Serigala


 

Deel
 

 Lorcan / Lore zegt hallo

Ga naar beneden 
Lorcan

Lorcan


Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptydo maa 02, 2017 9:37 pm

Hi guys,

Dus, ik ben Lore, ofwel Lorcan hier op het forum. Ik ben 24, woon in Arnhem, en heb een valkparkiet die gezellig bij mij op mijn studentenkamer woont. Ik heb vrij veel ervaring met roleplayen, maar dat deed ik tot nu toe eigenlijk alleen in het Engels, dus ik ben heel erg benieuwd hoe het me gaat bevallen om nu in het Nederlands te schrijven!

Buiten het Roleplayen houd ik erg veel van series kijken (lang leve netflix!) tekenen (en kleuren, ik ben een beetje verslaafd aan 'kleurboeken voor volwassenen' en heb er dan ook meerdere), cosplay ik zo af en toe een beetje, en maak ik graag kleding. Zingen vind ik ook fijn, maar dat doe ik al jaren niet meer ergens anders dan alleen in mijn kamer Laughing

Nou, ik denk dat dat het zo ongeveer wel is voor nu. Maar mochten er nog brandende vragen zijn, brand maar los Wink

-Lore

Edit
Misschien leuk om mijn gezicht (more or less) ook ff hierop te knallen.
Er is geen "gezicht achter 't personage"-topic toch?
Lorcan / Lore zegt hallo LQn3ogdm


Laatst aangepast door Lorcan op vr maa 03, 2017 7:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptydo maa 02, 2017 9:43 pm

Welkom Lore! ^^
Welke series kijk je dan? c:

_________________
Lorcan / Lore zegt hallo Mj3hgj
Bedankt voor het geweldige setje Mel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorcan

Lorcan


Lorcan / Lore zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorcan / Lore zegt hallo   Lorcan / Lore zegt hallo Emptydo maa 02, 2017 9:51 pm

Bedankt voor t welkom! Smile

En wat betreft wat voor series ik kijk... een boel!

Momenteel kijk ik Sleepy Hollow.