-
Ga naar: