WELKOM
Serigala is een Nederlandstalige wolven RPG. Maak je eigen karakter aan, bepaal zijn uiterlijk en verken het eindeloze gebied van Serigala. Ontwikkel jezelf met behulp van de punten die je kunt verzamelen en ontwikkel op die manier je karakter verder. Ontmoet nieuwe spelers in de Off-Game zone en maak nieuwe vrienden! Alles ligt in jouw handen.
WOLF OF THE MONTH
TEAM
ACCOUNT SWITCH

SEIZOEN
15ºC - 28ºC
Z O M E R
Het is eindelijk zomer in Serigala. De kudde's trekken weer aan, overal groeit gras en bloemen en het land ziet er weer prachtig uit. Tot nu toe heeft de warmte voor weinig problemen gezorgd en brengt het alleen maar lekkere dagen, maar misschien komt daar binnenkort wel verandering in?
CREDITS
Serigala staat onder leiding van het team en wordt ondersteund met Actieforum. De banner is gemaakt door Kadar. Alle code's (uitzonderingen daargelaten) behoren toe tot Kadar en mogen niet zonder toestemming gekopieerd worden. Alle teksten, afbeeldingen en karakters behoren toe aan hun rechtmatige eigenaars.

Serigala is geregistreerd bij: RpgSites.nl

Deel
Vorige onderwerpGo downVolgende onderwerp
Pawprints (₱) : 474
Roedel : Oкαмι
Leeftijd : 4 уєαяѕ, 0 мσηтнѕ
Partner : Lσνє ɗσєѕη'т ɗιѕcяιмιηαтє вєтωєєη тнє ѕιηηєяѕ αηɗ тнє ѕαιηтѕ, ιт тαкєѕ αηɗ ιт тαкєѕ αηɗ ιт тαкєѕ
Profiel bekijken

PUPSEARCH

op zo jan 08, 2017 12:03 pm

Eindelijk... Dit is geen grap.
Emaya (& Aissar) krijgt pups :3

Het heeft me wat moeite gekost, maar ik heb haar overgehaald en binnenkort lopen er nog meer kleintjes rond.. Leek me wel leuk om dat te doen want drama Cool

Dus... Yeah.. Ben ik nog wat vergeten?

Ik wijs je af als je niet actief genoeg bent

STUFF:
||THEMES||
https://www.youtube.com/watch?v=MEiVnNNpJLA - Twenty One Pilots - Doubt
https://www.youtube.com/watch?v=PbP-aIe51Ek - Twenty One Pilots - The Judge

||OLD||

By M'non

[size=66]|-[/size][size=66]/[/size]
Ƭнє fєω, тнє ρяσυɗ αηɗ тнє ємøтιøηαƖ

Pawprints (₱) : 322
Roedel : Ignis Squad ~ Ōkami
Leeftijd : 3 Years
Partner : We can blame it on the stars ♥ Arthur
Profiel bekijken

Re: PUPSEARCH

op zo jan 08, 2017 1:31 pm
KHYVAN KOMT TOT LEVEN!! COUNT ME IN!!

Ahem, misschien ben ik iets te enthousiast, maar ik meld me aan! Khyvan is een teefje c:

EDIT: binnenkort zal ik een charactersheet maken enzo Razz

Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla

Pawprints (₱) : 810
Roedel : What will you become? [Ōkami Alpha]
Leeftijd : 6 jeers, 5 monts
Partner : Add some BBQ-sauce & enjoy! [Scarleg II]
Profiel bekijken

op zo jan 08, 2017 3:35 pm
Misschien kom ik als een reïncarneerde Ayero nog om 't hoekje kijken.. Razz
dat was je plan, toch?

Partner : Lσνє ɗσєѕη'т ɗιѕcяιмιηαтє вєтωєєη тнє ѕιηηєяѕ αηɗ тнє ѕαιηтѕ, ιт тαкєѕ αηɗ ιт тαкєѕ αηɗ ιт тαкєѕ
Profiel bekijken

op zo jan 08, 2017 5:10 pm
Amatariseu schreef:Misschien kom ik als een reïncarneerde Ayero nog om 't hoekje kijken.. Razz
dat was je plan, toch?

Yes ofc :')

@Loïs: yaaa xD

STUFF:
||THEMES||

||OLD||

By M'non

Pawprints (₱) : 378
Roedel : OKami
Leeftijd : 5 jaar
Partner : there is no fear in het (Amatariseu)
Profiel bekijken

op wo jan 11, 2017 3:43 pm
Ik heb Bageera voor jullie?

Profiel bekijken

op wo jan 11, 2017 4:28 pm
Scarleg schreef:Ik heb Bageera voor jullie?

Die is al mee gerpg'd en is dus sws een pup van een ander.. Sorry, maar Bageera bestaat al en kan dus geen natuurlijke pup zijn van Em..
Dus tenzij je een nieuw karakter bedenkt, zou ik zeggen dat het niet kan.
(Je kunt bijv. wel een nieuwe aanmaken die lijkt op Bageera, maar dan met een andere naam.

STUFF:
||THEMES||

||OLD||

By M'non

Pawprints (₱) : 378
Roedel : OKami
Leeftijd : 5 jaar
Partner : there is no fear in het (Amatariseu)
Profiel bekijken

op wo jan 11, 2017 4:45 pm
Emaya schreef:
Scarleg schreef:Ik heb Bageera voor jullie?

Die is al mee gerpg'd en is dus sws een pup van een ander.. Sorry, maar Bageera bestaat al en kan dus geen natuurlijke pup zijn van Em..
Dus tenzij je een nieuw karakter bedenkt, zou ik zeggen dat het niet kan.
(Je kunt bijv. wel een nieuwe aanmaken die lijkt op Bageera, maar dan met een andere naam.

Oke, Jammer. Want ik zoek nog (pleeg)ouders voor Bageera

Profiel bekijken

op wo jan 11, 2017 5:00 pm
Hmm.. Daarvoor heb ik Game wel voor je..
Stuur ff pb als je Game accepteert, want Emaya gaat ni gebeuren c:

STUFF:
||THEMES||

||OLD||

By M'non

Pawprints (₱) : 151
Roedel : Never!
Leeftijd : 5
Partner : Oh man no but if you want u can kiss me ;3
Profiel bekijken

op wo jan 11, 2017 9:14 pm
Yaass nu heb ik inspi voor een pup! Heb eigenlijk al bijna alles klaar(met charactersheet enzo...) dussss ik meld mee aan. Ik denk daat morgen de charactersheet online staat c: (Het word een teefje! Maar dat zie je later wel c; )

EDIT; Hierrrr is die dan! Meet Aimey c:

Name: Aimey
Uitspraak: Emie
Mother: Emaya
Father: Aissar
Siblings: Unknown
Rank: Pup

Inner
Pup: Aimey is vrij neutraal alleen zal waarschijnlijk soms een beetje arrogant uit de hoek komen. Aimey is ook nogal emotioneel wat erg ongemerkt is want ze wilt zich vaak sterk houden. Ook is Aimey heel nieuwsgierig en enthousiast over alles en nogwat. Aimey heeft ook een aardige kant en kan dus ook (vooral bij familie) zorgzaam zijn.
Young Wolf: Als ze wat ouder is, een jonge wolf, zal ze  wijzer zijn. Als Aimey iets wilt laat ze dat merken, en duidelijk ook. Aimey is een kan een hele aardige, jonge teef zijn, maar als iemand gemeen tegen haar doet, zal ze 2x zo gemeen terug zijn. Wat ze houd als jonge wolf is haar enthousiasme en zorgzaamheid. Ook haar zwakte voor emotie zal blijven, ze kan snel geraakt worden door iemand waar ze close mee is.
Adult: You will see c;

Outside
Fur Color: Black and a little white.
Eye Color: Blauw, grijsachtig
Fur Length: Not long, not short, just middle.
Build: Aimey zit tussen Emaya en Aissar hun bouw in. Ze zal later wel wat een stevigere bouw hebben net zoals die van haar vader. Haar vacht is zwart zoals die van Aissar. Ze heeft wit vacht onder haar buik. Haar ogen zijn een beetje blauw en grijs. Haar vacht is niet lang maar ook niet kort. Als ze meer volwassen wordt, wordt haar vacht ook langer. Andere soortgenoten zullen als eerste indruk waarschijnlijk denken dat ze best zwak is alleen is al best sterk..

Hoogste is 6
Hunting: ♥️ ♥️ ♥️
Swimming: ♥️ ♥️
Fighting: ♥️ ♥️ ♥️ ♥️
Speed: ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️
Strenght: ♥️ ♥️ ♥️
Climbing: ♥️
Clumsy: ♥️ ♥️ ♥️

Motivation
Weellll….. Om eerlijk te zijn heb ik hier ↑ ↑ lang over gedaan. Ik vond het wel heel leuk om deze wolf in elkaar te steken Very Happy. Het lijkt me ook echt super leuk om hiermee actief te gaan! En ik BELOOF je ik zal actief zijn ;D. Het lijkt me gewoon super leuk om weer eens een pup actief te laten worden en daar weer eens mee te gaan posten. Sowieso volg ik de topics met Emaya en Aissar en vind ze top c;. Ik zou het super leuk vinden om hun pup te spelen!
Experience: Nouu aangezien ik op Wolf Story begon weet ik niet precies meer hoelang maar believe me! Wel lang hooor!
Other Characters: Celegon, Yngvarr and Tauriel.
Active: Well, Hell yeaahh! Pretty sure every day!

Groetjes Silke

Setje van Aimey:

Laatst aangepast door Celegon op di jan 17, 2017 8:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Made By...:
Made By Zarrán! <3 (Ty)
Profiel bekijken

op do jan 12, 2017 4:43 pm
Bedankt voor je aanmelding :3

Als er niet nog meer aanmeldingen komen, dan hoeven we niet te kiezen en daar word ik gelukkig van :3

STUFF:
||THEMES||

||OLD||

By M'non

Administrator
Pawprints (₱) : 662
Roedel : Follow the leader, leader. Follow the leader! [Shadows]
Leeftijd : 7 AND STILL COUNTING
Partner : Craig
Profiel bekijken

op ma jan 16, 2017 8:07 pm

Ik weet niet of aanmeldingen nog open zijn, maar anders doe ik een aanmelding.

ALGEMEEN
Naam: Kaïn
Geslacht: Reu
Leeftijd: Ongeboren
Geboorteplaats: Onbekend
Levenstijl: Solitair

FAMILIE
Ouders: Emaya x Aissar
Broers en zussen: Onbekend
Pups: Geen

INNERLIJK
Waaghals: Kaïn kent maar weinig grenzen. Niets is hem te risicovol of te gevaarlijk en hij zal dan ook elke uitdaging aan gaan.
Ambitieus: Deze reu zal er alles aan doen om meer eer en roem te verwerven. Hij zal het nooit hardop uitspreken, maar zijn hoofddoel is om ooit alfa te worden.
Manipulatief: Kaïn is een prater met een handige babbel waarmee hij wolven om zich heen makkelijk kan beïnvloeden. Dit heeft voornamelijk te maken met zijn vriendelijke en sympathieke uitstraling.
Jaloers: Kaïn is snel jaloers op andere wolven. Dit komt voornamelijk voort uit zijn drang om hogerop te komen. Hij kan er dan ook slecht tegen als anderen hem voorbij streven in bepaalde dingen.
Sympathiek: Op het eerste oog lijkt Kaïn een erg sympathieke kater. Iets wat hij daadwerkelijk ook is, mits je hem niet in de weg zit.
Vaderskind: Ondanks dat hij in het begin zijn vader nog niet kent, wil hij niets liever dan zijn vader ontmoeten. Hij is er namelijk als pup er al van overtuigd dat zijn vader übercool moet zijn.

UITERLIJK
Vachtkleur: Wit
Oogkleur: Grijsblauw
Bouw: Kaïn heeft een normale lengte voor een reu, maar wel een iets grotere spiermassa dan de meesten.
Littekens: Geen
Foto’s:

MOTIVATIE:
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik voor het laatst een pup had (volgens mij was dat Zayn als ik het mij goed kan herinneren). Daarom vind ik het wel weer tijd om een nieuwe pup aan te maken en ik denk dat met de geschiedenis van Emaya en Aissar er nog een heleboel leuks kan gebeuren met de pup. (Heb al wel wat ideetjes hihi) Verder heb ik best wel een aantal jaren ervaring met RPG’en.

Roedel : What will you become? [Ōkami Alpha]
Leeftijd : 6 jeers, 5 monts
Partner : Add some BBQ-sauce & enjoy! [Scarleg II]
Profiel bekijken

op di jan 17, 2017 2:09 pm
Name:???
Parents: Aissar x Emaya

Appearance: ??? is een atletisch, slank gebouwd reutje die kleiner is dan de gemiddelde Wolf. Hij heeft een zwarte, korte pels en een merkwaardige witte vlek op zijn borst en rechteroog. Wat nog opvallender is aan die oogvlek is dat de iris in zijn wit gemarkeerde oog felrood is, terwijl zijn andere oogje blauw is, zoals dat van zijn moeder. Voor de rest is ??? gewoon een normaal diertje met een pezig lijfje.

Personality: ??? is een ontzettend grote avonturier! Hij is altijd op zoek naar nieuwe dingen of moeilijkheden, en is niet bang voor een challenge. Als een roekeloze en drukke stuiterbal komt ??? dan ook vaak in de problemen. Gelukkig beschikt ??? over een bijzonder ontwikkeld stel hersenen en weet hij zich altijd uit situaties te praten. Zijn lust naar avontuur komt ook door zijn nieuwsgierigheid: hij stelt vragen aan alles en iedereen, zelfs als hij die vragen eigenlijk niet mag stellen. ??? heeft moeite om zich in te leven in de gevoelens van anderen, en ziet het dan ook niet aankomen dat hij iemand kwets met een brutale opmerking of vraag.

Skills: ??? is heeft een slanke, atletische bouw en een geweldig uithoudingsvermogen. Hij kon sneller lopen dan de gemiddelde pup en rende op jonge leeftijd alles wat in zijn pad kwam ondersteboven. Jagen is echter iets wat hem toch niet helemaal zint. Terwijl hij geweldig goed kan klimmen, zwemmen en op hoge snelheid parcours kan rennen, lukt het hem niet een simpel dier zoals een muis te vangen. Eigenlijk komt dat vooral door het feit dat hij nooit zijn mondje kan houden of stil kan zitten. Hoe hij kan vechten is nu nog even onbekend.

Motivatie: Ayero reïncarneren was vooral Eva's idee, en mij lijkt het na Ayero's dood en Kyerean's ondergang wel weer leuk om een roekeloze stuiterbal te spelen!

PS: De plaatjes komen later!

Pawprints (₱) : 322
Roedel : Ignis Squad ~ Ōkami
Leeftijd : 3 Years
Partner : We can blame it on the stars ♥ Arthur
Profiel bekijken

op di jan 17, 2017 2:57 pm

General Information
Naam: Khyvan
Geslacht: Teef
Leeftijd: Unborn
Ouders: Emaya × Aissar

Appearance
Khyvan heeft als welp een standaard bruine vacht. Naarmate ze ouder wordt kleurt ze iets lichter, tegen zandkleurig aan. Wel heeft ze vrij donkere tekeningen in haar gezicht. Ze is kleiner dan een gemiddelde wolvin, wat te danken is aan haar slanke bouw. Hierdoor is ze wel erg snel en behendig. Haar oogkleur is vaag oranje/oranjebruin.

Personality
Haar persoonlijkheid wil ik eigenlijk nog wel een beetje openhouden, kijken wat er allemaal in de RPG gebeurd en haar daar op aanpassen c:
Als welp is ze natuurlijk erg vrolijk en wil ze van alles ontdekken. Ze is dapper en aan de roekeloze kant, en kan er niet tegen als andere wolven haar commanderen. Ze is vastberaden en vecht waar ze voor staat. Een echte wolvin van principes.
Zodra Khyvan een tiener is denk ik dat ze vrij neutraal zal zijn, als ze weet wie haar vader is. Ze oordeelt niet snel tussen goed en kwaad en wil dingen liever eerst voor zichzelf uitzoeken voordat ze iets uitgesproken slecht vindt.

History
…-...-2017: Geboren in Serigala

Motivation
Al vanaf het moment dat er gepraat werd over een nestje van Aissar en Emaya wilde ik heel graag een welp aanmaken! Nu is het eindelijk zover en kan ik haast niet wachten om te beginnen. Ik voel al een heleboel interessante verhaallijnen aankomen, ghehehe c:
Beslis zelf maar of ik actief genoeg ben <3

Plaatjes-shizzle
Welp (5 weken):
Welp (6 weken):

Laatst aangepast door Syren op wo jan 18, 2017 11:05 am; in totaal 1 keer bewerkt

Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla

Profiel bekijken

op vr jan 20, 2017 12:00 am
Okay people!
Het is vrijdag, dus yeah.
Iedereen is geaccepteerd.
Gefeliciteerd mensen c:

- Eva

naww damn it ik wou het om 00:01 doen... Awh well.. Op mijn telefoon stond echt een over lol

STUFF:
||THEMES||

||OLD||

By M'non

Pawprints (₱) : 114
Roedel : Ōkami
Leeftijd : 6 Months
Profiel bekijken

op vr jan 20, 2017 9:54 am
Yaay cheers
Pawprints (₱) : 287
Roedel : Not yet..
Leeftijd : 9 Moons
Profiel bekijken

op vr jan 20, 2017 11:58 am
Jeeeeej! Very Happy

Pawprints (₱) : 287
Roedel : Not yet..
Leeftijd : 9 Moons
Profiel bekijken

op zo jan 22, 2017 1:18 pm
Celegon schreef:Yaass nu heb ik inspi voor een pup! Heb eigenlijk al bijna alles klaar(met charactersheet enzo...) dussss ik meld mee aan. Ik denk daat morgen de charactersheet online staat c: (Het word een teefje! Maar dat zie je later wel c; )

EDIT; Hierrrr is die dan! Meet Aimey c:

Name: Aimey
Uitspraak: Emie
Mother: Emaya
Father: Aissar
Siblings: Unknown
Rank: Pup

Inner
Pup: Aimey is vrij neutraal alleen zal waarschijnlijk soms een beetje arrogant uit de hoek komen. Aimey is ook nogal emotioneel wat erg ongemerkt is want ze wilt zich vaak sterk houden. Ook is Aimey heel nieuwsgierig en enthousiast over alles en nogwat. Aimey heeft ook een aardige kant en kan dus ook (vooral bij familie) zorgzaam zijn.
Young Wolf: Als ze wat ouder is, een jonge wolf, zal ze  wijzer zijn. Als Aimey iets wilt laat ze dat merken, en duidelijk ook. Aimey is een kan een hele aardige, jonge teef zijn, maar als iemand gemeen tegen haar doet, zal ze 2x zo gemeen terug zijn. Wat ze houd als jonge wolf is haar enthousiasme en zorgzaamheid. Ook haar zwakte voor emotie zal blijven, ze kan snel geraakt worden door iemand waar ze close mee is.
Adult: You will see c;

Outside
Fur Color: Black and a little white.
Eye Color: Blauw, grijsachtig
Fur Length: Not long, not short, just middle.
Build: Aimey zit tussen Emaya en Aissar hun bouw in. Ze zal later wel wat een stevigere bouw hebben net zoals die van haar vader. Haar vacht is zwart zoals die van Aissar. Ze heeft wit vacht onder haar buik. Haar ogen zijn een beetje blauw en grijs. Haar vacht is niet lang maar ook niet kort. Als ze meer volwassen wordt, wordt haar vacht ook langer. Andere soortgenoten zullen als eerste indruk waarschijnlijk denken dat ze best zwak is alleen is al best sterk..

Hoogste is 6
Hunting: ♥️ ♥️ ♥️
Swimming: ♥️ ♥️
Fighting: ♥️ ♥️ ♥️ ♥️
Speed: ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️
Strenght: ♥️ ♥️ ♥️
Climbing: ♥️
Clumsy: ♥️ ♥️ ♥️

Motivation
Weellll….. Om eerlijk te zijn heb ik hier ↑ ↑ lang over gedaan. Ik vond het wel heel leuk om deze wolf in elkaar te steken Very Happy. Het lijkt me ook echt super leuk om hiermee actief te gaan! En ik BELOOF je ik zal actief zijn ;D. Het lijkt me gewoon super leuk om weer eens een pup actief te laten worden en daar weer eens mee te gaan posten. Sowieso volg ik de topics met Emaya en Aissar en vind ze top c;. Ik zou het super leuk vinden om hun pup te spelen!
Experience: Nouu aangezien ik op Wolf Story begon weet ik niet precies meer hoelang maar believe me! Wel lang hooor!
Other Characters: Celegon, Yngvarr, Tauriel and Madelyn.
Active: Well, Hell yeaahh! Pretty sure every day!

Groetjes Silke

Setje van Aimey:

Pawprints (₱) : 62
Roedel : Okami
Leeftijd : 7 maand
Profiel bekijken

op do jan 26, 2017 11:56 am
mogen deze wezentjes naar 2/3 weken?

klikkerdeklik:
Profiel bekijken

op do jan 26, 2017 4:52 pm
Kaïn schreef:mogen deze wezentjes naar 2/3 weken?

Sure

STUFF:
||THEMES||

||OLD||

By M'non

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp