Serigala


 

Deel
 

 . Random Ideetje van de Garnaal .

Ga naar beneden 
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Random Ideetje van de Garnaal . Empty
BerichtOnderwerp: . Random Ideetje van de Garnaal .   . Random Ideetje van de Garnaal . Emptyma mei 23, 2016 6:22 pm

. Random Ideetjes van de Garnaal .
Hallo beste menswezens van Serigala! Hier is een topicje waar ik m'n ideetjes voor Serigala drop nu ik hoor dat we een nieuwe Admin hebben (Niet dat ik niet vertrouwde in de vorige, maar ik weet dat deze Admin vaker actief is)! Maar goed, hier zijn m'n ideetjes.

- Zoals sommige van jullie misschien wel weten, heeft onze concurrent WC een soort 'badges' die je kan verdienen; er zijn kleine icoontjes die je kan gebruiken als bijvoorbeeld jonkies krijgt, tegen een groter dier vecht of iets overleeft of geleerd hebt. Is dat geen goed idee voor Serigala? Very Happy

- Misschien moet er off-topic wel iets komen als een soort Serigala-pedia, waar leden dingen kunnen schrijven over alle shait die er in Serigala te vinden is (of alleen de Admin/Mods). Gewoon een ideetje, zodat ook de grootste paaseieren hiero kunnen ontdekken wat bijv. een eland nou precies is.. xD

- In-topic kan een Wolf ruiken uit welke roedel je komt, maar als mens kan je dat niet zo 1 2 doorhebben. Misschien is 't een idee om van alle toegelaten Roedels een gebruikersgroep te maken, met een apart kleurtje (na keuze?)? Zo kan je gemakkelijk zien in welke roedel je mede-RPG'er thuishoort.

Dit zijn m'n ideetje tot zo ver! I hope yer all enjoyed me talkin'!
Greetz. Garnaaltjuh! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


. Random Ideetje van de Garnaal . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Random Ideetje van de Garnaal .   . Random Ideetje van de Garnaal . Emptyma mei 23, 2016 6:34 pm

Heeihooi, leuk dat je meedenkt!

Wat het eerste betreft hebben Kiki en ik al eens over gehad, maar weet niet in tot hoeverre Kiki het al heeft uitgewerkt of tot in hoeverre ze er al mee is begonnen. Daar zal ik even naar moeten vragen
Wat betreft het tweede; ik had al eens een handboek gemaakt voor WS, maar die is foetsjie. Ik weet niet of je zoiets bedoelde?
En dan numero drie; dit zou inderdaad kunnen, maar er zijn op dit moment te weinig leden/roedels. Ik denk dat je toch wat meer nodig hebt om het echt een functie te laten krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Random Ideetje van de Garnaal . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Random Ideetje van de Garnaal .   . Random Ideetje van de Garnaal . Emptydo mei 26, 2016 8:12 am

Over 1) Hokeh

Over 2) Ja, inderdaad zoiets als je toen in WS had gemaakt, maar dan bijvoorbeeld ook
over wat over de gebieden (wat er qua prooi zit, de temperatuur, ect.) en eigenlijk over vanalles.

Over 3) U has a pjoint.. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Random Ideetje van de Garnaal . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Random Ideetje van de Garnaal .   . Random Ideetje van de Garnaal . Emptyzo okt 23, 2016 3:14 pm

Ik zat met een ander ideetje: sommige mensen hebben meerdere Wolven. Het is best apart als die elkaar nooit ontmoeten natuurlijk! Is het een idee om een 1 persoons-topics in te voeren? Dan kan je bijvoorbeeld schrijven over hoe je Wolf IN ZN EENTJE traint, jaagt, iets bouwt of whatever. Of een 1 x 1 topic van 2 van je eigen Wolven?? Ik kan zo'n topic op 't moment namelijk wel gebruiken. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki

Loki


. Random Ideetje van de Garnaal . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Random Ideetje van de Garnaal .   . Random Ideetje van de Garnaal . Emptyzo okt 23, 2016 3:42 pm

Dat eerste klinkt wel leuk, maar is het echt nodig? Want wat een wolf alleen doet kan je ook gewoon verwerken in een van je openingsposten, in een word bestandje gooien of gewoon in je achtehoofd laten? Voor in de rpg zelf zie ik persoonlijk niet echt een toevoeging, maar wat misschien dan wel een idee is, is een subforum maken waar je een topic kan dumpen met wat je wolf allemaal uitspookt als hij/zij alleen is en hier een soort verzameling van maken. Misschien wel leuk en overzichtelijk voor de mensen die dat willen doen of wel nieuwsgierig zijn na wat de wolfjes van een ander zowel allemaal doen :')

Dat tweede weet ik niet zo goed xD Op WS heb ik wel meerdere mensen gezien die met twee van hun wolven een gesloten topic deden en ik vond het zelf een beetje vreemd, maar als je dat graag wil doen zie ik niet waarom niet? Er zijn geen regels die het verbieden
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Random Ideetje van de Garnaal . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Random Ideetje van de Garnaal .   . Random Ideetje van de Garnaal . Emptyzo okt 23, 2016 3:45 pm

Misschien is 't inderdaad handig om gewoon een topic bij subforum 'Creatief' te droppen voor dat soort posts inderdaad... Razz

Een 1 x 1 met eigen Wolven is idd wel een beetje vreemd, maar wel realistisch. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat jouw Wolf alle inwoners van Serigala kent op 1 na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


. Random Ideetje van de Garnaal . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Random Ideetje van de Garnaal .   . Random Ideetje van de Garnaal . Emptyzo okt 23, 2016 4:12 pm

Je kunt wel doen dat ze elkaar kennen? Kai en Zayn zijn allebei van mij en ze kennen elkaar redelijk goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Random Ideetje van de Garnaal . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Random Ideetje van de Garnaal .   . Random Ideetje van de Garnaal . Emptyzo okt 23, 2016 4:22 pm

Oh ja, zo bedoelde ik het niet helemaal.. xD
Ik bedoel dat je eigen twee Wolfjes bijna of geen conversaties hebben met elkaar in topics.
Kennen kan natuurlijk altijd. However, waar 't op neerkomt is dat ik een topic tussen Ama en Kinu wil doen. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


. Random Ideetje van de Garnaal . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Random Ideetje van de Garnaal .   . Random Ideetje van de Garnaal . Emptyzo okt 23, 2016 4:25 pm

Vind het persoonlijk beetje raar om een topic met jezelf te hebben, maar het is niet verboden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Random Ideetje van de Garnaal . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Random Ideetje van de Garnaal .   . Random Ideetje van de Garnaal . Emptyzo okt 23, 2016 4:26 pm

Alrighty then! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Random Ideetje van de Garnaal . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Random Ideetje van de Garnaal .   . Random Ideetje van de Garnaal . Emptywo nov 02, 2016 12:13 pm

Ik kom jullie lastigvallen met nog wat hersenspinsels!  Very Happy

Serigala heeft nu al 4 verschillende regio's, met allemaal 3 of meer gebieden erin.
Allemaal al mega-divers, maar het smaakt naar meer!  Razz

Wat dachten jullie van nieuwe plekken zoals:
- Een gebied met warmwaterbronnen (net zoals in Yellowstone, waar ook veel Wolven zitten)
- Een wrak van een vliegtuig, trein, schip, ect. (altijd cool en handig)
- Een waterval (of meerdere watervallen, I dunno)
- Een wat droger gebied, zoals steppe/prairie (zonder cowboys natuurlijk)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




. Random Ideetje van de Garnaal . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Random Ideetje van de Garnaal .   . Random Ideetje van de Garnaal . Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Helpdesk & Overleg-
Ga naar: