IndexIndex  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  Kaart  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  FAQFAQ  ZoekenZoeken  KalenderKalender  
Welkom op Serigala
Serigala is een Nederlandstalige wolven RPG. Maak je eigen karakter aan, bepaal zijn uiterlijk en verken het eindeloze gebied van Serigala. Ontwikkel jezelf met behulp van de punten die je kunt verzamelen en ontwikkel op die manier je karakter verder. Ontmoet nieuwe spelers in de Off-Game zone en maak nieuwe vrienden! Alles ligt in jouw handen.

Voor optimaal gebruik van Serigala raden wij je aan om het font 'Trajan Pro' te installeren.
Updates
17/11
Vanaf heden heerst er een virus in Serigala. Voor meer info check het topic!

09/12
De nieuwe WotM is bekend en deze maand is het Polaris!

Wolf of the Month
Switch Accounts
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Het team
Kai
Seizoen
Het is winter in Serigala en dat betekent sneeuw! Zelfs de vallei is nu geheel bedekt door een flinke deken sneeuw. Voor de echte koukleumen zijn er gelukkig altijd nog de Lowlands en Seaside, waar de temperaturen grotendeels net boven het kwik uitkomen. Voor wie liever uitdaging zoekt en een beetje (boel) sneeuw niet vreest is daar nog de High North, waar je nu wel kunt spreken van extreem koud weer.
Credits
Serigala staat onder leiding van het team en wordt ondersteund met Actieforum. De banner is gemaakt door Rebecca Verwoert. Alle code's (uitzonderingen daargelaten) behoren toe tot Kadar en mogen niet zonder toestemming gekopieerd worden. Alle teksten, afbeeldingen en karakters behoren toe aan hun rechtmatige eigenaars.

Serigala is geregistreerd bij: RpgSites.nl

Deel | 

Slechte eigenaar?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Zena

Pawprints (₱) : 41
Roedel : I do not think you want me stand under your command . You can’t trust a female who knows how to use her charms.
Leeftijd : 3 Years
Partner : If you believe that God Makes miracles, you have to wonder if satan has a few up his sleeve.

BerichtOnderwerp: Slechte eigenaar?   zo nov 13, 2016 12:21 am

Heey !!!

Ik weet dat dit geen discussie site moet worden, maar ik heb echt een vraagje. En wel een mening nodig. (Niet dat ik veel keus heb qua mijn keuzes.)

Ik moet het appartement uit op 1 december. Hierdoor moet ik bij de grootouders van mijn vriend gaan wonen, en mijn katten kunnen niet mee. Nu ik krijg het echt niet over mijn hart dat ik Blue en Bailey hierdoor moet wegdoen. Blue kan volgens mij niet eens geplaatst worden omdat hij zo aan mij hangt, en andere mensen (buiten mijn vriend, nog 1 maat en mijn moeder) niet kan uitstaan. Daarbij, Blue is echt mijn kindje (nee, ik behandel hem niet zo Smile maar zo voelt het wel aan.)

Nu heb ik een oplossing gevonden om mijn katten te plaatsen. Ik ben een kattenren ( 3 meter breed, 6 meter lang en 2 meter hoog.) aan het maken, met daarin een tuinhuisje die ruim genoeg is voor zelfs 3 katten (Vroeger sliepen er 2 duitse herders in, en hadden dan zelfs nog zat veel ruimte over, deze hebben nu een ruimere verblijfplaats). Het tuinhuisje word opnieuw geïsoleerd zodat het er niet koud word daarbinnen. En mama is zelfs aan het denken om een warmte lamp of een warmtemat te hangen/leggen binnen, omdat het beiden binnenshuiskatten zijn geweest (maar dat is nog niet zeker). Er komt soieso veel decoratie, dikke takken waar ze op kunnen klimmen, genoeg 'kleine' nestjes waar ze kunnen opwarmen in de tuinhuis, stro, krabpalen, speeltjes, een stuk word bedekt tegen de regen zodat ze ook met slecht weer naar buiten kunnen ...Etc etc. Als het écht te koud word, worden ze 's nachts binnen gezet met ieder een ruime bench ( waar een duitse herder in kan).

Als ik een nieuw appartement heb gevonden, komen de katten in het weekend wel terug mee naar huis omdat ik ze niet heel hun leven in een ren wil plaatsen. Ik stond volledig achter deze hele idee, tot ik op discussie site terecht kwam. Daar zeiden ze dat het zielig is als katten niet naar binnen kunnen. Nu voel ik me een slechte eigenaar. Hoe is jullie hele idee hierachter?

De katten kunnen echt niet los naar binnen omdat de Jack russels best wel venijnig kunnen doen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Darayvian
Moderator

Pawprints (₱) : 95
Roedel : x
Leeftijd : About 3 years old
Partner : I'll tell you about my demons while you tell me about yours. Maybe they'll get along well enough to fall in love and leave us alone.

BerichtOnderwerp: Re: Slechte eigenaar?   zo nov 13, 2016 12:56 am

Ik heb niet zo heel veel verstand van katten, maar als het enige probleem is dat ze niet naar binnen kunnen zie ik niet wat hier zo zielig is. Na wat ik lees krijgen ze een plek waar ze warm en droog zitten en als je het mij vraagt is dat prima. De katten van m'n vriendin lopen heel de dag buiten door weer en wind en moeten alleen 's nachts binnen blijven (denk vanwege aanrijdingsgevaar en/of omdat ze gewoon niet willen dat ze in het donker nog buiten zijn. No idea).

Zelf stond je er in de eerste instantie wel achter dus ik heb er vertrouwen in dat het goed komt. Het zijn jouw katten en jij kent ze het best. En sommige mensen zijn heel snel geneigd dingen zielig te noemen zonder eerst even goed na te denken of dat ook werkelijk zo is.

Je kan altijd gewoon uitproberen en kijken hoe het gaat. Het lijkt me dat je katten (op hun eigen manier) wel aangeven of iets slecht voor ze is of niet. Ik denk zelf dat ze prima in die ren terecht kunnen tot je weer een appartementje hebt :3

The road to HELL is paved with good intentions

Darayvian, Polaris, Loki, Caerwyn | Sucic, Aedan, Fenris
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Zena

Pawprints (₱) : 41
Roedel : I do not think you want me stand under your command . You can’t trust a female who knows how to use her charms.
Leeftijd : 3 Years
Partner : If you believe that God Makes miracles, you have to wonder if satan has a few up his sleeve.

BerichtOnderwerp: Re: Slechte eigenaar?   zo nov 13, 2016 1:06 am

Dank je voor je reactie.

Ik ben gewoon heel snel geneigd om te denken dat ik situaties slecht aanpak. Ik ga morgen of maandag toch naar een dierenarts bellen, om te vragen hoe zij erover denken. Het is inderdaad niet dat ze geen schuilplek/warme plek hebben. Mijn mama is ook een dierenvriend, en zou er alles aan doen om het hun zo aangenaam mogelijk te maken. Alleen mogen ze niet binnen in huis. (Alleen als het echt te koud is, in een bench.) Ik versta haar wel, want ze hebben ook heel veel geïnvesteerd in bepaalde verbouwingen...Daarbij kan het ook niet met Jessy en Zorah. Als de dierenarts het afkeurt, vrees ik dat ik dan ook toch ga proberen oftewel een andere oplossing te zoeken, of te wel ben ik echt verplicht ze weg te doen. En dat gaat echt mijn hart breken, want dat is wel het laatste wat ik wil.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Slechte eigenaar?   

Terug naar boven Go down

Slechte eigenaar?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oproep aan de slechte paarden (Voorbereiding op oorlog) iedereen die slecht is is welkom

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: