Serigala


 

Deel
 

 Cold Water

Ga naar beneden 
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Cold Water Empty
BerichtOnderwerp: Cold Water   Cold Water Emptydi aug 30, 2016 7:46 pm

- Scarleg

Emaya liep door de Sirima Taiga, een plek waar ze een keer eerder was geweest. Toen kwam ze de witte wolf weer tegen. Blegh. Nu was ze er weer, maar na haar stunt waar alle Shadows nu wel vanaf wisten. Ze was droogjes Dalrey Forest binnen gewandeld. En daar werden Aissar en zij betrapt door Kai. Echt, geweldig. Haar witte vacht rook nog steeds naar Shadows. Nog steeds kreeg ze het beeld van Kai tegenover haar niet uit haar witte kop, en ze was doodsbang voor de zwarte teef. Waarom was ze verliefd geworden op haar zoon? Emaya schudde haar kop en verhoogde haar tempo.
Daar was ze dan eindelijk. Het stroompje ging met een enorm tempo tussen de stenen door en maakte een hoop geluid. Koele lucht stroomde haar kant op, en Emaya ging bij de rand zitten. Langzaam deed ze haar kop naar beneden en nam een paar slokken. Het water was koud, heerlijk! Ze nam nog twee slokken en draaide zich om, om weer weg te gaan.
Ergens middenin de Sirima Taiga ging Emaya liggen en ze legde haar witte kop op haar poten. Wauw, dus, haar vaders broer had haar bijna vermoord, maar haar vader had gezegd dat hij zijn broer zou vermoorden als het nodig was. Zij was nog steeds lichtelijk gewond en verliefd op de zoon van de alfa van de roedel die ze haatte. Haar leven was absoluut geweldig. En vergeet de hitte niet in de vallei! Dat was praktisch ondragelijk. Vooral met haar albinobloed. Ze kon zich nog herinneren hoe koel het was in Dalrey. Ugh. Ze zou binnenkort echt weer eens moeten terugkeren naar Okami HQ.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Cold Water Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Emptywo aug 31, 2016 11:30 am

De witte albino reu liep door Sirima Taiga, Het was veel warmer dan anders. Voor Scarleg was het eigenlijk iets te warm, zeker nu hij middenin de zon liep. Vroeger was hij hier vaak geweest. De tijd waarin hij nieuw was en nog niemand kende. Maar die tijd was voorbij, in dit gebied had de reu veel vrienden en familie gekregen. En hij was weer herenigd met zijn dochter en zijn vriendin en had Scarleg zelfs zijn broer gevonden. Dat was echt fantastisch. De wolf liep langs een beekje die met hoog tempo tegen de stenen aan klotste, een koele wind waaide door zijn vacht. Scarleg liep er naartoe en dronk wat, toen plots een geur zijn neus binnen kwam. Een bekende geur, van zijn dochter Emaya. HIj hief zijn kop en keek rond. Plots zag hij een gedaante op de grond liggen. De albino liep er naartoe en hoe dichterbij hij kwam, hoe beter hij zijn dochter kon zien. Middenin het gebied pal in de zon lag zijn dochter met haar kop op haar poten. Scarleg liep iets dichterbij en zei 'Hey, misschien moet je in de schaduw gaan liggen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Cold Water Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Emptyvr sep 02, 2016 7:09 pm


Emaya schrok op. Ze hief haar kop. De stem van haar vader was hier. Hij vroeg of ze niet beter in de schaduw kon liggen. Ze rolde om en lag in de schaduw van een boom. Voor de tweede keer vandaag bedacht ze dat ze nog steeds stonk naar Dalrey, en lichtelijk rook naar Aissar. Ze glimlachte lui. "Hoi papa," zei ze. Ze hoopte dat hij niet aan haar rook dat ze in Dalrey Forest was geweest. Ze had echt geen zin in gezeur. En ze had het toch overleefd? Ze was geen pup meer! Haar blauwe ogen gleden naar die van haar vader. Ze had haar vaders vachtkleur en ogen, maar iets meer haar moeders bouw. Zo had ze iets van allebei haar ouders. Haar blauwe ogen gleden verder, half om half hopend dat er een prooidier tussen e bomen weg zou springen. Dat gebeurde niet. Nu was ze lui.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Cold Water Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Emptyza sep 03, 2016 12:31 pm

Emaya hoef haar kop, en rolde om zodat ze in de schaduw van een boom lag. "Hoi papa," zei ze. Scarleg lachte 'Hey, hoe is het met je?' verder wist hij niks te vragen. De vogels floten en het was mooi weer. Een zachte bries waaide door hun vacht. Emaya had zijn ogen en zijn vacht, maar de bouw had ze toch meer van haar moeder. De witte reu vond het leuk, dat ze iets van hun allebei had. HIj keek zijn dochter aan 'Wat heb je vandaag gedaan?' vroeg hij. De albino snoof in de lucht, om te ruiken of er een prooi in de buurt was. Maar helaas, was het niet zo. Even dacht hij na, rekte zich uit gaapte een keer. En zei toen 'Zullen we samen gaan jagen?' misschien moesten ze ook een familie activiteit gaan doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Cold Water Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Emptyza sep 03, 2016 2:53 pm

Emaya staarde tussen de bomen door. Ze gaapte. Het was laat in de middag, bijna avond. Het zou niet lang meer duren voordat ze zou moeten slapen. Maar ze wou niet slapen. Haar dromen, haar brein pestten haar. Ze vertrouwde haar geest niet meer, haar lichaam deed niet meer exact wat ze wou. Alsof haar leven al ver van te voren bepaald was. Gekozen om te falen. Gekozen om een leven te leiden waarin je niemand kunt vertrouwen, kunt wantrouwen. Ze beet op de binnenkant van haar wang om haar tranen binnen te houden. "Hey, hoe is het met je?" vroeg haar vader. Ze keek hem niet aan, maar keek strak naar een punt in een van de bomen die hen omringde. De wind blies haar vacht door de war. Het nam zorgen mee naar haar en dumpte het gewicht op haar schouders, plakte negatieve gedachten in haar hoofd. Hoe kon iedereen geloven dat ze alles aankon en vrolijk kon blijven? Soms wou ze niet lachen. Soms wou ze gewoon in een donkere grot huilen. Haar gevoelens hadden haar verraden. "Prima," zei ze moe. Natuurlijk ging het vreselijk met haar, maar dat hoefde haar vader niet te weten. Ze wou niet dat hij de last zou dragen van haar problemen. Hij kon er toch niks tegen doen. Het bleef komen, hoeveel vrienden of familie ze ook om zich heen had als beschermers. "Wat heb je vandaag gedaan?" vroeg haar vader vervolgens. Ja niet veel, gewoon even Dalrey Forest binnenwandelen, dacht ze bitter. "Ruik je het dan niet..," fluisterde ze verstikt. Ik heb jullie verraden. Ik geef meer om een Shadow dan om jou. Scarleg vroeg of ze wou jagen. Ze schudde haar kop en keek naar hem. Ergens kon ze niet geloven dat hij haar vader was. Ze kon het niet geloven. Hij was lief voor iedereen, en werd bijna nooit kwaad of gemeen. Zelfs tegen Shadows deed hij zijn best om vriendelijk te zijn. Hij had haar moeder, en ze hadden een nestje gekregen! En dat allemaal zonder problemen! Emaya vergat even dat haar broertje was overleden en haar andere broertje gewoon weg was. Ze was vergeten dat het Amatariseu's kids waren geweest, net als zij. Ze was het verdriet van haar ouders vergeten nadat Ayero was vermoord. Het enige wat Emaya nog wist van zijn overlijden was haar wraakzucht. Ze zou Icandor vermoorden voor wat ze haar had aangedaan. Ze zou genieten van ieder moment van het einde van Icandors leven. Puur om die rotteef een lesje te leren. Ze keek weer naar de bomen en haar blauwe ogen waren duister, bitter en verdrietig.

Err.... Zo lang was niet echt de bedoeling xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Cold Water Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Emptyza sep 03, 2016 3:32 pm

Emaya tuurde tussen de bomen door, en gaapte een keer. Het begon een beetje te schemeren, dus Scarleg zou zo meteen een slaapplek moeten gaan zoeken. De wind blies door hun vacht heen, Scarleg vroeg 'Hoe gaat het met je?'. Maar Emaya keek hem niet aan, inlaats daarvan keek de strak naar een boom. "Prima," zei ze. En haar stem klonk alsof ze heel moe was. "Ruik je het dan niet..," fluisterde ze verstikt. Op de vraag wat ze die dag had gedaan. Scarleg snoof in de lucht, en rook dat ze in het Dalrey Forest was geweest. Maar veel zou hij er niet over gaan vragen, sommige dingen waren gewoon privé. De witte teef schudde even met haar kop en keek haar vader aan. De albino reu keek zijn dochter vragend aan. En ging daarna zitten om zijn poten te wassen. Opeens keek de teef naar de lucht, en in haar blauwe ogen was duister, bitter en verdriet goed te zien. De witte albino reu ging voor zijn dochter staan, en vroeg 'Ik zie in je ogen dat je verdrietig bent, wat is er aan de hand. Kan ik je ergens bij helpen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Cold Water Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Emptyza sep 03, 2016 3:54 pm

Emaya staarde strak voor zich uit, bang om haar vader aan te kijken en hem de pijn te laten zien. Ze leed. Ze sloot haar ogen. Ze zag het weer voor zich, de duisternis, de zwarte reu die haar aanraakte. Kai die hun momentje verstoorde. Het speelde zich allemaal af. Ze schudde haar kop. Ze wou de herinneringen kwijt. Waarom was ze Dalrey binnengegaan? Alles wat ze deed, alles wat ze dacht. Emaya twijfelde. Ze twijfelde over alles.
De lucht werd oranje, de kleur van zijn ogen. Nee! Ze mocht niet aan hem denken! Het was verleden tijd, ze kon niet met hem samenzijn! Ze moest een ander vinden. Iemand die niet gehaat werd door haar moeder vanwege zijn afkomst. Ze moest hem haten, hem willen doden! Maar Emaya kon het niet. Steeds zei ze tegen zichzelf dat ze het zou doen, maar zijn stem, zijn geur deed haar smelten. "Ik zie in je ogen dat je verdrietig bent, wat is er aan de hand? Kan ik je ergens bij helpen?" Haar vaders stem klonk duidelijk, en sneed door de twijfel in haar hoofd. Dit was typisch haar vader. Hij wou altijd helpen. Ze hield echt van hem, maar hij was te lief. Hij was iets goeds waar je je aan vast klampte, een van de weinige echt goede dingen in de wereld. Emaya opende haar ogen en keek naar de lucht. Langzaam begon de duisternis bezit te nemen van de Sirima Taiga. Het zag er niet naar uit dat het zou gaan regenen, want de lucht was helder en de sterren schenen fel. Altijd dacht ze dat een van hen Ayero was. "Ik.. Ik weet het niet. Mijn leven is een puinhoop. En ik vind Kai's zoon leu.." Emaya hapte naam adem en duwde haar kop tussen haar poten. Ze zei het hardop. Tegen haar vader. Geweldig. Binnen no time zou haar moeder dit ook weten. Ze wist van Aissar. Ze wist alleen niet dat hij Kai's zoon was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Cold Water Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Emptyza sep 03, 2016 4:36 pm

"Ik.. Ik weet het niet. Mijn leven is een puinhoop. En ik vind Kai's zoon leu.." Emaya hapte naar adem en stopte haar hop tussen haar poten. Scarleg keek haar aan 'Vind je Aissar leuk?' Eigenlijk wist hij het antwoord al, maar toch. Uit reflex vroeg hij het. 'Ik beoof dat ik het tegen niemand zal zeggen. Goed?'. En als de witte reu iets beloofde, dan hield hij zich er ook aan. De schemering maakte plaats voor de duister. Ze moesten nu snel een slaapplek vinden. De witte albino gaapte een keek, en rekte zich toen uit. De wind begon te waaien, het het werd koeler. De vogels zochten hun slaapplek ook weer op. En ineens was het stil, De enige twee die er nog waren, waren Scarleg en Emaya.

(Ik ben even Inspiloos, sorry)
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Cold Water Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Emptyza sep 03, 2016 5:14 pm

Emaya wou in de grond wegzakken. Nog nooit had ze het hardop gezegd. Haar brein weigerde het meestal. Dat ze verliefd was op Aissar, dat moest niemand weten. Behalve zijzelf en Aissar. Ze hield haar ogen stijf dicht. Ze wou haar vader niet aankijken. Hij was nu waarschijnlijk woedend. Hij zou het vertellen aan Amatariseu en die zou het haar verbieden om hem nog een keer te zien. Ze grauwde zachtjes. "Vind je Aissar leuk?" vroeg Scarleg. Emaya knikte voorzichtig. Hij beloofde dat hij het niet zou doorvertellen. "Je begrijpt het niet, papa.. Ik ben naar Dalrey gegaan. Shadowterritorium.. En Kai zag ons..," fluisterde ze. Haar adem stokte. "I-ik ga slapen," fluisterde ze. Ze draaide zich om en viel in slaap.

Het was koud. Het leek wel winter. Overal om haar heen was zwart, en Emaya kon geen poot verzetten. Haar blauwe ogen schoten schichtig heen en weer. Eerst zag ze haar broertjes. De achtergrond werd een veld. Daar stonden Ayero en Reicho. Hun ogen glommen terwijl ze aan het praten waren. Ze hadden het zo gezellig. Maar Emaya's poten zaten vastgenageld aan de grond. Het beeld van haar broertjes vervaagde, en maakte plaats voor een donker bos. Dalrey. Aissar stond voor haar neus en legde zijn kop op de hare. "Ik heb je gemist," fluisterde hij. Ineens was daar Kai en moeder en zoon vochten. Aissar lag dood op de grond. "Nee!" riep Emaya uit. Zodra de eerste pijnlijke steek kwam, werd ze wakker.

Emaya hapte naar adem. De maan scheen op haar gezicht en ze keek naar boven. Een paar tranen gleden langs haar snuit omlaag. Haar leven was een verhaal. Een ding. Ze was niet perfect. Ze gaf om haar ouders, maar nog meer om Aissar. Het interesseerde haar niet als haar moeder haar nu zou vermoorden. Ze wou hem weer zien, en zo snel mogelijk. Ze wou dat ze zelf een gezinnetje kon stichten, net als haar moeder. En dat zou ooit gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Cold Water Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Emptyzo sep 04, 2016 4:44 pm

"Vind je Aissar leuk?" vroeg Scarleg, en Emaya knikte. De witte reu zei dat hij het aan niemand zou vertellen. "Je begrijpt het niet, papa.. Ik ben naar Dalrey gegaan. Shadowterritorium.. En Kai zag ons..," fluisterde ze, haar adem stokte "I-ik ga slapen," zei ze ook fluisterend. 'Oke, Ik ga ook slapen'. Emaya draaide zich om, en viel in slaap. De albino reu ging ook liggen, en keek om zich heen. De reu kon namelijk nog niet slapen, na wat zijn dochter hem net had verteld. Moest hij het nu wel tegen Ama zeggen, of niet? Wat zou Kai ervan denken? Een ding was zeker, als Emaya gelukkig was met Aissar, dan was Scarleg ook gelukkig. Als ze hem nog een keer wilde zien, dan mocht dat natuurlijk. Liefde was iets dat je niet tegen kon houden, het gebeurde of het gebeurde niet. De witte wolf sloot zijn ogen en viel in slaap.

Een tijdje later werd hij wakker, door het zonlicht en de fluitende vogels. Zijn dochter lag nog te slapen. Scarleg ging wel wat eten voor ze halen. Hij stond op rekte zich uit, en liep toen een stukje het bos in. Snuivend in de lucht, liep hij langzaam verder. Tot iets zijn neus bereikte. Was het een hert? Of toch een haas. Hoe dichter bij hij kwam, hoe minder hij het kon bepalen. De geur leidde tot op een klein heuveltje, beneden bij een boom. Lag een beer. De reu bleef stokstijf staan. Wat moest hij doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Cold Water Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Emptyzo sep 04, 2016 5:57 pm

Emaya deed alsof ze sliep nadat ze tot de zonsopgang was blijven zitten. Ze wou dat haar vader dacht dat ze goed sliep, daarom bleef ze ook heel stil liggen. Ook toen ze haar vader hoorde opstaan. Toen hij weg was, deed ze haar ogen open. Ze knipperde tegen het felle zonlicht. "Goedemorgen," hoorde ze. Waar kwam dat vandaan? Een lichtelijk doorzichtige versie van Ayero doemde voor haar op. Hij was een soort geest. Emaya glimlachte. "Hallo broertje," fluisterde ze, bang dat als ze te hard zou praten hij zou verdwijnen. Een klein glimlachje speelde rond zijn lippen. Hij leek iets te ruiken, want zijn gezicht vertrok en hij wenkte haar, waarna hij wegrende. Emaya volgde hem, tot hij verdween. "A-Ayero?" vroeg ze zacht. Geen antwoord. Hij was weer weg. In tegenstelling tot haar overleden broertje stond haar vader recht voor haar. Hij stond stijf, bewoog geen millimeter. En het duurde niet lang voor Em besefte waarom. "Pap? Waarom heb je de geur van een beer gevolgd?" fluisterde ze in zijn oor. Ze gromde zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Cold Water Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Emptyzo sep 04, 2016 6:26 pm

"Pap? Waarom heb je de geur van een beer gevolgd?" fluisterde zijn dochter zacht, en ze gromde zacht. 'Ik dacht eerst dat het een haas was' zei hij zacht, zonder te bewegen. Want een verkeerde beweging, en ze waren er allebei geweest. Bedenkend wat ze het beste konden doen, bleef hij nog stil staan. Zo te zien was de beer in een diepe slaap. Voorzichtig deed Scarleg een stap achteruit, De beer had het nog niet gehoord. Langzaamaan bleef de reu van de heuvel aflopen, totdat hij helemaal beneden stond. Nog geen enkel geluid van de beer. Emaya stond nog bovenop. Als ze wou kon ze ook naar beneden komen. De witte reu voelde zich zo stom, waarom moest hij nou een beer gaan volgen? Er was een voordeel als de reu ooit weer zo'n geur ruikt zou hij het niet gaan volgen

(beetje inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Cold Water Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Emptyma sep 05, 2016 9:21 pm

Hij dacht dat het een haas was. Geweldig. Ze wist dat haar vader amper iets wist, maar dit was echt ernstig. Iedereen kon het verschil ruiken tussen een beer en een haas. Een beer rook veel viezer dan een haas! Emaya ontblootte haar tanden in een geïrriteerde grimas. Blijkbaar wist ze meer dan haar vader. Echt awesome. Is hem al die dingen nooit aangeleerd?! Ah well. Scarleg liep langzaam achteruit, duidelijk bang om de beer te laten slapen. Em zuchtte zonder geluid en draafde als een geest achter haar vader aan. Koeltjes keek ze hem aan. Geen wonder dat hij steeds maar weer in kleine problemen kwam: hij wist bijna niks! Hij zou onmogelijk kunnen helpen met haar problemen. Emaya zette een stevige pas in richting de kreek, en ze stond pas weer stil toen ze er was. Ze nam een paar enorme slokken en draaide haar kop naar haar vader. Hij was naïef, ongelooflijk vriendelijk, te goed voor deze wereld. Haar vader had niet door dat het leven een eeuwig gevecht was met alles. Soortgenoten, grotere wezens, kleinere wezens.. De tijd en emoties. Maar toch hield ze van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Cold Water Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Emptydi sep 06, 2016 9:49 am

Scarleg draafde achter zijn dochter aan naar de kreek, ze had er aardig de pas in. Emaya stopte dus ook niet voor ze er was. Toen ze er waren, begon ze te drinken, En keek met haar kop zijn kant op. De witte albino liep naar het water, en begon ook wat de drinken. Even dwaalde zijn gedachte af naar de roedel die ze vroeger hadden. Daar werden zijn kids geboren. Die gedachte dwaalde vaak door zijn kop. Soms kreeg hij ook de nare gedachte. In dat soort situaties was met zijn kop schudde de oplossing, daardoor raakte hij die kwijt. Kijkend naar zijn dochter, vroeg hij zich af. Of hij haar echt niet ergens bij kon helpen, waarschijnlijk zou hij zijn kans hebben vergooid, toen hij de geur achterna liep van de beer. Wat zou ze wel niet van hem moeten denken. De vogels floten vrolijk in de bomen. Dat maakte de reu wat vrolijker. Wat Emaya nog niet wist, was dat hij ook met een probleem zat. Alleen dat zou ze haar nooit vertellen. Sommige dingen waren gewoon, tussen twee wolven
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Cold Water Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» To keep the cold out [&open]
» Escaping the Cold
» The cold never bothered me anyway.
» Every Cold Day [OPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: High North :: Sirima Taiga-
Ga naar: