Serigala


 

Deel
 

 Its a new start for me (Open)

Ga naar beneden 
bageera

bageera


Its a new start for me (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Its a new start for me (Open)   Its a new start for me (Open) Emptydi okt 18, 2016 1:59 pm

Het kleine zwarte reutje liep over het strand, alles was zo nieuw voor hem. De zon, de zee, het kleverige spul dat zand werd genoemd. Alles was zo mooi! De zon scheen op zijn zwarte dunne vacht. Hier en daar zat wat zand vast in zijn vacht. Hier en daar stonden bomen waar de wind door waaiden, het maakte een soort fluitend geluid. Net als wat vogels deden, het was een mooi geluid. Net alsof de bomen muziek maakte. Even stond Bageera stil, sloot zijn ogen en snoof in de lucht. En genoot van het water en de wind. Toen liep hij weer verder en tuurde over de zee. Het duurde niet lang want de zon weerkaatste in het water, wat een fel licht was. Soms had de reu zin om wat de drinken. Hijgend stond hij na een poosje stil, verder zou hij niet gaan. Besluitend te gaan zitten, keek hij over het landschap. De meeuwen vlogen rondjes boven zijn kleine kopje, en krijste wat. Vlak bij het water was het zand nat. Dus stond de pup op en liep er naartoe, het zand was koud, en kleverig. De zee stroomde over zijn pootjes. Bageera schrok en rende weg. Toen keek hij om, en liep hij er toch weer naartoe. Voelde even met een pootje in het water, en ging er toen instaan. In het water kijkend. Begon hij ervan de drinken

_________________
Its a new start for me (Open) 10ru8t5
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Its a new start for me (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its a new start for me (Open)   Its a new start for me (Open) Emptydi okt 18, 2016 7:43 pm

De grote, zwarte reu schouwde rustig over het strand, weer onderweg terug naar de vallei. Hij had nu al een globaal idee van hoe Serigala eruit zag en tot zover beviel de vallei hem het meest. Er was genoeg prooi en de uitgestrekte bossen en velden waren voor hem bekender terrein dan... wat dit ook mocht voorstellen. Er was zoveel water maar anders dan het meer voelde hij zich er niet helemaal op z'n gemak bij. Toen hij het voor het eerst zag en rook was het wonderlijk en interessant, nu hij er al een paar dagen rondliep werd het steeds minder en minder. Dat hier wolven konden leven snapte hij niet. Darayvian snoof kort en trok zijn lippen op. De zoute, wierachtige geur dat al dagen in zijn neus vast zat, werd smeriger met iedere ademhaling. Hij werd er duizelig van - niet te vergeten geïrriteerd. Dit was waarschijnlijk zo iets dat je van een afstandje moest bewonderen, niet van dichtbij. De wolf liep al een redelijk lange tijd tot een zwart puntje bij de branding zijn aandacht trok. Bij nadere inspectie bleek het een pup te zijn. Een ontzettend jonge pup die blijkbaar ook niet wist dat dit water niet drinkbaar was. "No you idiot. You can't drink that water," gromde hij toen de jonge wolf zijn hoofd dichter bij de golven bracht. Wat deed een jong ding als dit nu helemaal alleen hier? Verstandige ouders lieten een pup van die leeftijd niet zonder toezicht, laat staan erg ver van het hol waar het geboren was.

_________________
Its a new start for me (Open) Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
bageera

bageera


Its a new start for me (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its a new start for me (Open)   Its a new start for me (Open) Emptywo okt 19, 2016 11:23 pm

Het water was zout, hoewel hij wilde stoppen met drinken, kreeg ij door het zout alleen nog maar meer dorst. Opeens kwam er een vis voor zijn neus zwemmen. Hierdoor leunde hij wat voorover en viel hij recht met zijn neus in de zee. Toen de reu weer stond zat er zee water in zijn neus, dit prikte en daardoor moest hij ook niezen. Toen het water weer uit zijn neusgaten was gekomen. Bekeek hij zichzelf in het water, en hing er net met zijn kleine neusje boven. "No you idiot. You can't drink that water," gromde iemand achter de kleine wolf. Vol schrik draaide de reu om en keek in de ogen van een zwarte soortgenoot, het was een reu. Met grote oogjes keek hij hem aan 'Sorry, ik wist het niet, ben hier namelijk voor de eerste keer'. Het reutje ging zitten, en keek nog steeds de onbekende reu aan. Bageera keek om zich heen en zag dat hij alleen was met de reu voor hem. Even wiebelde hij weer met zijn oortjes, iets wat hij vaker deed. Hij hoefde niet te vragen waarom hij er niet van moest drinken. Het was vies, en je kreeg er alleen nog maar meer dorst van.

_________________
Its a new start for me (Open) 10ru8t5
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Its a new start for me (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its a new start for me (Open)   Its a new start for me (Open) Emptydo okt 20, 2016 1:32 pm

Hij had moeite te begrijpen waarom wolven mormels als deze op de wereld wilde zetten, laat staan waarom zijn had besloten gezellig te doen met 2 andere teven van de roedel, plus zijn moeder, en waarom die wolvin überhaupt had geaccepteerd dat zoiets mocht gebeuren. Het had uiteindelijk geëindigd met 21 siblings en half-siblings, sommige net een jaar jonger dan dat hij was. Hij snapte er echt helemaal niets van. Pups hadden je overal voor nodig en tot ze een paar maanden oud waren, waren ze praktisch hulpeloos. Darayvian keek de pup smakeloos aan. Kleine ratten dat het waren.
Het jonge ding was overduidelijk geschrokken van zijn stem en aanwezigheid. Met grote, ronde oogjes draaide het zich met een ruk om en keek verrast naar hem op. "Sorry, ik wist het niet, ben hier namelijk voor de eerste keer," was de excuses van het knulletje. In zijn boekje gold het echter niet als excuses, meer als smoes. Voor Darayvian was dit ook de eerste keer dat hij een gebied als deze betreedt, maar toch wist hij dat al dit water hier niet te drinken was en als je dat wel deed, je in flinke problemen kon kopen. Dat kwam door het heerlijke stemmetje in je achterhoofd en het onderbuik gevoel dat samen 'instinct' heetten. De wolf zuchtte. "Daarom luister je naar je instincten en doe je niet zomaar dingen waar je geen weet van hebt." Hij keek tot hoe de pup ging zitten en zijn omgeving afspeurde, waarschijnlijk op zoek naar iets. De grote reu ging ook maar zitten op zijn achterwerk. "Waar zijn je ouders? Je hoort niet alleen rond te lopen," vroeg hij. De wolf had al een paar ideeën waarom de pup alleen kon zijn, maar het was altijd beter om het gewoon even te vagen in plaats van conclusies trekken.

_________________
Its a new start for me (Open) Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
bageera

bageera


Its a new start for me (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its a new start for me (Open)   Its a new start for me (Open) Emptydo okt 20, 2016 6:45 pm

"Daarom luister je naar je instincten en doe je niet zomaar dingen waar je geen weet van hebt." Hier had hij wel gelijk in, misschien moest hij eerst nadenken en dan pas doen. 'Daar heb je wel gelijk in'. De wolf was ondertussen ook gaan zitten. Het zand kriebelde onder zijn kont en het kwam ook tussen zijn tenen. De kleine reu nieste en en schudde zich toen heel hard zijn zwarte kopje en gaapte een keer. "Waar zijn je ouders? Je hoort niet alleen rond te lopen," Bageera keek de wolf aan en antwoordde toen 'Mijn ouders hebben me achter gelaten' De reu zuchtte eens diep en gaapte nog een keer. Hij was moe van het lopen en van de nieuwe indrukken. De meeuwen krijste nog steeds boven zijn kop, en de golven maakte veel lawaai. Het water kwam steeds dichterbij, maar voorlopig konden ze hier nog even blijven. Of tot zolang het duurt

_________________
Its a new start for me (Open) 10ru8t5
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Its a new start for me (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its a new start for me (Open)   Its a new start for me (Open) Emptyvr okt 21, 2016 12:57 pm

De pup wendde zijn aandacht van de omgeving af en keek weer op naar de grote reu met zijn blauwe kraaloogjes. "Mijn ouders hebben me achtergelaten," beantwoordde hij zijn vraag. Darayvian rolde met zijn gif gele ogen. Hij kon die ouders niets verwijten. "Gee, wonder why," mompelde hij binnensmonds tegen zichzelf. De zwarte pup gaapte een paar keer en liet zijn blauwe ogen weer afdwalen naar de omgeving en het water dat op en af het strand rolde. De zwarte wolf had al gemerkt dat het water nooit even hoog stond en het iedere dag een paar keer veranderde. Hij had toegekeken hoe het water met toch wel een ramp tempo weg leek te stromen en een tijdje later weer allemaal terugkwam. Alsof er een reusachtig monster midden in dit gigantische meer lag te slapen, zijn ademhaling verantwoordelijk voor de eb en vloed. Darayvian keek weer naar de pup. Zo jong nog, waarschijnlijk maar net een maand oud, en nu al helemaal alleen op de wereld. Was nog nooit mee op jacht geweest en wist dus ook niet hoe het moest jagen - laat staan waarop. Zijn vacht was nog niet goed ontwikkeld en miste die dubbele laag die zijn kleine lichaampje moest beschermen tegen de elementen. Als de pup niet zou verhongeren dan zou hij sterven aan onderkoeling. "In dat geval: je gaat dood," reageerde hij recht door zee. Nee een pup van deze leeftijd, helemaal alleen, zou het echt nooit overleven.

_________________
Its a new start for me (Open) Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
bageera

bageera


Its a new start for me (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its a new start for me (Open)   Its a new start for me (Open) Emptyvr okt 21, 2016 6:55 pm

"In dat geval: je gaat dood," zei de wolf tegen hem. Nee, dat ging niet gebeuren. 'Niet waar' zei het reutje vastbesloten 'Ik heb een pleegvader' Bageera ging naar hem toe, daar was hij zeker van. Hij zou niet doodgaan. Hij zou er alles aan doen, om te overleven. Hij heeft een ontzettend goed doorzettingsvermogen. Dus alles zou hij doen, om te overleven. Terug gaan naar het gebied met de meeste wolven zou hij eerst doen. En daarna terug naar zijn pleegvader. Bageera snapte niet waarom hij weg was gegaan bij hem. Maar de reu zou meteen excuses maken, zodra hij terug was.

(Sorry, niet veel inspi)

_________________
Its a new start for me (Open) 10ru8t5
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Its a new start for me (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its a new start for me (Open)   Its a new start for me (Open) Emptyma okt 24, 2016 11:50 am

Darayvian was niet het type wolf die om de feiten heen draaide en zijn woorden zou verbloemen. Hij snapte ook niet waarom de meeste wolven dit wel probeerde. De boodschap was hetzelfde dus waarom zou je moeite doen om je woorden aan te kleden in een mooi jasje? De jonge wolf voor hem was het echter niet eens met zijn opmerking. "Niet waar," antwoorde hij vastberaden, maar die vastberadenheid kwam niet helemaal bij Darayvian binnen. Het klonk meer als een zielige kreet van valse hoop. "Ik heb een pleegvader," vervolgde het knulletje toen. De grote, zwarte reu trok een wenkbrauw op en keek daarna kort rond door de omgeving. Hij zag niets meer dan zand, duinen en de grote hoeveelheid water die zich uitstrekte tot aan de horizon. Er was geen enkel teken van een andere wolf te bekennen: niet in het zicht en niet op de krachtige wind. Het enige wat je zou hier en daar aantrof waren een paar rotsen en zeevogels."Oh? En waar is deze pleegvader dan?" daagde hij de pup uit. Nogmaals, welke verantwoordelijke ouder liet hun pup helemaal alleen ronddwalen in een gebied als deze?

_________________
Its a new start for me (Open) Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
bageera

bageera


Its a new start for me (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its a new start for me (Open)   Its a new start for me (Open) Emptydi okt 25, 2016 3:47 pm

"Oh? En waar is deze pleegvader dan?" het klonk uitdagend, Scarleg keek hem met een ondeugende grijns aan. 'Waarom wil je dat weten?'. De wolf voor hem mocht het best weten, daar niet van. Maar niet alles moest je meteen zeggen, was zijn ervaring. Na dit strandfeestje zou hij meteen terug gaan naar zijn (Vader). Tenminste als hij nog wist dat de pup bestond, en dat hij zijn pleegvader was. Kijkend naar de zwarte soortgenoot vroeg hij 'Wat doe jij eigenlijk hier?' Meestal kwamen hier geen wolven, met uitzondering van hem natuurlijk, en van de wolf voor hem waarvan hij de naam niet wist. Maar dat interesseerde hem ook niet echt. Bageera hoefde ook niet alles te weten, van de gene die hij tegen kwam. Dat kon hij toch niet onthouden, in zijn kleine kopje. De wind begon zacht te waaien, en liet de kleine pup even rillen. Maar het was nog niet koud genoeg om een schuilplaats te zoeken. Maar dat zal niet zo lang meer gaan duren. Aangezien zijn zwarte vacht nog niet echt zo heel dik en wollig was. Hij keek nog eens naar de wolf voor hem. Het begon hem nu pas op te vallen. Dat in zijn 2 oren bij allebei scheuren zaten. Even trok de pup een schuinhoofd. En keek toen snel weer weg, zodat het niet al te veel opviel


Its a new start for me (Open) Aaaaa_Radomheid

_________________
Its a new start for me (Open) 10ru8t5
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Its a new start for me (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its a new start for me (Open)   Its a new start for me (Open) Emptyvr nov 04, 2016 7:57 pm

De pup keek op naar hem en grijnsde op naar hem nadat hij zijn vraag had gesteld, een ondeugende glinstering in die zacht blauwe oogjes. De wolf vernauwde zijn ogen ietwat, haast onopmerkelijk. Hield de pup iets verborgen? "Waarom wil je dat weten?" vroeg het kleine ding. Darayvian trok zijn lippen op waardoor zijn witte hoektanden duidelijk te zien waren; zijn mondhoeken krulde een stukje op in een gemene grijns. Hij leunde een stukje naar voren zodat zijn mond dichter bij de jonge, fragiele wolf was. "Ik ben niet van spelletjes gediend," was alles wat hij daarop te zeggen had. Als de pleegvader van de knul nergens in de buurt was, dan was er niets in de hele, wijde omgeving die hem ervan kon stoppen hem iets aan te doen, en gezien het grootte verschil tussen hem en de pup, was er maar één beet nodig om zijn korte leventje te eindigen. Darayvian rechtte zijn rug weer en liet zijn lippen een beetje zakken tot alleen de puntjes van zijn witte hoektanden nog zichtbaar waren. Hij keek neer op de pup.
"Wat doe jij eigenlijk hier?" Oh, daar was die kinderlijke nieuwsgierigheid weer. "Geen speciale reden," antwoordde hij simpelweg. Er was inderdaad geen speciale reden geweest voor waarom hij helemaal naar hier toe was gewandeld. Een beetje het gebied leren kennen en verkennen was het enige wat hem hier had gebracht, dat was alles. Binnenkort zou hij weer terugkeren naar de vallei waar alles wat interessanter en.. wolf vriendelijker was. Dat zou de pup maar beter ook kunnen doen. Tenminste, als hij die hele tocht wel kon maken met die kleine pootjes en korte beentjes. Het was een behoorlijk end. De zwarte wolf liet zijn blik vallen op dat lichaampje dat rilde in de kille wind, en zag de twee blauwe ogen weer naar hem opkijken voor ze snel de andere kant op dwaalde. "En naar wat precies zit jij nu weer te staren?" vroeg hij koeltjes met opgetrokken wenkbrauw.


OOC: Excuses voor het wachten

_________________
Its a new start for me (Open) Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
bageera

bageera


Its a new start for me (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its a new start for me (Open)   Its a new start for me (Open) Emptyza dec 03, 2016 9:49 pm

(Sorry voor het wachten)

'Waarom wil je dat weten?' vroeg het wolfjong, de wolf voor hem trok zijn lippen op, zodat waardoor zijn hoektanden goed te zien waren. Bageera slikte even. Hij krulde zijn mondhoeken een stukje op in een gemene grijns. En leunde een stukje naar hem toe. "Ik ben niet van spelletjes gediend," Dat was alles wat hij zei. De wolf rechte zijn rug en en liet zijn lippen iets zakken. Waardoor je alleen het einde van zijn tanden kon zien. En keek de pup aan. 'Wat doe je eigenlijk hier?' vroeg de pup. "Geen speciale reden," luidde het antwoord simpelweg. Bageera wou het gebied verkennen. En daarna snel terug gaan, naar de plek waar het bekend was. De kleine zwarte pup keek naar de grond "En naar wat precies zit jij nu weer te staren?". Shit, hij had het dus opgemerkt. Snel keek hij de wolf weer aan en antwoordde 'Naar de scheuren in je oren'. Oke, nu was waarschijnlijk tijd op dag te zeggen, tegen zijn korte leventje

_________________
Its a new start for me (Open) 10ru8t5
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Its a new start for me (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its a new start for me (Open)   Its a new start for me (Open) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~It's time to start a new chapter in my life.~ [Amatariseu]
» Sun Set (OPEN)
» May [OPEN]
» s t u c k [&open]
» Less Is More [OPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Seaside :: Sea edge Beach-
Ga naar: