WELKOM
Serigala is een Nederlandstalige wolven RPG. Maak je eigen karakter aan, bepaal zijn uiterlijk en verken het eindeloze gebied van Serigala. Ontwikkel jezelf met behulp van de punten die je kunt verzamelen en ontwikkel op die manier je karakter verder. Ontmoet nieuwe spelers in de Off-Game zone en maak nieuwe vrienden! Alles ligt in jouw handen.
WOLF OF THE MONTH
TEAM
ACCOUNT SWITCH

SEIZOEN
15ºC - 28ºC
Z O M E R
Het is eindelijk zomer in Serigala. De kudde's trekken weer aan, overal groeit gras en bloemen en het land ziet er weer prachtig uit. Tot nu toe heeft de warmte voor weinig problemen gezorgd en brengt het alleen maar lekkere dagen, maar misschien komt daar binnenkort wel verandering in?
CREDITS
Serigala staat onder leiding van het team en wordt ondersteund met Actieforum. De banner is gemaakt door Kadar. Alle code's (uitzonderingen daargelaten) behoren toe tot Kadar en mogen niet zonder toestemming gekopieerd worden. Alle teksten, afbeeldingen en karakters behoren toe aan hun rechtmatige eigenaars.

Serigala is geregistreerd bij: RpgSites.nl

Deel
Vorige onderwerpGo downVolgende onderwerp
Administrator
Pawprints (₱) : 660
Roedel : Follow the leader, leader. Follow the leader! [Shadows]
Leeftijd : 7 AND STILL COUNTING
Partner : Craig
Profiel bekijken

Re: PUPPYSEARCH [Kai x Craig]

op za okt 08, 2016 12:04 pm
Darayvian schreef:Umm even nog een vraagje ^^'7 Ik heb heel even een beetje onderzoek gedaan want ik ben een beetje door de war op het moment.. Pups van 2 weken hebben echt net de ogen open, maar zijn eigenlijk nog gewoon blind. Ze beginnen ook pas net te staan en te lopen en kunnen nog vrij weinig. Houden we ze dus op 2 weken of verplaatsen we hun leeftijd naar 5 weken zodat ze een beetje rond kunnen lopen al en de wereld kunnen verkennen? Zeker omdat je zei dat ze niet verder dan Dalrey kunnen. Met 2 weken komen ze nog niet eens het hol uit Cx
True, in principe mag je ze van mij wel naar 1 maand verschuiven om het RPG technisch wat makkelijker te maken. Weet niet precies de leeftijd dat ze echt hun hol uitkomen, maar denk dat ze na een maand wel in staat zijn om redelijk zelfstandig te rond te lopen. (Wel korte afstanden) Het moet dus niet zo zijn dat ze straks ergens aan zee rondhuppelen en zwemmen.

Pawprints (₱) : 145
Roedel : x
Leeftijd : 3 years old
Partner : I'll tell you about my demons while you tell me about yours. Maybe they'll get along well enough to fall in love and leave us alone.
Profiel bekijken

op za okt 08, 2016 12:06 pm
Hier staat het allemaal stapsgewijs uitgelegd :3 Maar dan verplaats ik de leeftijd wel naar 1 maand ^^

The road to HELL is paved with good intentions

Darayvian, Polaris, Loki, Caerwyn | Sucic, Aedan, Fenris
Pawprints (₱) : 30
Roedel : Nog geen
Leeftijd : 1 month
Partner : -
Profiel bekijken

op zo okt 16, 2016 6:13 pm
Zouden ze de pleegouders van Bageera willen worden. Het is een neutrale zwarte pup. (Maar kan hem ook naar slecht veranderen, als je dat liever hebt)

Hij is nieuwsgierig, speels. En wil leren, wil later een grote krijger worden

Lijkt me leuk om twee totaal verschillende karakters te spelen

Profiel bekijken

op zo okt 16, 2016 7:26 pm
Sorry, ik denk dat Kai nu genoeg aan haar hoofd heeft met vier pups
Je zult dus iemand anders moeten zoeken

Roedel : Nog geen
Leeftijd : 1 month
Partner : -
Profiel bekijken

op ma okt 17, 2016 5:41 pm
Oke, dan zoek ik verder

Profiel bekijken

op zo feb 26, 2017 1:34 pm
De pups zijn nu overigens 6 maand! Ze zullen dus ongeveer net zo groot zijn als volwassenen en ook meedraaien met de jachtpartijen. Daarnaast zullen ze vanaf nu regelmatig getraind worden in vaardigheden zoals aanvallen, verdedigen, uithoudingsvermogen, gevechtstechnieken etc. Gelieve dat jullie dan ook blijven posten in de trainingstopics!