|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Alice Storyteller

Naam: WazBeer Aantal berichten: 111 
Character sheet Leeftijd: 1 Year Roedel: I follow the Path I chose Myself.. Partner: I know he will come when I'm ready..
 | Onderwerp: [GZ] Familie voor Alice vr dec 30, 2011 1:47 pm | |
| Hallo,
Ik heb nog geen idee waar Alice vandaan komt etc. maar ik wil hier wel een verhaal omheen. Ze moet wel nog een link hebben met Ws, misschien dat ze daar een tijdje heeft geleefd. Ik zoek nu dus familie voor haar. Vader, moeder, broers, zussen. Niet allemaal hoeven bespeeld te worden, maar namen en een verhaaltje eromheen is natuurlijk wel leuk. Als je zin hebt, meld je maar aan!
Extra: *Actief zijn en blijven. *Gewoon goede RPG posts kunnen neerzetten. (ik vraag niet om een boek, maar netjes ABN is wel zo leuk) *Als je een goed idee hebt voor een verhaaltje om de familie heen, maak je meer kans!
Nestje Alice: (1 jaar) -Alice -Chy
Nestje Amaya: (6 maanden) -
xx Alice/WazBeertje _________________ Alice, an unstopable force of nature.The Black wolf of darkness, with a heart of gold. Alice || Crusifix
Laatst aangepast door Alice op vr dec 30, 2011 8:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
 | |
Phantom Wolf in de boom

Naam: Lianne Aantal berichten: 88 
Character sheet Leeftijd: 3½ Year Roedel: Inferni / Leader: Vixen. But one day, I will become leader Partner: Time after time I walk the fine line, but something keeps bringing me back. Time after time I can't see the signs, do all these roads lead me back to you?
 | Onderwerp: Re: [GZ] Familie voor Alice vr dec 30, 2011 2:14 pm | |
| Ik zou eventueel wel met Phantom willen, maar aan hem zit een heel verhaal vast. Die kun je hier vinden http://memorieslast.actieforum.com/t220-these-voices-in-my-head-all-they-do-is-complain Eventueel zet ik het in een spoiler zodat je niet alles hoeft door te lezen. | Spoiler: | | | Phantom luisterde aandachtig naar Vapore, hij had op zijn weg naar hier vele trillingen gevoeld, die heel zwak waren. Zou dat van die vulkaan uitbarsting kunnen komen? Even zag je zijn verdriet niet meer, enkel bedenkelijkheid. Aan haar toon te horen, lag ze om. Ze viel geheel voor zijn plannetje. Vluchtig probeerde hij down te kijken, terwijl hij deed alsof hij het wilde verwerken. ‘Probeer het gewoon’ Zei Phantom hardop, alsof hij het werkelijk tot zich liet zinken. Er viel toen een lange stilte, en om geen echte reden stond hij op en sprong van zijn grafsteen af. Hij keerde haar de rug toe en deed enkele stappen weg van haar, toen bleef hij staan en waren zijn helgele ogen verhard. Hoewel Vapore zijn blik niet kon zien, sprak zijn houding boekdelen. Zijn schouders waren opgetrokken, zijn kop zat laag bij de grond en zijn staart hing naar beneden. Zijn lip was opgetrokken, zo’n erge aanval had hij nog nooit gehad. ’Probeer het gewoon’ Sneerde de bekende stem in zijn kop. Phantom luisterde niet naar de stem, maar staarde strak naar de grond. ”Je hebt geen idee waar je het over hebt” Zei hij, op een toon die hij eigenlijk niet zo bedoeld had. Zijn stem was ijskoud. Je kon het vergelijken met een ijskoude noordenwind die was opgestoken. ”’Probeer het gewoon!’” Imiteerde hij met een achterlijk, hoog stemmetje. ”Dat was wat mijn broer zei voor hij stierf” Woedend draaide hij zich om, opgejut door de stem die in zijn hoofd allemaal verwensen riep en hem aanmoedigde haar naar de strot te vliegen. Maar Phantom wist wel beter, als hij naar de stem luisterde dan zou hij morgen ochtend pas stoppen. Dan was hij de hele dag door gegaan met vechten, in een soort blinde woede. Hij schoot op Vapore af en bleef recht voor haar staan, met ogen die vlamde van woede. Hij keek neer op haar, torende hoog boven haar uit. ”Mijn moeder werd vermoord door een andere wolf, mijn zusje kwam om het leven door een .. een … ding van de tweebenen, en mijn vader- Die vuile hond ging er vandoor met een ander. Na mijn broertje, zusje, moeder en vader had ik nog maar één iemand over. Mijn pleeg vader, en weet je wat met hem gebeurde?” Phantom’ stem stierf weg, terwijl hij enkele stappen achteruit deed en ter hemel keek. ”Nadat hij had gezien dat ik verliefd werd op een teefje van een andere ‘Clan’ werd hij woest, ik zou de bloedlijn bezoedelen. Ik was geboren als een slechte wolf, en ik ging met een klein pluizenbolletje! Dat was ongehoord. Hij vermoord haar- om vervolgens zelf te sterven. Hij viel in een ravijn nadat hij haar had vermoord, ik hielp hem een handje …” Hij zweeg en ging achteruit. Zijn helgele ogen keken recht in de kijkers van Vapore. De houding die hij had aangenomen was dreigend, maar nu stond hij er bij als een zielige pup. ”Mijn Clan verstoot me, jaagt me op voor nog eens twee jaar achter elkaar. En toen kwam ik ergens- waar het goed was. Ik kon de pijn ontlopen, ik kon het vergeten.. en toen kwamen zíj” Phantom draaide zich om, met zijn staart in de lucht, lip opgetrokken en zijn nekharen overeind. Met een dreigend gegrom ging hij verder. ”Tweebenen kampeerde in het bos, en door een mislukt kampvuur fikte de bomen. Het bos brandde af, en ik moest weer gaan. En nu ben ik hier, in het gezelschap van een kleine, rot wolf die het geen zak kan schelen wie ik ben, of wat ik voelde” Hij draaide zich om, en voelde heel even de aandrang om haar echt te vermoorden maar in zijn woede zag hij dat ze leek op de wolvin waar hij verliefd op was geworden. Hij moest vast geschokt hebben gekeken, want Vapore’s houding veranderde duidelijk.
|
Later word hij misschien goed, heel goed. En het kan dus dat Alice zijn zus is- omdat zij van die vader kwam die er vandoor ging. Je moet het helemaal zelf weten ^^
- Lianne_________________ Show me where it H U R T S, and I'll make it W O R S E |
|
 | |
Alice Storyteller

Character sheet Leeftijd: 1 Year Roedel: I follow the Path I chose Myself.. Partner: I know he will come when I'm ready..
 | Onderwerp: Re: [GZ] Familie voor Alice vr dec 30, 2011 2:50 pm | |
| Heb m doorgelezen, maar ik wacht nog even op meer aanmeldingen x'D Hou ervan om keuze te hebben. _________________ Alice, an unstopable force of nature.The Black wolf of darkness, with a heart of gold. Alice || Crusifix
|
|
 | |
Amaya Net verhuisd

Naam: Megan Aantal berichten: 5 
Character sheet Leeftijd: 6 maanden Roedel: I don't want to choose Partner: I want you
 | Onderwerp: Re: [GZ] Familie voor Alice vr dec 30, 2011 6:04 pm | |
| Ik ga je weer stalken hoor. Al op twee verschillende forum's je sibling >D Ik heb al een cool verleden, ga het zo uitwerken  |
|
 | |
Alice Storyteller

| Onderwerp: Re: [GZ] Familie voor Alice vr dec 30, 2011 7:52 pm | |
| Ik ga voor Amaya, aangezien er in haar verhaal nog plaats is voor een stel anderen en wat bedenkings vrijheid. Mensen die zich graag willen aanmelden als zus/broer van Amaya en Alice, lees haar profiel even door.
Je kan van het nestje van Alice zijn, of van het nestje van Amaya. Alice is 1, Amaya is 6 maanden. _________________ Alice, an unstopable force of nature.The Black wolf of darkness, with a heart of gold. Alice || Crusifix
|
|
 | |
Chy Net verhuisd

Naam: Ricardo ^^ Aantal berichten: 3 
Character sheet Leeftijd: Yearling Roedel: - Partner: Can i get one?
 | Onderwerp: Re: [GZ] Familie voor Alice vr dec 30, 2011 8:01 pm | |
| Can i be your brother? ^^ _________________  |
|
 | |
Alice Storyteller

| Onderwerp: Re: [GZ] Familie voor Alice vr dec 30, 2011 8:04 pm | |
| Vind Amaya ook wel goed toch?? (t is Emmett, lol the same family) _________________ Alice, an unstopable force of nature.The Black wolf of darkness, with a heart of gold. Alice || Crusifix
|
|
 | |
Usawa Net verhuisd
Naam: Vicky Aantal berichten: 1 
Character sheet Leeftijd: 2 jaar Roedel: / Partner: /
 | Onderwerp: Re: [GZ] Familie voor Alice vr dec 30, 2011 8:46 pm | |
| ik wil wel familie zijn? ergens van een ver verleden ofso? uit onze jeug what ever
|
|
 | |
Alice Storyteller

| Onderwerp: Re: [GZ] Familie voor Alice vr dec 30, 2011 8:53 pm | |
| Je zou ook een zus kunnen zijn?
We hebben twee nestjes, die met Alice en die met Amaya.
Nestje Alice: -Alice -Chy
Nestje Amaya: - _________________ Alice, an unstopable force of nature.The Black wolf of darkness, with a heart of gold. Alice || Crusifix
|
|
 | |
River Net verhuisd

Naam: Maartje Aantal berichten: 4 
Character sheet Leeftijd: 1,8 jaar. Roedel: No Pack for me. Partner: Later..
 | Onderwerp: Re: [GZ] Familie voor Alice vr dec 30, 2011 10:18 pm | |
| Zou ik misschien zus kunnen zijn met River? Ze werd toch al zwart, dus dat komt goed uit ^^
voor posten kijk maar bij modje Mousefur op Wc (A) |
|
 | |
Alice Storyteller

| Onderwerp: Re: [GZ] Familie voor Alice vr dec 30, 2011 10:21 pm | |
| De leeftijd klopt dan niet en de rest moet het er ook mee eens zijn natuurlijk. _________________ Alice, an unstopable force of nature.The Black wolf of darkness, with a heart of gold. Alice || Crusifix
|
|
 | |
Amaya Net verhuisd

Naam: Megan Aantal berichten: 5 
Character sheet Leeftijd: 6 maanden Roedel: I don't want to choose Partner: I want you
 | Onderwerp: Re: [GZ] Familie voor Alice vr dec 30, 2011 10:32 pm | |
| Wacht, wie zijn het nu allemaal? |
|
 | |
Alice Storyteller

| Onderwerp: Re: [GZ] Familie voor Alice vr dec 30, 2011 10:37 pm | |
| Heb alleen Chy erbij gezet, omdat ik dat al een beetje had afgesproken met Ricardo. Hij is dan een broer van het nestje met Alice.
Verder is er nog niemand, alleen aanmeldingen. _________________ Alice, an unstopable force of nature.The Black wolf of darkness, with a heart of gold. Alice || Crusifix
|
|
 | |
Chy Net verhuisd

Naam: Ricardo ^^ Aantal berichten: 3 
Character sheet Leeftijd: Yearling Roedel: - Partner: Can i get one?
 | Onderwerp: Re: [GZ] Familie voor Alice vr dec 30, 2011 11:44 pm | |
| We can do that, Alice en ik alleen van het 1 jaarlingen nesje waren, en de rest van Amaya ^^ _________________  |
|
 | |
River Net verhuisd

Naam: Maartje Aantal berichten: 4 
Character sheet Leeftijd: 1,8 jaar. Roedel: No Pack for me. Partner: Later..
 | Onderwerp: Re: [GZ] Familie voor Alice vr dec 30, 2011 11:45 pm | |
| Ik zou m'n leeftijd wel eventueel kunnen veranderen? c: Maar sorry, ik vat het niet helemaal meer. |
|
 | |
|