Serigala


 

Deel
 

 . Like A Stallion [SYREN] .

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Arthur

Arthur


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptyma aug 22, 2016 6:05 pm

. Like A Stallion .
Drommels! Wat een landerijen had je hier! Genietend van de naar zout geurende wind in zijn pels stormde Sir Arthur van Camelot over het verlaten strand. Zijn gloeiende blauwe ogen keken glinsterend naar de blauwgrijze golven die heen en weer dansten in het gouden licht van de ondergaande zon. Wat was hij toch weer in een mieters land beland! Met een glimlach waar de jolijt vanaf spetterde kwam Arthur tot stilstand. Hij voelde het goudgele zand onder zijn pootkussentjes kriebelen. Een gevoel waar hij van hield. Het kriebelende gevoel liet hem denken aan de plezante grasvelden van Camelot. Camelot, het rijk dat hij had moeten verlaten. Sir Arthur's bescheiden glimlach verdween. Camelot. Wat had hij gedaan? Waarom was hij met de staart tussen de poten voor zijn onkel gevlucht? Ach nee! Hij zou ooit nog terug komen! Maar nog niet vandaag! In gedachten verzonken liep de reu verder over het strand. De wind woelde nog steeds in zijn bruine pels, maar hij reageerde daar niet op. Hij was zelfs zo bezig met zijn gedachtes dat hij niet door had wat er om hem heen gebeurde...

_________________
Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014
. Like A Stallion [SYREN] . Arthur10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptyma aug 22, 2016 6:40 pm


De bonte wolvin lag op haar buik in het zachte zand. Voorzichtig likte ze aan de wond die over haar borst liep, tot aan haar oksel. Hij begon al dicht te groeien, al moest ze zeker nog op haar tellen passen met wat ze deed. Eén verkeerde beweging en de wond zou openscheuren, waardoor ze nog meer bloed zou verliezen. In haar situatie kon ze dat zeker niet gebruiken.
Zuchtend legde ze haar kop op haar voorpoten, haar gedachten gingen rond in cirkeltjes. Van de wond die ze had opgelopen vlak voordat Amatariseu haar op had geroepen om zich bij de roedel te voegen. Het was nog redelijk makkelijk gegaan, ze was snel geaccepteerd. Waarschijnlijk dankzij het feit dat ze al eerder met de Albino op avontuur was geweest en nog steeds in leven was. Die shucking zwart-witte vissen hadden mooi het nakijken gehad!
Toch maakte ze zich zorgen. Ōkami was geen roedel voor watjes, je moest jezelf waardig bewijzen om er bij te mogen horen. Syren was bang dat nu ze gewond was, ze automatisch een achterstand had op de rest van de leden. Ze wist dat ze er niet veel aan kon doen, behalve afwachten tot ze genezen was.

De jonge wolvin begon weer te likken, in de hoop zo het genezingsproces te versnellen. Haar oren draaiden plotseling bij, ze keek op. Ze zag een bruine reu aan komen stormen. Zijn achterpoten wierpen wolkjes zand op. Met één opgetrokken wenkbrauw keek ze toe, niet goed wetend wat te doen. Rustig afwachten dan maar, ze was niet zo snel ter been. Shuck.

_________________
. Like A Stallion [SYREN] . 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptyma aug 22, 2016 7:03 pm

. Like A Stallion .
Toen Arthur zijn kop optilde, was hij vrijwel direct geneigd zijn pas in te houden. Mieters! Wie hij daar aantrof! Een dame, dat was ze wel, maar ze zag er zeer onprettig uit door de omvangrijke jaap op haar borst. Arthur voelde zijn gezicht een verbaasde frons aannemen. Drommels, wat was er met deze dame gebeurd? 'Oh juffrouw!' stamelde hij moeizaam. Voorzichtig stapte hij dichterbij. Die.. oh... die ogen! Ze hadden de verse kleur van het bos, die haar werkelijk fraaie gezicht sierden. Och nee, Arthur! Gedraag je eens! 'Wat een mieterse snee hebt u daar! Kan ik u helpen?' Deze juffrouw was in nood! Een verkeerde beweging kon haar einde betekenen. Dat zou zo jammer zijn van haar prachtige gezicht. En waarschijnlijk ook van haar sierlijke innerlijk!

_________________
Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014
. Like A Stallion [SYREN] . Arthur10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptyma aug 22, 2016 7:35 pm


De reu kwam op haar afgestapt, zijn gezicht het toonbeeld van geschoktheid. Wijd opengesperde ogen, opgetrokken wenkbrauwen... Het was een wonder dat zijn bek niet openhing
'Oh juffrouw! Wat een mieterse snee hebt u daar! Kan ik u helpen?' Syren stond met haar bek vol tanden. Wat een taal sloeg hij uit! Juffrouw? Mieters?! Zoveel ouder kon hij niet zijn, toch? Ze bestudeerde hem vluchtig, nee, hij kon niet veel ouder zijn dan zijzelf. Maakte hij soms een grapje?
Zijn blik stond werkelijk nieuwsgierig en behulpzaam, niets aan zijn houding liet doorschemeren dat hij niet serieus was. De reu leek haar werkelijk te willen helpen.
Syren schraapte haar keel, ze was hem nog steeds een antwoord schuldig. 'Zo mieters voelt het anders niet,' mompelde ze. 'Ik vrees dat u mij niet bepaald kunt helpen, dit soort wonden genezen na een tijdje vanzelf. Is de bedoeling dan.' Automatisch sprak ze hem aan in de beleefde vorm. Waar zou hij vandaan komen?

_________________
. Like A Stallion [SYREN] . 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptydi aug 23, 2016 10:38 am

. Like A Stallion .
De bont gekleurde juffrouw mompelde: 'Zo mieters voelt het anders niet.' Och nee! Wat had hij gezegd? Hij wist niet hoe een verwonding voelde! 'Ik vrees dat u mij niet bepaald kunt helpen, dit soort wonden genezen na een tijdje vanzelf. Is de bedoeling dan.' Uiteraard. Maar er moest toch wel iets zijn waarmee hij haar kon helpen? Arthur knikte kalm. 'Juffrouw, als ik het recht heb het te vragen: in wat voor onplezierige situatie was u terecht gekomen?' Hij wilde mieters graag weten waaraan deze buitengewoon knappe juffrouw haar letsel te danken had. Terwijl hij geduldig wachtte op zijn antwoord, inspecteerde Sir Arthur de bontgekleurde juffrouw eens goed. Ze was hooguit een jaartje een jonger dan hij, en zag er afgezien van haar wonde er erg gezond en kloek uit. Hm. Wat zou haar naam zijn?

_________________
Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014
. Like A Stallion [SYREN] . Arthur10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptydi aug 23, 2016 1:12 pm


De onbekende reu knikte enkel kalm, alsof hij het begreep. Ze onderdrukte de neiging om te snuiven, als hij een wond omschreef als 'mieters' dan wist hij vast niet hoe een echte verwonding voelde. Syren grijnsde. Daar kon voor gezorgd worden, natuurlijk.
'Juffrouw, als ik het recht heb het te vragen: in wat voor onplezierige situatie was u terecht gekomen?' Hij gaf niet snel op, dat moest ze wel toegeven. Zijn stem klonk werkelijk nieuwsgierig, wat haar automatisch iets opener maakte dan wanneer ze het gevoel had dat er met haar gespot werd.
'Soms verloopt een jacht niet helemaal zoals de bedoeling is,' verklaarde ze kort. 'Prooidieren gaan namelijk niet zomaar op de grond liggen.' Ze zuchtte en hees zichzelf in een zittende positie. Zand kleefde aan haar vacht, maar ze keek er donders voor uit om geen viezigheid in de wond te laten komen. Vooral het zoute water zou haar geen plezier doen. Bij de gedachte alleen al krom ze licht ineen.
'En wat brengt u hier op een dag als deze?' informeerde ze. Ja, als hij vragen mocht stellen, dan kon zij er ook wat van. Ze was namelijk Queen Curious.

_________________
. Like A Stallion [SYREN] . 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptydi aug 23, 2016 3:32 pm

. Like A Stallion .
Soms verloopt een jacht niet helemaal zoals de bedoeling is,' verklaarde ze. 'Prooidieren gaan namelijk niet zomaar op de grond liggen.' Arthur knikte, maar diep vanbinnen voelde hij verbazing. Zelf had hij nog nooit ongeval tijdens de jacht beleefd. Drommels, de prooidieren leken bij tijd en wijle voor zijn poten te springen. 'En wat brengt u hier op een dag als deze?' Och ja. Hij sprak zelden over zichzelf. Dat was niet iets wat een gentleman deed. 'Och, ik vermaakte mijzelf met amusante wandeling! En.. Och, wat een blunder, ik heb me niet eens voorgesteld!' Hij lachte kalm en boog diep voor de bontgekleurde juffrouw voor hem. 'De naam Sir Arthur van Camelot! Een eer u te ontmoeten, juffrouw!' Misschien wist hij haar naam wel achterhalen! 'Maar, beste juffrouw, wat is uw naam, als ik vragen mag?' Hij glimlachte beleefd en keek vol verwondering in de prachtige groene ogen.

_________________
Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014
. Like A Stallion [SYREN] . Arthur10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptydi aug 23, 2016 3:49 pm


De reu leek te begrijpen waar ze het over had. Hij knikte en vertelde vervolgens dat hij een heerlijke strandwandeling aan het maken was. Tenminste, zo vertaalde Syren het. Met stijgende verbazing luisterde ze naar de taal die de wolf uitkraamde. Haar bek hing nog net niet op haar voorpoten. Uit welke ééuw kwam hij wel niet?
'Och, wat een blunder, ik heb me niet eens voorgesteld!' Ze deed krampachtige pogingen om haar ene wenkbrauw op gelijke hoogte te houden als de andere. De wolf maakte een beleefde buiging en stelde zichzelf uiteindelijk voor. 'De naam Sir Arthur van Camelot! Een eer u te ontmoeten, juffrouw!' Das een hele mond vol, schoot het door haar heen. 'Maar, beste juffrouw, wat is uw naam, als ik vragen mag?' Prins Heerlijk glimlachte naar haar en maakte oogcontact. Plotseling voelde Syren zich gevangen in zijn ijsblauwe blik. Ze kon niet bewegen, alleen maar kijken. Zijn kijkers leken zo diep, en toch weer oppervlakkig. Ze vond ze prachtig.
Verwonderd over wat háár nu weer overkwam, verbrak ze hun oogcontact, schudde haar kop en lachte droog.
'Mijn naam is niet zo spectaculair als de uwe, Sir Arthur van Camelot,' sprak ze. 'Gewoon Syren.'

_________________
. Like A Stallion [SYREN] . 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptydi aug 23, 2016 8:33 pm


. Like A Stallion .
Op een of andere manier leek de juffrouw op een geheel andere wijze in zijn ogen terug te kijken. 'Mijn naam is niet zo spectaculair als de uwe, Sir Arthur van Camelot.' Och nee, Arthur wist zeer zeker dat deze fraaie juffrouw een fraaie naam had! 'Gewoon Syren.' Gewoon Syren? Och nee! De naam was uniek, wonderbaarlijk! Drommels, een ware naam voor een fraaie juffrouw als Syren. 'Ah, juffrouw Syren. Kan ik u verblijden door u een prooi te verschaffen?' stelde Sir Arthur vriendelijk voor. Juffrouw Syren was gewond en, ja, een goede maaltijd had een plezant effect op de gezondheid! De bruine reu glimlachte en wachtte het antwoord van Syren af.
. Like A Stallion [SYREN] . Aaaaa_Radomheid

_________________
Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014
. Like A Stallion [SYREN] . Arthur10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptywo aug 24, 2016 7:12 pm


Sir Arthur van Camelot. Jeetje, wat deftig. Het zou haar niets verbazen als ze met een prins te maken had.
'Ah, juffrouw Syren. Kan ik u verblijden door u een prooi te verschaffen?' vroeg hij vriendelijk. Hij was nog niet eens uitgesproken of haar maag begon te brommen. Stiekem wilde ze zijn hulp niet accepteren, haar trots stond in de weg. Maar haar wond had ervoor gezorgd dat jagen de afgelopen dagen niet al te makkelijk was geweest, haast onmogelijk zelfs. En nu stelde Prins Heerlijk voor om een hapje voor haar bij elkaar te scharrelen?
'Hoe kan ik ooit een aanbod gratis voedsel weigeren?' grijnsde ze. Ze kwam overeind en stond enigszins wankel op haar poten. Ze zorgde er wel voor dat ze geen druk uitoefende op haar borst. Dat kon ze er namelijk niet bij hebben, als de wond weer open zou gaan.
Ietwat spottend keek ze om naar Sir Camelot. Hij mocht wel eens laten zien waar hij een prooi vandaan zou halen. Erg veel leek hier namelijk niet te zijn.

_________________
. Like A Stallion [SYREN] . 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptyvr aug 26, 2016 8:21 pm

. Like A Stallion .
Een rommelend geluid dat uit juffrouw Syren's lijf leek te komen duidde aan dat zij vrij hongerig was. Hij kon van dit moment profiteren: hij zou zich nuttig maken en de honger stillen! 'Hoe kan ik ooit een aanbod gratis voedsel weigeren?' Gratis voedsel? Och, drommels, hoe ze het ook noemde! Arthur glimlachte bescheiden. Jagen was zijn passie! Zelfverzekerd draaide de reu zijn neus in de bries. Plezante geuren vulde zijn snuit. Mieters! Hij herkende de prettige geur van een duinkonijn dat overduidelijk iets te ver gestruind had. Och. Die was van hem. 'Ik zal zo terugkeren, juffrouw,' zei Sir Arthur, en hij boog even licht. Een kans die hij nimmer wilde missen! Het was dit grandioze konijn of een wat minder grandioze meeuw. En uiteraard verdiende de knappe maar gewonde juffrouw Syren de beste van de twee! Drommels, ze zou kunnen genieten!

_________________
Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014
. Like A Stallion [SYREN] . Arthur10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptyzo aug 28, 2016 6:53 pm


Sir Arthur van Camelot leek helemaal op te leven toen hij aan zijn jacht kon beginnen. 'Ik zal zo terugkeren, juffrouw,' sprak hij met een buiging. Syren ging weer zitten en keek rustig toe. Met een beetje geluk zou de chique wolf een blunder begaan en zou ze wat te lachen hebben. Dat zou zijn deftige masker misschien een beetje afbrokkelen. Een grijns verscheen rond haar lippen. Dat leek haar wel wat, zijn ego een beetje gebutst zien worden.
Voorlopig had ze nog geen prooidieren opgemerkt, behalve een zeemeeuw die door de lucht scheerde. Yikes, ze hoopte niet dat Prins Heerlijk met zo'n vogel aan kwam zetten. Veel te veel veren.
Stiekem hoopte ze dat hij zijn zinnen zou zetten op een vis. Ze had nog nooit vis uit zout water gegeten, dus ze was razend benieuwd hoe dat smaakte. Maar voorlopig zag ze de reu nog niet het water in gaan. Dan werden zijn pootjes nat. Hehe.

_________________
. Like A Stallion [SYREN] . 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptyzo aug 28, 2016 8:09 pm

. Like A Stallion .
Ah.. drommels... Daar zat hij. Een formidabel geval van een duinkonijn. Jonge rammelaar. Mieters. Roekeloos. Arthur was een groot stuk richting de duinen gewandeld, en nu kon het prooidier van achteren observeren. 1... 2... 3! Met een energieke sprong zette Sir Arthur zich af. Rap bewoog hij over het strand. Zijn poten maakte vrij weinig geluid, en hij was razendsnel. Oh, juffrouw Syren zou buitengewoon gaan genieten! Ze zou... Arthur voelde zijn mondhoeken op een eigenaardige manier omhoog krullen, en zijn gelaat voelde warm aan. Och wee, bloosde hij nou? De prachtige groene ogen flitsende rond in zijn hoofd. Drommels. Knap was zij zonder twijfel, en bovendien... 'IIEK!!!' Gesmoord gepiep duidde aan dat het konijn gevlucht was. Potjandosie!!! Arthur schudde zijn hoofd meerdere keren heen en weer. Wat had hij gedaan? Hij had een mieterse prooi laten ontsnappen! Drommels... Ongelukkig sloeg hij zijn ogen ten hemel. Wat had hij gedaan? Nu moest hij de onplezierig zoute zee in als hij nog een degelijk maal voor de juffrouw wilde vangen!!!

_________________
Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014
. Like A Stallion [SYREN] . Arthur10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptyma aug 29, 2016 4:23 pm


Met haar gezicht in de plooi keek ze toe hoe Sir Camelot plotseling de duinen in stormde. Wacht, wat? Ze tuurde in de verte en ontdekte ineens een konijn. Shuck, die had ze helemaal gemist! Daar ging haar pleziertje om de reu te zien falen...
Haar ogen volgden iedere beweging die hij maakte. Spieren rolden onder zijn bruinige vacht, en ook al was hij sterk, qua snelheid deed hij zeker niet voor haar onder. Gespannen hield ze hem in de gaten, wachtend tot hij toe zou slaan. Maar Prins Heerlijk leek er met zijn gedachten niet bij te zijn, want voor hij het wist sloeg zijn potentiële prooi op de vlucht. Ietwat beteuterd hield hij zijn pas in.
De grijns op haar gezicht sprak boekdelen. Ze genoot hiervan, hoe gemeen het ook was. Camelot had goede bedoelingen gehad, en dat waardeerde ze zeer.
'Volgende keer beter,' riep ze hem toe. Ze stond op en wandelde kalmpjes de andere kant op, langs de waterlijn. Syren had niet de intentie om te vertrekken, ze wilde enkel zijn reactie zien. Haar ogen volgden de vlucht van een zeemeeuw, die schreeuwend over het water vloog en af en toe een uitval deed naar een vis net onder het wateroppervlak. Wat was het strand toch een fijne plek.

_________________
. Like A Stallion [SYREN] . 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptyma aug 29, 2016 8:07 pm

. Like A Stallion .
'Volgende keer beter!' Och wee! Daar was Juffrouw Syren al! Arthur voelde zijn gelaat eigenaardig opwarmen. Dit was zeer oncomfortabel... 'Drommels! Mijn excuses, Juffrouw Syren! Ik zal u een vis bezorgen,' piepte Sir Arthur blozend. Och wee... Hij keek spijtig in de woudgroene ogen. Hé, mieters, ze keek totaal vergenoegd! De Juffrouw was niet teleurgesteld in zijn jachtkwaliteit. Potverdriedubbeltjes... dit kon niet waar zijn! Hij had nog nooit iets gemist! Hij... Och. Hij moest zich vermanen! Er was nog een kans Juffrouw Syren te verblijden met een goed maaltje vis! Jawel! Opgetogen marcheerde Sir Arthur naar rotsen die de branding aanduidde. Hij had nog nimmer op zeedieren gejaagd, maar och, voor alles is een eerste keer! Optimistisch tuurde Arthur in het heldere water van den zee. Het rook zout op een eigenaardige manier. Drommels! Hij werd er gewoon gierig naar nieuws van! Een opvallende glinstering onder de zeespiegel duidde een vis aan. Een behoorlijk guitige vis! Dat mieterse prooidier was van hem!! Sir Arthur van Camelot spreidde de poten en boog het hoofd voorzichtig naar voren. Nog even en... SPLOSH!! Zijn kop schoot naar voren, en meteen voelde hij zijn ogen onplezier ferm steken. Ahh!! Instinctief klemde hij de kaken dicht, waardoor een zilte maar toch ietswat vlezige smaak zijn mond vulde. 'Dwommols!' lachte Arthur met een gevulde bek toen hij het hoofd ophief. Hij had er een bij de lurven gepakt!

_________________
Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014
. Like A Stallion [SYREN] . Arthur10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptydi aug 30, 2016 4:21 pm


Syren moest haar uiterste best doen om haar lachen in te houden bij het zien van Sir Camelot's gezichtsuitdrukking. Hij keek ontzettend ongemakkelijk. 'Drommels! Mijn excuses, juffrouw Syren! Ik zal u een vis bezorgen.' Meteen spitste ze haar oren. Meende hij dat nou? Ging hij werkelijk een zeevis vangen? Ze brandde van nieuwsgierigheid naar de geur en smaak ervan. Zou het te zout zijn? Met een beetje geluk was het nog lekker ook.
Met grote ogen keek ze toe hoe de reu naar een langwerpige steen liep die op zijn zijkant in het water lag. Arthur boog zich voorover en staarde naar het water. Zouden daar vissen zwemmen? Het antwoord kwam al gauw toen de bruinige wolf met zijn kop onder dook. Water spette op terwijl hij terugtrok, mét een spartelende vis tussen zijn kaken. Zijn vrolijke lach werkte aanstekelijk. Syren grijnsde en kwam op de vloedlijn afgelopen.
'Heeft niemand je geleerd dat je niet met je mond vol mag praten?' grijnsde ze. Ze was razend benieuwd om te proeven hoe het smaakte, zeevis. Sierlijk sprong ze op dezelfde steen als Sir Camelot, maar kwam iets minder sierlijk weer neer. Een scherpe pijnscheut trok door haar borstkas heen. Oh ja, ze was gewond.
Grommend in zichzelf bestudeerde ze haar handicap en gaf er een voorzichtige lik over. Hij zat nog dicht, gelukkig. Ze was niet van plan om nog meer bloed onvrijwillig te doneren.

_________________
. Like A Stallion [SYREN] . 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptydi aug 30, 2016 8:05 pm

. Like A Stallion .
Het glibberige gedrocht in zijn mond spartelde zeer gezwind, maar Arthur klemde zijn ijzersterke kaken dicht op elkaar. Een siddering duidde de dood van het prooidier aan. 'Heeft niemand je geleerd dat je niet met je mond vol mag praten?' Och, hemeltje! Daar had hij nog nimmer over nagedacht! Voorzichtig legde Sir Arthur het zilte zeewezen op de rotsen. Hij zag dat Juffrouw Syren al naast hem geland was. 'Mijn excuses voor dat onacceptabele gedrag,' smiespelde hij terwijl hij het zilte bloed van de lippen likte. Voorzichtig probeerde hij te glimlachen. Ze was toch niet kwaad? Hij speurde de woudgroene ogen af. Oh, mieters! Ze leek zelfs heel tevreden met haar prooidier. 'Deze gift is voor u. Alstublieft, geniet ervan.' Och wee, waarom voelde hij alles toch kriebelen vanbinnen? Dit zeer onprettige gevoel was niet natuurlijk, was het nu? Waarom zou hij het voelen? Sir Arthur deed voorzichtig een pas zijwaarts, om Juffrouw Syren genoeg ruimte te geven. Dan kon ze gaan genieten van haar exclusieve maal.

_________________
Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014
. Like A Stallion [SYREN] . Arthur10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptyvr sep 02, 2016 8:01 pm


Sir Arthur toverde een voorzichtige glimlach op zijn gezicht. 'Mijn excuses voor dat onacceptabele gedrag,' fleemde hij. Syren grijnsde enkel. Hij was al lang vergeven hoor.
De reu legde de vis neer op de rotsige bodem. 'Deze gift is voor u. Alstublieft, geniet ervan.' Dankbaar drentelde ze naar het zeedier toe en boog zich voorover. Met haar neus gaf ze het ding een zetje. Het rook zoutig, nog sterker dan bloed. Maar vies vond ze het zeker niet. Voorzichtig greep ze haar maaltijd tussen haar kaken en zette een pas achteruit. Daarna zette ze haar ene poot op de kop van het beest, en liet haar scherpe tanden in het lijfje zinken. De smaakexplosie in haar bek verbaasde haar. Voor een magere vis als deze zat er behoorlijk veel vet in zeg! Genietend trok ze het eerste hapje los van de graat. Ze liet het stukje vis even op haar tong rusten, voor ze kauwde en slikte.
'Het is net vis uit het meer, maar dan wat zouter,' vertelde ze. Syren nam direct nog een hap. Het was lekker. 'Ooit zeevis gegeten?' vroeg ze nieuwsgierig. Als dat niet het geval was, kon ze hem altijd het laatste beetje aanbieden. Het zou immers een beetje vreemd zijn als hij voor het eerst zo'n prooi had gevangen en het zelf nooit geproefd zou hebben...

_________________
. Like A Stallion [SYREN] . 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptyza sep 03, 2016 7:08 pm

. Like A Stallion .
Met een vergenoegde glimlach keek Arthur toe hoe Juffrouw Syren van het prooidier genood. Drommels. Hij was zeer weetgraag naar de smaak van de zeevis. 'Het is net vis uit het meer, maar dan wat zouter,' vertelde Syren hem. Vol jolijt zette ze haar tanden in het zilveren lijf. 'Ooit zeevis gegeten?' Och wee, hij moest weer iets over zichzelf gaan zeggen. Dat was niets voor een heer! Maar een vraag negeren was ook niets voor heer... 'Helaas nimmer,' gaf hij kalm toe. 'In Camelot had men immers geen zeegebieden, maar wel een aanzienlijke meren.' Ah. Camelot. Wat smachtte hij naar de verse velden, de warme bries. Met een dromerige blik keek hij in de prachtige ogen van Juffrouw Syren. De kleur liet hem mieters veel denken aan de uitmuntende bossen daar. 'Maar, genoeg over mij, Juffrouw. Als ik het recht heb om het te vragen, weet u of er roedels te vinden zijn in deze fraaie landerijen?' Er was maar 1 manier om Camelot terug te winnen. Hij kon zijn onkel enkel aan met een omvangrijk leger aan zijn zijden. Hij moest vrede sluiten met Alfa sluiten en om zijn hulp vragen.

_________________
Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014
. Like A Stallion [SYREN] . Arthur10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptyzo sep 04, 2016 2:07 pm


Sir Arthur gaf toe dat hij nog nooit zeevis had gegeten. Meteen schaamde Syren zich dat ze zo zonder na te denken haar gift had aangevallen. Ze beloofde zichzelf om een stukje voor hem te bewaren, om haar fout goed te maken.
'In Camelot had men immers geen zeegebieden, maar wel een aanzienlijke meren,' vertelde de reu. Ze trok een wenkbrauw op. Camelot was een gebied? Hij was naar het gebied vernoemd? Shuck, ze had écht met een prins te maken! 'Maar, genoeg over mij, Juffrouw. Als ik het recht heb om het te vragen, weet u of er roedels te vinden zijn in deze fraaie landerijen?' Syren at netjes haar mond leeg voor ze antwoordde.
'Zeker. Er zijn twee roedels in Serigala,' vertelde ze. 'De Shadows leven hier vlakbij, in de duistere delen, ook wel de Low Lands genoemd.' Er viel een korte stilte. Ze was er nooit geweest, maar het idee van een duister bos lokte haar niet bepaald aan. 'Volgens mijn Alpha een onguur volkje. Zelf heb ik ze nog nooit ontmoet. Blijkbaar mag ik daar blij mee zijn.' Ze grijnsde even en nam nog een hapje vis. Daarna schoof ze het restant naar de wolf met de blauwe ogen. Dat was voor hem. 'Je moet het wel proeven hoor,' verzekerde ze hem.

_________________
. Like A Stallion [SYREN] . 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptyzo sep 04, 2016 8:09 pm

. Like A Stallion .
Hij keek kalm toe hoe Juffrouw Syren haar hap zeevis verorberde. 'Zeker. Er zijn twee roedels in Serigala. De Shadows leven hier vlakbij, in de duistere delen, ook wel de Low Lands genoemd.' De Shadows? Och hemeltje, dat klonk niet al te plezant. 'Volgens mijn Alpha een onguur volkje. Zelf heb ik ze nog nooit ontmoet. Blijkbaar mag ik daar blij mee zijn.' Drommels! Juffrouw Syren was dus een echt roedellid! Diep vanbinnen wenste Sir Arthur dat het een sterke en degelijke roedel was, zodat hij zo nu en dan Syren aan zou kunnen treffen. Een slijmerig geluid duidde aan dat de magnifieke Wolvin haar maal aan de kant schoof. Och wee, lustte ze het dan toch niet? 'Je moet het wel proeven hoor.' Hemeltje! Wat een mieters aanbod! Voorzichtig boog Arthur zich over de restanten van het zilveren prooidier. Hij opende zijn mond, bedacht zich en zei beleefd voor hij een hap nam: 'Dank u zeer voor dit mieterse aanbod, prachtige Juffrouw Syren!' Hij naam voldaan en hap en... Potverdriedubbeltjes! Wat had hij nou gezegd? Ongemakkelijk en met een blozend gelaat slikte Sir Arthur zijn maal in. Wat moest Juffrouw Syren wel niet denken? 'Em... eh.. Neem me niet kwalijk Juffrouw. In welke roedel zit u precies?' Niet aan denken, Arthur! De Juffrouw heeft je stompzinnige gebral vast niet gehoord... Kalm blijven... Hou je haaks, stakker.

_________________
Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014
. Like A Stallion [SYREN] . Arthur10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptyma sep 05, 2016 5:24 pm


Dankbaar nam Sir Arthur haar aanbod aan. Hij boog zich voorover en wilde een hap nemen, maar wilde haar nog even bedanken. 'Dank u zeer voor dit mieterse aanbod, prachtige Juffrouw Syren!' zei hij voordat hij zijn tanden in de vis liet zinken. Bijna verslikte Syren zich, maar ze hield een hoestbui binnen. Zei hij nou... Bedoelde hij nou...
Verward schudde ze haar kop en trok geïrriteerd met een oor. Nee, dat kon niet. Dat was beláchelijk. Niet na een eerste ontmoeting! Met een schuin oog hield ze de reu in de gaten, wiens wangen lichtelijk gekleurd waren. Of lag dat soms aan haar?
'Em... eh.. Neem me niet kwalijk Juffrouw. In welke roedel zit u precies?' Sir Camelot was vastberaden om over zijn verspreking heen te babbelen - als het dan al een verspreking was. Ze was gewoon paranoïde, hield ze zichzelf voor.
'Ik mag me een trots lid noemen van Ōkami, een nieuwe roedel geleid door Alpha Amatariseu,' vertelde ze.

_________________
. Like A Stallion [SYREN] . 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptydi sep 06, 2016 2:33 pm

. Like A Stallion .
Voorzichtig wierp Sir Arthur een blik naar boven, hopend dat de Juffrouw zijn verspreking niet opgemerkt had. Och wee. Wat nou als ze het wel deed? 'Ik mag me een trots lid noemen van Ōkami, een nieuwe roedel geleid door Alpha Amatariseu,' sprak de prachtige Syren plots. Ōkami. Dat was een naam die hij nog nimmer gehoord had. 'Hemeltje, dat klinkt als een plezante naam. Wat is de geaardheid van uw roedel?' Drommels. Hij had geen idee was de ene Amatariseu was, maar hij stelde hem voor als een krachtige leider. Arthur nam bescheiden nog een klein hapje van de zeevis, en liet de aroma's door de mond heen en weer gaan. Dat smaakte mieters! Met een voldane glimlach op zijn gelaat slikte hij de hap in.

_________________
Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014
. Like A Stallion [SYREN] . Arthur10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptydi sep 06, 2016 3:44 pm


Sir Arthur leek werkelijk geïnteresseerd te zijn in de roedel. 'Hemeltje, dat klinkt als een plezante naam,' zei hij. Meteen stelde hij een vraag. 'Wat is de geaardheid van uw roedel?' Syren ging zitten op de rotsige bodem en sloeg haar staart over haar voorpoten voor ze aan haar antwoord begon.
'Ōkami is een neutrale roedel,' vertelde ze. 'Een lid word je niet zomaar. Je moet aan de Alpha bewijzen dat je waardig genoeg bent om deel uit te maken van de roedel.' Of zijzelf dat nou had geflikt door haar geweldige speech of door haar optreden een paar dagen daarvoor liet ze in het midden. Klagen deed ze in ieder geval niet. Ze had een nieuwe familie gevonden, en dat zou niemand haar meer afpakken. 'Binnenkort hebben we een bijeenkomst hier in het zeegebied. Mocht je geïnteresseerd zijn, dan kan je altijd een bliksembezoekje brengen. Wie weet vindt Ama je wel een aanwinst. Er is namelijk een schrijnend gebrek aan reuen momenteel...' Ze knipoogde terwijl haar snuit langzaam vertrok in een grijns.

_________________
. Like A Stallion [SYREN] . 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Emptydi sep 06, 2016 8:25 pm

. Like A Stallion .
kami is een neutrale roedel. Een lid word je niet zomaar. Je moet aan de Alpha bewijzen dat je waardig genoeg bent om deel uit te maken van de roedel.' Och, hemeltje! Arthur was geen grote prater! Maar wellicht kon hij de Alpha verblijden met een wat grotere prooi? 'Binnenkort hebben we een bijeenkomst hier in het zeegebied. Mocht je geïnteresseerd zijn, dan kan je altijd een bliksembezoekje brengen. Wie weet vindt Ama je wel een aanwinst. Er is namelijk een schrijnend gebrek aan reuen momenteel...' Sir Arthur had geen enkel benul waar in het zeegebied deze bijeenkomst zou gaan plaatsvinden... Drommels! Op een of andere manier klonk deze roedel zeer goed in de oren! Hij betwijfelde of het nou vanwege de Juffrouw's aanwezigheid was of niet. Plotseling merkte hij de snelle gebaar van Juffrouw Syren's oog. Flirtte ze nou? 'Drommels!' piepte Arthur, die zich bij accident verslikte en dus amper zuurstof kreeg. 'Ik zal er zeker zijn, Juffrouw! Ik ben zeer benieuwd naar uw Alpha en de manschappen!' Hij was zeer benieuwd wat voor volk deze roedel zoal trok. Drommels, waarschijnlijk van dat mieterse volk zoals de prachtige Juffrouw Syren!!

_________________
Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014
. Like A Stallion [SYREN] . Arthur10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




. Like A Stallion [SYREN] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Like A Stallion [SYREN] .   . Like A Stallion [SYREN] . Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Syren
» Hot {Syren}
» Survive || Syren
» vapor (Syren)
» Geronimo {&Syren.}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Seaside :: Sea edge Beach-
Ga naar: