Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende
Dameon

Dameon


Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptywo okt 12, 2016 10:01 pm

Ik zal kijken of het lukt :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptywo okt 12, 2016 10:06 pm

Isgoed !
Terug naar boven Ga naar beneden
Skylar

Skylar


Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptywo okt 12, 2016 10:13 pm

Doooneee
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 7:41 am

Ik kan niet wachten tot Ama een van Kai's kleine monstertjes ontmoet... Twisted Evil
Ze gaat ze niet stelen, maar wel om ze lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 8:48 am

Wauw. Ik ben tot half drie vrij en mijn moeder heeft mijn laptop verstopt. Nu voel ik me heel erg zielig ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 11:56 am

Ik ben net voor de 6e keer gezakt voor mijn auto theorie  Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 12:02 pm

Craig schreef:
Ik ben net voor de 6e keer gezakt voor mijn auto theorie  Mad

Sad

op de theorievragen of gevaarherkenning dingie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Skylar

Skylar


Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 12:28 pm

Amatariseu schreef:
Ik kan niet wachten tot Ama een van Kai's kleine monstertjes ontmoet... Twisted Evil
Ze gaat ze niet stelen, maar wel om ze lachen

Jij bent gemeen Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 1:55 pm

Zayn schreef:
Craig schreef:
Ik ben net voor de 6e keer gezakt voor mijn auto theorie  Mad

Sad

op de theorievragen of gevaarherkenning dingie?

Theorie vragen ):
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 2:44 pm

Skylar schreef:
Amatariseu schreef:
Ik kan niet wachten tot Ama een van Kai's kleine monstertjes ontmoet... Twisted Evil
Ze gaat ze niet stelen, maar wel om ze lachen

Jij bent gemeen Sad

Zei de pup die haar zus een b!tch noemt... xD
Can u plz reageer met Dam Dam?? *valt Eva lastig*
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 3:10 pm

Weet iemand toevallig nog een goeie site behalve dawnthieves voor mooie plaatjes van zwarte wolven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Skylar

Skylar


Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 3:29 pm

Ja, ik KAN posten met Damdam

Well, bij Latijn moet iedereen in onze klas (vooral de jongens) lachen om het woord genetivus. Dus toen moest er eentje voorlezen, en die kreeg een rood hoofd van het lachen en de leraar die snapte niet waarom wij lachten :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 3:33 pm

Craig schreef:
Weet iemand toevallig nog een goeie site behalve dawnthieves voor mooie plaatjes van zwarte wolven?

Google afbeeldingen, tumblr, deviantart & flickr. Misschien pintrest of we heart it, maar voor die twee heb je een account nodig
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 3:35 pm

Darayvian schreef:
Craig schreef:
Weet iemand toevallig nog een goeie site behalve dawnthieves voor mooie plaatjes van zwarte wolven?

Google afbeeldingen, tumblr, deviantart & flickr. Misschien pintrest of we heart it, maar voor die twee heb je een account nodig

Jaa maar google vind ik meestal niet super en deviantart ga ik maar weer eens proberen, thanksss:3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 3:44 pm

Craig schreef:
Darayvian schreef:
Craig schreef:
Weet iemand toevallig nog een goeie site behalve dawnthieves voor mooie plaatjes van zwarte wolven?

Google afbeeldingen, tumblr, deviantart & flickr. Misschien pintrest of we heart it, maar voor die twee heb je een account nodig

Jaa maar google vind ik meestal niet super en deviantart ga ik maar weer eens proberen, thanksss:3

Google vergt vaak wat meer zoekwerk om goeie plaatjes te vinden :') Daar kun je beter wat specifieker zoeken op de wolf ondersoort die over het algemeen meer naar zwart neigen of gewoon zwart zijn (zoals de Alexander Archipelago wolf). Ik heb zelf wel een aantal goeie wolvenplaatjes gevonden op die manier, ook van zwarte wolven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 4:40 pm

Skylar schreef:
Ja, ik KAN posten met Damdam

Well, bij Latijn moet iedereen in onze klas (vooral de jongens) lachen om het woord genetivus. Dus toen moest er eentje voorlezen, en die kreeg een rood hoofd van het lachen en de leraar die snapte niet waarom wij lachten :3

Eva... we kunnen dit op een aardige of op een hardhandige manier afhandelen..... xD reageer plz, want ik heb geen andere topics!!

Genituvus is lit.. Cool
Ik snap eigenlijk nog steeds niet echt wat 't nou ook al weer inhoud, maar goed.... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 4:43 pm

Cor post fijn<3

al moet ik eens met Vic gaan posten Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 5:03 pm

Het is altijd leuk om een badass, een psycho of een ander typisch karakertje te spelen omdat je je dan altijd moet inleven in zo'n karakter. Als je 'n everyday poedel/neutraleling hebt, kan 't best wel saai zijn. Ik bedoel Victoria hier niet meer hoor!! xD

MENSEN, IK HEB NET DE GLOEDNIEUWE STARWARS-TRAILER GEZIEN EN HET WAS AWESOME!!! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 5:06 pm

Amatariseu schreef:
Skylar schreef:
Ja, ik KAN posten met Damdam

Well, bij Latijn moet iedereen in onze klas (vooral de jongens) lachen om het woord genetivus. Dus toen moest er eentje voorlezen, en die kreeg een rood hoofd van het lachen en de leraar die snapte niet waarom wij lachten :3

Eva... we kunnen dit op een aardige of op een hardhandige manier afhandelen..... xD reageer plz, want ik heb geen andere topics!!

Genituvus is lit.. Cool
Ik snap eigenlijk nog steeds niet echt wat 't nou ook al weer inhoud, maar goed.... xD

xD


De versie van een woord waar van in is verwerkt, waar wij in de vertaling van neerzetten is er in het Latijn een andere vorm van een woord en die vorm wordt zo genoemd :"D

Enneh, ja, baddie spelen is leuk, maar een goeie met een achtergrond en die breekt is nog leuker XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki

Loki


Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 5:11 pm

Cordelia schreef:
Cor post fijn<3

al moet ik eens met Vic gaan posten Laughing

Gehe vergeet niet bij Surprise in your face te reageren >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 5:53 pm

Amatariseu schreef:
Het is altijd leuk om een badass, een psycho of een ander typisch karakertje te spelen omdat je je dan altijd moet inleven in zo'n karakter. Als je 'n everyday poedel/neutraleling hebt, kan 't best wel saai zijn. Ik bedoel Victoria hier niet meer hoor!! xD

MENSEN, IK HEB NET DE GLOEDNIEUWE STARWARS-TRAILER GEZIEN EN HET WAS AWESOME!!! Cool

Is die er nu al dan?! Ik heb net deel zeven afgezien :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 6:35 pm

Syren schreef:
Amatariseu schreef:
Het is altijd leuk om een badass, een psycho of een ander typisch karakertje te spelen omdat je je dan altijd moet inleven in zo'n karakter. Als je 'n everyday poedel/neutraleling hebt, kan 't best wel saai zijn. Ik bedoel Victoria hier niet meer hoor!! xD

MENSEN, IK HEB NET DE GLOEDNIEUWE STARWARS-TRAILER GEZIEN EN HET WAS AWESOME!!! Cool

Is die er nu al dan?! Ik heb net deel zeven afgezien :'D

In december komt er een spin-off in de bios: Rogue One!
Er zijn al 'n aantal trailers op internet, kijk zelf maar!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 7:10 pm

Oeh! Oeh! Die moet ik ook nog eventjes gaan kijken~

& woot! Nog 1 wolvenondersoort en nog 1 wolvensoort en dan heb ik de wolfjes van Noord-Amerika af Very Happy
Dan op naar de Euroasiatische wolven(onder)soorten~
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 7:12 pm

Darayvian schreef:
Oeh! Oeh! Die moet ik ook nog eventjes gaan kijken~

& woot! Nog 1 wolvenondersoort en nog 1 wolvensoort en dan heb ik de wolfjes van Noord-Amerika af Very Happy
Dan op naar de Euroasiatische wolven(onder)soorten~

Oeh! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Emptydo okt 13, 2016 7:25 pm

Darayvian schreef:
Oeh! Oeh! Die moet ik ook nog eventjes gaan kijken~

& woot! Nog 1 wolvenondersoort en nog 1 wolvensoort en dan heb ik de wolfjes van Noord-Amerika af Very Happy
Dan op naar de Euroasiatische wolven(onder)soorten~

'Merican Wolves! Hell yeah!! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 5 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: