Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende
Suru

Suru


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydi feb 14, 2017 7:51 pm

Amatariseu schreef:
Kaïn schreef:
'De Shadows boastte altijd over dat ze een stokjes zouden gaan steken als Okami een te groot stuk land zouden toe-eigenen, maar tot nu toe had ze nog niets gemerkt.'

Volgens mij zitten ze er nog steeds met z'n drieën

Maar voor hoe lang nog? Wink
er zitten ook nog tig topics in dalrey met vreemdelingen die ook nog niet hun biezen gepakt hebben tho


Als Ama Darley komt lastigvallen, helpt Nookje met plezier. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Tékorr

Tékorr


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydi feb 14, 2017 8:19 pm

& hoe is't hier? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydi feb 14, 2017 8:45 pm

@Garnaal
Verschil is dat alle drie de Shads in het Raska Hills topic nog actief zijn Wink

@rebecca
Hii! goed en met jou? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucina

Lucina


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydi feb 14, 2017 8:46 pm

Suru schreef:
Amatariseu schreef:
Kaïn schreef:
'De Shadows boastte altijd over dat ze een stokjes zouden gaan steken als Okami een te groot stuk land zouden toe-eigenen, maar tot nu toe had ze nog niets gemerkt.'

Volgens mij zitten ze er nog steeds met z'n drieën

Maar voor hoe lang nog? Wink
er zitten ook nog tig topics in dalrey met vreemdelingen die ook nog niet hun biezen gepakt hebben tho


Als Ama Darley komt lastigvallen, helpt Nookje met plezier. Razz

Ama's hormonale dochter wilt ook wel mee eigenlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydi feb 14, 2017 9:32 pm

@Okami
Bluf  Laughing

Ik vond trouwens deze tekening die ik had gemaakt aan het begin van het topic, Ama vs Nemy >) nooit afgemaakt en de wolven lijken ook nie echt, maar ja c':
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tékorr

Tékorr


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydi feb 14, 2017 9:46 pm

Nhaw, Nemy ziet er lief uit c:

& 't gaat goed c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucina

Lucina


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydi feb 14, 2017 9:46 pm

Nemy schreef:
@Okami
Bluf  Laughing

Ik vond trouwens deze tekening die ik had gemaakt aan het begin van het topic, Ama vs Nemy >) nooit afgemaakt en de wolven lijken ook nie echt, maar ja c':
Spoiler:

Ama moet breder. Verder is het al beter dan ik kan xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptywo feb 15, 2017 7:10 am

Lucina schreef:
Nemy schreef:
@Okami
Bluf  Laughing

Ik vond trouwens deze tekening die ik had gemaakt aan het begin van het topic, Ama vs Nemy >) nooit afgemaakt en de wolven lijken ook nie echt, maar ja c':
Spoiler:

Ama moet breder. Verder is het al beter dan ik kan xD

WOOW die tekening is echt foking lauw!! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptywo feb 15, 2017 8:45 am

Nemy schreef:
@Okami
Bluf  Laughing

Ik vond trouwens deze tekening die ik had gemaakt aan het begin van het topic, Ama vs Nemy >) nooit afgemaakt en de wolven lijken ook nie echt, maar ja c':
Spoiler:

Hahaha hij is echt geweldig c':
Alleen heeft Ama geen staart meer Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptywo feb 15, 2017 2:00 pm

[quote="Lucina"]
Nemy schreef:
@Okami
Bluf  Laughing

Ik vond trouwens deze tekening die ik had gemaakt aan het begin van het topic, Ama vs Nemy >) nooit afgemaakt en de wolven lijken ook nie echt, maar ja c':
Spoiler:

Zo mooi!! *3*
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptywo feb 15, 2017 2:07 pm

Wauw, ik wou dat ik zo goed wolven kon tekenen zoals jij. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptywo feb 15, 2017 4:41 pm

Thanks y'all C=
Zit er aan te denken om vaker van dat soort tekeningetjes te maken over topics, weet alleen niet of ik er genoeg tijd voor heb :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptywo feb 15, 2017 4:43 pm

Nemy schreef:
Thanks y'all C=
Zit er aan te denken om vaker van dat soort tekeningetjes te maken over topics, weet alleen niet of ik er genoeg tijd voor heb :/

Een tekening hoeft ook niet altijd af te zijn, toch? Zo'n doodle zoals dit is hartstikke leuk om te houden. Je herinnert het je sneller met n tekening dan met het doorlezen van alle posts, I guess. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptywo feb 15, 2017 4:49 pm

Amatariseu schreef:
Nemy schreef:
Thanks y'all C=
Zit er aan te denken om vaker van dat soort tekeningetjes te maken over topics, weet alleen niet of ik er genoeg tijd voor heb :/

Een tekening hoeft ook niet altijd af te zijn, toch? Zo'n doodle zoals dit is hartstikke leuk om te houden. Je herinnert het je sneller met n tekening dan met het doorlezen van alle posts, I guess. Very Happy

Ja true, maar het is toch weer een tekening, heb op een dag niet zo veel tijd om rustig te zitten tekenen. Laat staan mijn tablet bij de hand hebben. Ik maak denk ik gewoon een een drop topic in het kunst hoekje, kan ik al mijn WIP's plaatsen (Ik maak namelijk bijna nooit wat af oeps)
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptywo feb 15, 2017 5:45 pm

Nemy schreef:
Amatariseu schreef:
Nemy schreef:
Thanks y'all C=
Zit er aan te denken om vaker van dat soort tekeningetjes te maken over topics, weet alleen niet of ik er genoeg tijd voor heb :/

Een tekening hoeft ook niet altijd af te zijn, toch? Zo'n doodle zoals dit is hartstikke leuk om te houden. Je herinnert het je sneller met n tekening dan met het doorlezen van alle posts, I guess. Very Happy

Ja true, maar het is toch weer een tekening, heb op een dag niet zo veel tijd om rustig te zitten tekenen. Laat staan mijn tablet bij de hand hebben. Ik maak denk ik gewoon een een drop topic in het kunst hoekje, kan ik al mijn WIP's plaatsen (Ik maak namelijk bijna nooit wat af oeps)

Dat klinkt een beetje té bekend :'D
Een PuckArt hoekje zou wel leuk zijn tho :O
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptywo feb 15, 2017 7:22 pm

Ik vind het zoo leuk dat je nu bij whatsapp ook met gifjes kan werken i.p.v. alleen smiley's - in de trant van; ik antwoord gewoon op elk dingetje met een gifje clown

EDIT: die nieuwe tekening van ama en nemy is nicee ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptywo feb 15, 2017 8:49 pm

Zeg, gaat er ooit nog eens een Shad reageren in Wat fijn een konijn? Razz

Ben ik de enige die het haat om voor de klas te staan of zijn er hier nog meer lotsgenoten? ^-^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucina

Lucina


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptywo feb 15, 2017 9:22 pm

Syren schreef:
Zeg, gaat er ooit nog eens een Shad reageren in Wat fijn een konijn? Razz

Ben ik de enige die het haat om voor de klas te staan of zijn er hier nog meer lotsgenoten? ^-^"

ikr
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptywo feb 15, 2017 9:48 pm

Ik heb geen inspiratie voor dat topic :/


@Manon
Volgens mij is dat een algemene charecter trade van iemand die vaak tekent :') dingen afmaken is lastig

@Melinda
Thanks C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sucic

Sucic


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptywo feb 15, 2017 10:10 pm

\\ Lo,
Dat is basically m'n vuilkuil geweest waardoor ik m'n studie niet heb kunnen afmaken (One of them, at least)

\\ Puck,
Hahaha ja volgens mij ook :')
Slechte gewoonte eigenlijk
_____

Wooo even nonstalgie met m'n favo boyo <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo feb 16, 2017 8:35 am

Sucic schreef:
\\ Lo,
Dat is basically m'n vuilkuil geweest waardoor ik m'n studie niet heb kunnen afmaken (One of them, at least)

Yeah, ik vind het echt vreselijk .-.
Diep vanbinnen weet ik dat ik het ook wel kan, maar het is gewoon zo eng xD

Sucic is nog steeds een mooie wolf <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Suru

Suru


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo feb 16, 2017 5:33 pm

Syren schreef:
Sucic schreef:
\\ Lo,
Dat is basically m'n vuilkuil geweest waardoor ik m'n studie niet heb kunnen afmaken (One of them, at least)

Yeah, ik vind het echt vreselijk .-.
Diep vanbinnen weet ik dat ik het ook wel kan, maar het is gewoon zo eng xD

Sucic is nog steeds een mooie wolf <3

Je bent niet de enigste hoor xD Ik vind het ook ontzettend scary. Zeker als je die mensen in de ogen moet kijken, dat is scary af 0-0
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucina

Lucina


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo feb 16, 2017 5:40 pm

Da moment waarop je vergeet dat je naar je oma moet en je moeder je belt terwijl je op bed ligt en bij je oma naast een stelletje kleine kinderen zit ;_; anyhow, ik was van plan vandaag te posten. Sorry peepz, geen tijd
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo feb 16, 2017 6:15 pm

Shit ik wil Sucic nu weer actief maken ;-; Ik doe overal niets meer met hem, maar hij is wel speciaal voor me en ik mis hem.. Actief krijgen is echter een probleem wat met al die activiteit en forum geschuifel is z'n backstory naar de filistijnen .-. I dunno how to fix that shit
Maybe I should just start all over again with him?
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo feb 16, 2017 6:48 pm

Suru schreef:
Syren schreef:
Sucic schreef:
\\ Lo,
Dat is basically m'n vuilkuil geweest waardoor ik m'n studie niet heb kunnen afmaken (One of them, at least)

Yeah, ik vind het echt vreselijk .-.
Diep vanbinnen weet ik dat ik het ook wel kan, maar het is gewoon zo eng xD

Sucic is nog steeds een mooie wolf <3

Je bent niet de enigste hoor xD Ik vind het ook ontzettend scary. Zeker als je die mensen in de ogen moet kijken, dat is scary af 0-0

Yeah I know... Maar we hebben onze tegenstanders zo hard ingemaakt xD
Ik was de eerste spreker en had al meteen een tegenargument van hen ontkracht Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 14 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: