Serigala


 

Deel
 

 Freaks Like Me (Open)

Ga naar beneden 
Mayla

Mayla


Freaks Like Me (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Freaks Like Me (Open)   Freaks Like Me (Open) Emptywo feb 03, 2016 4:32 pm


Rustig liep de bruine wolf door de Sanvi forest een van haar favoriete plekken ze kwam hier echt tot rust, niet te vergeten dat het bos echt prachtig was haar amber ogen gleden rustig door het gebied heen een koude wind waaide door haar vacht het sneeuw kraakte onder haar poten, Jup het was echt een winter dag het verschikkelijk maar goed Mayla kon niet wachten tot het weer lente werd dan was serigala op zijn mooist en niet te vergeten er was meer en beter prooi om van te genieten, De bruine wolf liep rustig door totdat een geur haar neus vulde-duidelijk een geur van een andere wolf, Geweldig! ze kon niet even een wandeling maken of ze kwam al iemand tegen hoe dan ook stopte de teef met lopen en ging afwachtend staan 'Hallo?' haar stem klonk duidelijk en vast bedraden, ze was niet bang dat was ze bijna nooit echt bang, de bruine wolf haalde haar neus op bij de gedachten maar schudde het al snel van zich af 'Is daar iemand?' vroeg de teef vervolgens haar stem klonk nog steeds duidelijk alleen niet meer echt vast beraden.

_________________
Freaks Like Me (Open) 1fabk

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anyway [open]
» Sun Set (OPEN)
» And this is the forest.. (OPEN)
» s t u c k [&open]
» Less Is More [OPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Sanvi Forest-
Ga naar: