Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 3:38 pm

Ofwel steelt Kova Ais... Weer een reden voor Emaya om dr te haten. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 3:40 pm

Scarleg schreef:
Aimey schreef:
Emaya schreef:
Aimey schreef:
Eigenlijk moet Emaya of idk Scarleg ofz de pups betrappen cx

Kwil we'll >D

Well than, van ij mag je ze nu wel betrappen voor het uit de hand loopt cx

Hoezo betrappen?

Ze stiekem buiten de grot aan t kloten cx
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 3:41 pm

Aimey schreef:
Scarleg schreef:
Aimey schreef:
Emaya schreef:
Aimey schreef:
Eigenlijk moet Emaya of idk Scarleg ofz de pups betrappen cx

Kwil we'll >D

Well than, van ij mag je ze nu wel betrappen voor het uit de hand loopt cx

Hoezo betrappen?

Ze stiekem buiten de grot aan t kloten cx

O oke
Terug naar boven Ga naar beneden
Zena

Zena


Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 3:42 pm

Fien; Tzal niet alleen Emaya zijn waar je dan boel mee hebt...:p Oké, oké ik ben erg inactief geweest, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet van plan ben om Zena in te schakelen voor Ais...

Terug naar boven Ga naar beneden
Kaïn

Kaïn


Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 3:43 pm

Dat vind Kai al een stuk leuker denk ik ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 3:43 pm

Kaïn schreef:
Shadows mogen wel wat nieuw bloed hebben, maar met meer pups zijn ze ook kwetsbaarder
Maar nu Tékorr en Neems misschien terugkomen komt dat wel goe c:

True, zullen we binnenkort een topicje Nemy x Kai doen? En ik heb atm geen inspiratie voor het topicje met Zayn maar probeer daar later vandaag te posten c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 3:43 pm

Zena schreef:
Fien; Tzal niet alleen Emaya zijn waar je dan boel mee hebt...:p Oké, oké ik ben erg inactief geweest, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet van plan ben om Zena in te schakelen voor Ais...


Awh okay... xD

Nooit heb ik geluk xD Eerst Darko weg, dan Kovayn, wat werkt er niet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 3:45 pm

Zena schreef:
Fien; Tzal niet alleen Emaya zijn waar je dan boel mee hebt...:p Oké, oké ik ben erg inactief geweest, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet van plan ben om Zena in te schakelen voor Ais...


Em heeft inmiddels al Half geaccepteerd dat ze niet bij elkaar kunnen zijn, dus yeh
Terug naar boven Ga naar beneden
Zena

Zena


Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 3:47 pm

Irini; Heb je het over Kova of over Zena ? :p

Fien; Niet zo snel opgeven :p Rpg, en laat de speler van Ais zelf bepalen, of het iemand word....Heb zelf geen idee of Zena enig kans maakt, want de laatste keer heeft ze hem serieus liggen treiteren :p Gewoon fun hebben ^^

Eva; Awh, daar gaat men idee :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaïn

Kaïn


Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 3:49 pm

@ Puck: Yo! Wil jij er eentje openen of moet ik het doen?

@ Nathalie: Over Zena, maar Kova zou nog mooier zijn tbh
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 3:51 pm

Kaïn schreef:
@ Puck: Yo! Wil jij er eentje openen of moet ik het doen?

@ Nathalie: Over Zena, maar Kova zou nog mooier zijn tbh

We staan voor een serieus dilemma...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 3:54 pm

@Irini
Wil jij openen? Dan probeer ik nog ff twee andere postjes er uit te gooien
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 3:54 pm

Btw, Nath, was er niet zo'n plan met Kip voor Cerberus, Game & Rayen? Want yeehhh
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 4:02 pm

Nemy schreef:
@Irini
Wil jij openen? Dan probeer ik nog ff twee andere postjes er uit te gooien

Hij staat er ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Zena

Zena


Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 4:04 pm

Irini; Tuurlijk, Kova is een roedelgenoot ... Smile

Eva; Weet je wat, ik ga alles is afgaan, en al de plannetjes die ik met andere mensen heb uitgewerkt eens op gang brengen. Want eigenlijk heb ik al zoveel gezegd dat ik zelfs niet meer weet wat allemaal. Smile En eigenlijk moet ik nog op zoveel topics reageren.

Maar dat van Rayen vind ik nog steeds goed hoor, ben alleen een beetje bang dat ik met Rayen niet zoveel inspiratie ga hebben :/ Pb me anders even ? Ik moet nu van de pc af, moet mijn vriend gaan ophalen van het werk.

Byebye mensjes Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 4:08 pm

Zena schreef:
Irini; Tuurlijk, Kova is een roedelgenoot ... Smile

Eva; Weet je wat, ik ga alles is afgaan, en al de plannetjes die ik met andere mensen heb uitgewerkt eens op gang brengen. Want eigenlijk heb ik al zoveel gezegd dat ik zelfs niet meer weet wat allemaal. Smile En eigenlijk moet ik nog op zoveel topics reageren.

Maar dat van Rayen vind ik nog steeds goed hoor, ben alleen een beetje bang dat ik met Rayen niet zoveel inspiratie ga hebben :/ Pb me anders even ? Ik moet nu van de pc af, moet mijn vriend gaan ophalen van het werk.

Byebye mensjes Smile

Moeten we eerst Kipsel smeken of ze Cerberus wilt terugbrengen
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 4:09 pm

@Eva en Nathalie; waar is Kil eigenlijk gebleven? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 4:12 pm

Ik wil het puppy-topic joinen maar ik moet werken ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 4:32 pm

https://www.youtube.com/watch?v=c3ffvz5o41I
So beautiful! Luv himmm <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 4:34 pm

Ik ben weer eens Skins aan het kijken en ik vergeet telkens hoe cool ik Effy vroeger vond, En nu wil ik een jonge wolvin gebaseerd op haar ook al is Neems eigenlijk ook gebaseerd op haar maar nu is neems geen tiener meer ah struggles
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 5:22 pm

Ugh, had mezelf beloofd om vandaag de tijd te nemen voor mijn opdrachten die morgen af moeten zijn, maar ben nog geen drol vooruit gekomen lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 5:29 pm

Wth ik heb 3 pagina's gemist maar krijg er geen notificatie van? O.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 5:38 pm

ik ben echt heel erg hard aan het na denken om allemaal Shadow namen van vroeger op te halen. Zo jammer dat ik oude topics op WS niet meer kan lezen :'C Ik vergeet namelijk de helft en bij de eerste horde Shadows was ik nog niet actief, dus ken het alleen van verhalen c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 5:42 pm

Nemy schreef:
ik ben echt heel erg hard aan het na denken om allemaal Shadow namen van vroeger op te halen. Zo jammer dat ik oude topics op WS niet meer kan lezen :'C Ik vergeet namelijk de helft en bij de eerste horde Shadows was ik nog niet actief, dus ken het alleen van verhalen c':
Dit.
Er is nu zoveel verloren gegaan *huil*
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Emptyza jan 28, 2017 5:46 pm

Kai schreef:
Nemy schreef:
ik ben echt heel erg hard aan het na denken om allemaal Shadow namen van vroeger op te halen. Zo jammer dat ik oude topics op WS niet meer kan lezen :'C Ik vergeet namelijk de helft en bij de eerste horde Shadows was ik nog niet actief, dus ken het alleen van verhalen c':
Dit.
Er is nu zoveel verloren gegaan *huil*

Ja :c De hele WS geschiedenis is daarmee verwijderd. Zo'n zonde, want ik herinner me steeds minder *crying*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 25 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 25 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: