Serigala


 

Deel
 

 Together Forever

Ga naar beneden 
Youmei

Youmei


Together Forever Empty
BerichtOnderwerp: Together Forever   Together Forever Emptyzo jan 15, 2017 10:33 pm

Well, yes, als je Youmei's geschiedenis hebt gelezen (Ik raad het aan als je het nog niet heb gelezen xD) dan weet je van een zekere Caden. En natuurlijk, ze is hem kwijtgeraakt en alles, maar dat maakt niet heel erg uit. Whatever. Want, als het aan mij ligt, komt hij terug. Misschien niet helemaal hetzelfde als wat hij ooit was, maar hij komt wel terug.
Maar ik wil ze niet allebei spelen. Dusss....

Wat ik nodig heb
> Caden
- 3 jaar
- Reu
- Vacht + oogkleur kun je zelf verzinnen
- Bouw moet middelmatig of groot zijn
- Wat er met hem aan de hand is mag je zelf kiezen, maar er moet iets met hem zijn gebeurd (hij is ontvoerd door mensen, heeft de rest van zijn opleiding van een slechte wolf gehad, etc.) wat ervoor zorgt dat hij niet dezelfde vriendelijke reu is die hij altijd was.

Dus.

|-/
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Together Forever Empty
BerichtOnderwerp: Re: Together Forever   Together Forever Emptyzo jan 15, 2017 10:39 pm

Oehhhh!!! Wat leuk! Ik heb de hele geschiedenis gelezen en het lijkt me leuk!! Ik heb direct al inspi maar moet dan wel voor morgen wachten (stuur me maar pm als interessen hebt. Als je liever wil dat ik heb niet speel.. Stuur geen xD) Ik ben actief! En wil graag een nieuw wolfjeee
Terug naar boven Ga naar beneden
Youmei

Youmei


Together Forever Empty
BerichtOnderwerp: Re: Together Forever   Together Forever Emptyzo jan 15, 2017 10:44 pm

Celegon schreef:
Oehhhh!!! Wat leuk! Ik heb de hele geschiedenis gelezen en het lijkt me leuk!! Ik heb direct al inspi maar moet dan wel voor morgen wachten (stuur me maar pm als interessen hebt. Als je liever wil dat ik heb niet speel.. Stuur geen xD) Ik ben actief! En wil graag een nieuw wolfjeee

Nee, jij stuurt pm met je idee voor Caca en ik reageer daarop xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Together Forever Empty
BerichtOnderwerp: Re: Together Forever   Together Forever Emptyma jan 16, 2017 4:22 pm

Youmei schreef:
Celegon schreef:
Oehhhh!!! Wat leuk! Ik heb de hele geschiedenis gelezen en het lijkt me leuk!! Ik heb direct al inspi maar moet dan wel voor morgen wachten (stuur me maar pm als interessen hebt. Als je liever wil dat ik heb niet speel.. Stuur geen xD) Ik ben actief! En wil graag een nieuw wolfjeee

Nee, jij stuurt pm met je idee voor Caca en ik reageer daarop xD


Hahaa, Ook goed xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Youmei

Youmei


Together Forever Empty
BerichtOnderwerp: Re: Together Forever   Together Forever Emptyma jan 16, 2017 5:06 pm

Mooi idee, je bent aangenomen xD

CLOSED
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Together Forever Empty
BerichtOnderwerp: Re: Together Forever   Together Forever Emptyma jan 16, 2017 6:07 pm

Yasss

Ben nog wel even bezig met setje maar zal Caden straks even aanmelden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Youmei

Youmei


Together Forever Empty
BerichtOnderwerp: Re: Together Forever   Together Forever Emptyma jan 16, 2017 6:13 pm

Sure!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Together Forever Empty
BerichtOnderwerp: Re: Together Forever   Together Forever Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: CHARACTER MANAGEMENT :: The Wolf's Den :: Accountmarkt-
Ga naar: