Serigala


 

Deel
 

 Kana.

Ga naar beneden 
Kana

Kana


Kana. Empty
BerichtOnderwerp: Kana.   Kana. Emptyzo feb 07, 2016 2:23 pm




Kana
- You'll be OK in the morning.


Naam: Kana
Karakter: Kana heeft een tweezijdig karakter. Over het algemeen is ze vriendelijk, open en behulpzaam. Ze houd van een lolletje en heeft ook altijd haar woorden klaar staan. Ze heeft een scherpe tong en dat heeft zowel zijn nadelen als voordelen.
Uiterlijk: Kana is een kleine spierwitte wolvin. Ze is slank gebouwd waardoor ze erg wendbaar is en topsnelheden kan bereiken. Random haar oren/borstkas heeft ze meer een fluffy vacht en haar staart gebruikt ze vaak als een 'deken' om haarzelf in te doezelen. Haar ogen hebben een heldere kristalblauwe kleur en hebben altijd het 'open-boek' effect.
Skills: Skills word nog een mentor voor gezocht.
Ontwijken: ★★★✰✰
Aanvallen: ★★★✰✰  
Jagen: ★★★✰✰
Klimmen: ★★✰✰✰
Zwemmen:★✰✰✰✰
Sociaal: ★★★✰✰


Relaties

Partner: --
Crush: --
Pups: --

Familie

Moeder: Neysa
Vader: Kazuki
Broers/ zussen: Nowaki ,Kushi ,Gabe , Kasza ,Zurak, Xita

{Deze wolven zijn niet in Serigala}


Verleden

Als jonge pup is ze geboren in de Shadow bossen van een ander gebied genaamd WolfStory. Ze was een enorm actief beestje en zocht altijd stoei gevechten uit met haar broers en zusjes. De witte pup kon enorm slecht tegen haar verlies en kon hier dan ook weken woest om zijn- vooral omdat ze altijd de beste wilde zijn. Het lievelingetje van haar ouders, dat was haar doel. Toen ze ouder werd wilde ze niets liever dan in de voetsporen van haar vader te treden en zich officieel bij hun roedel mengen. Echter heeft het nooit zo mogen zijn. Kana's verlangens werden zwakker naarmate haar familie langzaam verdween. Dit maakte haar gek, ze had geen idee hoe ze alleen moest overleven en laat staan had ze ook nog eens een bloedhekel aan vreemde. Na verloop van tijd heeft ze haar rug toe gekeerd naar de Shadows met het gevoel dat ze in de steek gelaten was. Op dit moment had ze besloten om te vertrekken naar een ander gebied, en dat deed ze.

In het nieuwe gebied heeft de wolvin werkelijk leren vechten en jagen. Haar skills zijn hier goed in verbeterd en ze heeft geleerd hoe ze het beste uit haar zelf moet halen. De jonge wolvin leerde om in plaats van egoïstisch, jaloers en snel agressief te zijn het juist om te keren. Beheersing, behulpzaam en gul. In deze roedel heeft Kana onderdak gekregen dankzij een wolvin. Hierbij kreeg Kana de eer om te dienen als bodyguard aangezien de wolvin een dochter was van de Alfa. Hun band was sterk en Kana kreeg haar vertrouwen terug in anderen. In familie. Helaas ging alles berg afwaarts toen ze midden in de nacht het levenloze lichaam vond van de wolvin die zij moest beschermen. Dood gebeten door een onbekende. Kana was onmiddellijk verbannen uit de roedel waardoor ze haar slechte kant minder goed onder controle kan houden. Haar doel is het vinden van de echte moordenaar en haar eigen rust te vinden.


Ontmoetingen


- Yngvarr ; Ik heb hem ontmoet in een ander gebied. We zijn een poosje vrienden geweest, maar onze laatste ontmoeting liep niet bepaald vlekkenloos.
- Shawn ; Een aparte wolf die ik heb ontmoet in een ander gebied. Hij is erg wantrouwend en lijkt zich nogal op gejaagd te voelen. Om eerlijk te zijn weet ik zijn naam nog niet eens, maar iets zegt me dat er meer achter hem schuilt dan een normale 'reiziger'.
- Khuolema ; Hij heeft ooit geprobeerd een vis van me stelen. Ik weet niet precies wat zijn intentie was aangezien hij groot en sterk genoeg leek om een ervaren jager te zijn. Ik denk dat er meer achter zat dan een luie streek om voedsel te bemachtigen.
- Sucic ; Op het eerst dacht ik dat hij deze 'Chagrijnige grand-pa' was die zijn hart had verloren. Uiteindelijk bleek hij toch een goed iets in zich te hebben toen hij mijn leven redde.
Poppy  ; Ze is de eerste wolf die ik hier heb ontmoet, Poppy is een grote hulp en ze heeft een geweldig karakter. Erg rechtstreeks wat ik wel kan waarderen.

Betekenissen
-------
* = Vijand
* = 1 Keer ontmoet
* = Kan er mee leven
* = Vriend
* = Verliefd
* = Roedel
RIP = Dead



Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I dub thee Unforgiven [Kana]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: CHARACTER MANAGEMENT :: Wolven-
Ga naar: