Serigala


 

Deel
 

 × I Bet My Life

Ga naar beneden 
Sean

Sean


× I Bet My Life Empty
BerichtOnderwerp: × I Bet My Life   × I Bet My Life Emptywo okt 12, 2016 5:22 pm



× I Bet My Life


Vrolijk dartelde de kleine welp door het donkere bos. Om de zoveel meter trapte hij zijn Rolbol een stukje vooruit, waarna hij er snel achteraan holde om zijn speeltje niet uit het oog te verliezen. Het was een flinke reis geweest, van de velden naar de Low lands waar hij geboren was. Maar het was hem gelukt. Hij kon zelfs nog de toren terugvinden waar hij die dag met Cinder was geweest en zijn Rolbol had gevonden. Hij sloot kort zijn oogjes. Het was niet zijn schuld dat ze door het lint was gegaan. Nee, hij had alleen maar willen helpen.
Een golf koude lucht speelde met zijn vacht. Sean zuchtte en schopte zijn Rolbol weg. Het gevoel van eenzaamheid besloop hem. Zijn zusje was veel te druk met haar eigen problemen en slurpte alle aandacht van hun ouders op. Spelen met hem was niet iets dat ze graag deed, vermoedde hij. Dus was hij op zichzelf aangewezen. Sean moest zichzelf maar zien te vermaken, en dus was hij zijn Rolbol gaan zoeken.
Over zijn speeltje gesproken, waar was hij gebleven? Geschrokken begon Sean de omgeving te onderzoeken. Hij was vast onder een struik gerold. Onder iedere plant stak hij even zijn kopje. Zo liet hij een muis ontzettend schrikken. Maar van zijn Rolbol ontbrak ieder spoor. Verdorie, nu had hij de hele reis voor niets gemaakt!

[Voor Skylar c:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Skylar

Skylar


× I Bet My Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: × I Bet My Life   × I Bet My Life Emptywo okt 12, 2016 5:30 pm


W  R  E  A  K   H  A  V  O  C
Voorzichtig, maar met snelle pasjes testte Skylar haar conditie. Ze wist nu al dat ze niet al te ver kon, maar ze kon toch wel buiten de grot overleven? Ze zaten in een roedel, een roep van haar en ze zou gevonden worden als ze verdwaalde of te moe werd. No worries. Ze was ook niet erg ver van de grot weg toen ze iets in de struiken zag liggen. Haar ogen waren gewend aan de duisternis, dus dit viel op. Ze greep het tussen haar tanden. Het was rond. Enorm rond. Ze zette een paar stapjes door de struik en zag een zwart reutje van iets ouder. Hij was ongeveer 4 maanden ouder dan zij. Hij zocht iets, viel haar op. De jonge pup legde het ding voor haar poten en keek de reu aan. "Zoek je dit?" Ze zette haar poot op het ronde ding en glimlachte liefjes naar hem. Yup. Evil.
||Mood: Mweh||SKYLAR||Tag: Sean||
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


× I Bet My Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: × I Bet My Life   × I Bet My Life Emptywo okt 12, 2016 5:39 pm


'Zoek je dit?'
Sean hoorde ineens een stemmetje. Zijn oren schoten overeind en hij draaide zijn kop in de richting van het geluid. Een jongere pup stond vlakbij naar hem te kijken. Zijn Rolbol lag bij haar poten. Opgelucht kwispelde hij even en zette een paar stapjes in haar richting.
'Ja, dat is mijn Rolbol!' zei hij enthousiast. Ze was iets jonger dan hijzelf was. Misschien wilde ze wel met hem spelen! 'Bedankt dat je hem hebt gevonden! Ik was hem kwijt.' Hij wachtte beleefd totdat ze zijn speeltje terug zou geven. Ondertussen nam hij haar nog iets beter op. Ze leek een paar manen jonger te zijn dan hij. Sean vroeg zich af wie haar ouders waren. Misschien kenden Khuo en Vamp hen wel, of waren het zelfs vrienden. Zijn gezicht spleet open in een brede grijns bij zijn volgende gedachte. Misschien konden zij ook wel vrienden worden! Dan had hij voor altijd een speelmaatje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


× I Bet My Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: × I Bet My Life   × I Bet My Life Emptywo okt 12, 2016 7:44 pm


De robuuste reu liep door in een drafje door het Dalrey Forest heen. Sinds kort hadden ze vier nieuwe Shadjes. Kai was gelukkig die na jaren weer eens een echt Shadow nestje wierp. Als hij het goed had, was hij de laatste geweest die uit een echt Shadownest kwam en hij was al drie jaar oud. Het werd dus weer eens hoogstens tijd. De nieuwelingen had hij nog niet echt welkom geheten. Hij was dan ook niet veel in rondom de grotten te vinden die de alfa gebruikte. Hij had zijn eigen stekkie iets verderop. De enige die door het bos liep was hij niet. Een Shadowgeur drong zijn neus binnen, maar ook die van een vreemdeling. Voor hem doken twee gedaantes op. Eentje van Skylar, de dochter van Kai, en eentje die hem vreemd was. Hoe dan ook, die was hier niet welkom. "Tijd om te vertrekken jochie." Zijn stem klonk vriendelijker dan normaal, maar nog steeds kil. De wolf in kwestie was namelijk een pup van een aantal maanden. Misschien was die niet op de hoogte van het feit dat hij hier niet welkom was. Maar als Zayn een ouder was geweest van een niet Shadow pup was een van de eerste dingen die hij zou leren, dat ze beter niet naar Dalrey konden gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


× I Bet My Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: × I Bet My Life   × I Bet My Life Emptywo okt 12, 2016 7:49 pm



De jonge teef lag buiten de grot, ze was nog niet erg vaak buiten geweest maar wist haar weg wel te vinden, wat ze ook wist dat de omgeving buiten haar altijd nest er simpel weg gewoon niet uitzag, Cor liet een geïrriteerde grom horen terwijl ze met haar rechter poot haar kop onder steunde. Moest ze in deze bende leven? nee dat accepteerde ze gewoon niet! Als het moest zou ze het hele bos verbouwen. Nou dat zou ze doen als ze niet verdomd jong was, ze was nog maar een maand en kon maar weinig alleen. Ze werd wel met de dag sterker maar voorlopig had ze de steun van haar ouders wel nodig, maar het was wel duidelijk dat er duidelijk wat dingen gingen veranderen hier. Haar prachtige blauwe ogen keken wat verveeld het gebied door toen ze opeens op een gedaante vielen, Cor herkende de gedaante als haar eigen zus. Skylar, vieze rat. Al snel kwam er een afkeurde blik op her gelaat van de jonge teef, wat moest die nou weer? Kwam ze weer haar kop afzeuren over hoe ze de beste was en dat ze ooit alpha werd oh alsjeblieft zeg. Maar nee Sky liep veder, tot op de punt dat Cor haar niet meer kon zien. Waar ging zij heen?, zonder twee keer na te denken liep de teef voorzichtig achter haar zusje aan. In de hoop dat ze niet opgemerkt zou worden, Cor kon het niet laten ze moest gewoon weten waar haar zusje op uit was. Uitendelijk nam de jonge teef plaats achter een bosje zodat ze goed zicht had op haar zusje en... een vreemde pup? De ogen van Cor werden groot, wie was deze mut dan wel niet? De teef luisterde aandachtig toen de reu begon te praten, iets over een..um.. rolbol? De teef hield haar adem in toen er opeens een andere wolf in beeld kwam. Ze had hem wel eens eeder gezien, Zyan ofzo iets. Hij vertelde de onbekende pup te vertrekken, Cor keek vol spanning naar haar zus en toen weer naar de onbekende pup. Dit was erg interessant.


i had to >:3
Terug naar boven Ga naar beneden
Skylar

Skylar


× I Bet My Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: × I Bet My Life   × I Bet My Life Emptywo okt 12, 2016 8:21 pm


W  R  E  A  K   H  A  V  O  C
De reu was gek op zijn speeltje, merkte Skylar al snel. Hij kwispelde opgelucht en kwam dichterbij. Hij was anders dan haar broertje en zusjes. "Ja, dat is mijn Rolbol!" zei hij enthousiast. Rolbol, eh? Skylar grinnikte kort. Best wel en mooie naam, want het kon rollen. En het was bol. "Bedankt dat je hem hebt gevonden! Ik was hem kwijt." Hij klonk zo opgelucht, zo lief dat het Sky verbaasde. Ze had nog niemand ontmoet die zo lief was als deze hier. "Wil ik hem wel aan je geven?" vroeg ze. Het voelde bijna gemeen om zo tegen deze enthousiaste pup te praten. Bijna brak er een glimlachje door op haar snuit, maar het gevoel verdween zodra ze de geur rook van een roedelgenoot. Oh-oh.. Vlak voordat ze de jonge reu wou waarschuwen verscheen er een grijze Shadow op het toneel. Spijt was vermengd met haar normale glans in haar ogen terwijl ze de zwarte pup aankeek. "Tijd om te vertrekken jochie." De stem drong maar half tot haar door terwijl ze de enthousiaste reu bekeek. Hij was even groot als zij, misschien iets groter. Maar ook ouder, dus eh. Hij had een zwarte vacht en bruine ogen. Een derde, overbekende geur drong haar neus binnen. Haar blik verduisterde. Cordelia. B*tch. Koel negeerde ze haar zus terwijl ze de Rolbol met een zacht duwtje van haar poot naar de zwarte reu rolde. Haar ogen schreeuwden wegwezen, want hoe graag ze ook wou zien hoe Shadows anderen uit hun gebied verjaagden, ze wou niet dat pups die onschuldig waren gewelddadig werden weggestuurd.
||"Why? I can handle this by myself"||SKYLAR||Tag: Sean||
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


× I Bet My Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: × I Bet My Life   × I Bet My Life Emptydo okt 13, 2016 9:25 am


Sean wachtte beleefd totdat de welp antwoord zou geven. Ineens stapte er een andere wolf uit het struikgewas, eentje die niet al te vriendelijk keek. 'Tijd om te vertrekken jochie,' bromde hij. De jonge wolf fronste zijn wenkbrauwen. De toon waarop de reu sprak beviel hem niet. Hij gehoorzaamde alleen aan zijn ouders. Was dit zijn vader? Nee, dus luisterde hij alleen als hij daar zin in had.
'Wil ik hem wel aan je geven?' plaagde de kleine wolvin voor hem. Sean hield zijn kop schuin en keek haar aan. Waarom zou ze het niet doen?
Een nieuwe geur zweefde zijn neus binnen. Nieuwsgierig liet Sean zijn blik over de omgeving glijden, tot zijn ogen bleven hangen bij een derde gestalte, van eenzelfde soort zwarte welp als degene die voor hem zat. Ze keek alleen maar, en zei verder niets.
Seans aandacht werd weer getrokken door de pup, die zijn Rolbol naar hem toe duwde. 'Dankjewel!' zei hij beleefd. Hij greep zijn speeltje in zijn bek en zette even een paar stappen achteruit. Hij was nog niet vergeten dat de grote wolf hem liever zag vertrekken. Toch was hij opstandig en legde de Rolbol weer neer. Hij keek de zwarte wolvin aan. 'Ik ben Sean, en wie ben jij?' stelde hij zichzelf kort voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


× I Bet My Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: × I Bet My Life   × I Bet My Life Emptydo okt 13, 2016 11:23 am

Ook een andere telg van Kai was er ondertussen bij gekomen. Cordelia als hij het zich goed kon herinneren. Er waren er vier, dus het zou zomaar kunnen dat er nog twee tevoorschijn kwamen. Hij vroeg zich af wat ze helemaal hier deden op die jonge leeftijd. Hoe dan ook, was het nu zijn taak om de andere pup de uitgang te wijzen. Deze leek hem te negeren en ging vrolijk door met zichzelf voor te stellen. Zayn zette een stap naar voren en plantte een van zijn poten ergens in de nek van het jonge dier. ”Volgens mij was ik vrij duidelijk,” gromde hij nu. Als het niet goedschiks kon, dan maar kwaadschiks. Het kon niet de bedoeling zijn dat hier zomaar pottenkijkers kwamen. ”Anders sleep ik je persoonlijk over de grens heen en dat zal waarschijnlijk niet geheel pijnloos zijn,” voegde hij er nog aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


× I Bet My Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: × I Bet My Life   × I Bet My Life Emptydo okt 13, 2016 4:18 pm



De andere pup trok duidelijk niks aan van Zyan's woorden, en tetterde gewoon veder. Cor ogen vielen op het een rode ding dat eerst Skylar tussen haar poten had naar de bruine reu rolde. Was dat de rolbol? ergens snapte de teef de logica van de naam wel, maar echt origineel was het niet. De andere wolven hadden haar duidelijk ook al in de gaten, de wind waaide precies de verkeerde kant op dus was ze makkelijk te ruiken. Verdommen, misshien moest ze eens uit de bosjes komen. Het had toch geen zin meer, ze was al gespot. Net voordat de teef de bosjes uit wilde stappen hoorde de stem van Zyan, die niet zo vriendelijk meer klonk nee eerder dreigend.”Anders sleep ik je persoonlijk over de grens heen en dat zal waarschijnlijk niet geheel pijnloos zijn,” Wilde hij nou serieus een pup pijn gaan doen? jeetje kan je nog lager zinken? De prachtige teef liet er geen gras over groeien en stapte snel de bosjes uit en ging voor de grote reu staan. 'Volgens mij is een aanleiding tot geweld niet nodig' klonk haar stem kil terwijl ze de grote reu strak aankeek. Maar draaide al snel haar hoofd om de andere pup eens goed in haar op te nemen, hij was ouder dan zij. 4 maanden ofzo?, ze grinnikte liefjes zijn kant op en zwaaide wat vervolgd werd door een knipoog. Nu alleen hopen dat hij het zag
Terug naar boven Ga naar beneden
Skylar

Skylar


× I Bet My Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: × I Bet My Life   × I Bet My Life Emptydo okt 13, 2016 4:33 pm


W  R  E  A  K   H  A  V  O  C
Helaas vertrok de vreemde pup niet. Hij trok zich niks aan van haar dringende blik en al helemaal niks van Zayn. "Dankjewel," zei de pup met pure oprechtheid toen ze zijn rolbol teruggaf. "Ik ben Sean, en wie ben jij?" zei hij. Deze woorden schokten Skylar enorm. Ze wou wel antwoorden, maar Zayn was sneller. Hij ging hem pijn doen! Ze keek de vreemde pup waarschuwend aan, maar hij had echt geen zin om te vertrekken. "Volgens mij was ik vrij duidelijk," klonk Zayns stem nadat hij zijn poot in de nek van Sean had geplant. Sky kromp ineen. "Anders sleep ik je persoonlijk over de grens heen en dat zal waarschijnlijk niet geheel pijnloos zijn," vervolgde de volwassen reu. En toen besloot Cor zich erin te mengen. Ze probeerde zichzelf tussen de reuen op te stellen. "Volgens mij is een aanleiding tot geweld niet nodig," sprak Skylars zus kil tegen Zayn. Nope, zij zou nooit Commander worden. Terwijl Cor Zayn afleidde, stapte Sky dichterbij Sean en boog zich voorover. "Sean, ik ben Skylar. En nu moet je wegwezen, want je mag je rolbol niet mee als hij je meesleept. Verdwijn, als ik uit het gebied mag, kun je me weer zien. Maar dit gebied is Shadowterritorium, en bijna iedereen wil je niet hier zien," fluisterde ze zacht in zijn oor. Vanuit haar ooghoek zag ze Cordelia lieflijk grinniken en de oudste zus knipoogde naar het reutje. Skylar hoopte dat ze de aandacht van Sean had. Ze had er geen zin dat hij gewond raakte. Op een rare manier.
||"Please"||SKYLAR||Tag: Sean, Zayn & Cordelia||
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


× I Bet My Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: × I Bet My Life   × I Bet My Life Emptydo okt 13, 2016 7:47 pm


Zijn ongehoorzaamheid werd hem niet in dank afgenomen. Sean voelde een poot stevig in zijn nek worden geplant, waarna de grote reu hem onvriendelijk toe gromde. Hij piepte geschrokken. 'Volgens mij was ik vrij duidelijk.' De jonge welp worstelde om uit de greep van de wolf te ontsnappen. 'Anders sleep ik je persoonlijk over de grens heen en dat zal waarschijnlijk niet geheel pijnloos zijn.' Sean probeerde uit alle macht zijn nek te verdraaien om zijn tanden in de poot van zijn belager te zetten.
Een kille stem deed hem stoppen in zijn bewegingen. De tweede zwarte welp kwam dichterbij en sprak tegen de grote wolf. 'Volgens mij is een aanleiding tot geweld niet nodig.' Opgelucht zuchtte Sean, er was tenminste íémand die het voor hem opnam. Meteen daarna kwam de eerste welp naar hem toegeslopen. Stil bracht ze haar snuit tot bij zijn oor.
'Sean, ik ben Skylar.En nu moet je wegwezen, want je mag je Rolbol niet mee als hij je meesleept. Verdwijn, als ik uit het gebied mag, kun je me weer zien. Maar dit gebied is Shadowterritorium, en bijna iedereen wil je niet hier zien,' fluisterde ze snel. Skylar, die naam zou hij niet vergeten. Sean zag de knipoog van haar zus en hij grijnsde terug. Hadden ze elkaar maar in een andere situatie kunnen ontmoeten. Maar ach, als de zusjes groot genoeg waren dan had hij alsnog twee speelmaatjes!
'Dankjewel,' fluisterde hij terug naar Skylar. Vervolgens richtte hij het woord tot de grote wolf. 'Ik ga al! Laat me nu maar weer los.' Hij had er een afschuwelijke hekel aan om aangeraakt te worden op plekken die hem kwetsbaar deden voelen. Zijn nek was daar een goed voorbeeld van. Hij nam zich voor om zijn Rolbol te pakken en zo snel mogelijk terug te gaan naar zijn ouders, hopende dat ze hem niet hadden gemist. En hij zou aan zijn vader vragen of hij hem wilde trainen. Het machteloze gevoel van toen de reu hem te pakken nam vond hij niet prettig. De volgende keer zou hij zichzelf kunnen verdedigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


× I Bet My Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: × I Bet My Life   × I Bet My Life Emptydo okt 13, 2016 8:01 pm

Een van de pups van Kai vond het nodig om zich er mee te bemoeien. ”Volgens mij is een aanleiding tot geweld niet nodig,” sprak het jonge teefje. Wat wist zei hier nou van? Als een dochter van een Shadow alfa moest je toch weten dat vreemdelingen hier niet welkom waren. Dat was niet iets nieuws hier. Hij voelde hoe de reu moeite deed om zich los te worstelen onder zijn poot, maar hij hield stevig vast. Ook de andere teef begon zich er mee te bemoeien. "Sean, ik ben Skylar. En nu moet je wegwezen, want je mag je rolbol niet mee als hij je meesleept. Verdwijn, als ik uit het gebied mag, kun je me weer zien. Maar dit gebied is Shadowterritorium, en bijna iedereen wil je niet hier zien,” sprak ze de jonge reu toe. Die leek eindelijk door te hebben dat hij beter voor het hazenpad kon kiezen. ”Ik ga al! Laat me nu maar weer los,” kefte hij, waarop Zayn zijn poot weer verwijderde zodat de pup kon vertrekken. “En snel een beetje.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


× I Bet My Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: × I Bet My Life   × I Bet My Life Emptydo okt 13, 2016 8:16 pm



Cordelia versmalde haar ogen toen ze haar zusje tegen de reu pup zag praten, ze kon niet helemaal verstaan wat ze zei hoedan ook vond ze het niet leuk. Ze zag de reu pup naar grijzen, en snel greens ze terug naar de reu. Hij was zeker... amuserend. Cor ademende diep uit toen de reu eindelijk besloot te vertrok, want hey wie weet zou de Zyan hem echt ombrengen. Cor kende hem niet zo goed dus wist niet waar Zyan tot instaat was, en ze wilde ook geen bloedbad. Cor keek weer op naar de grotere reu toen hij eindelijk de pup losliet. “En snel een beetje.”  bormde hij vervolgens, de jonge teef richtte haar ogen vervolgens op haar zus. Ze vroeg zich af... kende Skylar de ander reu? of was dit ook voor haar de eerste ontmoeting met de reu? Ach vragen kwamen later wel, al moest ze wel haar zusje in de gaten houden. Voor blackmail redenen.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Skylar

Skylar


× I Bet My Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: × I Bet My Life   × I Bet My Life Emptydo okt 13, 2016 9:14 pm


W  R  E  A  K   H  A  V  O  C
"Dankjewel," fluisterde Sean terug voor Skylar zich terugtrok om vervolgens hem de ruimte gaf. Hij grijnsde naar Cordelia, maar dat ging ze wel fiksen als ze hier weg kon. Het reutje was.. interessant. Zo iemand als hij was ze nog nooit tegenkomen, en ergens was het wel schattig hoe hij zo koppig was tegen een wolf die meer dan twee keer zo groot als hijzelf was. Misschien voelde ze wel wat respect voor zijn koppigheid. Het viel niet te waarderen voor Zayn. Dat had ze wel door. Cor had haastig terug gegrijnsd naar Sean, wat er best wel komisch uitzag. Maar Skylar gaf hem een rustige glimlach. "Ik ga al! Laat me nu maar weer los." Zayn liet hem inderdaad los, en Skylar was blij dat de oudere reu dat waarschijnlijk nooit bij haar zou doen. Zij hoorde bij de roedel. Helaas hoorde Cor daar ook bij. "En snel een beetje." Sky knikte ter bevestiging naar Sean en ook als afscheid. Toen richtte ze haar donkerblauwe ogen op Cor en boorde ze in de lichtblauwe van haar zusje. Die verknalde alles, dus ze moest haar in de gaten houden. En afwachten. Tot ze allebei ouder waren, en allebei niet samen opgesloten zaten in het donkere gebied. En dan zou ze Sean zoeken, puur omdat ze nieuwsgierig was naar hoe hij opgroeide.
||*sigh*||SKYLAR||Tag: Zayn & Cordelia||
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


× I Bet My Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: × I Bet My Life   × I Bet My Life Emptyvr okt 14, 2016 8:32 pm


Gelukkig haalde de reu zijn poot uit zijn nek, waardoor hij weer fatsoenlijk rechtop kon staan. Skylar knikte hem bemoedigend toe, bij wijze van afscheidsgroet. Hij grijnsde opnieuw even en schudde kort zijn vacht uit. Daarna greep hij zijn Rolbol tussen zijn kaken en slenterde er vandoor. Vlak voordat hij het bos weer indook, legde hij zijn speeltje toch nog even neer.
'Bedankt voor uw aandacht,' zei hij, en hij maakte een spottende buiging. Daarna greep hij zijn Rolbol weer vast en spurtte ervandoor, mocht de grote wolf hem toch nog over de grens willen jagen. Het was tijd om weer terug te gaan naar zijn ouders, en te hopen dat ze hem niet hadden gemist. Onderweg zou hij nog even bij het meer willen stoppen, besloot hij. Niet teveel reizen in één keer. Maar eerst eens het Shadowterritorium ver achter zich laten...

[Sean is het topic uit. That was fun! c:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


× I Bet My Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: × I Bet My Life   × I Bet My Life Emptyma okt 17, 2016 4:08 pm

De twee pups leken toch iets anders naar de indringer te kijken dan dat hij deed. Die hadden blijkbaar dan nog veel te leren. Als ze ouder waren zouden ze begrijpen dat het niet de bedoeling was dat buitenstaanders Shadowterritorium binnenkwamen. Ze zouden namelijk jachtterein kunnen inpakken of de zwakkere en jongere dieren van de roedel aanvallen. De reu wendde zich dan ook tot het tweetal toen de pup verdwenen was. “Ben bang dat ik jullie moeder hiervan op de hoogte moet stellen. Het is niet de bedoeling dat buitenstaanders hier komen en bovendien hadden jullie in gevaar kunnen lopen.” Hij wist niet zeker of hij het waard vond om het aan Kai te melden, maar dat vertelde hij deze pups niet. Ze moesten gewoon weten dat ze fout zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


× I Bet My Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: × I Bet My Life   × I Bet My Life Emptyma okt 17, 2016 4:29 pm



Cordelia grinnikte even zachtjes toen de reu een spottende buiging maakte naar Zyan. Ze mocht zijn stijl wel hij was geen poedeltje en bleef op zijn standpunt staan zelfs tegen over een oudere wolf. Ze keek de bruine reu helemaal na toen hij uitendelijk uit haar zicht verdween. Ergens was de teef wel blij dat er geen bloed verspilt werd. Natuurlijk allemaal dankzij haar, als zij er niet tussen was gekomen wat was er dan gebeurt? Ze keek even naar Skylar, pff die had vast niks gedaan. Cor greens even tot haar zelf, ze was echt te goed voor deze wereld.“Ben bang dat ik jullie moeder hiervan op de hoogte moet stellen. Het is niet de bedoeling dat buitenstaanders hier komen en bovendien hadden jullie in gevaar kunnen lopen.” luidde de stem van Zyan opeens. Cor schrok uit haar gedachtens wakker en keek de oudere reu strak aan. Oh nee wat was ze toch bang! Cor snoof en opende haar bek 'Yeah well good luck with that' siste ze spottend terwijl ze langs de reu liep, ze was genoeg aardig geweest vandaag. Ze ging terug naar de grot, de teef keek haar zusje Skylar nog een laaste keer aan voordat ze in de bosjes verdween.


(Cor topic uit)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




× I Bet My Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: × I Bet My Life   × I Bet My Life Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» New Life?
» ~The dead won't come back to life.~ [Kai]
» To life is just to fall asleep. To die is to awaken. (&Amatariseu)
» ~It's time to start a new chapter in my life.~ [Amatariseu]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Low lands :: Dalrey Forest-
Ga naar: