Serigala


 

Deel
 

 Let it Roll

Ga naar beneden 
Syren

Syren


Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Let it Roll   Let it Roll Emptyza aug 06, 2016 8:34 pm


Haar wandeling bracht Syren steeds dieper en dieper het onbekende deel van Serigala binnen. Hoe het mogelijk was dat ze dit nog nooit eerder had ontdekt was haar een raadsel. Of was de storm soms verantwoordelijk?
Hoe dan ook, het was er prachtig. De zon zakte steeds verder in zee, terwijl de temperatuur langzaamaan daalde. Onaangenaam was het zeker niet, eerder verkoelend na de hete dagen die ze achter de rug hadden.
In de verte doemden er donkere figuren op. Syrens oren schoten overeind. Dat was weer iets nieuws, tijd om op onderzoek te gaan! Ze versnelde haar pas en draafde over het strand. De zandkorrels knerpten onder haar pootkussentjes. De jonge wolvin begreep dat het een stuk verstandiger was om op de harde ondergrond te rennen dan in het mulle zand. Zo was ze veel sneller en was de kans dat ze struikelde of uitgleed een stuk kleiner.

Lang duurde het dus ook niet voor ze de reusachtige figuren bereikte. Het waren enorme stenen, die in de loop der eeuwen flink afgesleten en geërodeerd waren. Sommige stonden nog rechtop, terwijl andere in een hoop bovenop elkaar gevallen waren. Haar achterpoten spanden zich aan. Met een sprong stond ze bovenop een niet al te hoge rots. Ze schudde zich uit en staarde over het water. De zon stond nu half onder water en wierp een kleurrijke weerspiegeling op het deinende oppervlak. Dit was haar lievelingsplek, dat was vanaf nu besloten.
Syren genoot van de wind die met haar vacht speelde. Ze ging zitten en nam het uitzicht in zich op. Totdat ze in haar ooghoek ineens een donkere vlek zag naderen. Ze draaide haar kop bij, nieuwsgierig wat er nu weer te zien viel.

[Koda c:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Koda

Koda


Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it Roll   Let it Roll Emptyza aug 06, 2016 10:23 pm




Koda bewoog zich snel over het strand. Dit gebied was nieuw voor hem en dat was dan ook gelijk een goeie reden om op weg te gaan. De reu was zowiezo niet vaak bij de zee geweest, water was dan ook zeker niet zijn favoriet. Hij dacht er dan ook echt al helemaal niet aan het water in te gaan. Nee, dat was zeker niet aan hem besteedt. Echter was hij wel geïntresseerd om dit gebied te verkennen.
Op een regelmatig tempo rende de wolf verder het strand over met wind die door zijn vacht waaide. Het strand hier lag vol grote stenen met daar bovenop nog meer stenen.
Als snel kreeg Koda een andere wolf in zicht welke bovenop één van de grote stenen. Zonder verder veel na te denken besloot de reu op de andere wolf, een teef, af te gaan. Hij was wel benieuwd wie ze was en wat ze hier deed.

"Hey daar," begroette hij haar vriendelijk zodra hij de steen waar ze op stond had bereikt.
Zijn gele ogen keken vriendelijk op naar boven.


Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it Roll   Let it Roll Emptyzo aug 07, 2016 10:50 am


'Hey daar.' Het licht van de ondergaande zon werd weerspiegeld in twee gele ogen. Een reu die iets ouder leek dan haar keek omhoog en had haar meteen in de gaten, bovenop de rots. Dat kon ook haast niet anders, de wind uit zee blies haar geur recht op hem af. Maar goed dat hij geen kwade bedoelingen had. Ze grijnsde en schraapte haar keel.
'Heyhoi,' reageerde ze, even vriendelijk als hij. Uit zijn houding was niets dan goedheid af te lezen, wat haar gerust stelde. Syren stond op, maar wachtte nog even met naar beneden komen. Ze zat daar wel best, hoog en droog met een uitzicht waar ze niet bij weg te slaan was. 'Mooi stekkie hier, of niet soms?' Haar ogen gleden weg van de zijne en maakten voor de zoveelste keer een rondje over de omgeving. De zee, de deinende golven waar nooit een einde aan leek te komen, leek het veelkleurige zonlicht te absorberen en in de prachtigste patronen te weerspiegelen. Ze kon hier wel voor eeuwig naar blijven kijken, maar de zon was al op zijn weg naar beneden, en de schemering zou spoedig invallen. Ze zuchtte, en mat de afstand tussen haar en de grond. Lenig sprong ze naar beneden en landde lichtvoetig in het natte zand. Syren schudde zich uit en keek weer naar de onbekende reu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koda

Koda


Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it Roll   Let it Roll Emptyzo aug 07, 2016 5:11 pm




"Heyhoi," begroette de ander hem even vriendelijk. "Mooi stekkie hier, of niet soms?"
Koda keek nog is rond. Een groot stand met vele rotsen en ondertussen was de zon stilletjes aan het wegzakken achter de golven. Het was hier inderdaad een mooi plekje.
"Klopt, een mooi stekkie is het hier ja," andwoorde hij terwijl hij zijn ogen nog is de verre zee over keken.
Hij richtte zijn blik weer op de iets jongere teef en nam haar is goed in zich op. Haar vacht was bruin, net zoals zijn vacht, met zwart, wit en grijs, haar ogen waren groen en ze stond redelijk hoog op haar poten.
Al snel daarna sprong de ander lenig naar beneden en schudde zich daarna uit.
"En wie ben jij?" Vroeg Koda iets wat nieuwsgierig terwijl zijn gele ogen nog net zo vriendelijk haar aankeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it Roll   Let it Roll Emptyzo aug 07, 2016 5:23 pm


De onbekende wolf beaamde dat het hier een prachtig plekje was. Nogmaals liet Syren haar blik glijden over de imposante rotsen, het zeewater dat eeuwig in beweging leek te zijn en de ondergaande zon. Jep, een waarlijk paradijs.
Ze richtte haar blik op de reu voor haar. Zijn gele ogen stonden nog altijd vriendelijk toen hij naar haar naam informeerde. In zijn stem klonk dezelfde nieuwsgierigheid door die zijzelf ook bezat. Ze grijnsde en dankte in stilte dat er ook nog beleefde reuen rondliepen in Serigala. Afgezien van Scarleg waren haar vorige ervaringen niet bepaald de beste geweest.
'Ze noemen me Syren,' vertelde ze hem. 'En met wie heb ik het genoegen?' In stilte nam ze hem in zich op. Met zijn zwartbruine vacht en lichtere vlekken leken ze wel wat op elkaar. Zijn gele ogen keken vriendelijk de wereld in en hij leek niet in staat om wie dan ook een haar te krenken.
Ze ging zitten en sloeg haar staart om haar voorpoten terwijl ze wachtte tot ze een naam bij zijn snuit kon plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koda

Koda


Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it Roll   Let it Roll Emptyzo aug 07, 2016 5:56 pm




"En wie ben jij?" Had hij haar nieuwsgierig gevraagd.
"Ze noemen me Syren," vertelde ze hem. "En met wie heb ik het genoegen?" Vroeg Syren hem waarna zij ging zitten en haar staart om haar poten sloeg.
"Mijn naam is Koda," andwoorde hij terug.
Nadat hij haar had geandwoord, keek hij nogmaals om hem heen. Het was mooi hier. Het strand, de rotsen, de zee met zijn golven en de zon die steeds verder onderging waardoor het al snel wat schemerig zou worden. De geur van de zee was dan ook sterk en rook hij gemakkelijk.
Zijn blik ging alweer voor hem naar Syren. Hij volgde haar voorbeeld en ook Koda ging nu zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it Roll   Let it Roll Emptyzo aug 07, 2016 7:42 pm


De reu ging eveneens zitten en stelde zichzelf ook voor. 'Mijn naam is Koda.' Koda. Koo-daa. Syren draaide met haar oor. Leuke naam.
'Dus, Koda. Ben je hier al lang?' vroeg ze. Ze gokte er maar op dat hij nieuw was, want hij was te vriendelijk om een geboren en getogen Serigalanees te zijn. Zelf was ze hier nu... een maan of vijf? Misschien zes? De tijd vloog voorbij wanneer je het naar je zin had, dat was zeker waar. Er was dan ook flink wat gebeurd in de tussentijd. Gelukkig was er nooit echt een oorlog geweest, al sudderde er nog steeds iets onder de oorspronkelijke bewoners van het gebied. Op een aantal schermutselingen na was het meegevallen. Al gingen er wel berichten rond dat nieuwelingen als zij een roedel op hadden gericht en een deel van Serigala bezet hadden. Niet dat het er veel uitmaakte. Ze was nog geen roedelleden tegengekomen die haar van hun territorium wilden verjagen, dus maakte ze zich er niet druk om ook.
Bovendien had ze zo goed als trouw gezworen aan de enorme albino die de naam Amatariseu droeg. Als ze ooit weer een gooi zou doen naar het Alphaschap dat kon ze rekenen op Syrens steun. Het was een gok of het verstandig was om weer een roedel binnen te stappen, maar ze besefte dat ze de extra bescherming en de vriendschappen slash familie die het opleverde wel goed kon gebruiken.
Ze schudde kort haar kop en keerde terug naar het heden. Had Koda al antwoord gegeven op haar vraag? Ze hoopte het niet, want ze had niets gemerkt. Dat was wel erg gênant, een vraag stellen en vervolgens het antwoord missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koda

Koda


Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it Roll   Let it Roll Emptyma aug 08, 2016 12:29 am




"Dus, Koda. Ben je hier al lang?" Vroeg Syren hem nadat hij zich had voorgesteld
"Twee maanden," andwoorde Koda kort, zijn verleden of iets wat daarmee te maken had was nou eenmaal niet iets waar hij graag over praatte.
Syren leek nogal in gedachten te zijn, dus Koda keek nogmaals het strand achter hem over voordat hij vreder praatte. Hoelang hij er ook stond, hij bleef het mooi vinden, ookal hield hij niet van water.
"En wat doe jij hier? Ben jij hier al lang?" Vroeg hij nog vriendelijk en tegelijkertijd ook wel nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it Roll   Let it Roll Emptydi aug 09, 2016 10:37 am


Ze merkte dat Koda minder spraakzaam werd zodra ze vroeg hoe lang hij al rondhuppelde in Serigala. 'Twee maanden,' antwoordde hij kort. Ze begreep dat hij niets kwijt wilde over zijn verleden. Dat respecteerde ze, zijzelf sprak immers nooit over wat ze had meegemaakt.
Zijn volgende vraag verraste haar niet. 'En wat doe jij hier? Ben jij hier al lang?' Zijn ogen glommen vriendelijk maar nieuwsgierig. Er lag enkel oprechtheid in zijn blik, en dat maakte dat Syren zijn vraag beantwoordde. Normaal was ze niet zo open naar onbekende wolven.
'Ik ben hier zo'n zes maanden geleden gekomen,'vertelde ze hem. Ze zuchtte even. 'Thuis zorgden wat struggles ervoor dat ik moest vertrekken. Nu ben ik hier.' Ze grijnsde. Ja, haar thuisgebied verlaten was misschien wel het beste dat haar had kunnen overkomen, al was ze niet vrijwillig gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koda

Koda


Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it Roll   Let it Roll Emptyvr aug 12, 2016 2:21 pm




Na zijn korte andwoord vroeg Syren gelukkig niet door.
"En wat doe jij hier? Ben jij hier al lang?" Had hij vriendelijk maar ook nieuwsgierig gevraagd.
"Ik ben hier zo'n zes maanden geleden gekomen," vertelde ze. "Thuis zorgden wat struggles ervoor dat ik moest vertrekken. Nu ben ik hier," ging ze verder met en grijns
Koda knikte even als andwoord. Zij kwam dus blijkbaar ook niet van hier, maar was er al wel een paar maand langer dan hem.
De blik van de reu ging weer even over het strand en zo ook richting de zon welke nog steeds verder naar beneden zakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it Roll   Let it Roll Emptyvr aug 12, 2016 5:56 pm


Koda was zijn tong verloren. Ze wist het zeker. Hij knikte enkel als antwoord en liet zijn blik afglijden naar de zee en de zon die achter de horizon zakte.
De herinnering die ze deelde met haar broer schoot zonder waarschuwing haar kop binnen. Uit alle macht probeerde ze hem weg de drukken, maar de geuren van het naaldbos en de wind die door de bomen blies waren in haar zintuigen geprint. Haar broer. Waar zou hij zijn? Zou hij er überhaupt nog zijn?
Resoluut schudde ze haar kop. Blijven dwalen in het verleden deed niemand goed. Ze richtte haar blik weer op de wolf voor haar en keek in zijn glanzende ogen.
'Dus,' verbrak ze de stilte. 'Heb je ooit vis gegeten?'

[Whaa mijn inspi is verdronken! Ik hoop dat je er wat mee kan haha]
Terug naar boven Ga naar beneden
Koda

Koda


Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it Roll   Let it Roll Emptyma aug 22, 2016 9:12 pm



"Dus," verbrak Syren uiteindelijk de stilte waardoor Koda weer opkeek. "Heb je ooit vis gegeten?"
"Nee," andwoorde hij al snel. "Ik hou mijn poten liever droog," voegde hij er nog toe met een grijns op zijn kop.
Eingelijk was het niet om om te grijnzen, maar goed, dat hoefde niet iedereen te weten, ookal was Syren wel aardig. Inmiddels had de reu namelijk een kleine angst ontwikkeld voor het water. Dat hij hier bij het strand was, waar natuurlijk heel veel water was, was ook wel een ding, maar zolang hij maar op het land zou blijven was het hem nog wel best.
"Jij wel dan?" Vroeg hij haar nieuwsgierig terwijl zijn gele ogen haar net zo nieuwsgierig aankeken.






- Sorry voor mijn late reactie. Kom om bepaalde redenen de laatste tijd niet erg veel toe aan posten. Ik hoop nu weer gewoon actief te kunnen posten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it Roll   Let it Roll Emptywo aug 24, 2016 7:18 pm


Het antwoord kwam snel. 'Nee, ik hou mijn poten liever droog,' grijnsde Koda breed. Ook Syren lachte. Als hij niet van water hield, wat deed hij dan bij het strand? 'Jij wel dan?' kwam de wedervraag. De jonge teef grinnikte, denkend aan het avontuur dat ze had beleefd met haar toekomstige Alpha.
'Van tijd tot tijd hou ik best van een stukje zwemmen,' vertelde ze vrolijk. 'Zolang er niet teveel golven zijn, en zout water in mijn neus is nou ook niet bepaald het beste gevoel dat er is.' Ja, water was ontzettend fijn, maar niet als er enorme zwart-witte roofvissen achter je aanzitten. Ze rilde. Khuo had geluk gehad dat hij niet levend was verslonden en in vissenvoer was veranderd...
'Maar vis uit zee heb ik nog nooit gegeten. Wel zalm uit de rivier,' besloot ze haar verhaal. Verdorie, van al dat gebabbel over voedsel ging haar maag knorren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Koda

Koda


Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it Roll   Let it Roll Emptyma aug 29, 2016 3:22 pm




"Van tijd tot tijd hou ik best van een stukje zwemmen," vertelde Syren vrolijk.
Koda knikte, ieder zo zijn, of haar, ding. En zwemmen was duidelijk niet Koda zijn ding. Hij hield nogal van het vaste land onder zijn poten en niet dat natte water.
"Zolang er niet teveel golven zijn, en zout water in mijn neus is nou ook niet bepaald het beste gevoel dat er is,"
"Dat kan ik snappen," grijnsde de wolf uiteindelijk terug als andwoord.
Koda was niet snel in het water te vinden, laat staan met golven en water in zijn neus leek hem ook niet zo fijn.
"Maar vis uit zee heb ik nog nooit gegeten. Wel zalm uit de rivier," eindigde Syren.
"Ik hou het liever bij jagen op land," eindigde Koda.
Ja. Ookal zal die vis misschien best lekker zijn, Koda deed echt geen poging. Een riviertje door vond de reu nog een keer te doen, maar vissen? Nee.
Hij wierp eventjes een blik achterom met zijn fel gele ogen en besloot zo maar weer is terug te gaan, al zou hij waarschijnlijk eerst nog wat moeten jagen. Honger kreeg hij nu toch ook wel een beetje.
"En nog plannen voor vandaag?" Vroeg hij naar aanleiding van zijn eigen gedachten.
Zijn felle, maar toch vriendelijke ogen richtte hij alweer op Syren voor hem.


Let it Roll Aaaaa_Radomheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it Roll   Let it Roll Emptyma aug 29, 2016 4:16 pm


Ook Koda bleek liever veilig aan wal te blijven. Jup, dat begreep ze helemaal. Het bleef een tijdje stil tussen de twee wolven, maar na een tijdje brak de reu de stilte.
'En nog plannen voor vandaag?' vroeg hij. Meteen was Syren één en al aandacht. Was dat een subtiele hint dat hij op jacht wilde?
'Nee, ik heb geen plannen. Nog niet in ieder geval,' vertelde ze. 'Maar daar kan verandering in komen. Heb jijzelf iets te doen?' Ze hees zichzelf overeind en schudde zich uit, om de zandkorrels uit haar vacht te verwijderen. Zin om te jagen had ze zeker wel. Alleen waren er hier misschien niet zo heel veel prooidieren, op wat zeemeeuwen na. Of zaten er konijnen verstopt in de duinen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Koda

Koda


Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it Roll   Let it Roll Emptydo sep 01, 2016 9:34 am




"Nee, ik heb geen plannen. Nog niet in ieder geval," vertelde Syren. :Maar daar kan verandering in komen. Heb jijzelf iets te doen?" Vroeg ze waarna de twee zichzelf overeind hees.
"Was van plan nog eventjes te jagen," andwoorde Koda uiteindelijk. "Zin om samen te jagen?" Vroeg hij nieuwsgierig.
Hij dacht van wel. Syren was aardig en ze was niet voor niet opgestaan toch?
Ook Koda hees zichzelf overeind. Zijn ogen keken het lange strand af, maar wachtte nog even of Syren andwoord zou geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it Roll   Let it Roll Emptyvr sep 02, 2016 8:10 pm


Zoals ze al verwachtte, was Koda van plan om te jagen. Hij stond ook op en vroeg meteen of ze hem wilde joinen.
'Daar zeg ik geen nee tegen,' grijnsde ze opgewonden. Haar blik gleed kort over de omgeving, terwijl ze de geuren in zich opnam. Veel prooi leek hier echter niet te zitten. Misschien was het verstandiger om een ander gebied op te zoeken? De velden bijvoorbeeld, of Sanvi. Daar had ze immers de laatste keren dat ze op jacht was gegaan succes geboekt.
'Wat denk jij, gaan we hier prooi vinden of kunnen we beter een ander jachtterrein gaan bezoeken?' vroeg ze. 'Ik ken wel een paar goede stekjes.'
De zon was inmiddels helemaal verdwenen, de schemer viel in en het zou niet lang duren voor het donker zou worden. De perfecte tijd om op jacht te gaan was aangebroken. Tijd voor wat actie in de tent.

[Wil je een nieuw topic of zullen we hier gaan jagen? c:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Koda

Koda


Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it Roll   Let it Roll Emptywo okt 12, 2016 12:54 pm




"Daar zeg ik geen nee tegen," grijnsde Syren opgewonden. "Wat denk jij, gaan we hier prooi vinden of kunnen we beter een ander jachtterrein gaan bezoeken?" vroeg ze. 'Ik ken wel een paar goede stekjes," zei de teef.
"Misschien kunnen we beter ander jachtterrein zoeken," andwoorde hij op haar vraag. "Volgens mij zit hier niet veel prooi," voegde hij er nog aan toe. "Laat maar een goed stekje zien dan," Grijnsde Koda uiteindelijk.
Zijn gele ogen gingen alweer voor zicht uit. De zon was verdwenen en de schemering viel. Zijn ogen gingen nog even afwachtend naar Syren.






- Sorry voor mijn hele late reactie! Weet niet of je een nieuw topic wil en of je nog wel verder wilt gaan. Zeg jij maar wat je wilt,

Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it Roll   Let it Roll Emptywo okt 12, 2016 4:57 pm


Ook Koda leek het verstandiger om een ander jachtterrein op te zoeken. Het strand was wel mooi en zo, maar veel prooi leek hier niet te zitten. 'Laat maar een goed stekje zien dan!' grijnsde de reu. Syren grinnikte en liet haar blik even afzwenken naar de zon, waarvan het laatste stukje juist onder de horizon verdween. De duisternis liet niet lang meer op zich wachten, dus was het de perfecte tijd voor een konijnenjacht. Ze twijfelde tussen Runswick en Raska, maar besloot uiteindelijk om naar de laatste locatie te gaan. Ze wist dat de konijnen zich daar graag in hun holen verstopten en 's nachts naar buiten kwamen. De keer dat ze daar met Scarleg was geweest had ze flink wat prooi kunnen verschalken, en ook het zwijn dat ze met Suru had overwonnen was daar geweest.
'Deal. Laten we naar Raska Hills gaan!' stelde ze voor. De jonge wolvin stond op, rekte zich kort even uit en begon het strand af te lopen. De heuvels waren wel aan de andere kant van de vallei. Als ze door zouden lopen dan zouden ze halverwege de nacht aankomen. Na een midnight-snack kon ze met een beetje geluk een geschikte slaapplaats vinden in Sanvi, om de volgende morgen rustig aan weer op weg te gaan.


[Syren is het topic uit. Maak jij of ik? ^.^]

Terug naar boven Ga naar beneden
Koda

Koda


Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it Roll   Let it Roll Emptyzo okt 16, 2016 4:42 pm




"Deal. Laten we naar Raska Hills gaan!" Stelde Syren voor.
De jonge teef stond op, rekte zich uit en begon te lopen.
"Prima!" Stemde hij in met haar voorstel.
Vervolgens begon de reu op een stevig tempo te lopen om zo haar te kunnen volgen. Het was een eindje lopen naar Raska Hills, maar ze zouden er vast wat prooi kunnen vinden. Zijn gele ogen keken alweer voor zich uit. Op naar Raska Hills!




- Koda topic uit
- Ik zal het topic zo wel maken en je de link doorsturen,

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Let it Roll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it Roll   Let it Roll Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Seaside :: Ironmill Rocks-
Ga naar: