Serigala


 

Deel
 

 Lorcan / Lore zegt hallo

Ga naar beneden 
Lorcan

Lorcan


Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptydo maa 02, 2017 9:37 pm

Hi guys,

Dus, ik ben Lore, ofwel Lorcan hier op het forum. Ik ben 24, woon in Arnhem, en heb een valkparkiet die gezellig bij mij op mijn studentenkamer woont. Ik heb vrij veel ervaring met roleplayen, maar dat deed ik tot nu toe eigenlijk alleen in het Engels, dus ik ben heel erg benieuwd hoe het me gaat bevallen om nu in het Nederlands te schrijven!

Buiten het Roleplayen houd ik erg veel van series kijken (lang leve netflix!) tekenen (en kleuren, ik ben een beetje verslaafd aan 'kleurboeken voor volwassenen' en heb er dan ook meerdere), cosplay ik zo af en toe een beetje, en maak ik graag kleding. Zingen vind ik ook fijn, maar dat doe ik al jaren niet meer ergens anders dan alleen in mijn kamer Laughing

Nou, ik denk dat dat het zo ongeveer wel is voor nu. Maar mochten er nog brandende vragen zijn, brand maar los Wink

-Lore

Edit
Misschien leuk om mijn gezicht (more or less) ook ff hierop te knallen.
Er is geen "gezicht achter 't personage"-topic toch?
Lorcan / Lore zegt hallo LQn3ogdm


Laatst aangepast door Lorcan op vr maa 03, 2017 7:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptydo maa 02, 2017 9:43 pm

Welkom Lore! ^^
Welke series kijk je dan? c:

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo Mj3hgj
Bedankt voor het geweldige setje Mel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorcan

Lorcan


Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptydo maa 02, 2017 9:51 pm

Bedankt voor t welkom! Smile

En wat betreft wat voor series ik kijk... een boel!

Momenteel kijk ik Sleepy Hollow.
Ik moet nog verder kijken aan onder andere Vikings, American Horror Story, Walking Dead en Game of Thrones.
En ik wacht op volgende seizoenen van Orphan Black, Jessica Jones, A Series Of Unfortunate Events, Van Helsing, Once Upon A Time en Sherlock.

Heb ook een boel andere series gekeken, maar die staan even 'on hold' of heb ik momenteel niet zo veel interesse in. In ieder geval dus best een lijst Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Nameless

Nameless


Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptydo maa 02, 2017 9:55 pm

Heya en welkom :3

Ahs, twd, ouat! I like you I'm gonna keep ya :3
Wie zijn je favorieten uit de series? ^^

x Zoey

_________________
She was beautiful,
But she was beautiful in the way a forest fire was beautiful

Something to be admired from a distance,
Not up close.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorcan

Lorcan


Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptydo maa 02, 2017 10:05 pm

Yasss, ik mag blijven~

Oh god, ik kan zo slecht favorieten noemen van dingen, wat doe je me aan?!

Van AHS heb ik niet echt een favoriet denk ik. Maar ik vond t hele seizoen in t circus tot nu toe echt het meest fantastische En die plottwist op het eind holy smokes. Helpt ook wel dat ik van kinds af aan al een obsessie had voor dat soort 'gekke' dingen denk ik.

Wat betreft OUAT, ik ben zo'n weirdo die Peter Pan echt een leuk personage vond, maar ik vond het ook een mooie twist op een bekend verhaal. En Belle vind ik gewoon een mooi mens om naar te kijken... Ja, ik ben wel slecht in favorieten kiezen.

BEHALVE MET TWD, in dat geval Daryl! Maar Michonne en Carol en Maggie vind ik ook geweldig, en Eugene met z'n stomme matje :')

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo ZjI0gwl
Setje gemaakt door Nemy/Puck <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptydo maa 02, 2017 10:18 pm

Yassssssss nog een oncer! Jongens ik word gek <3
Btw, idk welk seizoen je wacht maar zondag begint seizoen 6b wacht je nog op seizoen 6 dan zou ik zeggen, kijk op putlocker! Staat hele seizoen op.


EDIT; Btw, I like Peter to tho, en natuurlijk Belle. Maar mijn favorieten blijven Hook, Emma and Regina! <3

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo Mj3hgj
Bedankt voor het geweldige setje Mel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorcan

Lorcan


Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptydo maa 02, 2017 10:27 pm

Shit ik was Hook vergeten, my poor poor ovaries

Goed om te weten dat t seizoen weer verder gaat! Ik denk dat ik even ga sparen met afleveringen, dan kan ik op een vrije dag lekker even bingewatchen.

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo ZjI0gwl
Setje gemaakt door Nemy/Puck <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptydo maa 02, 2017 10:27 pm

Ey nog een twintiger & oeh een Sherlock fan! :O Volgens mij is het nog niet zeker of er een nieuw seizoen komt, and if so dan kunnen we lang wachten *cries* & Sleepy Hollow~ Al heb ik daarvan alleen nog s1 gezien Cx

Anyhow, welkom op het forum en veel plezier! Razz

Btw, wat cosplay je zoal?

EDIT: Btw, je setje is van een vos, het is de bedoeling dat we hier met wolven rpg'n Razz

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorcan

Lorcan


Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptydo maa 02, 2017 10:33 pm

Ah stomme google images! Evil or Very Mad Kunnen we niet doen alsof? Lorcan is een babyface? Maar ik twijfelde al, ik zocht een arctic wolf, maar door die rare hoek kon ik het zo gauw ff niet zien. Dat wordt opnieuw zoeken dan maar! Gelukkig ben ik voorlopig nog niet zo ver dat ik Lorcan's profiel ver genoeg af heb om te gaan schrijven, dan kan ik mooi eerst plaatjes zoeken.

En inderdaad wel balen dat t niet zeker is of Sherlock überhaupt nog verder gaat. Ik volg het ook echt al sinds het begin, al die jaren en jaren dat ik gewacht heb tot nu toe... Laughing

Trouwens voel ik me steeds vaker 'oud', maar dat komt vooral door een nieuw huisgenootje die in 't eerste jaar is en 17 is. M'n ZUSJE is ouder dan zij! O.o

Edit:
Wat betreft cosplays, ik heb een tijdje Dean Winchester gecosplayd van SPN, ooit voor carnaval ben ik een hobbit geweest, en Marceline the Vampire Queen van Adventure Time een ander jaar. Op dit moment heb ik twee cosplays nog in gebruik, Rabbit (een oudere male version) van de band Steam Powered Giraffe, en Ramona Flowers van Scott Pilgrim Vs. The World.
In de planning staat nu om een faun te maken, waar ik toch echt nodig eens aan moet gaan beginnen. En verder nog 't plan om James (team Rocket) te doen, en dan een 'alledaagse' versie, maar das vooral voor de lol door die hele Pokémon Go hype :')

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo ZjI0gwl
Setje gemaakt door Nemy/Puck <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptydo maa 02, 2017 10:44 pm

Ik ben bang dat het toch een beetje te duidelijk een vos is ^^'7 (of voor mijn detail en wolf gerichte ogen tenminste xD), maar als je wil kan ik je morgen wel even helpen met zoeken? Ik heb zelf ook een Arctic wolf (Caerwyn) dus ik heb vast nog wel ergens wat mooie plaatjes slingeren :')

Ik volg het niet sinds het begin (godsijdank. Zou dat wachten niet aan kunnen), maar ik hoop wel dat we een nieuwe krijgen. Dit seizoen was zon epic~

Oh pas op hoor xD er zitten hier mensen die nog jonger zijn dan 17 xD

EDIT voor de edit: oh dat is wel heel wat! Nice! En een Dean cosplay. Je maakt me nieuwsgierig xD

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptydo maa 02, 2017 10:56 pm

Welkom hier en heel veel plezier!

En Sherlock is zo goed, heb alle seizoenen al gezien =3

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo 1pc5qg
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorcan

Lorcan


Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptydo maa 02, 2017 11:00 pm

@Iana:
Thanks! Ja het is een onwijs goede serie, tis ook altijd weer ongeduldigheid ten top als ik weer hoor dat er een nieuw seizoen komt. Razz

@Darayvian:

Oh niks mis met jonger zijn dan 17~
Ik ben zelf toch zeker ook jonger geweest dan de 24 winters die ik nu oud ben al wil ik dat soms, van sommige jaren, graag vergeten xD

Tis inderdaad best duidelijk een vosje, maar ik heb gewoon niet op zitten letten. Ik was al helemaal enthousiast dat ik een plaatje van een dier met heterochromia dat in het snelle kijken leek op een wolf. Misschien zoek ik maar gewoon naar foto's van slapende wolven Laughing dan maakt die oogkleur niet zo veel uit. Maar helpen met zoeken is altijd fijn! ^^

M'n Dean cosplay heb ik al jaren niet meer gedragen, dat was voor het laatst volgens mij in 2012 of 2013. Mijn haar was toen nog kort-kort en ik heb groenige ogen, dus close enough. Een vriendin cosplayde samen met mij een female castiel op Leaky Con in London in 2012, toen hadden we vrij veel fans (helemaal omdat 't een harry potter con is). En mensen hebben zich stuk gelachen omdat ik 1 dag de PE-teacher outfit aan gehad heb. xD

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo ZjI0gwl
Setje gemaakt door Nemy/Puck <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptydo maa 02, 2017 11:14 pm

Nee zeker niets mis met jonger zijn :') Juist leuk *hoho oude mensen praat*

Dan zal ik morgen wel even m'n mappen door spitten :'D Ik kan zelf de oogkleur wel veranderen voor je als je dat graag zou willen~ Dat kost me niet zo heel veel tijd :3

Dat is zeker wel een tijdje terug ja xD Maar die con klinkt wel erg leuk. De PE outfit is erg geniaal xD

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitch

Mitch


Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptydo maa 02, 2017 11:17 pm

Welkom Lore!

Ik weet zeker dat iemand ook wel een setje voor je in elkaar wilt zetten en de oogkleuren bewerken hoor! Je mag me een potje sturen met plaatjes of wensen, dan wil ik best wat voor je knutselen C:

Voor de rest, super leuk dat je een valkparkiet hebt! Chill dat dat mag van je huisbaas. Maakt tie niet veel geluid nachts op je kamer?

Edit: M'non was me al voor xD

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo Mitchs10
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptyvr maa 03, 2017 2:57 pm

Hi Lore en welkom op Serigala!
Leuk om iemand te zien die ook Vikings kijkt ghehe

We zien elkaar vast wel weer terug in de RPG ;D

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorcan

Lorcan


Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptyvr maa 03, 2017 7:39 pm

Thanks allemaal!
Iemand die de oogkleur van een plaatje voor Lorcan zou kunnen veranderen, zou ik zeker waarderen~ Stiekem heb ik gewoon een beetje een obsessie voor (volledige) heterochromea, een hond op m'n stage (border collie) heeft dat ook, en ik vind t zo mooi! <3

@Darayvian
Leaky Con was echt fantastisch! Ik heb toen nog complimentjes gekregen van Joey van Team Starkid (Ron van A Very Potter Musical) dat hij mijn Ramona Flowers cosplay zo gaaf en goed vond. Ik stiekem fangirlen natuurlijk. En toen is ie gauw weer weg gegaan omdat ie stiekem helemaal niet van backstage vandaan mocht, haha.
Toevallig komt Leaky Con dit jaar weer terug! Ze hosten het in Europa maar eens in de zoveel jaar. Dit keer in Dublin, en ik hou ook nog eens heel erg van die stad, maar helaas ben ik waarschijnlijk te arm om te gaan ;_;

@Mitch
Nouja, mogen is een groot woord, maar mijn huisbaas gedoogt het, zolang er geen klachten van huisgenoten over zijn. Katten en honden zijn dan weer wel echt niet toegestaan, maar die banjeren natuurlijk door 't hele huis, dus dat is ook gewoon onprachtisch in een studentenwoning.
M'n valkje is vooral "lawaaierig" als hij mensen echt ziet of hoort. Hij is nu een half jaar oud en begint vooral melodietjes aan te leren dus z'n 'babykrijsen' wordt steeds minder. Maar met de deur dicht hebben mijn huisgenoten er sowieso eigenlijk geen last van. :3 En t voordeel met vogels is dat ze stil zijn als het om hen heen donker is, dus tenzij ik vergeet t gordijn dicht te doen, is het heerlijk stil tot zo laat als ik zelf uitslaap xD

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo ZjI0gwl
Setje gemaakt door Nemy/Puck <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptyvr maa 03, 2017 7:42 pm

Welkom! ^^ (Volgens mij nog niet gezegd ;p)
Ik heb border collie! They are the cutest things ever <3

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo Mj3hgj
Bedankt voor het geweldige setje Mel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorcan

Lorcan


Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptyvr maa 03, 2017 7:55 pm

Nouja je had al hoi gezegd toch ;D

Ik begin stiekem wel meer en meer weg te raken van borders moet ik zeggen <3
Ik loop momenteel stage bij een schaapskooi, en die schapen gaan dus normaal ook echt met een herder(in) de heide op, en die dames hebben 3 en 4 borders, die allemaal ontzettende kroelkonten zijn. En ze zijn nu 'zielig' want de schapen zijn aan het lammeren, dus de honden kunnen niet aan het werk met schapen drijven op de heide nu. Dus ze verdienen extra knuffels/aaien Razz

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo ZjI0gwl
Setje gemaakt door Nemy/Puck <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptyvr maa 03, 2017 8:02 pm

Heyhoi!

Welkom op Serigala, voor de zoveelste keer Razz
Mag ik vragen op wat voor Engelse RPG's je hebt gezeten? Ik hou van Engels namelijk <3

Groetjess!

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorcan

Lorcan


Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptyvr maa 03, 2017 8:17 pm

Thanks :3

Ik zat op Empowered, een X-men/mutants themed RPG, maar toen kapte m'n vaste RP-maatje er een beetje mee, en ben ik zelf de motivatie ook kwijtgeraakt. En volgens mij is het intussen ook een beetje aan het doodbloeden daar.
Daarvoor heb ik op een board gezeten waar er een soort 'Jack the Ripper' thema was met een seriemoordenaar die een klein dorpje teisterde.
En ik heb me op een board genaamd Immortals ingeschreven, met Egyptische en Griekse goden, half-goden en mythologische wezens die terugkeren naar de aarde na honderden jaren afwezigheid, en zich stiekem onder de mensen begeven.
Ik heb nog een zombie-themed RPG gedaan...

Daarvoor ook nog wel andere, maar die kan ik me zo gauw ff niet meer herinneren ^^;
Ben wel een beetje een board-hopper of zoiets soms, als het ergens eenmaal te rustig begint te worden en ik daardoor geen verhaallijnen meer kan schrijven, raak ik de interesse soms vrij snel kwijt. Maar ik heb zoveel van die boards 'dood' zien gaan en dat is ook echt niet leuk als je verder wel een heel leuk plot hebt en plannen voor je characters

Dus ik hoop dat Serigala nog lang mee mag gaan want ik heb geen zin om wéér naar wat nieuws te zoeken ;D

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo ZjI0gwl
Setje gemaakt door Nemy/Puck <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptyvr maa 03, 2017 8:24 pm

Oeh dat klinkt wel gaaf, X-men! Ik wil binnenkort naar Logan >D
Fan van Marvel-films toevallig?

Maar inderdaad bloeden er veel RPG's dood op dit moment volgens mij. Des te meer reden om Serigala actief te houden! We zijn al een jaartje bezig met z'n allen, dus dat komt vast goed <3

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorcan

Lorcan


Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptyza maa 04, 2017 11:01 pm

Oh, een jaar is al een mooie score/tijd!
Dan heb je wel een goede kans dat het gewoon allemaal blijft lopen ja. Gelukkig maar want wolven zijn ook een superleuk onderwerp om over te RP'en <3 (heb ik ook ooit nog wel eens in 't Engels gedaan trouwens! Laaaaang geleden)

Ik ben zeker fan van de Marvel-films! Ook de marvel-dingen op netflix trouwens <3 Al moet ik stiekem nog wel wat films gaan zien, waaronder de 'nieuwste' xMen en avengers films.... For some reason wil dat steeds maar niet ervan komen.

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo ZjI0gwl
Setje gemaakt door Nemy/Puck <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptyzo maa 05, 2017 1:03 pm

Wolven zijn überhaupt gewoon geweldig :'D

En Marvel ook, haha! Oh de nieuwste X-men heb ik in de bios gezien en ik kreeg zoveel inspiratie daarna, de film was echt epic en moet je gewoon zien! Mijn broertje en ik hebben een tijdje geleden samen alle Avengers gezien en kunnen niet wachten op het volgende deel, dus zet die ook maar op je watch-list Razz
Oehh en dit jaar komt natuurlijk de nieuwe Spiderman uit! Daar ben ik ook vet nieuwsgierig naar...

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorcan

Lorcan


Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptydi maa 14, 2017 8:20 am

Zoveel goeie films <3
En wolven zijn inderdaad geweldig!

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo ZjI0gwl
Setje gemaakt door Nemy/Puck <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lorcan
» Hallo!
» Hallo iedereen! :)
» Lorcan's stuff
» Eye of the Beholder | ☘ Sean/Lorcan ☘ |

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: