Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende
Polaris

Polaris


Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 5:05 pm

Ik heb geen concentratie vandaag vanwege vermoeidheid .-.
Toch maar even posten straks want ik loop volgens mij een beetje achter op schema oops
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 5:07 pm

Ik sta voorlopig op 3884 woorden, vandaag dus nog zo'n 1000 erbij schrijven en ik loop op schema!
Morgen is eindelijk de toetsweek voorbij en kan ik een voorraadje opbouwen ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Polaris

Polaris


Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 5:19 pm

Ik heb dit weekend mooi om alles in te halen. Doordeweeks blijkt het maar weer eens te druk te zijn. Gelukkig heb ik volgende periode meer rust (als het goed is)
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 6:09 pm

Syren schreef:

Morgen is eindelijk de toetsweek voorbij en kan ik een voorraadje opbouwen ^-^

Ik heb morgen niet, maar maandag en dinsdag wel D<
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 6:53 pm

Ugh.... die shittige toetsweek is shittig... xD
Maar volgende week draaien we de rollen om en worden de docenten belaagd met nakijk-stress hehehehe.... Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 7:01 pm

Ik kreeg bonuspunten op mijn KVC toets omdat ik een grappig antwoord op heb geschreven xD

Mehh, waarom laat bio mij altijd zo stressen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 7:04 pm

Hé, ik leer ook Bio! *tik 'em aan!*
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 7:22 pm

Amatariseu schreef:
Hé, ik leer ook Bio! *tik 'em aan!*

*tikt 'em aan*

En ondertussen probeer ik nog mijn wordtarget te halen. I'm gonna die =.=
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 7:24 pm

Syren schreef:
Amatariseu schreef:
Hé, ik leer ook Bio! *tik 'em aan!*

*tikt 'em aan*

En ondertussen probeer ik nog mijn wordtarget te halen. I'm gonna die =.=

Onzin topic - Pagina 29 Tumblr_ntf5grLBWn1sl58vfo1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 7:25 pm

Gheghe, ik heb bio al gehad

Nu nog Engels en Geschiedenis, yeehh, een vak waar ik goed in ben en een van de saaiste vakken evaahhh
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 7:26 pm

Niet als je Dorussen voor Geschiedenis hebt... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 7:28 pm

Wauw XD

Scarleg..? Geen Ayero? Serieus?
Terug naar boven Ga naar beneden
Polaris

Polaris


Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 7:29 pm

Amatariseu schreef:
Syren schreef:
Amatariseu schreef:
Hé, ik leer ook Bio! *tik 'em aan!*

*tikt 'em aan*

En ondertussen probeer ik nog mijn wordtarget te halen. I'm gonna die =.=

Onzin topic - Pagina 29 Tumblr_ntf5grLBWn1sl58vfo1_500

Onzin topic - Pagina 29 I-cant-gif
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 7:29 pm

Amatariseu schreef:
Niet als je Dorussen voor Geschiedenis hebt... Razz

DORUSSEEEEEN!!

Ze heeft ooit twee leerlingen naar de Bas gestuurd om een zak snoepkersjes te halen <3 En ze deelde toen uit :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 7:57 pm

Ze is geweldig indeed!! Very Happy

AAAAAAND IMMA DONE! Geen leren voor de Garnaal komend kwartaal!
Tijd om te werken aan m'n anthro-comic en een dit geval een doodle van een Just-Do-It'ende Ama! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 7:59 pm

Amatariseu schreef:
Ze is geweldig indeed!! Very Happy

AAAAAAND IMMA DONE! Geen leren voor de Garnaal komend kwartaal!
Tijd om te werken aan m'n anthro-comic en een dit geval een doodle van een Just-Do-It'ende Ama! Cool

SHOWWWWW MEEEEEEEEHHHH
Terug naar boven Ga naar beneden
Enook

Enook


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 8:10 pm

Darayvian schreef:
Amatariseu schreef:
Ze is geweldig indeed!! Very Happy

AAAAAAND IMMA DONE! Geen leren voor de Garnaal komend kwartaal!
Tijd om te werken aan m'n anthro-comic en een dit geval een doodle van een Just-Do-It'ende Ama! Cool

SHOWWWWW MEEEEEEEEHHHH


IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

*gilt zo hard en enthousiast over dat laatste dat een vaas barst*
Terug naar boven Ga naar beneden
Pierce

Pierce


Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 8:13 pm

Ik ben even heel kwaad op al de mensen die in Diest zijn geweest (België)!!! Mad Mad Mad Mad

En al zeker ip de buurt waar mijn mama woont.

Dutske:

Door de egiëstische mensen in de straat is dit liefje gestorven. Ik ging net van mama vertrekken en ik zag dat beestje zijn achterhand meeslepen/soort hinken. Dus ik stapte terug mijn auto uit en ging ernaartoe. Op eerste zicht leek hij overreden te zijn geweest, en zijn achterhand gebroken te hebben. Dus ik stapte rustig naar het diertje toe om hem geen schrik aan te jagen. Af en toe bukte ik me om hem gerust te stellen, en dan kwam hij steeds meer naar me toe. Op het laatste miauwde hij, alsof hij blij was dat ik hem kwam helpen. Eerlijk gezegt, ik heb niet echt gekeken wat er aan de hand was. Ik heb hem gewoon opgepakt en in een doos gezet en naar de dierenarts gereden. De hele auto begon naar kadaver te ruiken, waarbij ik bijna moest overgeven. Ik wist dat dit te maken had met dood vlees, dus dacht dat er een weefsel aan het afsterven was. Eenmaal bij de dierenarts aangekomen en het dier op de tafel gezet te hebben, zag ik al meteen een wond met maden die in en uit de huid kwamen...En niet een beetje, het was een hele hoop. De Kat had geen chip dus de eigenaar was niet te vinden. De dierenarts vroeg of ik de kat wou opvangen, wanneer deze het overleefde...Ik heb gezegd dat ik het ging bekijken hoeveel het me ging kosten (eerlijk gezegt heb ik niet het geld om een dure opperatie te betalen.), maar als ik het zou kunnen betalen zou ik hem geadopteerd hebben.

Dus ik naar huis en naar mama gebeld. Mama ging in de buurt eens navragen van wie die kat was. En dit is het stuk waarbij ik echt pissig ben.

Erg veel mensen hadden de kat al DAGEN zo zien manken...Maar NIEMAND deed er iets aan. Stuk voor stuk hebben al die mensen katten/honden...Maar IEDEREEN vertikte DAGENLANG niets te ondernemen. Kan je je eigen dan een dierenvriend noemen? Nu zou het blijken dat de poes een straatkat was. EEN STRAATKAT DIE NAAR MENSEN TOE KOMT ?! ZONDER MAAR ENIGE SPRUTTELING?!

Nu heb ik telefoon gehad dat het dier overleden is. Naar het schijnt was de kant die ik had gezien, niet de ergste...Die zouden ze nog hebben kunnen behandelen. De andere kant was veel slechter aantoe. Misschien ben ik wel blij dat ik die kant niet gezien heb. Het resultaat is nu dat ze de kat niet hebben kunnen helpen. Maar hij is tenminste van zijn leed verlost nu. Hij zou nog een kort leuk leventje gehad hebben als mensen niet zo'n egoïsten waren, en als er één iemand meteen naar de dierenarts was gegaan.

Vind het ondanks dat ik hem maar een uurtje heb gekend, heel erg dat hij gestorven is, want ik zou hem nog een warm nest hebben gegeven als het financieel nog haalbaar was. Ik zie er wel echt vanaf. En sorry dat ik jullie hiermee lastig val. Maar dit moest ik echt even kwijt Sad Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 8:19 pm

Dat zo'n dier überhaupt al over de straten zwerft. Arm beest... Neutral
Ik ben er nog nooit geweest, anders had ik wel een dierenarts gebeld.

--

Hij is af!!!!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pierce

Pierce


Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 8:37 pm

Ik overdrijf natuurlijk wel als ik zeg dat ik kwaad ben op heel Diest. Want mijn mama woont in die straat waar die kat rondliep, en zij had hem niet zo gezien. Anders had zij wel naar een dierenarts gegaan, want zo is ze wel. Ben gewoon kwaad op de mensen die het gezien hebben en niets doen. En dat is zo typisch, als het niet over hun eigen dieren gaat.

Ik wil geen kritiek geven...Maar waarom lijkt Ama op een kat? Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 8:38 pm

Omdat ik niet zo goed kan doodle'en met een tablet... xD
En ook omdat Wolven-snuitjes niet bepaald mijn ding zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pierce

Pierce


Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 8:40 pm

Oke, niks gezegt dan...

Niet dat ik het beter kan Smile

Maar nu is Ama wel officieel een kat Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 8:48 pm

Nu krijg ik het duivelse plan het WC.nl te invaden met Amatariseu nu!! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Enook

Enook


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 8:50 pm

xD The people op Wc zijn gezegend tho

Ik heb een verhaallijn voor Enook xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Emptydo nov 03, 2016 8:52 pm

Dem sixpack tho xD
Oh en nog een kleine fout: wolven hebben ronde oren, geen puntige. Als je een wolf ziet met puntige oren is het een mid of high content wolfshond Wink
_______

& dat van die kat is echt zielig.. Ik ben geen katten mens en als ze in de tuin komen hier verjaag ik ze ook (nogal beschermend naar m'n kippen, vooral als er kuikens tussen lopen), maar als ik dat katje had gezien was ik ook per direct ermee naar de dierenarts gegaan. Zo jammer dat het zo af had moeten lopen. Was echt een mooi beestje.

EDIT: En toen ging het brandalarm af ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 29 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 29 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: