Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 11:36 am

Guys help ik ben vergeten waar ik allemaal moet posten xD
Ik weet Hallow met Dar, Raska en nimweth met Pol en verder weet ik het niet meer, maar ik heb het gevoel dat er meer is
Terug naar boven Ga naar beneden
Aralon

Aralon


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 2:15 pm

Ik ben zo blij dat ik deze site gevonden heb! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 2:35 pm

Hey welkom! ^^ Hoe heb je em gevonden? Cx

EDIT: Oke nvm ik lees het net in je voorsteltopic xD


Laatst aangepast door Darayvian op zo maa 05, 2017 2:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 2:36 pm

Fijn! Veel plezier op Serigala!^^

Pff, morgen voor het eerst naar ortho doordat het eerst was misgegaan, blehh. Het liefst zo snel mogelijk beugel zodat ik er vroeg van af ben. En dan nog tonnen hw dat ik moet maken voor morgen inclusief m'n spreekbeurt -.- Postjes komen of miss vanavond of oermorgen en heel miss morgen maar dan heb ik vrij drukke dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 2:39 pm

I'm back
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 2:48 pm

Welcome back!!^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 2:50 pm

Aimey schreef:
Welcome back!!^^

Thank you
Terug naar boven Ga naar beneden
Aralon

Aralon


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 3:46 pm

Welkom Scarleg! woehoe ik ben niet de enige nieuwe, of ben je terug van weggeweest?

Jullie zijn ook zo hartelijk allemaal! Echt leuk Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Nameless

Nameless


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 3:50 pm

Aralon schreef:
Welkom Scarleg! woehoe ik ben niet de enige nieuwe, of ben je terug van weggeweest?

Jullie zijn ook zo hartelijk allemaal! Echt leuk Very Happy

Oeps, ik las perongeluk hatelijk xD
Welkom trouwens :3

-

Dat moment dat er bezoek zit en je niet naar beneden wilt omdat je moet posten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorcan

Lorcan


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 4:27 pm

Oeps, ik heb vandaag per ongeluk een 'dutje' van 1.5 uur in plaats van op te ruimen en schoon te maken... Oh well, ik ben in ieder geval bijgeslapen? :')


Aralon en Scarleg, welkom! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 5:25 pm

Ah leuk nieuwe gezichtjes =3 gezellig!

Nieuwe afleveringen van Homeland seizoen 6, brb x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorcan

Lorcan


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 5:41 pm

Lorcans profieldingetje is denk ik klaar Smile
Iemand zin om een eerste topic te schrijven met mijn goofy dwalertje?

Ik beloof dat hij snel een mooi setje krijgt dat wel een wolf is en ook niet amateuristisch door mij in elkaar geflanst is, want dat heb ik inmiddels al aan iemand gevraagd ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 5:43 pm

Lorcan schreef:
Lorcans profieldingetje is denk ik klaar Smile
Iemand zin om een eerste topic te schrijven met mijn goofy dwalertje?

Ik beloof dat hij snel een mooi setje krijgt dat wel een wolf is en ook niet amateuristisch door mij in elkaar geflanst is, want dat heb ik inmiddels al aan iemand gevraagd ;D

Ik wil wel met Sean! Al heb ik niet extreem veel tijd om te posten in de komende dagen, dus ik weet niet of je dat erg vindt? :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorcan

Lorcan


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 5:46 pm

Sean schreef:
Ik wil wel met Sean! Al heb ik niet extreem veel tijd om te posten in de komende dagen, dus ik weet niet of je dat erg vindt? :'D

Geen probleem! ^^
Ik heb toevallig morgen vrij maar heb aankomende week overdag in ieder geval elke dag verder stage. Dus ik zal ook niet 20 keer op 'n dag kunnen posten of zo ^^;
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 5:48 pm

Lorcan schreef:
Sean schreef:
Ik wil wel met Sean! Al heb ik niet extreem veel tijd om te posten in de komende dagen, dus ik weet niet of je dat erg vindt? :'D

Geen probleem! ^^
Ik heb toevallig morgen vrij maar heb aankomende week overdag in ieder geval elke dag verder stage. Dus ik zal ook niet 20 keer op 'n dag kunnen posten of zo ^^;

Ohh dan moet het goedkomen xD
Ik heb dinsdag een toets en vrijdag twee, maar daarnaast heb ik genoeg tijd I guess c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 5:58 pm

Maandag begint mijn cito week ;''') i cry everytime
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 6:00 pm

Cordelia schreef:
Maandag begint mijn cito week ;''') i cry everytime

Komt vast goed! Je hebt er acht jaar lang voor geoefend, dus je kan het vast wel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 6:02 pm

Syren schreef:
Cordelia schreef:
Maandag begint mijn cito week ;''') i cry everytime

Komt vast goed! Je hebt er acht jaar lang voor geoefend, dus je kan het vast wel <3

Thanks *hugs* ik denk wel dat ik het kan alleen blijft het wel spannend ^^ alleen reken en wiskude gaat echt moeilijk voor mij worden ;/
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 6:14 pm

Cordelia schreef:
Syren schreef:
Cordelia schreef:
Maandag begint mijn cito week ;''') i cry everytime

Komt vast goed! Je hebt er acht jaar lang voor geoefend, dus je kan het vast wel <3

Thanks *hugs* ik denk wel dat ik het kan alleen blijft het wel spannend ^^ alleen reken en wiskude gaat echt moeilijk voor mij worden ;/

Jaa natuurlijk blijft het spannend! Daar doe je echt niets aan :'D Ik vond het ook doodeng, maar heb je vorig jaar ook cito gehad? Dan weet je al een beetje hoe het gaat, én ik vond de cito van groep zeven moeilijker dan in groep acht xD Gewoon rustig blijven en helder nadenken, dan komt het vast wel goed Razz

Wiskunde is ook gewoon een vervelend vak .-.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suru

Suru


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 6:19 pm

Syren schreef:
Cordelia schreef:
Syren schreef:
Cordelia schreef:
Maandag begint mijn cito week ;''') i cry everytime

Komt vast goed! Je hebt er acht jaar lang voor geoefend, dus je kan het vast wel <3

Thanks *hugs* ik denk wel dat ik het kan alleen blijft het wel spannend ^^ alleen reken en wiskude gaat echt moeilijk voor mij worden ;/

Jaa natuurlijk blijft het spannend! Daar doe je echt niets aan :'D Ik vond het ook doodeng, maar heb je vorig jaar ook cito gehad? Dan weet je al een beetje hoe het gaat, én ik vond de cito van groep zeven moeilijker dan in groep acht xD Gewoon rustig blijven en helder nadenken, dan komt het vast wel goed Razz

Wiskunde is ook gewoon een vervelend vak .-.

WIJ BEGRIJPEN ELKAAR <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 6:21 pm

Suru schreef:
Syren schreef:
Cordelia schreef:
Syren schreef:
Cordelia schreef:
Maandag begint mijn cito week ;''') i cry everytime

Komt vast goed! Je hebt er acht jaar lang voor geoefend, dus je kan het vast wel <3

Thanks *hugs* ik denk wel dat ik het kan alleen blijft het wel spannend ^^ alleen reken en wiskude gaat echt moeilijk voor mij worden ;/

Jaa natuurlijk blijft het spannend! Daar doe je echt niets aan :'D Ik vond het ook doodeng, maar heb je vorig jaar ook cito gehad? Dan weet je al een beetje hoe het gaat, én ik vond de cito van groep zeven moeilijker dan in groep acht xD Gewoon rustig blijven en helder nadenken, dan komt het vast wel goed Razz

Wiskunde is ook gewoon een vervelend vak .-.

WIJ BEGRIJPEN ELKAAR <3

YES WE DO EN JE BENT NOG FAN VAN HAMILTON OOK!
Nu moet ik je alleen nog aan de Sarah J. Maas krijgen en dan spreken we helemaal dezelfde taal :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 6:25 pm

*yawn* Morgen weer school... Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 6:26 pm

Ik vond wiskunde altijd makkelijker dan rekenen als ik het trucje eenmaal snapte -3-
& oh ja cito is een ding xD tbh ik heb zelf het idee dat het een nutteloze test is, maar het is lang geleden so what do I know?

Succes en het gaat je vast wel lukken! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 6:29 pm

SUCCES SAN YOU CAN DO IT GURL!
Onzin topic - Pagina 31 AoYjv_f-maxage-0
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo maa 05, 2017 6:34 pm

*Laat traantje * al deze support xD bedankt guys <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 31 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: