Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
Skylar

Skylar


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza okt 08, 2016 11:12 am

Oh fck ja :"D het gaat gebeuren, maar welk topic met welke wolf verschilt op tijdstip want ik ga niet in een keer want ik wil ook sims 4 spelen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza okt 08, 2016 11:57 am

Iemand nog een topicje met Aiyana of Craig? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza okt 08, 2016 12:01 pm

Craig schreef:
Iemand nog een topicje met Aiyana of Craig? :3

we kunnen een topic Craig x Cordelia doen als je wilt? ;3

dan moet jij hem wel maken >;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza okt 08, 2016 1:58 pm

Skylar schreef:
Oh fck ja :"D het gaat gebeuren, maar welk topic met welke wolf verschilt op tijdstip want ik ga niet in een keer want ik wil ook sims 4 spelen :3

Als je maar post met Dameon. Ik zal je belonen met een gratis nieuw setje voor hem! Wat dacht je daar van?? Razz
lekker aan het onderhandelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Skylar

Skylar


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza okt 08, 2016 2:16 pm

Amatariseu schreef:
Skylar schreef:
Oh fck ja :"D het gaat gebeuren, maar welk topic met welke wolf verschilt op tijdstip want ik ga niet in een keer want ik wil ook sims 4 spelen :3

Als je maar post met Dameon. Ik zal je belonen met een gratis nieuw setje voor hem! Wat dacht je daar van?? Razz
lekker aan het onderhandelen

O_O really???

Jaja, morgen is overal gepost. Dus ik post vandaag nog :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza okt 08, 2016 2:17 pm

Skylar schreef:
Amatariseu schreef:
Skylar schreef:
Oh fck ja :"D het gaat gebeuren, maar welk topic met welke wolf verschilt op tijdstip want ik ga niet in een keer want ik wil ook sims 4 spelen :3

Als je maar post met Dameon. Ik zal je belonen met een gratis nieuw setje voor hem! Wat dacht je daar van?? Razz
lekker aan het onderhandelen

O_O really???

Jaja, morgen is overal gepost. Dus ik post vandaag nog :3

Alright then! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza okt 08, 2016 2:30 pm

Iemand die zich aanbied om te helpen met een nieuw handboek? Ik heb het ooit gedaan op WS, maar die ben ik kwijt... In het handboek is een uitleg over de wolf en zijn leven zegmaar. Zie hier nog heel vaak genoeg dingen verschijnen die niet echt kunnen en wij willen wel zo dicht mogelijk bij de realiteit blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza okt 08, 2016 3:10 pm

Ik weet niet zo heel erg veel over wolfjes, maar ik wil wel graag meehelpen!
internet is uiteraard m'n grote vriend
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza okt 08, 2016 3:16 pm

Ik ben al (bijna) klaar denk ik :')
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza okt 08, 2016 3:29 pm

Citaat :
"Albino wolven bestaan in principe niet."

Whoops.... Wink

EDIT: Ik lees trouwens net dat teven 18 tot 50 kg zwaar worden..
Ama is wel net wat zwaarder dan dat. Ze is in principe alles wat ze niet mag zijn... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza okt 08, 2016 3:34 pm

ik wil wel helpen? Was ook zelf nog bezig met een dingetje over gedrag en dat soort dingen Cx
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza okt 08, 2016 3:40 pm

@Garnaal: Het zijn voornamelijk richtlijnen, dus je mag ook iets er overheen zitten qua grootte. Een groot deel van de wolven hier heeft ook geen gele ogen, maar opvallend blauwe of rode. Daarnaast zitten onze roedels ook heel anders in elkaar. Hoe dan ook, we willen natuurlijk wel dat het zo realistisch mogelijk blijft en daarnaast is het ook wat makkelijk RPG'en als iedereen dezelfde leefwijze etc. aanhoudt.

@Manon: Dat zou geweldig zijn. Ik weet niet wat je hebt, maar dat zou je er dan in principe in kunnen verwerken of iets dergelijks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki

Loki


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza okt 08, 2016 3:48 pm

Het is nu nog wat rommeling en losse info, maar dat kan ik wel verwerken tot een mooier verhaaltje :3 Zal ik vanavond wel een beginnetje aan maken ^^
& ik heb wel wat over de verschillende soorten en ondersoorten (zit best vreemd in elkaar en is nog veel debat over, blijkbaar) en dan wat over dominantie & onderdanigheid en zo~
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza okt 08, 2016 6:19 pm

Cordelia schreef:
Craig schreef:
Iemand nog een topicje met Aiyana of Craig? :3

we kunnen een topic Craig x Cordelia doen als je wilt? ;3

dan moet jij hem wel maken >;3

sure ik maak em vanavond laat want heb een verjaardag strakjes maar blijf daar niet zo lang
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza okt 08, 2016 6:34 pm

Sorry dat ik met Scarleg de afgelopen dagen, niet online ben geweest
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder

Cinder


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza okt 08, 2016 6:37 pm

Nu ben je er tenminste weer! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza okt 08, 2016 6:44 pm

Cinder schreef:
Nu ben je er tenminste weer! Razz

Dat klopt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Skylar

Skylar


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza okt 08, 2016 9:33 pm

Jippieeee!!

Je hebt ook niet veel gemist, behalve dan de geboorte van Skylar, Xena, Loki en Cordelia

:3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza okt 08, 2016 9:37 pm

Skylar schreef:
Jippieeee!!

Je hebt ook niet veel gemist, behalve dan de geboorte van Skylar, Xena, Loki en Cordelia

:3

psst eva post mij ons topic~~~ *verdwijnt*
Terug naar boven Ga naar beneden
Skylar

Skylar


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza okt 08, 2016 9:39 pm

Ja ja, ben nu nog te druk met mn Legacy Challenge xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyzo okt 09, 2016 9:57 am

dat moment waneer je oude posts aan het vergelijken bent ;.;
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyzo okt 09, 2016 10:56 am

*kijkt mee met het topic 'missed me?'*
Wel raar dat Zayn van Okami af weet, want toen dat topic gemaakt werd, was de roedel er nog niet... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Skylar

Skylar


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyzo okt 09, 2016 11:34 am

Amatariseu schreef:
*kijkt mee met het topic 'missed me?'*
Wel raar dat Zayn van Okami af weet, want toen dat topic gemaakt werd, was de roedel er nog niet... Wink

Dat was het topic waarin Dam voor het eerst Serigala binnenstapte, zelfs XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyzo okt 09, 2016 11:48 am

Skylar schreef:
Amatariseu schreef:
*kijkt mee met het topic 'missed me?'*
Wel raar dat Zayn van Okami af weet, want toen dat topic gemaakt werd, was de roedel er nog niet... Wink

Dat was het topic waarin Dam voor het eerst Serigala binnenstapte, zelfs XD

Ja drm... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyzo okt 09, 2016 12:41 pm

roedel was er toen al wel officieel
maar dit was gewoon een oud open topic die ik leven in wilde blazen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 37 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: