Serigala


 

Deel
 

 vapor (Syren)

Ga naar beneden 
Scarleg

Scarleg


vapor (Syren) Empty
BerichtOnderwerp: vapor (Syren)   vapor (Syren) Emptyza apr 30, 2016 7:09 pm

De witte albino reu was al op veel plaatsen geweest maar hier was hij nog nooit geweest. Er was iets met deze plek, eigenlijk het zelfde als toen hij met Syren boven op een plek stond. Daar was ook iets vreemds. Hoewel de reu graag hier weg wilde, wilde hij ook meer van deze plek weten, Scarleg was altijd nieuwsgierig geweest.

zijn vader en moeder werden er soms gek van. Voor ze hem achter lieten in Wolfstory. Zijn ouders had hij niet meer nodig, hij kon op eigen poten staan. Hoewel het wel fijn was om ze een keer te zien. Zijn halfbroer was ook zomaar weg gegaan, 'Ik ga even een haas vangen, blijf jij maar hier' Dat waren de laatste woorden van zijn broer. Nu had hij niemand om mee verder te lopen, ja, Amatariseu. Maar Scarleg wist niet zeker of ze hem nog wel mocht.

Plots hoorde Scarleg geritsel achter zich, met een ruk draaide de reu zich om. En staarde tussen de bomen door
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


vapor (Syren) Empty
BerichtOnderwerp: Re: vapor (Syren)   vapor (Syren) Emptyza apr 30, 2016 7:49 pm


Geweldig. Waar was ze nu weer beland?
Afgelopen morgen was Syren weer eens op onderzoek uit gegaan. Serigala moest veel groter zijn dan het gebied dat ze tot nu toe had gezien. En inderdaad. Nadat ze de vallei achter zich had gelaten was ze aangekomen in een lager gelegen gebied, waar maar een donker sfeertje rond hing. Het dichte bladerdak hield het grootste gedeelte van het zonlicht tegen, waardoor het wel nacht leek. Ook het gebruikelijke geluid van bosbewoners ontbrak. Er klonk geen vrolijk geflierefluit van de vogels. Geen geritsel van muizen, eekhoorns of konijnen in de buurt. Het leek wel dood. De kans was groot dat zij het enige levende wezen was in de wijde omtrek.
Nee, dat had ze mis. Zodra ze dat dacht zweefde er een bekende geur naar neus binnen, die ze meteen wist te plaatsen als die van Scarleg. Haar ogen gleden over de omgeving, tot ze de witte reu in het vizier had. Hij viel meer dan op in dit duistere landschap.
'Hello again!' grapte ze. 'Dit is toch geen plek voor jou? Veel te donker!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


vapor (Syren) Empty
BerichtOnderwerp: Re: vapor (Syren)   vapor (Syren) Emptyzo mei 01, 2016 6:30 pm

Plots kwam er een geur zijn neus binnen, een bekende geur. 'Hello again!' grapte Syren 'Dit is toch geen plek voor jou? Veel te donker!' Scarleg lachte en zei 'Hey Syren, op dit soort plekken kom ik inderdaad niet vaak, maar zoals je weet ben ik heel nieuwsgierig. Dus nu ben ik hier'. Hij keek de teef voor hem aan, 'volgens mij kom jij hier ook niet vaak, wel?'. Op die berg vond ze het ook al griezelig, en nu staat ze hier. Op een plek die net zo griezelig is als daar. 'Ik vind het leuk je weer te zien'. Zei de witte reu om te stilte te verbreken. Eindelijk zag hij weer een vriend. Dagenlang had hij geen vrienden gezien, zelfs Ama niet. Was ze er nog wel? Die vraag schoot door zijn kop, aan de gedachte aan haar. Maar goed, nu niet aan haar denken. Nu was Syren hier, en daar was hij blij mee.

(Ik kan pas weer Woensdagavond of donderdag reageren, want ik ga op vakantie)
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


vapor (Syren) Empty
BerichtOnderwerp: Re: vapor (Syren)   vapor (Syren) Emptyzo mei 08, 2016 10:52 am


Scarlegs vrolijke lach haalde toch een beetje duisternis weg. 'Hey Syren, op dit soort plekken kom ik inderdaad niet vaak, maar zoals je weet ben ik heel nieuwsgierig. Dus nu ben ik hier,' vertelde hij. Syren grinnikte. Dat was een bekend probleem, daar had ze zelf ook regelmatig last van. Ze sloeg even met haar staart en draaide met haar oren. Ze waren alleen. Mooi zo.
'Volgens mij kom jij hier ook niet vaak, wel?' vroeg de grote witte reu. De wolvin glimlachte even en schudde haar hoofd.
'Nee, niet bepaald. Maar ja, zo gaat dat. Je zwerft een beetje doelloos rond en dan beland je op een plek als deze.' The story of her life. Ach, zo zag ze nog eens wat van de wereld. Anders was het leven maar saai en eentonig, niet bepaald de dingen waar ze van hield.
'Ik vind het leuk je weer te zien,' verbrak Scarleg na een tijdje de stilte. Ze kende hem nog niet zo heel lang, maar hij leek altijd beleefd te zijn.
'Insgelijks,' reageerde ze dan ook met een grijnsje. 'Maar vertel eens, wat doe je hier alleen? Hoor jij niet bij je Mate in de buurt te zijn?' Ze had Ama al een tijdje niet meer gezien. Die was vast plannen aan het beramen om de oorlog met de inboorlingen te winnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


vapor (Syren) Empty
BerichtOnderwerp: Re: vapor (Syren)   vapor (Syren) Emptyzo mei 08, 2016 12:23 pm

Syren grinnikte, ze sloeg even met haar staart en draaide met haar oren. Ze waren alleen. De teef lachte even en schudde haar hoofd 'Nee, niet bepaald. Maar ja, zo gaat dat. Je zwerft een beetje doelloos rond en dan beland je op een plek als deze.'. Blijkbaar had de wolvin het dus ook 'Insgelijks,' reageerde ze met een grijns. Scarleg had er een leuke vriendin bij gekregen. 'Maar vertel eens, wat doe je hier alleen? Hoor jij niet bij je Mate in de buurt te zijn?' De reu keek de teef aan 'Ik heb Ama al dagen niet gezien'. De vogels begonnen te fluiten, alsof ze iets duidelijk wilde maken. Het werd steeds warmer, iets wat Scarleg echt hele fijn vond. Een zachte lentebries waaide door zijn vacht. Dit was de tijd dat prooidieren uit hun holletjes kwamen, iedereen wat vriendelijker werd, en waar het wat langer licht bleef in de avond. En 'nachts niet zo koud was, De maag van de witte reu begon te rammelen, dadelijk maar even iets vangen. Hij keek de teef voor hem aan 'Wil je bij me blijven? ik ben hier alleen. Mijn broer is ook weg, ik weet niet waarheen'. Hopelijk zei ze ja
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




vapor (Syren) Empty
BerichtOnderwerp: Re: vapor (Syren)   vapor (Syren) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Syren
» Hot {Syren}
» Geronimo {&Syren.}
» . Like A Stallion [SYREN] .
» Reflection *Syren*

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Low lands :: Dalrey Forest-
Ga naar: