Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende
Enook

Enook


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 6:41 pm

Amatariseu schreef:
Darayvian schreef:
Oke ik ben dus met Shiro's KK bezig en omg wat een kleine smurf xD Ik heb Ama erbij gezet voor de funsies. Die komt overigens niet in de KK

Spoiler:

I mean, just look at this:

De pipsqueak van Serigala Razz

Whaha!! Shiro moet dus letterlijk omhoog kijken.
Wel puik dat er met Ama gemeten wordt lol!! ^^
wie weet is Enook wel nog groter

Hehe, in dat geval met er een Shiro X Nook topic komen denk ik xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 6:42 pm

Haha komt omdat we samen een topic hebben xD
ik wil die twee niet tegenover elkaar in een arena hebben. Arme Shiro xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Enook

Enook


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 6:48 pm

Darayvian schreef:
Haha komt omdat we samen een topic hebben xD
ik wil die twee niet tegenover elkaar in een arena hebben. Arme Shiro xD

Oh echt? Waar xD

Of ze worden vrienden. Het duo van de eeuw; de dwerg en de reus xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 6:52 pm

Enook schreef:
Darayvian schreef:
Haha komt omdat we samen een topic hebben xD
ik wil die twee niet tegenover elkaar in een arena hebben. Arme Shiro xD

Oh echt? Waar xD

Of ze worden vrienden. Het duo van de eeuw; de dwerg en de reus xD

Ik bedoelde Garnaal xD Je reageerde voor mij maar ik was te lui om op EDIT te drukken xD

Whaha dat zou nog eens wat zijn xD En dan als iemand waagt Shiro pijn te doen hebben ze meteen Nook op hun dak er moet een topic komen tussen die 2 ja
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 7:04 pm

De nieuwe trailer van POTC vond ik een beetje suf, no sparrow :c

Wieee wil er een topicje met Iana? =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Enook

Enook


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 7:07 pm

Darayvian schreef:
Enook schreef:
Darayvian schreef:
Haha komt omdat we samen een topic hebben xD
ik wil die twee niet tegenover elkaar in een arena hebben. Arme Shiro xD

Oh echt? Waar xD

Of ze worden vrienden. Het duo van de eeuw; de dwerg en de reus xD

Ik bedoelde Garnaal xD Je reageerde voor mij maar ik was te lui om op EDIT te drukken xD

Whaha dat zou nog eens wat zijn xD En dan als iemand waagt Shiro pijn te doen hebben ze meteen Nook op hun dak er moet een topic komen tussen die 2 ja

Uhuh I agree
Terug naar boven Ga naar beneden
Nameless

Nameless


Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 7:19 pm

Iana schreef:
De nieuwe trailer van POTC vond ik een beetje suf, no sparrow :c

Wieee wil er een topicje met Iana? =D

Ik wil wel met Nana? Zou jij dan willed msken? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 7:24 pm

Ik ben er weer folks! ~

Kom net uit de wildernis in Frankrijk, dus ik ga eerst effe douchen, dan alles bijlezen en misschien wel posten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 7:27 pm

Welcome back! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Enook

Enook


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 7:27 pm

Syren schreef:
Ik ben er weer folks! ~

Kom net uit de wildernis in Frankrijk, dus ik ga eerst effe douchen, dan alles bijlezen en misschien wel posten Razz

Ooooooeeeeh

Mag ik alsjeblieft een Domenic postje bestellen met extra kaas en saus aub? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 7:29 pm

Dankuu Silke!

Enook schreef:
Ooooooeeeeh

Mag ik alsjeblieft een Domenic postje bestellen met extra kaas en saus aub? Razz

*rent naar de badkamer*
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 7:34 pm

Nameless schreef:
Iana schreef:
De nieuwe trailer van POTC vond ik een beetje suf, no sparrow :c

Wieee wil er een topicje met Iana? =D

Ik wil wel met Nana? Zou jij dan willed msken? ^^

Tadaaa Razz
https://serigala.actieforum.com/t568-hungry-like-a-fool
Terug naar boven Ga naar beneden
Nameless

Nameless


Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 7:36 pm

Dat moment dat je een Harry Potter grap maakt en je ouders m niet snappen terwijl ze het wel kennen *facepalm*

-

Thanksss <33 ik zal dit weekend proberen te reageren ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 7:45 pm

No hurrryyy hoor!

Haha sowieso wanneer je ouders je grap niet begrijpen :'D (the usual)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 7:45 pm

Iemand een topic met een van mijn wolfiess ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Nameless

Nameless


Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 7:53 pm

Het is echt verschrikkelijk xD dan ga je daar helemaal stuk en je ouders alleen maar van -,-

@silke ughhhh ik wil wel XD *ik heb er al te veel maar shhhhhht* wil jij maken :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 7:57 pm

Nameless schreef:
Het is echt verschrikkelijk xD dan ga je daar helemaal stuk en je ouders alleen maar van -,-

@silke ughhhh ik wil wel XD *ik heb er al te veel maar shhhhhht* wil jij maken :3

Sure! Met Aims? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 8:01 pm

Khyvan wil een topic met Aimey!

Maar ik heb er ook al zo veel ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Nameless

Nameless


Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 8:03 pm

Aimey schreef:
Nameless schreef:
Het is echt verschrikkelijk xD dan ga je daar helemaal stuk en je ouders alleen maar van -,-

@silke ughhhh ik wil wel XD *ik heb er al te veel maar shhhhhht* wil jij maken :3

Sure! Met Aims? ^^

Is goedd :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorcan

Lorcan


Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 8:10 pm

Bahhhh ik ben ziek aan t worden. En dat kan helemaal niet want ik heb morgen een stagedag van 9 tot 6 en daarna gelijk naar huis racen om te douchen en naar de verjaardag van m'n stiefmoeder te gaan.

Also, kan iemand me ff een (subtiele) schop geven zodat ik Lorcan's profieldingie ga schrijven? Want dan doe ik tenminste nog iets nuttigs terwijl ik hier een beetje zielig lig te zijn in m'n bed om 8 uur 's avonds
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 8:25 pm

Oeh ze hebben een dode wolf gevonden langs de weg :O Nu is het nog de vraag of het weer eeb grap is of legit ik hoop het laatste maar ik heb m'n twijfels
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 8:26 pm

Darayvian schreef:
Oeh ze hebben een dode wolf gevonden langs de weg :O Nu is het nog de vraag of het weer eeb grap is of legit ik hoop het laatste maar ik heb m'n twijfels

Ja leuk dat de wolven naar Nederland komen, maar als ze allemaal dood worden gereden dan mogen ze wat mij betreft veilig in Duitsland blijven D:

Al hoop ik wel dat ze hier blijven wonen, stiekem <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 8:29 pm

Syren schreef:
Darayvian schreef:
Oeh ze hebben een dode wolf gevonden langs de weg :O Nu is het nog de vraag of het weer eeb grap is of legit ik hoop het laatste maar ik heb m'n twijfels

Ja leuk dat de wolven naar Nederland komen, maar als ze allemaal dood worden gereden dan mogen ze wat mij betreft veilig in Duitsland blijven D:

Al hoop ik wel dat ze hier blijven wonen, stiekem <3

Well de vorige werd dood gereden in Duitsland dus uum xD Ook niet zo veilig xD

& van mij part ook wel. Ik zou wel wakker willen worden met wolvengehuil of ermee is slaap vallen :'D Maar sowieso dat er gedonder gaat komen als ze vast in Nederland blijven. Though.. Nederland is niet echt een mooi land voor wolven I guess niet meer tenminste
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 8:31 pm

Darayvian schreef:
Syren schreef:
Darayvian schreef:
Oeh ze hebben een dode wolf gevonden langs de weg :O Nu is het nog de vraag of het weer eeb grap is of legit ik hoop het laatste maar ik heb m'n twijfels

Ja leuk dat de wolven naar Nederland komen, maar als ze allemaal dood worden gereden dan mogen ze wat mij betreft veilig in Duitsland blijven D:

Al hoop ik wel dat ze hier blijven wonen, stiekem <3

Well de vorige werd dood gereden in Duitsland dus uum xD Ook niet zo veilig xD

& van mij part ook wel. Ik zou wel wakker willen worden met wolvengehuil of ermee is slaap vallen :'D Maar sowieso dat er gedonder gaat komen als ze vast in Nederland blijven. Though.. Nederland is niet echt een mooi land voor wolven I guess niet meer tenminste

Yeah true :'D

Dan kan ik gewoon in Nederland blijven wonen en hier werken aan de terugkeer van de wolf! Ze hadden toch al een draaiboek gemaakt, voor het geval ze er weer zijn? Maar echt ideaal lijkt het me hier niet, dat is waar. Al kunnen er best een paar dieren op de Veluwe of de Oostvaardersplassen leven, right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Valintia

Valintia


Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Emptyvr maa 03, 2017 8:32 pm

Then I kill all your friends and family to remind you of my love, da da da da da da da day da da~

Ahh sorry guys. ik ben officieel Hamilton Trash geworden. Sorry. ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 28 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 28 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: