Serigala


 

Deel
 

 . Makin' me way downtown [OPEN] .

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Syren

Syren


. Makin' me way downtown [OPEN] . - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Makin' me way downtown [OPEN] .   . Makin' me way downtown [OPEN] . - Pagina 2 Emptyzo aug 14, 2016 5:33 pm


Ietwat verfrommeld kwam Khuo overeind en wankelde op zijn poten. Snuivend schudde hij zijn vacht uit en keek op haar neer.
'Vreemd genoeg komt dat zinnetje me bekend voor.' Hoewel zijn stem zwaar klonk, piepte er toch een grijnsje door zijn masker heen. Syren lachte haar tanden bloot terwijl herinneringen aan de dag op het ijs door haar hoofd vlogen.
'Blijkbaar gaan ijskonijnen en water niet samen,' zei ze. Haar blik dwaalde af naar zee, waar de zwart-witte vissen het veld ruimden en verdwenen. Aan de overkant zag ze het strand. Heck, ze waren op het mysterieuze eiland! Wat waren ze aan het doen? Ze moesten op onderzoek uit!
'Ze moesten wel heel erg hongerig zijn dat ze jou uitkozen,' siste Ama de zwarte reu plots toe. Het was overduidelijk dat ze elkaar niet bepaald welgezind waren, maar Syren mocht beide wolven graag. En Khuo was al genoeg gepest. Two can play a game. Tijd om wat onrust te stoken.
'Ik vermoed dat ze jou niet wilden hebben,' grijnsde ze de albino toe. 'Te oud en te taai vlees. Toch jammer, want je had een flinke hap kunnen verzorgen.' Speels hapte ze naar haar oor om duidelijk te maken dat het enkel een grapje was.

_________________
. Makin' me way downtown [OPEN] . - Pagina 2 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Makin' me way downtown [OPEN] . - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Makin' me way downtown [OPEN] .   . Makin' me way downtown [OPEN] . - Pagina 2 Emptyma aug 15, 2016 12:11 pm

. Makin' me way downtown .
Net toen de zaakjes tussen Khuo en Ama nasty begonnen te worden, wist Syren zich er weer tussen te persen: 'Ik vermoed dat ze jou niet wilden hebben.' En dat was beter. Anders had Syren straks geen partner in adventure gehad! 'Te oud en te taai vlees. Toch jammer, want je had een flinke hap kunnen verzorgen.' Een hap in haar oor liet meteen weten dat 't allemaal een grapje was. Goed zo Syren... wees maar beleefd tegen je toekomstige Alpha. 'Te oud en te taai?!' lachte Ama door haar grimmige blik naar Khuolema heen. Ze schudde met haar billen en trok een charmante kop. 'Ye gotta be kiddin' me, lass!' Na een vriendelijke, ietwat nutteloze act draaide ze zich weer om naar de zwarte reu. Syren mocht hem - op een of andere magische manier -, waardoor ze in hetzelfde schuitje zaten. Shait... waarschijnlijk moest ze het eiland gaan ontdekken mét Khuo erbij.

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. Makin' me way downtown [OPEN] . - Pagina 2 Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anyway [open]
» Sun Set (OPEN)
» May [OPEN]
» s t u c k [&open]
» Less Is More [OPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Seaside :: Belcrest Island-
Ga naar: