Serigala


 

Deel
 

 Back to RPG kiddo's

Ga naar beneden 
Iana

Iana


Back to RPG kiddo's Empty
BerichtOnderwerp: Back to RPG kiddo's   Back to RPG kiddo's Emptydo maa 02, 2017 3:21 pm

Heya wolfjes! I love you

Zoals de titel al doet vermoeden ben ik 'terug' op de RPG. Voorheen heb ik op Wolfstory gezeten onder diverse accounts, waaronder ook Iana. Toen dat stopte ben ik mee verhuist naar Serigala met Kiki, geholpen dat overeind te houden. Dat is toen niet heel succesvol gegaan (geloof ik) en ik ben toen gestopt wegens tijdgebrek.

Nu heb ik nog steeds niet genoeg tijd, maar wel heeeeel veel zin om weer te RPG'en, so I'm back! =D

Samen met mijn vriend woon ik in Rotterdam, studeer rechten aan de Erasmus en ben 21 jaar oud. Fotograferen en reizen is mijn passie en daarnaast ben ik een ontzettende dierenfreak. We hebben 2 bordercollies en vroeger reed ik ook paard.

By far de vetste serie is SUPERNATURAL <3
Spoiler:

Daarnaast kijk ik ook graag naar Homeland, Backlist, Shooter, Suits en dat soort series. ;3

Iemand nog vragen? I won't bite, maybe Iana will. Razz

Liefs, Naomi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Back to RPG kiddo's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to RPG kiddo's   Back to RPG kiddo's Emptydo maa 02, 2017 3:36 pm

Back to RPG kiddo's Raw
Aaah een SPN fan die zijn altijd meer dan welkom! xD I'm ashamed to say I still haven't watched 12...

Anyhow, welkom op Serigala (again) ;D Leuk dat je er weer bent~
Ik barst niet echt van de belangrijke vragen, dus dan maar deze: wat is je lievelingskleur? Razz

_________________
Back to RPG kiddo's Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Valintia

Valintia


Back to RPG kiddo's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to RPG kiddo's   Back to RPG kiddo's Emptydo maa 02, 2017 3:39 pm

Oh jeej! Opnieuw een (ex-)knolhobbelaar. :3

Welkom op Serigala! Hoop dat je hier een leuke tijd gaat beleven. ^^

Laat ik even de traditionele vraag stellen - welk kleur sokken heb je op dit moment aan? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitch

Mitch


Back to RPG kiddo's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to RPG kiddo's   Back to RPG kiddo's Emptydo maa 02, 2017 3:42 pm

Hee Naomi! Welkom terug C: De naam Iana zegt met nog wel iets ja, was dat toevallig de partner van Tekorr of zeg ik nu iets heel raars? xD

En ik heb ook niet echt vragen, maar wens je veel rpg plezier! c:

_________________
Back to RPG kiddo's Mitchs10
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Back to RPG kiddo's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to RPG kiddo's   Back to RPG kiddo's Emptydo maa 02, 2017 3:56 pm

Well welcome back!!!

Ik heb ook een border collie, eerst twee maar 1 is overleden ;c

_________________
Back to RPG kiddo's Mj3hgj
Bedankt voor het geweldige setje Mel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Back to RPG kiddo's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to RPG kiddo's   Back to RPG kiddo's Emptydo maa 02, 2017 4:18 pm

@ Manon, Lievelingskleur is donkerblauw en rood =)
enikhebooknognietdelaatsteseizoenengekeken

Mijn sokken zijn zwart met grijs - niet zo heel spannend haha

@ Puck, yesss she was. En dochter vannehhh Cailla en Sarkan Razz

@ Silke, ah so sad :c zijn wel hele lieve honden!

Thanks all, ga het hier wel naar mijn zin hebben!


Laatst aangepast door Iana op do maa 02, 2017 5:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Back to RPG kiddo's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to RPG kiddo's   Back to RPG kiddo's Emptydo maa 02, 2017 4:30 pm

Jaa klopt!! Ze zijn heel braaf c:

_________________
Back to RPG kiddo's Mj3hgj
Bedankt voor het geweldige setje Mel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Back to RPG kiddo's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to RPG kiddo's   Back to RPG kiddo's Emptyvr maa 03, 2017 2:59 pm

Heeeii Naomi! Welkom terug op Serigala =D

Leuk om weer een oud gezicht te zien c:

_________________
Back to RPG kiddo's 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Back to RPG kiddo's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to RPG kiddo's   Back to RPG kiddo's Emptyvr maa 03, 2017 7:35 pm

Haha Irini, thanks, leuk! c:

_________________
Back to RPG kiddo's 1pc5qg
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorcan

Lorcan


Back to RPG kiddo's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to RPG kiddo's   Back to RPG kiddo's Emptyvr maa 03, 2017 7:46 pm

Welkom (terug) op de RPG!

Superleuk dat je border collies hebt! Sinds ik stage loop bij een schaapskooi (met schapen die ook écht met een herder mee de heide op gaan) ben ik wel extra verliefd geworden op borders. Helpt ook niet dat de borders van de herderin zelf ontzettende kroelerds zijn die graag op schoot kruipen Laughing
Zijn je honden dan ook goed in behendigheid en zo? Of misschien heb je zelfs wel eens geprobeerd schapen te drijven met ze?

_________________
Back to RPG kiddo's ZjI0gwl
Setje gemaakt door Nemy/Puck <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Back to RPG kiddo's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to RPG kiddo's   Back to RPG kiddo's Emptyvr maa 03, 2017 7:50 pm

Lorcan schreef:
Welkom (terug) op de RPG!

Superleuk dat je border collies hebt! Sinds ik stage loop bij een schaapskooi (met schapen die ook écht met een herder mee de heide op gaan) ben ik wel extra verliefd geworden op borders. Helpt ook niet dat de borders van de herderin zelf ontzettende kroelerds zijn die graag op schoot kruipen Laughing
Zijn je honden dan ook goed in behendigheid en zo? Of misschien heb je zelfs wel eens geprobeerd schapen te drijven met ze?

Ja hij is goed in behendigheid en we hebben hem nooit geleerd met schapendrijven maar toen andere hond schapen aanviel was Spyro(mijn hond) erbij en had toen gewoon uit zich zelf de shapen bij elkaar bedrijft alsof het niets was. Het zit dus duidelijk in de gene. En natuurlijk is hij super braaf en kan alles en nogwat.

_________________
Back to RPG kiddo's Mj3hgj
Bedankt voor het geweldige setje Mel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Back to RPG kiddo's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to RPG kiddo's   Back to RPG kiddo's Emptyvr maa 03, 2017 8:12 pm

Heyhoi!

Hier wil ik ook nog even welkom terug zeggen c:
Veel plezier hier en tot ziens in de RPG!

Groetjess!

_________________
Back to RPG kiddo's 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Back to RPG kiddo's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to RPG kiddo's   Back to RPG kiddo's Emptyza maa 04, 2017 8:38 am

Lorcan schreef:
Welkom (terug) op de RPG!

Superleuk dat je border collies hebt! Sinds ik stage loop bij een schaapskooi (met schapen die ook écht met een herder mee de heide op gaan) ben ik wel extra verliefd geworden op borders. Helpt ook niet dat de borders van de herderin zelf ontzettende kroelerds zijn die graag op schoot kruipen Laughing
Zijn je honden dan ook goed in behendigheid en zo? Of misschien heb je zelfs wel eens geprobeerd schapen te drijven met ze?

We lopen geen behendigheid met ze, maar één van hen heeft inderdaad wel eens schapen gedreven en die kan ook over alles heen springen. Als ik zeg spring dan springt die over hekjes heen en betonnen blokken. Super leuk, hij kent ook links en rechts, dus het zou wel wat voor hem zijn. =3

And thanks al voor de wb wishes!

_________________
Back to RPG kiddo's 1pc5qg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Back to RPG kiddo's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to RPG kiddo's   Back to RPG kiddo's Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» » Back into the Shadows
» Don't look back (Amatariseu) GESLOTEN
» ~The dead won't come back to life.~ [Kai]
» Back in the game ll Amatariseu ll Huiltopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: