Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende
Wyvern

Wyvern


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo jan 29, 2017 8:15 pm

Aye, neem je tijd! c:
Succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo jan 29, 2017 8:20 pm

Thanks!
Vlieg morgen voor mijn stage naar Spanje en ik moet zoals altijd alles op het laatst weer regelen oops
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyvern

Wyvern


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo jan 29, 2017 8:24 pm

Oh dat klinkt heel erg bekend c': Als er iets is waar ik goed in ben is het uitstellen haha
Wat voor een stage doe je? Wel gaaf dat je naar Spanje kan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo jan 29, 2017 8:25 pm

Ik ga stage lopen bij een bedrijf dat stages regelt :')
Hoop dat ik mij een beetje ga redden daar, want ik ben er nu al wel achter best veel daar gewoon in het Spaans is en mensen geen tot gebrekkig Engels spreken lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyvern

Wyvern


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo jan 29, 2017 8:42 pm

Oei, dat wordt snel Spaans leren :'D Hopelijk brengt het je niet te erg in de problemen.
Anyway, hier is het topic! klik kijk maar wanneer je post en veilige vlucht alvast!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo jan 29, 2017 8:49 pm

Ah super vet Irini, waar in spanje zit je? Ik ga misschien stage lopen in barcalona over 2/3 maanden namelijk ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo jan 29, 2017 9:13 pm

Okee, aangezien mijn zus me irritant vind gaat ze het letterlijk, super stom, niet meer doen. Wie wil mijn ava groter maken? :\ Sometimes i literally  hate her

EDIT; Of ik laat hem gwn zo, want ik vind het wel goed zo Smile Of is het like verplicht om je ava groot te maken? Nee toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Polaris

Polaris


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo jan 29, 2017 9:22 pm

Aimey schreef:
Okee, aangezien mijn zus me irritant vind gaat ze het letterlijk, super stom, niet meer doen. Wie wil mijn ava groter maken? :\ Sometimes i literally  hate her

EDIT; Of ik laat hem gwn zo, want ik vind het wel goed zo Smile Of is het like verplicht om je ava groot te maken? Nee toch?

Als je wil kan ik em wel vergroten? Als je het originele plaatje nog hebt of kan vinden kan ik ook wel een nieuwe maken als je wil :3
Word wel morgen though
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo jan 29, 2017 9:41 pm

Polaris schreef:
Aimey schreef:
Okee, aangezien mijn zus me irritant vind gaat ze het letterlijk, super stom, niet meer doen. Wie wil mijn ava groter maken? :\ Sometimes i literally  hate her

EDIT; Of ik laat hem gwn zo, want ik vind het wel goed zo Smile Of is het like verplicht om je ava groot te maken? Nee toch?

Als je wil kan ik em wel vergroten? Als je het originele plaatje nog hebt of kan vinden kan ik ook wel een nieuwe maken als je wil :3
Word wel morgen though

Yeahh sure ik heb het originele plaatje wel dan stuur ik die wel met pb c; Thanks already!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyzo jan 29, 2017 9:54 pm

Nemy schreef:
Ah super vet Irini, waar in spanje zit je? Ik ga misschien stage lopen in barcalona over 2/3 maanden namelijk ;D
Sevilla, dus dat is wel een hele andere kant op
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyma jan 30, 2017 7:34 am

Goedemorgen mensjes! ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyma jan 30, 2017 7:41 am

Goooooooooooooooooooooooodmornin' y'all!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyma jan 30, 2017 8:04 am

Goeiemorgen. ^^ Hopelijk ben ik niet de enige hier die zien thuis zit. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyma jan 30, 2017 8:05 am

Sorry m8, you are.. xD Ik ga over een paar minuten naar school. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyma jan 30, 2017 8:28 am

Ik zal geduldig wachten tot je terug bent. Razz En we eindelijk een topic Enzio X Suru kunnen doen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyma jan 30, 2017 8:59 am

Nou ik heb nu anderhalf uur tussenuur, dus ik zal Domenico effe langs sturen :'D
Heeft Nic trouwens iets gezegd over Suru tegen Enzio?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyma jan 30, 2017 9:16 am

Syren schreef:
Nou ik heb nu anderhalf uur tussenuur, dus ik zal Domenico effe langs sturen :'D
Heeft Nic trouwens iets gezegd over Suru tegen Enzio?

Yesyesyes - hij heeft verteld in Young Gods over zn fratello Razz

Edit; sorry had de zin niet goed gelezen. :p


Laatst aangepast door Kova op ma jan 30, 2017 9:21 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Domenico

Domenico


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyma jan 30, 2017 9:21 am

Jaa weet ik, maar heeft hij ook iets tegen Enzio gezegd over de 'twin' van Cirina?
Ghehe dit wordt geniaal :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyma jan 30, 2017 9:42 am

Kova schreef:
Goeiemorgen. ^^ Hopelijk ben ik niet de enige hier die zien thuis zit. Razz

Ook ziek thuis Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Domenico

Domenico


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyma jan 30, 2017 9:54 am

Beterschap beiden!

Op de een of andere manier kan ik niet posten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyma jan 30, 2017 10:24 am

Aimey schreef:
Kova schreef:
Goeiemorgen. ^^ Hopelijk ben ik niet de enige hier die zien thuis zit. Razz

Ook ziek thuis Neutral

Ik ziek maar niet this xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyma jan 30, 2017 10:28 am

Domenico schreef:
Beterschap beiden!

Op de een of andere manier kan ik niet posten...

;-;

Ik heb je een en een half uur gestalkt voor niks. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyma jan 30, 2017 12:45 pm

Ik heb straks geen zin om me bed uit te gaan om vervolgens naar me moeder te gaan boeken te halen voor morgen Sad


EDIT;Jeej, ik heb Juna alsnog ff gezien op KidsTop20 bij gemist Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyma jan 30, 2017 2:36 pm

Kai schreef:
Nemy schreef:
Ah super vet Irini, waar in spanje zit je? Ik ga misschien stage lopen in barcalona over 2/3 maanden namelijk ;D
Sevilla, dus dat is wel een hele andere kant op

Oh ja letterlijk de andere kant van het land c': Maar alsnog heel nice. Lekker weg uit het koude Nederlandse weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyma jan 30, 2017 3:44 pm

Nemy schreef:
Kai schreef:
Nemy schreef:
Ah super vet Irini, waar in spanje zit je? Ik ga misschien stage lopen in barcalona over 2/3 maanden namelijk ;D
Sevilla, dus dat is wel een hele andere kant op

Oh ja letterlijk de andere kant van het land c': Maar alsnog heel nice. Lekker weg uit het koude Nederlandse weer.
Yesss 20 graadjes nu al
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 31 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: