Serigala


 

Deel
 

 Chasing the Sun

Ga naar beneden 
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Chasing the Sun Empty
BerichtOnderwerp: Chasing the Sun   Chasing the Sun Emptyvr sep 23, 2016 5:04 pm

- AISSAR

Een licht briesje waaide door haar vacht. De dagen werden al een stuk minder lang en warm. Ze kon nu gewoon weer in de zon staan. Dat deed ze nu dus ook. De zon kwam net op, ze was 's nachts naar Sea Edge Beach vertrokken. Dit was wat dichterbij haar thuis. Nog altijd voelde ze zich schuldig over alles. Over hoe kwaad ze was geworden op haar moeder, over haar kleine bezoekje in het Shadowgebied. Sterker nog, ze had Ais niet meer gezien sinds het moment dat ze daar verdween. Haar moeder had hem wel gezien. Ze had die opmerking niet moeten maken. Natuurlijk zou Amatariseu daar fel op reageren, maar in woede kon je niks anders. Ze vergat wat redelijk was en kon zichzelf amper tegenhouden. Ze slikte. De herinnering leek steeds meer schuld met zich mee te dragen.

Langzaam stapte ze het water in. Het verkoelde haar poten. Emaya perste haar lippen op elkaar en probeerde te vergeten. Haar moeder had het haar vergeven. De jongere wolvin wou net zo min een oorlog starten tussen de roedels als haar moeder. Em en Ais zouden allebei mee moeten vechten. Ze wou het niet. Ondanks het feit dat steeds meer wolven Kai verraadden, kwamen er ook weer terug. Craig, the Hand van de Shadows, was ze laatst nog tegengekomen. Hij was er niet geweest toen zij er was. Hij was verdwenen. Hij was heel aardig geweest.. Tot hij doorhad dat het Emaya was. Nog steeds vond ze het grappig. Een Shadow die vriendelijk omging met een Okamilid, nog wel the Hand zelfs! De op een na belangrijkste van hun roedel!

Emaya slofte door het water. Het natte zand kleefde aan haar sneeuwwitte poten. Haar cyaanblauwe ogen waren gericht op de zon die langzaam steeds verder omhoogklom. Niet veel wolven waren wakker voordat de zon opkwam. Zij was meestal ook van het uitslapen. Maar soms was ze de hele nacht wakker. De zonsopgang was mooi. De lucht ging van oranje naar blauw. Nu stond de zon al vrij hoog. De lucht was blauw, met een enorm wolkendek. Het waren witte wolken, ze voorspelden geen slecht weer. Langzaam dwaalde de sneeuwwitte wolvin weer weg in haar gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Chasing the Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing the Sun   Chasing the Sun Emptyzo sep 25, 2016 3:18 pm

 
Met zijn kop liggend op zijn voorpoten, lag de reu al een tijdje voor zich te staren. Het was vroeg in de ochtend en op een of andere manier kon Aissar niet langer meer tukken. Hij geeuwde nog een keer, probeerde nogmaals in slaap te komen zodra hij zijn ogen sloot. Dit gebeurde echter na een tijdje nog niet, waarom hij besloot er maar niet langer om heen te draaien en zijn nest te verlaten. Terwijl hij met zo min mogelijk geluid het Shadow bos verliet, draaiden zijn oren wat onrustig heen en weer. Zo om er achter te komen dat hij niet was opgemerkt door anderen. Het laatste wat hij wou, was gezelschap bij zijn vroege uitstapje.

Sloffend bereikte hij het strand van Serigala. Een plek die hij eigenlijk beter kon vermeiden. Het eiland even verderop, was namelijk ingenomen door de nieuwe roedel. Of terwijl; de roedel van Emaya. Toch brachten zijn poten hem verder het strand op. Het was zijn plan om van een afstandje even te kijken naar het eilandje om daarna rechtsomkeert te maken naar zijn roedel. Hij kon hier beter ook niet te lang blijven, maar wou wel even weten of alles goed was met Emaya. Als goed is stond de witte wolvin dan ook onder haar alfa commander en hij hoopte dan ook, dat die haar taak serieus zou nemen om voor haar roedelleden te zorgen.

Terwijl zijn ogen nu eens echt aandacht besteedde aan het gebied om hem heen, viel het hem op dat er een eindje verder van hem vandaan, via de waterkant een witte wolf naar hem toe kwam gelopen. Aissar's adem schokte voor een moment, waarna hij zich dan ook direct staande hield. Het was Emaya die ook op het strand te vinden was. Shit, dit was niet zijn bedoeling. Hij zou hier niet moeten zijn, dan kon hij hun beide alleen maar meer in problemen kunnen brengen. Het was juist de plan van de zwarte reu om de teef te vergeten, haar los te laten om verder te gaan met zijn leven. Houden van was immers durven laten gaan. Als hij zoals nu zou door blijven gaan, zou hij haar en zichzelf geen kans kunnen geven om het te kunnen vergeten. Aissar kneep even spijtig zijn ogen dicht, waarna hij zich omdraaide en in een drafje weg draafde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Chasing the Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing the Sun   Chasing the Sun Emptyma sep 26, 2016 3:59 pm

Langzaam en verdwenen in haar kop slofte ze door het lage water. Het duurde nog wel even tot ze terug kon naar Okami HQ. Ze neuriede zacht een liedje. De tonen werden meegevoerd door het water en de lichte zomerbriesjes. Haar ogen waren gesloten, bang voor wat ze kon zien. Toen ze haar cyaanblauwe ogen weer opendeed, zag ze Aissars oranje ogen. Vlak voor hij ze dichtkneep en wegdraafde. Emaya knipperde met haar ogen, verward, denkend dat ze hallucineerde. Maar het beeld van de wegdravende reu verdween niet. Op een vrij hoog tempo ging ze achter hem aan, al liet ze voldoende ruimte tussen haarzelf en de Shadow. "Aissar?" riep ze voorzichtig, bang dat iedere klank die uit haar keel voortkwam hem zou doen verdwijnen. "W-waarom ren je weg?" Vragend ging ze stilstaan. Haar ogen glommen, vervuld met angst. Waarom? Zou hij haar eigenlijk haten? Zou hij niet willen dat zij hem nog langer sprak?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Chasing the Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing the Sun   Chasing the Sun Emptyzo okt 02, 2016 10:38 pm

 
Terwijl de zwarte reu zich had omgekeerd om in een drafje weer richting zijn thuisgebied te vertrekken; wist hij dat hij al gespot was. Zijn ogen hadden immers voor een moment oogcontact gehad met de helderblauwe ogen van de spierwitte wolvin. Met de intentie dat ze nogal verward was van zijn verschijning hier, hoopte hij dat ze hem zou laten gaan, zonder ook dan maar enige woord tegen hem te zeggen. Door op deze plek te komen, had hij de zoveelste fout gemaakt, het zou hun beide niets goeds doen – daar was de reu zeker van. Hij had zekerweten nog gevoelens voor de teef, maar wist tegelijkertijd dat hij haar niet kon geven wat ze nodig had. Emaya zou simpelweg niet veilig bij hem zijn, daarbij wist hij dat ze beiden geen plek konden hebben in dit leefgebied als ze samen bleven. Met zijn oren plat gedrukt tegen zijn schedel, vloekend tegen zichzelf in zijn gedachten, was hij weer onderweg naar het donkere bos. In zijn achterhoofd wist hij dat de wolvin het er niet zo makkelijk bij zou laten zitten, daar was ze immers te koppig voor. En hij bleek gelijk te krijgen, even later hoorde hij haar stem dan ook achter zich. De reu kon het niet weerstaan, alsof haar stem ineens zijn poten zo zwaar als lood maakte, kon hij geen stap meer verzetten. “Waarom ren je weg?” Was een beangstigende vraag die haar keel ontsnapte. Zich afvragend wat voor gedachtes de teef op dit moment kon hebben, wist hij niet precies wat hij moest zeggen. “Je weet wel waarom,” Zijn blik was nog niet naar de wolvin achter hem gegaan, in tegenstelling, het was gericht naar zijn poten. “Het is beter als we elkaar niet meer tegenkomen.” Iets balend schudde hij zachtjes zijn kop, zijn woorden hadden dan ook iets kouder geklonken als zijn bedoeling was. Het viel hem zwaar om het te zeggen, maar Emaya moest gaan leren inzien dat het zo niet langer kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Chasing the Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing the Sun   Chasing the Sun Emptyma okt 03, 2016 8:24 am

Waarom? De zwarte reu stond stil. Emaya ook. "Je weet wel waarom," zei hij zonder haar aan te kijken. "Het is beter als we elkaar niet meer tegenkomen." Haar hart bevroor en brak in vierduizend stukjes. De sneeuwwitte teef slikte, en had het gevoel alsof de temperatuur ineens twintig graden was verlaagd. Ze sloot haar ogen. Ze kon niet bij hem weg. Hij was een van de weinigen waar ze nog om gaf.. Ze beet op haar lip om een traan te voorkomen, en probeerde sterk te blijven. Hij klonk zo koud..! Emaya wankelde op haar poten en zweeg. Ze wist niks te zeggen, haar lippen zaten aan elkaar vast. Ze was bevroren, bewoog niet. Knipperde niet met haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Chasing the Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing the Sun   Chasing the Sun Emptyma okt 03, 2016 11:40 am

 
Het viel hem zwaar om de woorden uit zijn bek te spreken, hij had er dan ook tegenop gezien om haar pad weer te kruizen. Toch wist hij dat hij het niet voor niets deed, het voelde als zijn taak om voor Emaya te zorgen en als hij dat doel bereikte om haar te kwetsen, so by it. De zwarte reu had geen andere uitweg gevonden dan het te moeten opgeven, ze zouden elk beter hun eigen weg op kunnen gaan. Zo kon ze tenminste nog kans maken op een stabiel en vredig leven, wie weet dat ze later wel haar moeders roedel over kon nemen. Emaya verdiende een goede toekomst en hij wist dat hij haar dat niet kon geven. Daarbij zette hij zijn status op het spel, niet dat daar al erg veel van over was na Kai’s ontdekking. Al zou hij er alles aan zou moeten doen om dat gene weer te herstellen of dat zou lukken wist hij zelfs nog niet eens. Achter hem was niets te horen, maar de kille stilte vertelde hem dat hij Emaya’s hart had gebroken. Aissar vroeg zich af wat voor gedachtes de sneeuwwitte wolvin op dit moment kon hebben, waarschijnlijk was ze ontzettend verdrietig, al kon het best zijn dat ze hem na een poosje zou haten. Hij kon enkel hopen dat ze later zou beseffen dat hij het deed voor haar eigen bestwil, want eerlijk dit had hij ook niet gewild. Pas nu draaide hij zijn kop naar achteren, waarbij zijn verdriet en schuldgevoelens direct meer werden. Emaya stond bevroren, alsof hij zojuist een spreuk over haar heen had gesproken. “Het was stom om te bedenken dat het tussen ons zou werken,” Mompelde hij zachtjes, meer in zichzelf genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Chasing the Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing the Sun   Chasing the Sun Emptyma okt 03, 2016 4:19 pm

Voorzichtig gleden haar ogen terug naar de reu. De angst dat hij het meende werd met de seconde groter. Ze opende haar bek om wat te zeggen, maar sloot hem weer. Ze wist niks om te zeggen. Aissar draaide zijn kop in haar richting, en de sneeuwwitte teef slikte. Er zat een enorme brok in haar keel die niet wou verdwijnen. "Het was stom om te bedenken dat het tussen ons zou werken," mompelde hij. Ze hoorde de woorden amper, wou ze eigenlijk helemaal niet horen. Wat nou als ze stom wou zijn? Als ze stomme dingen wou doen, om haar leven niet zo vreselijk te laten zijn? Wat nou als ze het gevaar juist alleen op wou zoeken? Want dat wou ze. Emaya wou op zoek naar gevaar, om vervolgens de angst ervoor te overwinnen en gewoon iets moois te maken van iets wat al kapot was: haar leven. "En wat nou als ik niet naar iemand wil luisteren?" fluisterde ze, "Wat nou als ik er geen zin meer in heb dat anderen mijn leven bepalen?" vervolgde ze, iets luider. Toen zakte haar stem naar iets wat nog zachter was dan fluisteren. "Wat als geen wolf ooit zo aardig tegen me is als jij, Aissar? Iedereen schreeuwt naar me, verwondt me. Haat me. Ik kan je niet vergeten.." Ik wil net zo goed een mooi leven. Ze slikte opnieuw en keek hem aan, vastberadenheid, angst en woede vermengd in haar ogen. Ze wou niet leven in angst dat er weer wat verkeerd zou gaan. Niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Chasing the Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing the Sun   Chasing the Sun Emptydi okt 04, 2016 8:25 pm

 
De reu was niet van plan om hier lang te blijven hangen, dat zou een afscheid tenslotte alleen maar zwaarder maken. Juist het gene wat hij probeerde te vermeiden, voor Emaya’s bestwil, maar ook zeker de zijne. Terwijl hij zich omdraaide, om misschien zijn laatste blik Emaya’s silhouet te richten, was er nog amper wat aan de wolvin te zien. Geen emotie wat hij kon raden dat ze voelde, geen enkele aanwijzing wat verraadde wat ze zou kunnen doen. Totdat ze uit haar gedachten weg trok en haar bek opende. Haar woorden waren zacht, maar voor hem duidelijk hoorbaar. Zijn oren gingen naar achteren staan. De witte wolvin maakte haar punt door te zeggen dat ze niet meer gecommandeerd wou worden. Aissar begreep het wel, maar begin het zich persoonlijk aan te trekken. Het was nooit zijn bedoeling geweest om de teef te vertellen wat ze zou gaan moeten doen. Aan de andere kant; Emaya wist op dit moment niet zo goed wat juist voor haar was. Ze bracht haar leven onnodig in gevaar en dat zou hij simpelweg niet toe laten. Nu niet en nooit niet. Van haar volgende zinnen begreep hij niet zo goed waar ze weg kwamen, hij had natuurlijk gezien dat een broer van haar vader haar had verwond, maar wat ze nu vertelde was wel wat overdreven. Ze had notabene een roedel waar ze bij hoorde! Of zou ze het daar niet zo goed hebben als hij dacht? De blik in haar ogen, bracht meer verwarring bij hem op. Emaya was koppig, ze ondanks hun verschillende aankomsten dacht ze nog steeds dat het een kans maakte. “Ga naar je roedel Emaya, naar je familie,” De reu stapte naar voren, gaf de witte wolvin een troostende lik over haar snuit. “Dat is waar je thuishoort.” Hij kon haar geen valse hoop geven, enkel aansturen om het juiste te gaan doen. “Ik heb je niets te bieden.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Chasing the Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing the Sun   Chasing the Sun Emptywo okt 05, 2016 8:15 pm

Voorzichtig keek ze hem aan, bang maar vastberaden om hem niet te laten gaan. "Ga naar je roedel Emaya, naar je familie," zei hij. Zijn woorden deden haar meer pijn dan wat ze ooit had gehad, puur omdat dit vanbinnen was. Ze ademde met kleine teugjes en beet op de binnenkant van haar wang. Hij stapte op haar af, maar Emaya sloot haar ogen, schudde haar kop en stapte achteruit. Hoe durfde hij haar te willen troosten? "Dat is waar je thuishoort." Nee. Wat ze ook zou doen met Okami, ze zou het nooit zo fijn vinden als wat ze met Ais had meegemaakt. Ze voelde zich niet thuis in haar moeders roedel als ze hem niet had om haar te helpen als ze geen zin had in de roedel. "Ik heb je niets te bieden." Emaya kneep haar ogen nog stijver dicht en schudde haar kop. Nee. Hij was degene die haar de leuke spanning had bezorgd. Haar leven was vreselijk geweest, tot ze met hem omging. Het was spannend, maar ze voelde zich tegelijkertijd veel veiliger in zijn buurt. "Meer dan Okami voor me heeft," fluisterde ze. Ze hield van haar roedel, echt waar. Maar dat was anders. Zij waren diegenen waarmee ze het meeste omging, als een soort grote familie. Maar soms wil je geen familie om je heen, maar een vriend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Chasing the Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing the Sun   Chasing the Sun Emptyzo okt 23, 2016 12:50 pm

 
Hij deed zijn best om haar af te stoten, haar te sturen naar de roedel waar ze thuis hoorde, de plek waar ze veiligheid had, maar Emaya leek daar heel anders over te denken. Het was onbenullig in Aissar's mening, de witte wolvin zag niet dat hij juist het beste met haar voorhad. Aan hem de taak om haar dat te laten inzien, voordat ze zichzelf in een benauwdere positie kon brengen. De reu voelde zich dan ook enorm verantwoordelijk voor haar bestwil. Het was immers zijn fout dat hij het zo ver had laten komen, al was hij zelf er ook niet tegen bestand, wie had gedacht dat hij zelf gevoelens ontwikkelde voor een teef. Laat staan een verbannen wolf van the Shadows en een vijand. Hij in ieder geval niet. En hoe meer zijn hart de leiding nam over zijn hersenen, hij  moest er voor zorgen dat hij zijn 'troep' opruimde. Dit keer niet alleen voor zichzelf. Die taak dat hij zichzelf had voorgenomen, bleek zwaarder te zijn dan gedacht. Natuurlijk wou hij haar niet weg hebben uit zijn leven, maar hij moest nou in eenmaal.  Ooit zou Emaya gaan inzien dat hij daar goede redenen voor had. De witte wolvin antwoordde dat hij volgens haar meer te bieden had an haar eigen roedel - dat was ook waar ze fout zat. Hij kon haar geen veiligheid, vastigheid of wat dan ook bieden. Sterker nog, op dit moment had hij zijn eigen leven nog niet eens op een rijtje, hoe kon hij dan voor haar zorgen? Hij schudde zijn kop, om te laten zien dat hij daar niet mee eens was. "Please, maak het niet moeilijker dan dat het is Em." Zuchtte hij. "Je zult inzien dat je toekomst bij Okami ligt."  
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Chasing the Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing the Sun   Chasing the Sun Emptyzo okt 23, 2016 2:01 pm

Emaya sloot haar ogen en haalde diep adem. "Please, maak het niet moeilijker dan dat het is Em." Ze schermde zich af voor zijn woorden, probeerde zichzelf te kalmeren. Haar gevoelens de baas te worden. "Je zult inzien dat je toekomst bij Okami ligt." Waarom zou het haar nog uitmaken? Waarom zou ze zich nog steeds rot voelen? Waarom kon ze nog niet accepteren dat ze alles en iedereen verloor? Wie kende ze al langer dan een jaar en had ze nog niet verloren? Haar ouders, maar ze was niet altijd even aardig tegen hen geweest. Ze had hen ook pas een half jaar terug.
Emaya ademde diep en zwaar, hield haar ogen gesloten. Haar gevoelens waren een zwakte, altijd al geweest. Geen wonder dat haar slechte tijd een van de hoogtepunten uit haar leven genoemd kon worden. Toen voelde ze geen verlies, geen woede of verdriet. Niks kon haar breken. Die tijd, waarin ze iedereen haatte. Waarom had ze die toestand verlaten? Het was zoveel beter dan om steeds iedereen te verliezen waar je om gaf. Toen ze haar ogen opende, stonden ze vol met koppigheid. Ze ging hem niet opgeven, nu nog niet. "Ais, ik heb er genoeg van om afscheid te nemen van iedereen die ik ken. Misschien heb jij er geen problemen mee, maar ik wil niet alleen achterblijven tussen al die stuiterballen. Eerlijk, ik volg alleen mijn moeder om mijn fouten recht te zetten. Ik heb niks met Okami's leden." Ze slikte. Ik heb genoeg wolven opgegeven," siste ze. Nee. Meer dan genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Chasing the Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing the Sun   Chasing the Sun Emptyma okt 31, 2016 7:44 pm

 
Afscheidt nemen bleek zo makkelijk nog niet. Hijzelf had het er moeilijk mee maar het leek alsof het voor Emaya nog zwaarder viel als hem. Ze had nog de hoop alsof het te redden was, wat haar op dat punt emotioneler maakte dan hem. Bij Aissar was de hoop dan ook al verdwenen en had het plaatsgemaakt of realiteit. "Ais, ik heb er genoeg van om afscheid te nemen van iedereen die ik ken. Misschien heb jij er geen problemen mee," Een punt die ze fout was, natuurlijk had hij het net zo zwaar, hij liet het alleen voor haar bestwil iets minder merken. "maar ik wil niet alleen achterblijven tussen die stuiterballen. Eerlijk, ik volg alleen mijn moeder om mijn fouten recht te zetten. Ik heb niks met okami's leden." Aissar keek haar bedachtzaam aan, welke fouten had Emaya over? Het feit dat ze een shadow was geweest? Dat was toch niet haar fout geweest. "Ik heb genoeg wolven opgegeven." Was het zachte stemmetje daarna. "Dan ben je het dus gewend," antwoordde hij simpel. "Misschien moet je deze wolf ook maar laten gaan." Het had nogmaals makkelijk geklonken, al voelde het voor hem niet zo. De reu draaide zich om langzaam er vandoor te slenteren. Emaya zou later beseffen dat hij dit had gedaan om haar bestwil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Chasing the Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing the Sun   Chasing the Sun Emptyzo nov 06, 2016 7:44 pm


Emaya's gevoelens vochten om de overhand. Ze slikte en keek hem recht aan, niet wetend wat ze moest doen. "Dan ben je het dus gewend," luidde zijn simpele antwoord. "Misschien moet je deze wolf ook maar laten gaan." Ze zette een paar stappen achteruit. Na alles wat ze samen hadden meegemaakt, na al die keren dat hij haar had gered. "Nee, Aissar..." Haar zachte stem ging verloren in de wind. Laat me niet achter... Hij draaide zich om en slenterde weg, en Emaya gaf het op. Laat ook maar, dacht ze, als je wilt dat ik zo achterblijf, dan is het maar zo. Haar blauwe ogen volgden zijn silhouet. Maar toen sloot ze ze en draaide zich om, om vervolgens weg te rennen. Haar keel was droog, en tranen prikten achter haar ogen. Maar ze stond het niet toe. Vanaf nu geen verdriet meer, geen tranen. Geen leven. Om niks te voelen.
(Emaya topic uit)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Chasing the Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing the Sun   Chasing the Sun Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Seaside :: Sea edge Beach-
Ga naar: