Serigala


 

Deel
 

 Revenge Has It's Own Special Taste

Ga naar beneden 
Kai
Administrator

Kai


Revenge Has It's Own Special Taste Empty
BerichtOnderwerp: Revenge Has It's Own Special Taste   Revenge Has It's Own Special Taste Emptydi nov 01, 2016 2:48 pm

Hello guys,
Ik zat de denken aan wat leuk zou zijn als een nieuwe verhaallijn in Serigala. Nu had ik een ideetje en ik zoek daarvoor iemand die een rol op zich wel nemen. De verhaallijn speelt zich vooral al binnen de Shadows.

Voorafgaand
In haar Wolf Story periode besluit Kai om een tijdje afstand te nemen van iedereen en vertrekt naar een plek ver van WS vandaan. Hier ontmoet ze Josh, een op het eerste gezicht charmante en vriendelijke reu en leider van een roedel. Samen krijgen ze een nestje wat bestaat uit Tank, Neveah en Aissar. Maar tijdens en na de geboorte ontstaan er spanningen tussen de twee. Josh blijkt niet altijd de liefste te zijn. Kai krijgt hierdoor verlangens om terug te gaan naar Wolf Story en Josh komt achter haar plannen.  Hij ontvoert de pups samen met zijn broer nadat ze een maand oud zijn. Dit gaat niet gepaard zonder geweld, want Kai probeert haar nestje nog te beschermen, maar tevergeefs. Na wekenlang zoeken besluit Kai om terug te keren naar Wolf Story en haar leven voort te zetten in de hoop dat Josh goed voor de pups zou zorgen. Het tegendeel is echter waar en de kleintjes moeten zich grotendeels zelf zien te redden en worden in hun begin maanden aardig verwaarloosd. Gelukkig weet Tank te ontsnappen en vind hij na lang zoeken zijn moeder terug. Hiermee begint ook de zoektocht naar Neveah en Aissar. Uiteindelijk komen alle pups weer terug.  

Wat nu
Josh blijkt van zijn troon gestoten te zijn door een ander mannetje en leeft samen met zijn broer nu een solitair bestaan. Uiteindelijk is het tweetal terecht gekomen in Serigala waar hij tot de ontdekking komt dat zijn ex Kai hier leeft en zelfs twee van zijn kinderen. Hij koestert wraak jegens Kai omdat hij het idee heeft dat zij hem in de steek heeft gelaten en zijn pups heeft gestolen. Hij moet en zal Kai’s leven dwarsbomen kosten wat het kost. Hierbij heeft hij het vooral gemunt op de pups en haar roedel. Hij gaat samen met zijn broer een van de pups ontvoeren en neemt deze mee naar een geheime plek in de Taiga. Zijn eerste gedachte is de pup te doden, maar zijn broertje weet hem te overtuigen om het niet te doen. In plaats daarvan zet hij de pup tegen zijn ouders op.  
Daarnaast probeert hij ook anderen tegen Kai op te zetten. Hij weet van de spanningen tussen Okami en de Shadows en probeert daarom de roedel zover te krijgen dat ze het Dalrey Forest binnendringen. (optioneel)

Het einde
Wat er precies op het einde gebeurt staat nog niet vast. Naar alle waarschijnlijkheid zal Kai of iemand anders Josh vermoorden, maar mocht de speler van Josh teveel van de wolf gaan houden kunnen we naar een alternatief zoeken.

Wat we zoeken voor de verhaallijn
> Josh
- Een 7 jarig reu met veel ervaring als het komt op vechten.
- Groot en gespierd qua uiterlijk, maar qua vachtkleur is veel mogelijk behalve wit.
- Is erg egoïstisch en arrogant.
- Zijn enigste doel is wraak nemen op Kai.
- Heeft ook eigenlijk een hekel aan zogenaamde ‘poedels’ maar is bereid om met ze samen te werken om Kai daarmee dwars te zitten

> Broer Josh
- Naam mag zelf verzonnen worden
- Een reu van 5 jaar oud met redelijk wat ervaring in vechten
- Minder groot en gespierd dan Josh
- Is in ieder geval niet wit
- Hij is het jongere en kleine broertje van Josh en heeft zijn broer altijd in alles gevolgd. Je kunt wel zeggen dat Josh hem aardig onder de duim heeft, want hij is bereid alles voor zijn broer te doen. Hij kijkt dan ook erg op tegen zijn oudere broer.
- Qua karakter doet hij zich voor als een erg zeker en sterke reu, maar is het eigenlijk een best onzeker en heeft, in tegenstelling tot Josh, wel gevoel en empathie

> Één Kai’s pups die zich (tijdelijk) tegen zijn ouders zal keren

> Wolven die eventueel ook tegen Kai opgezet kunnen worden

> Als er interesse is; Okami die aanval wil plegen op Dalrey

> Inwoner van Serigala die Josh vertelt over Kai's aanwezigheid en haar leven

Aanmeldingen
> Kai

Topics
- Eerste topic zal Josh en zijn broer zijn samen met een inwoner van Serigala die hem vertelt over de aanwezigheid van Kai en hoe ze nu hier leeft. Josh weet al dat Kai hier ergens is omdat hij haar geur heeft opgepikt.

Iedereen die meedoet aan de verhaallijn zal ook 20 pawprints ontvangen!

Ben benieuwd of het wat gaat worden!

Groetjes Irini
Terug naar boven Ga naar beneden
Enook

Enook


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Revenge Has It's Own Special Taste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Revenge Has It's Own Special Taste   Revenge Has It's Own Special Taste Emptydi nov 01, 2016 2:52 pm

Ik meldt Suru voor de eventuele aanval op Darley xD

En ik weet niet wat Enook hier in kan spelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Revenge Has It's Own Special Taste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Revenge Has It's Own Special Taste   Revenge Has It's Own Special Taste Emptydi nov 01, 2016 2:55 pm

Enook schreef:
Ik meldt Suru voor de eventuele aanval op Darley xD

En ik weet niet wat Enook hier in kan spelen?

Enook zou de reuen informatie kunnen geven over Kai, maar ik denk dat ze daarvoor te kort in Serigala is
Terug naar boven Ga naar beneden
Enook

Enook


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Revenge Has It's Own Special Taste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Revenge Has It's Own Special Taste   Revenge Has It's Own Special Taste Emptydi nov 01, 2016 3:08 pm

Jup, ik verzin nog wel iets xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Revenge Has It's Own Special Taste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Revenge Has It's Own Special Taste   Revenge Has It's Own Special Taste Emptydi nov 01, 2016 3:13 pm

Craig meld zich aan om Kai in alles te helpen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Epona

Epona


Revenge Has It's Own Special Taste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Revenge Has It's Own Special Taste   Revenge Has It's Own Special Taste Emptydi nov 01, 2016 4:34 pm

Eigenlijk zou Emaya best wel willen vertellen dat Kai hier is >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Revenge Has It's Own Special Taste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Revenge Has It's Own Special Taste   Revenge Has It's Own Special Taste Emptydi nov 01, 2016 4:39 pm

Epona schreef:
Eigenlijk zou Emaya best wel willen vertellen dat Kai hier is >D

Prima, zet ik haar erbij!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Revenge Has It's Own Special Taste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Revenge Has It's Own Special Taste   Revenge Has It's Own Special Taste Emptydi nov 01, 2016 4:42 pm

Wat leuk dat josh naar serigala komt .. naja, niet voor kai dan clown

Zou aissar ook iets kunnen betekenen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Revenge Has It's Own Special Taste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Revenge Has It's Own Special Taste   Revenge Has It's Own Special Taste Emptydi nov 01, 2016 4:52 pm

Aissar schreef:
Wat leuk dat josh naar serigala komt .. naja, niet voor kai dan clown

Zou aissar ook iets kunnen betekenen?

Weet niet hoe Aissar van hem vindt? Misschien dat hij hem kan ontmoeten of iets dergelijks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Polaris

Polaris


Revenge Has It's Own Special Taste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Revenge Has It's Own Special Taste   Revenge Has It's Own Special Taste Emptydi nov 01, 2016 5:54 pm

Ik heb eventueel Loki en misschien Polaris voor je? Kijk maar
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Revenge Has It's Own Special Taste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Revenge Has It's Own Special Taste   Revenge Has It's Own Special Taste Emptydi nov 01, 2016 6:10 pm

Als je wil mag Loki wel ontvoerd worden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Polaris

Polaris


Revenge Has It's Own Special Taste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Revenge Has It's Own Special Taste   Revenge Has It's Own Special Taste Emptydi nov 01, 2016 6:48 pm

Dat moet... interessant worden. Hij zit nog wel in die naïve fase dus dat moet wel lukken. Vind het prima :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Pierce

Pierce


Revenge Has It's Own Special Taste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Revenge Has It's Own Special Taste   Revenge Has It's Own Special Taste Emptywo nov 02, 2016 12:42 am

Ik wil Pierce en Jor wel aanmelden. Maar zou niet weten welke rol ze kunnen spelen. Pierce zou alsinds niet te veel mogen misdoen, hij wilt zijn plekje niet kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Revenge Has It's Own Special Taste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Revenge Has It's Own Special Taste   Revenge Has It's Own Special Taste Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: CHARACTER MANAGEMENT :: The Wolf's Den :: Verhaallijnen-
Ga naar: