Serigala


 

Deel
 

 Van alles en nog wat

Ga naar beneden 
Cerberus

Cerberus


Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Emptyvr sep 30, 2016 9:46 pm

Hallo en bedankt voor het klikken! c:

Cerberus is een nieuw accountje van mij en ik wil hem graag meteen een goede start geven! Alleen zijn uiterlijk en innerlijk staan vast, voor de rest kan zijn geschiedenis en familie alle kanten op c:
Wat ik dus zoek;
-Familie(Vooral een broer/zus)
-(Oude) vrienden
-Pups die hij verhalen kan vertellen/wat kan leren
-Evt iemand waarop hij een crush krijgt
-Verhaallijnen

Als je nog een bepaalde verhaallijn/idee/whatever hebt waar je nog een karakter voor nodig hebt, heb ik Cerberus klaar voor je leggen! c: Hij kan alle kanten op.


x Kip

_________________
Van alles en nog wat 2yotsh3
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Emptyvr sep 30, 2016 10:11 pm

Well, we kunnen altijd iets met Game doen.. Maar dat ligt aan de aard van je wolf...

Isie goed, neutraal of slechtt?

EDIT; Game zou een crush/love kunnen zijn of een vriendin xD

_________________
The Devil in the mirror, screaming that my heart is flawed, I'm never gonna let you win

No I will not surrender, even if I start to fall, I swear to you I'll rise again

STUFF:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cerberus

Cerberus


Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Emptyvr sep 30, 2016 10:38 pm

Cerberus is een enorme goedzak! c: Een uitgebreidere beschrijving staat op zijn profiel.

We kunnen misschien doen dat Game en hij vroeger bevriend waren maar contact verloren en elkaar hier nu na een aantal jaar weer tegen komen? Kunnen we van daaruit wel zien wat er gebeurt c:

_________________
Van alles en nog wat 2yotsh3
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Emptyvr sep 30, 2016 11:15 pm

Yaaass !!!! Ik kan morgen posten, dus topic is of jij vanvond of ik morgen xD

_________________
The Devil in the mirror, screaming that my heart is flawed, I'm never gonna let you win

No I will not surrender, even if I start to fall, I swear to you I'll rise again

STUFF:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pierce

Pierce


Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Emptyvr sep 30, 2016 11:19 pm

Ha, met Game? Ik kan eventueel nog wel wat voor spanning zorgen om Rayen even aan te maken? Maar dan moeten Game en cerberus wel al heel erg close zijn Smile

_________________
Van alles en nog wat 2qtyfsj
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Emptyza okt 01, 2016 8:51 am

Sereieusss? ik kan niet typen als ik wil overdriijven

Ze zijn oude vrienden en als er wat gaat gebeuren is dat omdat Game niet meer geloofd dat Rayen nog komt... Ze mist Ray... xD

_________________
The Devil in the mirror, screaming that my heart is flawed, I'm never gonna let you win

No I will not surrender, even if I start to fall, I swear to you I'll rise again

STUFF:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Emptyza okt 01, 2016 9:49 am

Ik heb Sean voor je als welp c:
Hij is erg nieuwsgierig en zal heel erg geïnteresseerd zijn in de verhalen die Cerberus vertelt ^.^

_________________

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla

Terug naar boven Ga naar beneden
Zena

Zena


Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Emptyza okt 01, 2016 10:35 am

Emaya schreef:
Sereieusss? ik kan niet typen als ik wil overdriijven

Ze zijn oude vrienden en als er wat gaat gebeuren is dat omdat Game niet meer geloofd dat Rayen nog komt... Ze mist Ray... xD

Hmmm misschien dan best Rayen niet meer aanmaken? Alle want ik denk niet dat ik actief kan blijven met hem :/ En het was eigenlijk gewoon de bedoeling dat Rayen voor een verhalenlijn zou zorgen tussen Game en Cer. Ach er valt over na te denken Smile

_________________
Van alles en nog wat 2r6lfzm
Klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Emptyza okt 01, 2016 12:12 pm

Ik heb Victoria als oude vriendin? ;3

_________________
Van alles en nog wat Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiyana

Aiyana


Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Emptyza okt 01, 2016 4:04 pm

Ik heb Aiyana ook in de aanbieding voor je c:

_________________
|| Aiyana || Craig || Neveah ||
Van alles en nog wat SCyBJcH

Van alles en nog wat Tumblr_inline_nrmx61OywZ1rmc4sl_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Cerberus

Cerberus


Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Emptyzo okt 02, 2016 1:53 pm

Ben blij dat er animo is, bedankt! c:

@Eva; is goed! Zou jij miss een topic willen maken?
@Nathalie; ik weet niet precies wat er tussen Game en Rayen heeft gespeeld? maar ik sta altijd open voor verhaallijnen, dus laat maar weten of je het nog ziet zitten c:
@Lo; Super! Ik zal het topic maken c:
@Sanne; Klinkt goed ^^ Zou jij misschien een topic kunnen maken?
@Naomi; prima! c: ik maak wel een topic

_________________
Van alles en nog wat 2yotsh3
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Emptyzo okt 02, 2016 1:55 pm

In Wolf Story was er een soort lovestory van Game en Rayen maar toen raakte ze inactief met Ray xD

Maar okee, ik maak wel :3

_________________
The Devil in the mirror, screaming that my heart is flawed, I'm never gonna let you win

No I will not surrender, even if I start to fall, I swear to you I'll rise again

STUFF:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pierce

Pierce


Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Emptyzo okt 02, 2016 2:08 pm

Ik zou eventueel willen voorstellen dat Game eindelijk met haar leven is verder gegaan. Rayen bestaat in haar ogen niet meer omdat ze het gevoel krijgt dat hij haar in de steek heeft gelaten. Misschien (als jullie beiden ermee akkoort gaan) dat Game en Cer behoorlijk close worden... eventueel een relatie aangaan. Game is erg gelukkig met het feit dat ze iemand heeft gevonden die haar NIET in de steek zou laten. Maar dan komt Rayen weer opdagen. Rayen is super jaloers en probeert de relatie tussen beiden kapot te maken... Eigenlijk een kleine love story.

Jullie zien maar of het een goed idee is of niet. Het is maar een voorstel Smile


_________________
Van alles en nog wat 2qtyfsj
Terug naar boven Ga naar beneden
Game

Game


Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Emptyzo okt 02, 2016 2:20 pm

Dat is een goed idee om Game weer actief te krijgen xD

Haar leven is tot nu toe vrij makkelijk geweest, dus ja, dat lijkt me echt een heel mooi idee. :3

_________________
Van alles en nog wat 24g9kxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Cerberus

Cerberus


Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Emptyzo okt 02, 2016 8:23 pm

Klinkt mij goed in de oren! c: Kan voor lekkere drama zorgen heheh

_________________
Van alles en nog wat 2yotsh3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jormungand

Jormungand


Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Emptyzo okt 02, 2016 8:51 pm

Kip; Dat is de bedoeling Very Happy

_________________
Van alles en nog wat 4lsy6t
Nobody looks good in their darkest hours.
But its those hours that makes us what we are.

Jor Two Years:
Terug naar boven Ga naar beneden
bageera

bageera


Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Emptyma okt 17, 2016 7:04 pm

Heb je al een pup? Want ik zoek voor Bageera nog ouders

_________________
Van alles en nog wat 10ru8t5
Terug naar boven Ga naar beneden
Sin

Sin


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Emptydi okt 18, 2016 2:08 pm

Cerberus heeft nog nooit een partner gehad dus een echte vader kan hij niet zijn. Maar hij kan best een pleegvader voor Bageera zijn als je dat wilt? c:

_________________
Death inspires me
Van alles en nog wat 2ebu70h
Like a dog inspires a rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
bageera

bageera


Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Emptydi okt 18, 2016 6:22 pm

Sin schreef:
Cerberus heeft nog nooit een partner gehad dus een echte vader kan hij niet zijn. Maar hij kan best een pleegvader voor Bageera zijn als je dat wilt? c:

Dat is goed! dan heeft Bageera toch een vader

_________________
Van alles en nog wat 10ru8t5
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Emptydi okt 18, 2016 6:52 pm

bageera schreef:
Sin schreef:
Cerberus heeft nog nooit een partner gehad dus een echte vader kan hij niet zijn. Maar hij kan best een pleegvader voor Bageera zijn als je dat wilt? c:

Dat is goed! dan heeft Bageera toch een vader

Game gaat Cherry alles vertellen over pups xD

_________________
The Devil in the mirror, screaming that my heart is flawed, I'm never gonna let you win

No I will not surrender, even if I start to fall, I swear to you I'll rise again

STUFF:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Van alles en nog wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van alles en nog wat   Van alles en nog wat Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: CHARACTER MANAGEMENT :: The Wolf's Den :: Accountmarkt-
Ga naar: