Serigala


 

Deel
 

 Emotie!! [VICTORIA <3]

Ga naar beneden 
Madelyn

Madelyn


Emotie!! [VICTORIA <3] Empty
BerichtOnderwerp: Emotie!! [VICTORIA <3]   Emotie!! [VICTORIA <3] Emptydo feb 04, 2016 8:59 pm

Het was erg donker in het bos waar Madelyn rustig liep, alleen niet op dr gemak. Hier ging alles mis in haar verleden, met Victoria. Ze nam diep adem, Victoria, wat moest ze daar nou mee. Haar gedachten gingen altijd maar weer over Victoria. Eigenlijk wist Madelyn niet zeker of ze haar wel ooit weer wou zien. Ze was nou eenmaal een moordenaar. Hier en daar lag wat sneeuw  in het bos. Koud was het daar zeker maar naar nog meer. Ze wist alles nog als de dag van gisteren. Victoria die bekende dat ze haar zelf beschermde. Maar dat geloofde ze niet. Ze dacht dat Victoria ook goed zou zijn.

Even later rook ze de geur. VICTORIA?! Was die hier. Madelyn had een schokkend gezicht. Ze probeerde haar te ontwijken maar voor ze het wist zag ze haar. Ze stond te trillen op dr poten en tranen stonden in dr ogen te dansen. de tranen wouden eruit, maar Madelyn hield ze hoe dan ook tegen. Rillingen trokken dr lichaam binnen. Het was moeilijker dan ze dacht om haar te negeren en om weg te lopen. ‘’V-victoria??’’  kreeg ze er nog zacht uit met een piepje. Ze durfde niet op dr af te lopen, maar ze durfde al helemaal niet weg te lopen. Ze tilde haar rechter voorpoot omhoog maar die kwam toch niet verder ze zette hem eer terug. Zou ze haar nog wel herkennen was ze bang. Ze slikte. Zou ze nog boos zijn? Het was nu moeilijker dan ze dacht om nog boos op d te zijn, maar nog steeds was de woede er een beetje.

_________________

Emotie!! [VICTORIA <3] WolfSil_zpsgznhsaex
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Emotie!! [VICTORIA <3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emotie!! [VICTORIA <3]   Emotie!! [VICTORIA <3] Emptydo feb 04, 2016 9:19 pm

Rustig liep de zwarte wolvin door het donkere gebied, diep in gedachten ze kreeg haar zus Madelyn spookte door haar hoofd heen, het was haar fout niet ze was geen mordernaar waarom begreep haar zusje niet dat ze het alleen maar deed om hun te beschermen? Victoria had zoveel keer geprobeerd om het haar zusje uittelggen maar soms had ze echt he gevoel dat haar zusje ze stom was als een steen gewoon lekker eigenwijs zijn en niet luisteren good going madelyn,De zwarte wolvin stopte met lopen en versmalde haar ogen een geur drong haar neus gaten binnen een geur die ze maar al te goed kon, Als je het over de duivel had met een opgeven kin en strakke ogen liep de zwarte teef naar de geur toe het duurde ook niet lang voordat ze haar zusje zag staan helemaal verstijfd als of ze een geest had gezien, ‘’V-victoria??’’  met moeite kreeg haar zusje haar naam uit haar bek, Victoria bleef de teef strak aan kijken en draaide vervolgens met haar oren 'Wie anders?' haar stem klonk koud en hard, om eerlijk te zijn had ze geen zin in ruzie maar ze ging haar excuus ook niet aanbieden nee dat kon Madelyn wel vergeten ze moest eerst leren luisteren.

_________________
Emotie!! [VICTORIA <3] Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Madelyn

Madelyn


Emotie!! [VICTORIA <3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emotie!! [VICTORIA <3]   Emotie!! [VICTORIA <3] Emptydo feb 04, 2016 9:38 pm

’Wie anders?’’ Klonk hard uit de bek van Victoria. Wacht eens, is dit niet eens emotioneel voor haar dat we elkaar weer eens zien. Ze deed gewoon alsof het dood normaal was. Nu kon ze haar tranen niet in houden en kwam er een uit haar oog rollen. Madelyn slikte. ‘’Victoria! Ik wil niet dat het zo door gaat!! Heb je mij dan niet gemist?! Ik jou namelijk behoorlijk!’’ Nipte ze haar bek uit. ‘’Ik dacht dat je hier ook zo rot over voelde, ik hou van jou! Maar jij blijkbaar niet zo veel van mij of begrijp ik dat verkeerd.’’ slikte ze. Haar woorden kwamen er nu weer moeilijk uit maar dit was gewoon zo moeilijk voor der. Ze nam een stap naar achter. Ze piepte even. Gevoelens kwamen maar niet weg, nu ze haar zusje zo zag hield ze alleen nog maar meer van der en mistte ze haar nog erger. ‘’Is dit dan niet moeilijk voor jou geweest al die tijd?’’ kwam er nogmaals moeilijk uit. Madelyn begon minder bang te worden en stapte ze naar voren maar al snel stopte ze ook weer. Ze slikte nogmaals. Ze wachtte geduldig op antwoord. Ze wou dat ze het haar kon vergeven, wat als ze nooit had gelogen en ze haar zelf wel verdedigd had.

_________________

Emotie!! [VICTORIA <3] WolfSil_zpsgznhsaex
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Emotie!! [VICTORIA <3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emotie!! [VICTORIA <3]   Emotie!! [VICTORIA <3] Emptydo feb 04, 2016 9:50 pm

En ja hoor daar kwamen de tranen al iets sneller dat Victoria verwacht had maar hee ze hadden het hier wel over crybaby madelyn ’Victoria! Ik wil niet dat het zo door gaat!! Heb je mij dan niet gemist?! Ik jou namelijk behoorlijk!’’ Nipte ze haar bek uit. ‘’Ik dacht dat je hier ook zo rot over voelde, ik hou van jou! Maar jij blijkbaar niet zo veel van mij of begrijp ik dat verkeerd.’’  piepte haar zusje uit, Haar donker grijze ogen werden langzaam het was erg duidelijk dat madelyn dit erg serieus nam, en waarom? om een wolf die hun pijn wilde doen hij verdiende het gewoon om dood te gaan het was een slechte wolf die het niet verdiende in leven te zijn waarom die berouw? doden van slechten wolven als ze dan al een mordenaar genoemd werd then so be it, ‘’Is dit dan niet moeilijk voor jou geweest al die tijd?’’ klonk de stem van haar zusje vervolgens de zwarte teef zuchte en deed een stap dichter naar haar zusje toe 'Madel listen of course it's been hard on me to but it had to be done just understand that'' haar worden klonken rustig en emotieloos, zij was niet de slechte hier...
Terug naar boven Ga naar beneden
Madelyn

Madelyn


Emotie!! [VICTORIA <3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emotie!! [VICTORIA <3]   Emotie!! [VICTORIA <3] Emptyvr feb 05, 2016 2:54 pm

‘Madel listen of course it`s been hard on me to but it had to be done onderstand that.’’ Zei haar zusje rustig en emotieloos. Madelyn moest haar misschien ook eens geloven en dus zei ze als volgt:’’Vicci sorry. Ik ben zo stom geweest om je mischien niet te geloven maar ik zie eindelijk in dat ik je had moeten geloven, maar alsjeblieft kunnen we dit allemaal achter ons laten and just being friends again?’’ Zei ze op een rustige manier. Opeens hoorde ze veel gekraak van wat takjes, het was donker dus kon ze niet zien wat het was. Ze keek om dr heen en zag als volgt een bruine gedaante. Het was een beer! ‘’VIC!!’’ Deze keer rende ze op haar zusje af. Victoria was altijd al de stoere bikkel geweest. Een piepje verliet haar bek, het was groot en eng. Het beest zag er uit alsof hij wel een hapje kon gebruiken. De beer liep liep twijfel loos op de wolven af. Ze rende weg, ze had het vermoedde dat Victoria haar wel volgde, dit kon ze niet aan, tenminste. Ze stoptte en dacht na: ‘Haar zusje of haar zelf’ Ze koos voor haar zusje en ging terug. ‘’Vic, kom please met me mee, ik wil je niet weer kwijt!’’ Zei ze met een verdrietige stem. De wolf was nog op afstand alleen had Madelyn niet de hele dag om te wachten op antwoord aangezien er een wolf op hun af kwam.

_________________

Emotie!! [VICTORIA <3] WolfSil_zpsgznhsaex
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Emotie!! [VICTORIA <3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emotie!! [VICTORIA <3]   Emotie!! [VICTORIA <3] Emptyvr feb 05, 2016 9:10 pm

’’Vicci sorry. Ik ben zo stom geweest om je mischien niet te geloven maar ik zie eindelijk in dat ik je had moeten geloven, maar alsjeblieft kunnen we dit allemaal achter ons laten and just being friends again?’’ zei haar zusje op een ruistige manier, Victoria glimlachte zwakjes 'Heb je het nou eindelijk door wijsneus?' grapte ze zachtjes, Hey ze was niet helemaal harteloos en koud besides een grapje kon er wel tussen door, Voordat de zwarte wolf het wist klonk er geristel in de struiken en kwam er een gedaante te voorschijn snel deed de zwarte wolf een paar stappen naar achter, Een beer ‘’VIC!!’’ hoorde ze haar zusje schreeuwen 'Ga' comandeerde ze haar en duwde haar wat aan de kant, Het was vast een moeder beer die haar jonge beschermde beren vielen anders nooit zomaar wolven aan, Haar zusje rende weg, Haar grijze ogen vestigde in de bruine huid van het beest grommend deed de zwarte wolf een paar stappen naar achter ze ging de beer niet aanvallen dat zou zelfmoord zijn, maar net toen Victoria nog een move wilde maken kwam haar zusje weer aangerend , kom please met me mee, ik wil je niet weer kwijt!’’ Zei ze met een verdrietige stem, De zwarte teef gromde luid en rende weg langs haar zusje 'Kom mee! grauwde ze vel terwijl ze haar zusje achter zich verwachtte.

_________________
Emotie!! [VICTORIA <3] Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Madelyn

Madelyn


Emotie!! [VICTORIA <3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emotie!! [VICTORIA <3]   Emotie!! [VICTORIA <3] Emptyza feb 06, 2016 12:07 am

Voordat de wolf kwam maakte Victoria nog snel een grapje over dat ze eindelijk begreep en noemde haar vervolgens een wijsneus waarbij ze glimlachte. Daarna kwam de wolf.

Victoria riep vel naar Madelyn dat ze mee moest komen, daar was toen geen twijfelen aan. Ze rende achter haar aan. Ze keek om en zag de beer die hun ondertussen hun waren aan het achtervolgen. Haar poten waren het zat maar ze moest verder. Met moeite hield ze haar zusje bij, ze was altijd al de snelste. Daarentegen was Madelyn altijd de slimste, tenminste.. Madleyn ging zo snel als ze kon alleen was de beer sneller. Ze keek weer even om en zag dat de beer vlak achter der stond en klaar stond om haar nek uit te krabben. Net op tijd ontweek ze de beer maar het schilde niets. Ze piepte en probeerde dan ook zo snel mogelijk weg te komen. De beer ging weg, die had waarschijnlijk ook geen zin in een ruzie. Opgelucht haalde Madelyn diep adem. Een piep ontglipte haar bek even, van de schrik. Ze keek om zich heen. Nogmaals keek ze, waar was Victoria? ‘’Vicki, de kust is veilig!!’’ Riep ze even. Ze rook dat ze nog wel dichtbij was, maar de wind stond verkeerd dus waar wist ze niet.

_________________

Emotie!! [VICTORIA <3] WolfSil_zpsgznhsaex
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Emotie!! [VICTORIA <3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emotie!! [VICTORIA <3]   Emotie!! [VICTORIA <3] Emptyza feb 13, 2016 6:34 pm

Opgelucht keek de zwarte wolf haar zusje aan. Die rende gelukkig achter haar aan, maar de beer gaf niet op en rende de twee wolven achter aan. Het was vast een moeder beer normaal zou een beer nooit zomaar twee wolven aanvallen. Automatish begon te teef harder te rennen in de hoop de beer af te schudden, ze was helemaal in haar gedachten om de beer af te schudden gezonken dat ze de piep van haar zus niet hoorde. Nee ze bleef gewoon door rennen, eindelijk stopte de teef met rennen. hijgend draaide haar kop 'Volgens...Volgens mij zijn we hem kwijt' hijgde ze, Victoria's ogen werden groot heel erg groot haar zusje was nergens te bekennen. Geschrokken deed ze een stap naar achter, h-had ze haar zusje nou achter gelaten? zonder twee keer na tedenken zette de wolf het weer op zijn rennen. Eindelijk vond ze de geur van haar zusje weer terug 'Madelyn!' schreeuwde ze luid, Ze kon haar zusje niet weer kwijt raken! Ze hadden elkaar net gevonden. De zwarte teef snoof nog een keer in de lucht. Nee Madelyn kon niet ver zijn.

_________________
Emotie!! [VICTORIA <3] Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Emotie!! [VICTORIA <3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emotie!! [VICTORIA <3]   Emotie!! [VICTORIA <3] Emptyza feb 13, 2016 6:46 pm

De geur kwam weer voorbij, haar zusje was in de buurt zoals Madelyn rook. Toen opeens hoorde ze plotseling dat Victoria zacht riep. Ze as verder weg dan Madelyn dacht. ‘’VICTORIA!!’’ Riep ze zo hard mogelijk terwijl ze vooruit met volle kracht rende. Ze was zo gestrest dat ze over een stronk wou springen maar faalde. BAM! Een harde knal plus een harde piep klonk. De geur was dichterbij, alleen kon Madelyn moeilijk overeind komen. Ze lag onder zware takken en de pijn in der poten begon in haar lichaam te trekken. ‘’Victoria!’’ Kreeg ze er een beetje piepend uit. Haar pijn was niet doodsbedreigend maar deed zeker pijn en zal gevolgen hebben. Ze lag op der zij lang uit. Ze hoopte dat Victoria haar zo snel mogelijk vond. Ze jankte hard als een teken dat ze hier was. Tranen trokken in haar ogen. Pijn, pijn en nog eens pijn. Haar lichaam vocht tegen de pijn zodat ze overeind kon komen maar dat deed alleen maar meer pijn. Zelfs haar hoofd bewegen kon niet door de teveelheid zware takken dat overal op haar lag.

SORRY VERKEERDE WOLF!

_________________
Emotie!! [VICTORIA <3] M7vn8g
 
Made By...:


Laatst aangepast door Celegon op za feb 13, 2016 9:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Emotie!! [VICTORIA <3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emotie!! [VICTORIA <3]   Emotie!! [VICTORIA <3] Emptyza feb 13, 2016 8:31 pm

Ze wendde haar kop alle kanten toen, 'Madelyn?!' herhaalde Victoria nog een keer, haar donker grijze ogen scande het donkere gebied haar zus was niet ver .‘’VICTORIA!!’’ galmde het door het bos, met een snelle beweging zette de teef het weer op zijn rennen, haar slanke postuur bewegde zonder moeite door het bos heen. zonder moeite dwong de teef zich door een bosje heen, haar ogen werden groot toen ze haar zusje onder een grote zwarte tak zag ‘’Victoria!’’  klonk de piepende stem van haar zusje, snel sprinte ze naar de jongere teef toe 'Madeyln!' schreeuwde de wolf luid 'Verdomme Madelyn kan je nooit eens voorzichtig zijn?!'' blafde ze in de righting van haar zusje, waarom over kwam haar dit altijd? een geirriteerde grom verliet de bek van de teef, haar grijze ogen boorde in de blauwe van haar zusje, Victoria gromde zachtjes maar wendde al snel haar kop op de zwarte tak. Die moest er af, de zwarte teef keek nog een keer naar haar zusje. Victoria verspilde geen tijd meer duwde haar tanden in de zwart tak en probeerde het van haar zusjes poten af te krijgen.

_________________
Emotie!! [VICTORIA <3] Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Madelyn

Madelyn


Emotie!! [VICTORIA <3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emotie!! [VICTORIA <3]   Emotie!! [VICTORIA <3] Emptyza feb 13, 2016 9:48 pm

Nog eens hoorde ze Victoria`s stem die haar naam riep en vervolgens schelde en vroeg of ze ook nooit voorzichtig on doen. Ze voelde dat langzamerhand dat de grote tak werd verschoven. ‘’Sorry….’’ Zei ze onschuldig. Madelyn voelde zich schuldig en hielp haar zusje met de kracht die ze nog had de tak weg te duwen. De pijn werd strakker maar ze moest wat terug doen en ze heeft dit zelf veroorzaakt. Kreundend zet ze kracht en krijgt nog net de tak de kant. Met kracht en pijn in der poten stond ze op. Nogmaals zei ze: ‘’Sorry…. Nogmaals.. We zijn in ieder geval die kwijt..’’ Zei ze onschuldig. Toen merkte ze dat er bloed over haar rug heen liep, waarschijnlijk was ze dus wel geraakt door de beer. In ieder geval was het niet ernstig. Ze strekte zich uit en zei:’’Waar waren we?’’ Vroeg ze met een glimlach. Ze wou even niet denken aan de pijn maar aan haar zusje die ze te lang niet meer had gezien. Ze zag dat Victoria niets mankeerde wat voor haar het belangrijkst was. Ze hield van haar zusje en heeft haar zo erg gemist. Ze likte vriendschappelijk haar zusje op haar voorhoofd en nam een knuffel dit had ze zo erg gemist. Ze nam weer een stap terug en ging zitten.

_________________

Emotie!! [VICTORIA <3] WolfSil_zpsgznhsaex
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Emotie!! [VICTORIA <3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emotie!! [VICTORIA <3]   Emotie!! [VICTORIA <3] Emptyzo feb 14, 2016 3:50 pm

Eindelijk kreeg ze de tak van haar zusje af, haar zusjes verontschuldiging had ze genegeerd aan sorry had je toch niks. Rustig keek Victoria op hoe haar zusje opstond klaar om haar te helpen als ze weer neer viel. Gelukkig gebeurde dat niet, ‘’Sorry…. Nogmaals.. We zijn in ieder geval die kwijt..’’ Zei ze onschuldig. Ze had het over de beer Victoria knikte 'Inderdaad' antwoorde ze kort. De zwarte teef deed een paar stappen dichter naar haar zusje toe toen ze merkte dat er bloed van haar rug stroomde. 'Je bloed' merkte ze rustig op, het was niet veel en haar zusje leek er geen veel aandacht aan te besteden.’’Waar waren we?’’ Vroeg madelyn met een glimlach, Victoria verslamde haar ogen en keek haar zusje strak aan 'Madelyn je poten heb je veel pijn? en hoe zit het met je rug is het ernstig?' haar stem klonk rustig maar wel bezorgd, het was haar zusje ook al hadden ze onenigheden en ruzies ze wilde niet dat Madelyn iets over kwam. Haar ogen keken een beetje verbaasd op toen de zwarte teef haar een lik over haar kop gaf. ze hield er niet van als wolven aan haar kwamen maar bij haar zus was het anders, het was fijn. Vervolgens deed Madelyn een stap naar achter en ging zitten. Een lichte glimlach verscheen van de teef en nam een voorbeeld aan haar zusje en ging zelf ook zitten. 'Je ziet er goed uit' merkte ze rustig op, ja goed gelukkig maar.

_________________
Emotie!! [VICTORIA <3] Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Madelyn

Madelyn


Emotie!! [VICTORIA <3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emotie!! [VICTORIA <3]   Emotie!! [VICTORIA <3] Emptyzo feb 14, 2016 4:26 pm

Victoria had ook al gemerkt dat ze bloedde en vroeg of het ernstig was en haar poten, of die pijn deden. Maar toen veranderde ze en zei dat ze er goed uitzag. ‘’Haha, niet zo goed als jou en maak je geen zorgen.. Ik ben oke.’’ Glimlachte ze. Ze wou dat deze dag eeuwig duurde, ze vond het zo fijn. Maar wat gingen ze nu doen… Er kwam stilte, stilte en nog eens stilte. Ze dacht even na over of ze nog wat te vertellen had want ze hadden elkaar lang niet meer gezien dus ..Maar er kwam niets bij Madelyn op. ‘’Heb je nog iets leuks beleefd?? In de tijd toen we elkaar niet zagen??’’ Zei ze maar. Ze wist niets te bedenken, ze had gewoon niets beleefd toen haat zusje er niet was. Ze dacht na….  na en nog eens na, ze wist niets, haar gedachten waren leeg. Misschien had Victoria wel een ene vriend ontdekt. Alles had kunnen gebeurt zijn in die lange tijd. Was er dan ook niets interessant gebeurd, dacht ze. Toen wist ze eindelijk een onderwerp! Indringers! ‘’Heb je al gehoord dat er anderen wolven indringen, zelfs roedels, ik heb gehoord over The Shadows.’’ Zei ze. Ze vond het maar niets, stomme wolven toch! Ze herkende haarzelf even niet meer. Ze ze vaak niet zommaar dingen over andere wolven.

OMG!! Ik had even totaal geen inspiratie mijn hoofd is leeg!! Sorrrryyyy!!

_________________

Emotie!! [VICTORIA <3] WolfSil_zpsgznhsaex
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Emotie!! [VICTORIA <3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emotie!! [VICTORIA <3]   Emotie!! [VICTORIA <3] Emptyzo feb 14, 2016 8:38 pm

. ‘’Haha, niet zo goed als jou en maak je geen zorgen.. Ik ben oke.’’ klonk haar stem vriendelijk. Victoria knikte en glimlachte zwakjes 'Goed om te horen' mompelde ze zachtjes. En toen kwam het, de stilte de awkward silence geweldig. Victoria wist nooit hoe ze met deze situaties om moest gaan wat moest ze zeggen? of nog beter moest wel wat zeggen? ‘’Heb je nog iets leuks beleefd?? In de tijd toen we elkaar niet zagen??'' klonk de stem van haar zusje opeens, Victoria lachte wat verlegen maar schudde haar kop 'Niet echt' sprak ze zachtjes. Zij beleefde bijna nooit iets leuks 'Jij?' vroeg ze vervolgens. Ja haar zusje had vast wel iets leuks mee gemaakt zij was veel socialer ‘’Heb je al gehoord dat er anderen wolven indringen, zelfs roedels, ik heb gehoord over The Shadows.’’ vertelde haar zusje vervolgens. Victoria voelde zich zelf verharden en knikte 'Ik heb er al over gehoord ja' haar stem klonk koud en hard. wat had je anders verwacht? meer wolven om eten water en grond mee te delen geweldig.

_________________
Emotie!! [VICTORIA <3] Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Madelyn

Madelyn


Emotie!! [VICTORIA <3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emotie!! [VICTORIA <3]   Emotie!! [VICTORIA <3] Emptyzo feb 14, 2016 10:35 pm

Na de eerste vraag zei ze dat ze niets had meegemaakt en vroeg of zij iets had meegemaakt. ‘’Leuke vraag, ik werd zonet achterna gezeten door een beer!’’ Zei ze angstaanjagend en met humor.. ‘’Nee… Het leven kan echt saai zijn..’’ Vertelde ze verveeld.


Ze vertelde dat ze ervan had gehoord en dus was ze best nieuwsgierig wat zij ervan vond. Madelyn vond het niet fijn maar wist dat ze vluchten voor water en voedsel maar alsnog had Madelyn er niet een goed gevoel bij, meer wolven, dus ook slechte.’’Dus.. Wat vind jij ervan??’’ Klonk ze nieuwsgierig. Plotseling voelde alsof haar wond ging ontsteken en voelde het alsof er een scherpe mes door haar rug heen ging. Madelyn kneep haar ogen even tot spleetjes en wierp haar oogleden toen weer terug, open. Een piepje ontstond even. Ze ademde even diep in en even diep uit, zuchten dus. Ze stak haar nagels in de modder onder het sneeuw. De pijn bleek even weg te zijn maar kwam als een speer weer terug. Een pijnscheut ging haar lichaam in. De pijn was vergroot wat ze niet had verwacht. Dit moest wel een litteken gaan worden, een nare. Haar ademhaling ging sneller, de pijn was erger dan ze dacht en daarom zakte ze door haar poten en ging rustig liggen.

_________________

Emotie!! [VICTORIA <3] WolfSil_zpsgznhsaex
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Emotie!! [VICTORIA <3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emotie!! [VICTORIA <3]   Emotie!! [VICTORIA <3] Emptyma feb 15, 2016 3:31 pm

‘’Leuke vraag, ik werd zonet achterna gezeten door een beer!'' zei de teef met een angstaanjagende stem. Victoria knikte en lachte zwakjes niet wetend hoe ze datwerkelijk  moest reageren.’Nee… Het leven kan echt saai zijn..'' ging de andere teef verder, Victoria knikte begrijpelijk op haar worden ergens vond ze het helemaal niet erg lekker rustig, zij was niet zoon drama queen, Toen ze vertelde dat ze ook over de roedel had gehoord die zich in serigala wilde vestigen vroeg haar zusje wat ze er van vond. Victoria snoof even iets geirriteerd wat voor vraag was dat? natuurlijk was ze er niet blij mee kon ze dat zelf niet bedenken? 'Oh ik vind het geweldig' klonk haar stem sarcastisch, Victoria versmalde haar ogen en haalde haar kin iets wat op, maar wat kon ze er tegen doen? zij kon niet op tegen een hele roedel het zou zinloos zijn dus ging ze het ook niet proberen. Haar blik gleed weer naar haar zusje het ging niet goed met haar ze had pijn dat was duidelijk te zien, Victoria's blik verzachte en kregen een bezorgde gloed 'Madelyn gaat het wel?' vroeg ze rustig al was de bezorgdheid in haar stem te vinden. Victoria keek rustig toe hoe de zwarte teef door haar poten zakte en ging liggen waarnaar zij op haar beurt naast haar ging zitten haar ogen vestigde op haar wond, dat werd een litteken.

_________________
Emotie!! [VICTORIA <3] Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Madelyn

Madelyn


Emotie!! [VICTORIA <3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emotie!! [VICTORIA <3]   Emotie!! [VICTORIA <3] Emptyma feb 15, 2016 4:53 pm

Plotseling verdween de pijn toen ze haar zusje bezorgd hoorde vragen of het wel ging. ‘’Umh.. Blijkbaar wel weer..’’ Zei ze rustig. De pijn was rond haar lichaam een beetje te vinden maar het viel nu wel mee. Maar na een tijdje werd de pijn raar.. Raar ja raar ze werd duizelig en begon haar verstand ook een beetje kwijt te raken. Een piepje ontstond kort en zacht. Het voelde alsof ze hondsdol werd. De bomen om haar heen bewogen en het begon langzaam donker te worden, sneeuw viel op haar vacht terwijl ze haar raar voelde. ‘’Ik ben Madelyn!!’’ Riep ze terwijl ze dat niet had gepland. ‘’En vicci.. Victoria is mijn zussiieee!’’ Piepte ze uit. Daarna werd ze redelijk moe en stopte het even, ze sliep. Ze werd niet wakker.

Toen werd ze wakker. alles draaide nog in der kop. ‘’Victoria!? Waar ben je?! Wat gebeurd er?!’’ Kwamen de vragen bang uit der mond. Ze had dit vaker maar niet zoals deze keer gehad. ze slikte. Ze voelde zich ziek, zieker dan ze ooit was geweest. Ze lag op der zij en stond plotseling op en braakte kots uit. Ziek dat was ze dus ook… Deze ontmoeting was goed geslaagd..

Weer zoon flut post.. Mijn inspi staat op nul! (Ik hoop dat je er wat mee kan…)

_________________

Emotie!! [VICTORIA <3] WolfSil_zpsgznhsaex
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Emotie!! [VICTORIA <3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emotie!! [VICTORIA <3]   Emotie!! [VICTORIA <3] Emptyma feb 15, 2016 6:41 pm

‘’Umh.. Blijkbaar wel weer..’’ klonk de stem van de teef rustig, Victoria knikte en gaf de teef een warme lik over haar hoofd.  Opeens klonk er een piepje Victoria keek verbaasd op naar haar zusje maar net voordat ze iets kon zeggen was haar zusje haar voor ‘’Ik ben Madelyn!!’’ riep haar zus opeens, Victoria keek haar verbaasd aan en deed moeite worden te vinden ‘’En vicci.. Victoria is mijn zussiieee!’’ piepte ze vervolgens uit, haar grijze ogen keek vol verbazing naar haar zusje, maar voordat ze haar worden kon vinden om iets terug te zeggen viel de teef al in slaap. Victoria versmalde haar ogen en gaf de zwarte teef een zachte por, maar ze werd niet wakker. Uitendelijk besloot Victoria haar maar te laten slapen, een zucht verliet haar bek en rustig keek de teef naar boven. Het werd langzaam donker, de teef liet haar hoofd rusten op haar poten en sloot uitendelijk ook haar ogen.

’Victoria!? Waar ben je?! Wat gebeurd er?!’’ klonk een bange stem vervolgens, de zwarte teef opende zwakjes haar ogen 'Rustig aan man ik ben hier' mompelde ze licht geirriteerd 'Wat er gebeurt was is dat je opeens onzin uit kraamde en in slaap viel' oke de worden kwamer er wat harder uit dan verwacht maar goed, Opeens braakte de wolf naast haar kost uit. Met een snelle beweging stond de teef op en nam snel wat afstand 'Jeetje Madelyn' haar ogen keken verbaasd naar haar zusje, werd ze nou ziek?.

_________________
Emotie!! [VICTORIA <3] Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Emotie!! [VICTORIA <3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emotie!! [VICTORIA <3]   Emotie!! [VICTORIA <3] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who are you? (Victoria)
» {Victoria}
» Best Meeting Ever {Victoria}
» Childhood Memories *Victoria*

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Low lands :: Dalrey Forest-
Ga naar: