Serigala


 

Deel
 

 Now, who's the boss of this?

Ga naar beneden 
Sin

Sin


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptywo sep 14, 2016 8:47 pm

Ze was de tel langzamerhand kwijt geraakt. De dagen gleden voorbij als in een zandloper, en hoewel haar pootkussentjes open waren gebarsten en haar ogen dof van vermoeidheid voelde ze zich beter dan ooit te voren. De jonge wolvin had haar oude banden verbroken, er was nu niemand meer die haar kon vertellen wat te doen. Die haar kon vertellen wat ze wel dan niet was, niemand meer behalve haar zelf. En dat gevoel van vrijheid zorgde voor de energie en kracht die haar uitgeputte lichaam helemaal hier naar toe had gedragen, tot de top van deze bergen."Dus dit is Serigala."Fluisterde ze zachtjes tot zichzelf, een klein lachje op haar grijze lippen. Hierboven kon ze haast over het hele gebied kijken en ze probeerde alles in haar op te nemen, zich afvragend welke verhalen er voor haar uitgestrekt lagen. Veel deed het haar haast niet meer, terwijl ze met een laatste klim tot een klein plateau bijna op de top van de berg kwam. Haar flanken gingen onregelmatig op en neer, maar het was haar gelukt; ze had Serigala gevonden, een nieuw begin. Een die ze met open poten aan zou pakken.
De wolvin haalde diep adem en liet een lang gerekte, zuiveren huil horen, als om haar aankomst duidelijk te maken tegen ieder die luisteren wilde.

-Amatariseu eerste post! c:
Ik moet weer even inkomen :') Sorry als ie wat vaag is!
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptydo sep 15, 2016 8:10 am

. Now, Who's the Boss of This .
Een langgerekte jank schalde door het gebied. Amatariseu's oren draaide zich razendsnel om naar het geluid, en haar ogen knepen zich half dicht. Wolvinnetje, en zo te horen aan haar stem nog een jong beest ook. Het was geen geheim dat merendeel van Serigala's nieuwe bevolking bestond uit jongeren. Jammer, nu ze bezig was met de vreemde opdracht die ze zelf gegeven had. "Zoek iemand uit om tegen te vechten," had ze gezegd. Een prima training voor de jongere leden van de Ignis Squad, want die hadden zat solitaire leeftijdsgenoten om uit te kiezen. Als Ama een tegenstander wilde zoeken die even sterk was als zij, zou ze eigenlijk naar de Shadjes moeten wandelen. Maar goed, die kwamen hun modderwoud amper uit en waren niet vaak alleen. De geblokte Albino besloot toch 'n kiekje te gaan nemen. Wie o wie? Op een drafje klom Amatariseu over de rotsen, hoger en hoger de bergen in. Dit was 'n makkie voor haar: ze was opgegroeid in de Highlands en die heuvels waren een stuk moeilijker te beklimmen. Ineens hield ze haar pas in. Bingo. Vreemdeling gevonden. Het was een grijze jong-Wolf, die haar tot nu toe nog niet opgemerkt had. 'G'mornin', vrolijke fella.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sin

Sin


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptydo sep 15, 2016 4:11 pm

Het duurde niet lang of een nieuwsgierige vreemdeling kwam haar een hartelijk welkom wensen. Of tenminste, of het hartelijk zou zijn wist de jonge wolvin niet toen de enorme, witte wolvin met opvallend rode ogen op haar afliep. Ze maakte zonder echt onder de indruk te zijn oogcontact. 'G'mornin', vrolijke fella.' De jonge wolvin trok één wenkbrauw hoog op, met een vragende blik in haar ogen. Vrolijk? Dat was een bijvoegelijknaamwoord die niet vaak werd gebruikt om haar te omschrijven, heh. "Jij ook een goedemorgen, vreemdeling."Sprak ze met haar gladde, zoete stem. Een klein grijnsje sierde haar gelaat terwijl ze de wolvin goed in zich op nam. Aan de littekens die over haar lichaam verspreid waren kon ze opmaken dat dit niet een of ander schoothondje was. Daarbij kon ze aan haar vacht verschillende geuren onderscheidden. Zat ze misschien in een roedel? Of had ze er zelf een? Ach, hoe dan ook, bedacht de ze zich, het zou geen kwaad kunnen om eens wat bij te babbelen met deze wolvin. Al had ze nog zo'n hekel aan small talk, ze zou wel wat informatie over het gebied kunnen gebruiken. "Jij komt uit Serigala, hm?" Ze liet haar ogen even over het gebied voor hen glijden. "Zou je zo lief willen zijn om mij er wat over te vertellen? Als je het niet door had, ik ben nieuw hier." Was ze meteen straight to the point. Wat deden namen er nu toe? Kans was dat ze elkaar hierna toch nooit meer zouden zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptydo sep 15, 2016 4:35 pm

. Now, Who's the Boss of This .
Het grijze dier vond het duidelijk apart dat ze als 'vrolijk' aangesproken werd. Ah. Deze tante vond zichzelf blijkbaar een duister type. 'Jij ook een goedemorgen, vreemdeling.' Het was wel duidelijk dat deze teef niet van hier kwam. Ama woonde hier al een jaar in Serigala, waardoor een ferme hoeveelheid Wolven haar al kende. 'Jij komt uit Serigala, hm? Zou je zo lief willen zijn om mij er wat over te vertellen? Als je het niet door had, ik ben nieuw hier.' Die ging snel van dingen uit. Dit teefje kende haar niet eens, maar ging er al meteen van uit dat ze een inboorling was. Amatariseu grinnikte even en schudde langzaam haar kop terwijl ze antwoordde: 'Ik kom heel ergens anders vandaan, lassy.. However, welkom in ons prachtige landje. Hier in Serigala kennen we over het algemeen twee roedels, die maar twee landschappen bezetten. Alle andere gebieden kan je zonder problemen bezoeken.' Wat moest ze zeggen? Serigala was gewoon een land. Ama trok even met haar oor. Wat viel er voor speciaals te vertellen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sin

Sin


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptyzo sep 18, 2016 8:49 pm

De wolvin besloot haar poten wat rust te geven door te gaan zitten. Als deze wolvin ervoor koos haar aan te vallen was ze er hoe dan ook wel geweest; ze zou niet in staat zijn weerstand te bieden tegen de welgevoede, grote wolvin. Zijzelf had enorm veel gewicht verloren door het reizen en het gebrek aan goed voedsel, dus waarom zou ze überhaupt nog moeite doen en op haar hoede zijn? Bovendien leek ze nog niet bepaald een vijandige houding tegenover haar te dragen. 'Ik kom heel ergens anders vandaan, lassy.. However, welkom in ons prachtige landje. Hier in Serigala kennen we over het algemeen twee roedels, die maar twee landschappen bezetten. Alle andere gebieden kan je zonder problemen bezoeken.' Lassy? Een zelfingenomen glimlachje sierde haar snuit, deze wolvin had een mooie woordkeuze, dat kreeg ze van haar. "Je leek me wel een Serigala figuur, vandaar."Sprak ze kalm, al was het grappend bedoeld. Ze was er maar vanuit gegaan, gezien ze vanuit de andere kant van het gebergte gekomen was, en dat gebied was nu net Serigala. "Welke gebieden zijn verboden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptyma sep 19, 2016 8:09 am

. Now, Who's the Boss of This .
De grijze buitenstaander glimlachte zelfingenomen en zag er meteen een stuk kalmer uit. Toch leek ze nog steeds op haar hoede. Waarvoor was nog maar de vraag. Amatariseu zou nooit zonder reden een jongere Wolf aanvallen, behalve als deze haar eerst aanviel natuurlijk. Dit teefje had niets te vrezen. 'Je leek me wel een Serigala figuur, vandaar.' De massieve Albino grinnikte. 'Oh, die ga ik onthouden.' Ze tuurde vluchtig over de Valley, en besefte toen pas hoe hoog ze waren. Om hen heen krulde de machtige, met sneeuw bekroonde bergen in een lange, hoekige ovaal, met daartussen gebieden zoals de Tundra, Sanvi Forest en om niet te vergeten het wonderbaarlijke Nimweth Lake. 'Welke gebieden zijn verboden?' Amatariseu trok even met haar oor en wees met haar snuit richting een donkere plek aan de achterkant van de Valley. 'Zie je dat duistere plekje daar? Dat is Dalrey Forest. Daar huist de ene roedel van het land: de Shadows. Aan de ene kant zou ik er weg blijven, want ze houden heel erg van hun modderpoel, maar aan de andere kant zou ik gewoon een kijkje nemen, want ze stellen deze dagen niet veel meer voor en een babbeltje met ze kan lachverwekkend leuk zijn.' Ama grinnikte zachtjes aan het einde van haar zin en keek toen weer naar de bergen om hen heen. Yup. Ze zag 'em. De passage. Daarachter lag de Sea Side. En in de Sea Side lag uiteraard het mooiste plekje van heel Serigala... Belcrest Island! 'Als je door de passage loopt die je daar tussen de bergen ziet, kom je bij de Sea Side. Als je héél ver over het strand loopt, kom je uiteindelijk een eiland tegen in de zee. Daar huist de tweede roedel van Serigala, maar die stelt ook nog niet zo heel veel voor. Mijn roedel is nog vrij nieuw, dus ik laat voorlopig nog wel Lone Wolves toe, zolang ze maar geen prooi jatten.' Ze kon er niet omheen dat haar roedel nu nog zwak en klein was. Maar dat betekende niet dat ze dat zouden blijven! Iedereen moest nog wennen aan het eiland, aan elkaar en de trainingen. Over een tijdje had ze Dameon omgetoverd tot een echte vent en waren de andere overwegend goede Wolfjes (zoals Emaya, Game en Utlissia) ook een stuk taaier geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sin

Sin


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptyma sep 19, 2016 7:37 pm

De grijze wolvin was blij dat ze haar koude gevoel voor humor kon waarderen. Ze had het veel erger kunnen treffen dan deze wolvin, dat was zeker. Daarom vroeg ze door, over welke gebieden haar verboden zouden moeten zijn. De witte wolvin wees met haar al even witte snuit naar een donker plekje achter een vallei. 'Zie je dat duistere plekje daar? Dat is Dalrey Forest. Daar huist de ene roedel van het land: de Shadows. Aan de ene kant zou ik er weg blijven, want ze houden heel erg van hun modderpoel, maar aan de andere kant zou ik gewoon een kijkje nemen, want ze stellen deze dagen niet veel meer voor en een babbeltje met ze kan lachverwekkend leuk zijn.' Sin keek haar met een schuine glimlach en veel betekende ogen aan. "Ze klinken als een onwijs gezellig stel" Haar stem liet niets merken, maar het was duidelijk dat het sarcastisch bedoeld was.
Ze volgde haar blik naar een passage verderop, de bergen verhulden wat daar achter lag, maar kennelijk deed de gedachte daar aan al een glimlach op de vreemde wolvin haar snuit plaatsen. 'Als je door de passage loopt die je daar tussen de bergen ziet, kom je bij de Sea Side. Als je héél ver over het strand loopt, kom je uiteindelijk een eiland tegen in de zee. Daar huist de tweede roedel van Serigala, maar die stelt ook nog niet zo heel veel voor. Mijn roedel is nog vrij nieuw, dus ik laat voorlopig nog wel Lone Wolves toe, zolang ze maar geen prooi jatten.' Even trok ze met haar oren, alsof ze geschrokken was. Dat was echter een split van een seconde, waarna ze weer haar koele masker voor hield. "Je bent een alfa, dus?"



Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptyma sep 19, 2016 8:00 pm

. Now, Who's the Boss of This .
In een fractie van een seconde zag Amatariseu de grijze teef met haar oren trekken. Oh. Right. Misschien was ze bang voor roedelleiders of zo. 'Je bent een alfa, dus?' De massieve Albino knikte haar kop en grijnsde licht. Ze was nog maar een 'jonge' Alpha. Haar hele roedel stond nog in de kinderschoenen, maar ze verwachte dat iedereen binnen nu en een paar weken gesettled was. 'Damn right I am,' zei ze met haar troste Schotse accent. Niemand hier in Serigala hoefde te weten over TRH. Ze deden dat uiteindelijk wel, zodra iemand over haar zou beginnen, zou Kai op komen proppen met een van haar langdradige, dramatische verhalen. Ama had geluk dat haar roedelleden zeker de domste niet waren, dus die zouden sowieso niet gemanipuleerd worden door dat soort verhalen. Maar iedereen die haar niet als Alpha zag zou haar misschien sneller als poedel beginnen te zien door deze trieste legende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sin

Sin


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptyma sep 19, 2016 8:43 pm

Haar ogen gleden opnieuw over de bleke wolvin heen. Het zou haar niet moeten verbazen, haar massieve bouw en vele littekens duidden op ervaring. Voor zover het oog deed denken, voldeed ze aan alle eisen van het zijn van een alfa. Dat nam echter niet weg dat ze nog altijd een hekel aan roedels had. 'Damn right I am,'Ze had een accent die de jonge wolvin wel amuserend vond. Het was een bijzondere verschijning, deze wolvin, maar ze mocht haar wel ergens."Roedels zijn niets voor mij." Sprak ze bars, iets van oude woede in haar stem te vinden die niet tegenover de witte wolvin bedoeld was. "Ik zal de titel van 'lone wolf' met grote vreugde dragen." Natuurlijk was het voor iedereen anders, maar ze wist maar al te zeker dat ze nooit meer als een roedellid zou leven. Nooit.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptydi sep 20, 2016 8:07 am

. Now, Who's the Boss of This .
'Roedels zijn niets voor mij,' zei het teefje ineens bars. De woede in haar stem was niet voor Ama bedoeld, maar was de grote Albino een beetje verbaasd. Het was wel duidelijk dat deze jonge Wolvin geen vrolijk verleden had. 'Ik zal de titel van 'lone wolf' met grote vreugde dragen.' Het leek net alsof ze de grijze buitenstaander uitgenodigd had. 'Iedereen heeft z'n eigen voorkeuren. Ben ook nooit een echte fan van 't roedelleven geweest.' Ze klonk als een eedjit nu ze dat zo zei, maar Amatariseu wist zelf maar al te goed hoe relaxt het kon zijn om even weg te lopen van je dagelijkse menigte. Ōkami was gelukkig een sterke en zelfstandige aan het worden, die waarschijnlijk eens in de zoveel tijd zonder hun Alpha konden. Had ze meteen wat tijd voor zichzelf. 'Uit welk land kom je?' De massieve Alpha groef in haar herinneringen, maar ze kon zich geen ander grijs teefje uit WS herinneren dan Game.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sin

Sin


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptydi sep 20, 2016 8:31 pm

'Iedereen heeft z'n eigen voorkeuren. Ben ook nooit een echte fan van 't roedelleven geweest.' Ze keek de albino schuin aan, een alfa die niet echt een fan van het roedelleven was? Yeah right. Maar goed, wie was zij om haar daarop aan te kijken. Het was niet zo dat de wolvin haar dwong een roedel in te stappen, dat wist de grijze wolvin maar al te goed. Ze had zich even mee laten voeren door emoties, he bah, dat moest ze niet vaker laten gebeuren. Het was veel veilig om zo min mogelijk emoties door te laten schijnen. 'Uit welk land kom je?' Ze grinnikte even zachtjes, niet bepaald gemeend. "Ergens hier héél ver weg vandaan, dat absoluut." Sprak ze met genoegen. "Inboorlingen noemden het daar Scandivia, maar ik betwijfel of je er ooit van gehoord hebt. Het lag nogal afgelegen van alles en iedereen." Even keken haar vaal blauwe ogen de wolvin nieuwsgierig aan. "En jij?" Als ze geen inboorling was, betekende dat dus dat ze ergens vandaan was gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptywo sep 21, 2016 8:49 am

. Now, Who's the Boss of This .
De teef leek haar kwade gevoelens weer los te laten, en gaf zonder moeite het antwoord. 'Ergens hier héél ver weg vandaan, dat absoluut. Inboorlingen noemden het daar Scandivia, maar ik betwijfel of je er ooit van gehoord hebt. Het lag nogal afgelegen van alles en iedereen.' Dat klonk als een prettig land. De naam gaf haar het idee dat het koud, weelderig land was. Net zoals Schotland, eigenlijk. Amatariseu's blik ontmoette de nieuwsgierige, blauwe van de Scandaviaan. 'Wolf Story, lassy. Of nou ja, eigenlijk Schotland. Ik ben geboren in de prachtige Highlands.' Ze had er maar iets langer dan een jaar gewoond, maar toch voelde ze zich nog steeds een echte Schot. Ook al was ze maar een halve Schot. Haar verraderlijke, laffe moeder was overduidelijk een egoïstische buitenstaander. Ze was er niet voor haar en haar broertje geweest toen ze moesten vluchten voor de Clan McGregor. Nee. Ineens had ze het hazenpad gekozen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sin

Sin


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptydo sep 22, 2016 8:29 pm

'Wolf Story, lassy. Of nou ja, eigenlijk Schotland. Ik ben geboren in de prachtige Highlands.' Ze knikte even afwezig. Van beiden had ze wel eens gehoord via verhalen van reizigers die soms in hun territorium verdwaald raakten. Als pup deed ze niets liever dan naar die verhalen luisteren. Het was een van die verhalen die haar uiteindelijk hier naar toe hadden gebracht, naar Serigala. Het bracht een afwezige glimlach op haar gelaat, hopend dat dit land even veel geheimen en avonturen hield als dat de verhalen haar had laten doen denken. "Wolf story... Daar lijken veel wolven vandaan te komen."Althans, van de wolven die zij had gesproken buiten Serigala. "Zal ook wel aan de naam liggen."Ze grinnikte koeltjes en een zacht briesje speelde met haar mat grijze vacht. "Waarom ben je daar weggegaan?"


Laatst aangepast door Sin op vr sep 23, 2016 6:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptyvr sep 23, 2016 8:03 am

. Now, Who's the Boss of This .
Er verscheen afwezige glimlach op het gezicht van de teef. Hm. Het ijs begon een beetje te smelten. 'Wolf story... Daar lijken veel wolven vandaan te komen. Zal ook wel aan de naam liggen.' Hell, misschien heette Wolf Story helemaal geen Wolf Story. Maar ze had in die 3 jaar dat ze er rondgescharreld had geen andere naam gehoord. 'Waarom ben je daar weggegaan?' Amatariseu grinnikte. Ja, waarom was er weggegaan? Ze was eigenlijk net terug van haar wereldreis toen ze afgevoerd werd naar Serigala. 'Yeah, het is een lang en vreemd verhaal. Maar om het kort samen te vatten: ik ben hier niet op eigen voeten naartoe gewandeld.' Dat was een probleem. De grote Wolvin had geen idee waar Serigala lag. Welke landen eraan grensde, hoe ver het van WS af lag, ect.! 'Maar ik denk dat meeste anderen WS'ers hun biezen hadden gepakt omdat ze door de mensen gedwongen werden hun thuis te verlaten.' Hoe langer ze in het bijzijn van die vreemde wezens was, hoe interessanter ze werden. Mensen waren zoogdieren, dat wist ze zeker, maar toch liepen ze op hun achterpoten, zoals vogels. Zo hadden ook een vreemde pels in bonte kleuren die per dag van vorm en kleur verwisselde. Het enige normale stuk vacht was het bont dat ze op hun kop hadden, en sommige volwassen reuen rondom hun rare, platte snuit. Het enige jammere aan de mensen was dat ze geen respect hadden voor andere dieren of de natuur. Dat was wat ze gevaarlijk maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sin

Sin


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptyzo sep 25, 2016 5:59 pm

De wolvin grinnikte, alsof ze zojuist iets grappigs had gevraagd. Een frons lag op het gelaat van de grijze wolf. 'Yeah, het is een lang en vreemd verhaal. Maar om het kort samen te vatten: ik ben hier niet op eigen voeten naartoe gewandeld.' Waar had ze het over..? Niet op eigen voeten, hoe was ze hier dan ooit gekomen. Door te vliegen? 'Maar ik denk dat meeste anderen WS'ers hun biezen hadden gepakt omdat ze door de mensen gedwongen werden hun thuis te verlaten.' Oh ja, mensen bestonden. Opnieuw drong het tot haar door hoe geïsoleerd ze had geleefd; nog nooit had ze een mens gezien. Natuurlijk had ze de meest vreselijke verhalen over hen gehoord, maar gezien? Dat nog nooit. "Hoe kun je ooit ergens komen zonder je eigen voeten te gebruiken?"Ze trok één wenkbrauw twijfelend op. "En bevinden zich in Serigala ook mensen?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptyma sep 26, 2016 5:44 pm

. Now, Who's the Boss of This .
Haar opmerking leek de onbekende teef nogal te verbazen. Hehe, het was ook wel een raar verhaal. 'Hoe kun je ooit ergens komen zonder je eigen voeten te gebruiken? En bevinden zich in Serigala ook mensen?' Amatariseu besloot het zich wat gemakkelijker te maken, dus ze plantte haar grote bibs op de stenen en ontspande de spieren in haar grote schouderwerk. Deze teef was misschien niet 's werelds vrolijkste snuiter, maar agressief kwam ze niet over. 'Ik ben erg geïnteresseerd in de menswezens, waardoor ik soms iets te dicht ze kom. De mensen hebben me waarschijnlijk naar dit landje gebracht in een van hun ijzeren monsters.' Vogels liepen op hun achterpoten, maar konden ook vliegen. Eigenlijk waren mensen net een soort ganzen. Lomp, agressief en met een klungelige loopje. 'Zover ik weet is Serigala mensloos. Je kan hier zonder zorgen ronddolen.' Of nou ja, dat hoopte ze maar. Mensen hielden erg van strandgebieden en bossen, had ze opgemerkt. Zowel haar roedel als de Shadjes zouden dus bedreigt worden als de mensen besloten Serigala te gaan terroriseren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sin

Sin


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptydo sep 29, 2016 5:31 pm

De witte wolvin ging zitten en pas nu viel het haar staart op. Of althans, de afwezigheid daarvan. Ze vroeg zich af hoe ze dat nu weer voor elkaar had gekregen, maar besloot niet dergelijke persoonlijke vragen te stellen. Nog niet in iedergeval.  'Ik ben erg geïnteresseerd in de menswezens, waardoor ik soms iets te dicht ze kom. De mensen hebben me waarschijnlijk naar dit landje gebracht in een van hun ijzeren monsters.' Ze knikte begrijpelijk, maar toch ook wel ietwat verbaasd. Een wolf vangen en die hier uit zetten? Ze kende geen enkel ander wezen die zoiets kon. 'Zover ik weet is Serigala mensloos. Je kan hier zonder zorgen ronddolen.' Een vaag glimlachje sierde haar lippen. "Jammer, dat maakt het bijna saai." Sprak ze en het was niet duidelijk of het sarcastisch bedoel was of niet. "Ik heb nog nooit van mijn leven een mens gezien."


Laatst aangepast door Sin op zo okt 02, 2016 5:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptyza okt 01, 2016 8:49 am

. Now, Who's the Boss of This .
Hmm... Het leek erop dat de grijze Wolvin nogal nieuwsgierig was naar de mensen. 'Jammer, dat maakt het bijna saai. Ik heb nog nooit van mijn leven een mens gezien.' Was dat sarcasme? Amatariseu grinnikte even en keek de teef toen aan. 'Aye, aan de ene kant is het jammer dat die aparte wezens hier niet rond stampen. Ze zijn ontzettend interessant en vreemd. Maar aan de andere kant is het beter voor ons land: mensen doen niets liever dan onze natuur vernielen en vervuilen.' De grote Albino had zelf een grote obsessie voor de menswezens en hun vreemde 'dingen'. Een stok die met hoge snelheid stenen op je kop schoot, een korte tak waar een straal licht uit kwam of een vreemd, rechthoekig tablet waar de mensen constant met grote ogen naar keken. Hell, het waren net aliens vergeleken met de andere dieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sin

Sin


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptyzo okt 02, 2016 5:57 pm

De wolvin grinnikte kort voordat ze haar rode ogen op haar richtte. 'Aye, aan de ene kant is het jammer dat die aparte wezens hier niet rond stampen. Ze zijn ontzettend interessant en vreemd. Maar aan de andere kant is het beter voor ons land: mensen doen niets liever dan onze natuur vernielen en vervuilen.' Ze wiebelde nieuwsgierig met haar oren, eigenlijk wel benieuwd naar de wezens waar de wolvin het over had. Ze schudde haar kop langzaam. "Ach, ooit zal Serigala ook weer saai worden en zal ik verder trekken, misschien dat ik ze dan ooit tegen het lijf loop."De grijze wolvin haalde haar schouders op. Ze was een pientere wolvin die altijd meer wilde weten, uiteindelijk werd alles saai. "Oh, waar zijn mijn manieren."Ze keek de oudere wolvin aan. "De naam is-"Even hakkelde ze. "Sin, aangenaam." Dat was niet haar geboortenaam, maar een bijnaam die ze over de jaren had gekregen. Ze wist dat ze opnieuw kon beginnen hier, maar deze bijnaam zou ze blijven dragen. Als een grim reminder, als je het zo wilde noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptyma okt 03, 2016 7:55 am

. Now, Who's the Boss of This .
Aha, haar uitspraken leken de teef alleen maar nieuwsgieriger te maken naar de mensen. Grappig. Het leek erop dat zij en de buitenstaander de enige Wolven waren die de mensen interessant en niet angstaanjagend vonden. Of dat nou kwam uit roekeloosheid of nieuwsgierigheid was nog maar de vraag. Ama was vaak genoeg in de problemen gekomen tijdens haar expedities. 'Ach, ooit zal Serigala ook weer saai worden en zal ik verder trekken, misschien dat ik ze dan ooit tegen het lijf loop.' Serigala saai? Hm. Voor iemand die geen bonje had met de Shadjes kon het inderdaad een saaie boel zijn. Maar voorlopig viel er nog veel te ontdekken voor dit teefje. Zelfs de zo nu en dan energieke Albino had nog nooit alles plekken ontdekt. 'Oh, waar zijn mijn manieren. De naam is-...' Manieren ey? Ze klonk net als Arthur zo. 'Sin, aangenaam.' Sin. Siiiiiin. Sinnn. 'Zonde'. Zo noemde je je kroest toch niet?! 'Name's Amatariseu. At yer service!' grijnsde de massieve teef met een uitbundig knikje. Deze Sin was een interessante Wolf. Koud, maar aan de andere kant toch een soort van vriendelijk. Qua persoonlijkheid had ze wel wat weg van Vicky.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sin

Sin


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptywo okt 05, 2016 10:09 pm

Ze leek even iets van verbazing in de rode ogen van de albino wolvin, maar ze leek te besluiten er geen woorden aan vuil te maken. Goed, want Sin zou er toch niet veel over vrij laten. 'Name's Amatariseu. At yer service!' Ze knikte al breed grijnzend. Sin schonk haar een glimlach en een ingehouden knikje terug. Ze besloot dat ze de wolvin wel mocht, ze leek niet al te serieus te zijn wanneer dat niet nodig was, maar ze was wel een roedelleider en Sin had het idee dat als het nodig was, de wolvin heel goed met moeilijke situaties om kon gaan. Maar goed, misschien dacht ze nu wel te ver door, immers kende ze haar nog maar net. "Well, aangenaam Amateriseu." Ze kon contacten zoals haar goed gebruiken, een heuze alfa! Aan vrienden deed Sin niet echt, maar ze mocht deze wolvin wel. "Zullen we misschien maar naar beneden gaan? Straks valt de nacht en vriest mijn staart er ook nog af." Haar stem had nog altijd dezelfde toon, maar als de wolvin even doordacht kon ze wel begrijpen dat Sin grappend op de afwezigheid van haar staart duidde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Emptyvr okt 07, 2016 7:42 am

. Now, Who's the Boss of This .
Sin's emoties leken vast te zitten in een soort meer van ijs. Apart voor een Wolf van die leeftijd. Maar misschien ook meer beter. Toen Ama even oud was als dit teefje zat ze vast in een soort meer van poedels. 'Well, aangenaam Amateriseu.' Het was altijd handig contacten te hebben buiten de roedel. Lone Wolves hadden misschien niet meer te bieden dan zichzelf, maar mochten de Shadjes er weer een drama van maken, dan had ze altijd nog een bondgenoot die haar kon bijstaan. Niet dat zoiets nodig was voor een clubje zoals de Shadows. 'Zullen we misschien maar naar beneden gaan? Straks valt de nacht en vriest mijn staart er ook nog af.' Mooi. Een beetje humor in het spel. 'Aye. Laten we gaan.' Amatariseu kwam weer overeind en schudde haar spieren even warm. Hell, Sin had gelijk: het was in een korte tijd véél kouder geworden. Op een gemakkelijk drafje liep de grote Albino naar het schuine, stenen pad. Soepel en snel klom ze over de stenen naar een lager gebied, waarbij haar kleine staartstomp toch nog probeerde het tegengewicht uit de hangen. Werkte niet. Amatariseu was een geboren klimmer, wat ze te danken had aan haar Schotse bloed. De Highlands waren een en al klimmeritus. Overal bergen, gehuld in het groen, maar toch veel steiler dan je zou verwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Now, who's the boss of this? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now, who's the boss of this?   Now, who's the boss of this? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lets show them who's boss ll Terra squad

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: High North :: Acrine Mountains-
Ga naar: