Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende
Celegon

Celegon


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 6:45 pm

Emaya schreef:
Celegon schreef:
Emaya schreef:
Darayvian schreef:
Hmm ik heb nu het meest belangrijke van Dar's persoonlijkheid geschreven, maar ik heb nog steeds het idee dat ik iets mis...

On another note, waarom is het zo freaking heet?!

Dont ask me

@Cel; dat zou kunnen ook, maar dan moet ik even vragen of Aissar dan mee zou gaan om Em te ondersteunen omdat ze meteen doorgaan, of is dat een tijd later, als Emaya weer zelf dingen kan?

Idk. Kies zelf maar wat je wilt, dat Aissar dan met haar mee gaat en nog niets kan doen of dat ze zelf al dingen kan doen en er alleen voorgaat. Je mag zelf wel wat verzinnen mij maakt het niets uit Wink

Btw ik ga later ff posten ik heb het zzooo warm dus jaa..

Ik vraag Mel wel xD

Okee idd ik denk dat het ook wel leuk is als ze nog gewond is want dan is Scarleg misschien wat bezorgder en dan ziet hij ook Aissar met Em :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 6:50 pm

Celegon schreef:
Emaya schreef:
Celegon schreef:
Emaya schreef:
Darayvian schreef:
Hmm ik heb nu het meest belangrijke van Dar's persoonlijkheid geschreven, maar ik heb nog steeds het idee dat ik iets mis...

On another note, waarom is het zo freaking heet?!

Dont ask me

@Cel; dat zou kunnen ook, maar dan moet ik even vragen of Aissar dan mee zou gaan om Em te ondersteunen omdat ze meteen doorgaan, of is dat een tijd later, als Emaya weer zelf dingen kan?

Idk. Kies zelf maar wat je wilt, dat Aissar dan met haar mee gaat en nog niets kan doen of dat ze zelf al dingen kan doen en er alleen voorgaat. Je mag zelf wel wat verzinnen mij maakt het niets uit Wink

Btw ik ga later ff posten ik heb het zzooo warm dus jaa..

Ik vraag Mel wel xD

Okee idd ik denk dat het ook wel leuk is als ze nog gewond is want dan is Scarleg misschien wat bezorgder en dan ziet hij ook Aissar met Em :}

Ja :3 dat geeft Scarleg nog meer redenen om Celegon te geloven xD

Start jij het topic? We doen het idee van vlak na het gevecht en Aissar doet mee.. Dan na jouw post post ik wel met Em of eerst Scarleg idk xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 7:16 pm

Syren schreef:
Amatariseu schreef:
Het enige voordeel is mn plotselinge tropenrooster! Huppakee, mn 90 min lessen duurde ineens nog maar 60 minuten: lekker een uur eerder thuis!!!! xD

Ik had het tweede tot het vierde uur vrij, zat heerlijk thuis Indiana Jones te kijken toen ik ineens werd gebeld door m'n vriendin. 'LOIS JE MOET NU NAAR SCHOOL!'
In die * hitte naar school geracet, zwetend aangekomen en één minuut voor de bel in de les verschenen xD Naja, zestig minuten Nederlands viel hartstikke mee.

Toch wel fijn hoor, zo'n tropenrooster! Cool

Dat zie ik jou ook wel doen... xD
Ik hoop dat we t morgen ook hebben!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 7:26 pm

mn zusje kijkt harry potter 1 terwijl dit dus ook mijn eerste keer is en ik ben twaalf dammit

en trouwens is het ook logisch als Cel er eerder is want Em en Ai gingen eerst slapen, en Cel zou best de hele nacht gerend kunnen hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 8:18 pm

Emaya schreef:
mn zusje kijkt harry potter 1 terwijl dit dus ook mijn eerste keer is en ik ben twaalf dammit

en trouwens is het ook logisch als Cel er eerder is want Em en Ai gingen eerst slapen, en Cel zou best de hele nacht gerend kunnen hebben

Ja idd, dus ik begin daarna Scarleg dan Em en Aissar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 8:26 pm

Celegon schreef:
Emaya schreef:
mn zusje kijkt harry potter 1 terwijl dit dus ook mijn eerste keer is en ik ben twaalf dammit

en trouwens is het ook logisch als Cel er eerder is want Em en Ai gingen eerst slapen, en Cel zou best de hele nacht gerend kunnen hebben

Ja idd, dus ik begin daarna Scarleg dan Em en Aissar?

Hmm... Ik zou eerder zeggen Cel en dan Em want Scarleg kan dan reageren op Celegon en Emaya :3 en ik ben nu online xDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 8:29 pm

Emaya schreef:
Celegon schreef:
Emaya schreef:
mn zusje kijkt harry potter 1 terwijl dit dus ook mijn eerste keer is en ik ben twaalf dammit

en trouwens is het ook logisch als Cel er eerder is want Em en Ai gingen eerst slapen, en Cel zou best de hele nacht gerend kunnen hebben

Ja idd, dus ik begin daarna Scarleg dan Em en Aissar?

Hmm... Ik zou eerder zeggen Cel en dan Em want Scarleg kan dan reageren op Celegon en Emaya :3 en ik ben nu online xDD

Ja is goed! Waar moet ik het topic maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 8:30 pm

Celegon schreef:
Emaya schreef:
Celegon schreef:
Emaya schreef:
mn zusje kijkt harry potter 1 terwijl dit dus ook mijn eerste keer is en ik ben twaalf dammit

en trouwens is het ook logisch als Cel er eerder is want Em en Ai gingen eerst slapen, en Cel zou best de hele nacht gerend kunnen hebben

Ja idd, dus ik begin daarna Scarleg dan Em en Aissar?

Hmm... Ik zou eerder zeggen Cel en dan Em want Scarleg kan dan reageren op Celegon en Emaya :3 en ik ben nu online xDD

Ja is goed! Waar moet ik het topic maken?

Sanvi?
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 8:32 pm

Emaya schreef:
Celegon schreef:
Emaya schreef:
Celegon schreef:
Emaya schreef:
mn zusje kijkt harry potter 1 terwijl dit dus ook mijn eerste keer is en ik ben twaalf dammit

en trouwens is het ook logisch als Cel er eerder is want Em en Ai gingen eerst slapen, en Cel zou best de hele nacht gerend kunnen hebben

Ja idd, dus ik begin daarna Scarleg dan Em en Aissar?

Hmm... Ik zou eerder zeggen Cel en dan Em want Scarleg kan dan reageren op Celegon en Emaya :3 en ik ben nu online xDD

Ja is goed! Waar moet ik het topic maken?

Sanvi?

Okee! :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 8:34 pm

schiet een beetje op, ik moet douchen en als ik klaar ben: half uurtje, dan ben jij klaar en dan kan ik posten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 8:45 pm

Emaya schreef:
schiet een beetje op, ik moet douchen en als ik klaar ben: half uurtje, dan ben jij klaar en dan kan ik posten xD


Done! :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 9:04 pm

Celegon schreef:
Emaya schreef:
schiet een beetje op, ik moet douchen en als ik klaar ben: half uurtje, dan ben jij klaar en dan kan ik posten xD


Done! :'D

ook done! Dan ga ik nu ddouchen xD want er zat een spin
Terug naar boven Ga naar beneden
Suru

Suru


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 9:09 pm

Klein vraagje, wanneer zou Kova Em en Ais mogen betrappen? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 9:17 pm

Suru schreef:
Klein vraagje, wanneer zou Kova Em en Ais mogen betrappen? :3

In een van de komende twee topics voor hen "alleen".. Maar dan moet Aissar wel minimaal een keer per dag posten en toch echt wel de eerste van de twee aanmaken die ze eigenlijk zes dagen geleden zou MAKEN!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 9:22 pm

Wanneer mag Kai hun betrappen ghehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Suru

Suru


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 9:24 pm

Emaya schreef:
Suru schreef:
Klein vraagje, wanneer zou Kova Em en Ais mogen betrappen? :3

In een van de komende twee topics voor hen "alleen".. Maar dan moet Aissar wel minimaal een keer per dag posten en toch echt wel de eerste van de twee aanmaken die ze eigenlijk zes dagen geleden zou MAKEN!!

Oeh ik kijk er al naar uit Cx
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 9:24 pm

Iedereen wilt die twee betrappen howly crawpp
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 9:30 pm

Nu nog Aissar ;\ en dan Scarleg. Right? Dan kan Scarleg Aissar bijv. boven Cel liggen :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 9:42 pm

Celegon schreef:
Nu nog Aissar ;\ en dan Scarleg. Right? Dan kan Scarleg Aissar bijv. boven Cel liggen :'D

Hmm.. yeh.. Als Mel morgen om tien uur nog niet heeft gepost mag Scarleg eerder xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 9:50 pm

Emaya schreef:
Celegon schreef:
Nu nog Aissar ;\ en dan Scarleg. Right? Dan kan Scarleg Aissar bijv. boven Cel liggen :'D

Hmm.. yeh.. Als Mel morgen om tien uur nog niet heeft gepost mag Scarleg eerder xD


Same..



Ik begin btw beetje de griep te krijgen me moeder heeft het al dus het kan soms dat ik minder post als normaal ;\
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 9:53 pm

Celegon schreef:
Emaya schreef:
Celegon schreef:
Nu nog Aissar ;\ en dan Scarleg. Right? Dan kan Scarleg Aissar bijv. boven Cel liggen :'D

Hmm.. yeh.. Als Mel morgen om tien uur nog niet heeft gepost mag Scarleg eerder xD


Same..



Ik begin btw beetje de griep te krijgen me moeder heeft het al dus het kan soms dat ik minder post als normaal ;\

ik word niet snel ziek al ben ik wel de hele vakantie al misselijk en dat vind ik niet leuk 3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Echo

Echo


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 10:12 pm

Ola
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 10:13 pm

Hallo! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Echo

Echo


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptydo aug 25, 2016 10:29 pm

Hows everyone doing ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Suru

Suru


Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Emptyvr aug 26, 2016 9:54 am

Voelt iemand zich geroepen voor een topic met Suru of Kova? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 31 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 31 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: