Serigala


 

Deel
 

 {GZ} Can I still trust someone?

Ga naar beneden 
Kova

Kova


{GZ} Can I still trust someone? Empty
BerichtOnderwerp: {GZ} Can I still trust someone?   {GZ} Can I still trust someone? Emptyma jul 11, 2016 6:04 pm

Hallo daar!

Wat leuk dat je kijkt naar dit topic! Hierbij wil ik eens kijken naar een vertrouwenspersoon voor Koofje. Razz

Why?

Op het eerste zicht lijkt Kova dit niet echt iemand die dit nodig heeft. Ze is vaak vrij zeker van zichzelf, lijkt altijd te weten wat ze doet en is het grootste deel van de tijd kalm en beheerst. En bovendien is ze nog eens hard asociaalMaar onder die koude kant zit er een onzekere, zeker mentaal onstabiele, depressieve, nog gechoqueerde wolvin verborgen. Deze kant toont ze maar zeldzaam weinig, dus heeft Kova iemand nodig {wat niet snel gebeurt!} waarbij ze haar échte emoties kan uitten. :3

Who?

Het mag zowel een reu als een teef zijn, en elke leeftijd behalve pup is welkom, en zowel bekend als onbekend voor haar zijn, maar moet liefst neutraal of slecht zijn. Van alle wolven die Kova kent mag het zowel een vijand als vriend zijn! {Dat maakt het soms wel interessant, bij zowel vijand als vriend :3!}

What?

Wanneer gekozen zal de "verhaallijn" starten, met namelijk een topic waar Kova licht flippend wegrent. Eenmaal op een plek aangekomen zal ze, helemaal over haar toeren, zichzelf huilend beginnen krabben, happen en bijten. Vervolgens arriveert Kova's vertrouwenspersoon en dan zien we wel wat er gebeurt! :3

Groetjes Fifi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


{GZ} Can I still trust someone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Can I still trust someone?   {GZ} Can I still trust someone? Emptyma jul 11, 2016 8:22 pm

Laat ik haar oude vriendin Syren aanmelden Smile

_________________
{GZ} Can I still trust someone? 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


{GZ} Can I still trust someone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Can I still trust someone?   {GZ} Can I still trust someone? Emptyma jul 11, 2016 8:35 pm

Cool Yass, Syren! Ik ga ook eens wachten of andere mensen interesse hebben, maar je staat er zeker bij! Cool

_________________
{GZ} Can I still trust someone? 009
Theme || Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


{GZ} Can I still trust someone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Can I still trust someone?   {GZ} Can I still trust someone? Emptydi jul 12, 2016 9:24 pm

Ik meld Scarleg aan

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sucic

Sucic


{GZ} Can I still trust someone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Can I still trust someone?   {GZ} Can I still trust someone? Emptywo jul 13, 2016 2:07 pm

What the hell ik meld Sucic ook maar aan Cx
Hij is neutraal, maar heeft zo zijn goede en slechte momentjes (niet bepaald een geweldig verleden gehad en denkt dat alles zijn schuld is). Op het moment probeert hij afstand te houden van andere wolven (grotendeels op emotioneel gebied) en is daarom niet al te vriendelijk. Ik denk dat het dus best wel komisch kan worden als Kova hem in vertrouwen neemt :') Komisch en frustrerend voor beide xD

_________________
{GZ} Can I still trust someone? Sucic_SIGVivre
"Salvation and Damnation.. are the same thing."

Sucic - Aedan - Fenris
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


{GZ} Can I still trust someone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Can I still trust someone?   {GZ} Can I still trust someone? Emptywo jul 13, 2016 3:59 pm

Okay beiden! Het topic waar Kova zichzelf probeert te vermoorden is al voor Syren, maar ze kan ook nog andere vetrouwenspersonen hebben denk ik. Dramatische praat enzoo Wie maakt? C:

_________________
{GZ} Can I still trust someone? 009
Theme || Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Sucic

Sucic


{GZ} Can I still trust someone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Can I still trust someone?   {GZ} Can I still trust someone? Emptywo jul 13, 2016 4:18 pm

Jij? Cx
Sucic heeft aanleiding nodig iemand te hulp te schieten namelijk :')

_________________
{GZ} Can I still trust someone? Sucic_SIGVivre
"Salvation and Damnation.. are the same thing."

Sucic - Aedan - Fenris
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


{GZ} Can I still trust someone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Can I still trust someone?   {GZ} Can I still trust someone? Emptywo jul 13, 2016 5:37 pm

Okay x]

_________________
{GZ} Can I still trust someone? 009
Theme || Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


{GZ} Can I still trust someone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Can I still trust someone?   {GZ} Can I still trust someone? Emptywo jul 13, 2016 7:31 pm

Ik zie het topic wel verschijnen

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




{GZ} Can I still trust someone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Can I still trust someone?   {GZ} Can I still trust someone? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: CHARACTER MANAGEMENT :: The Wolf's Den :: Accountmarkt-
Ga naar: