WELKOM
Serigala is een Nederlandstalige wolven RPG. Maak je eigen karakter aan, bepaal zijn uiterlijk en verken het eindeloze gebied van Serigala. Ontwikkel jezelf met behulp van de punten die je kunt verzamelen en ontwikkel op die manier je karakter verder. Ontmoet nieuwe spelers in de Off-Game zone en maak nieuwe vrienden! Alles ligt in jouw handen.
WOLF OF THE MONTH
TEAM
ACCOUNT SWITCH

SEIZOEN
15ºC - 28ºC
Z O M E R
Het is eindelijk zomer in Serigala. De kudde's trekken weer aan, overal groeit gras en bloemen en het land ziet er weer prachtig uit. Tot nu toe heeft de warmte voor weinig problemen gezorgd en brengt het alleen maar lekkere dagen, maar misschien komt daar binnenkort wel verandering in?
CREDITS
Serigala staat onder leiding van het team en wordt ondersteund met Actieforum. De banner is gemaakt door Kadar. Alle code's (uitzonderingen daargelaten) behoren toe tot Kadar en mogen niet zonder toestemming gekopieerd worden. Alle teksten, afbeeldingen en karakters behoren toe aan hun rechtmatige eigenaars.

Serigala is geregistreerd bij: RpgSites.nl

Deel
Vorige onderwerpGo downVolgende onderwerp
Pawprints (₱) : 171
Roedel : ex-Hero
Leeftijd : 3,5y
Partner : Together we can face any challenges as deep as the ocean and as high as the sky [Khuolema]
Profiel bekijken

The Hills

op do apr 28, 2016 10:04 pm

Al een tijdje zat de witte wolvin met een onbehaaglijk, hongerig gevoel in haar maag. Haar eetlust was behoorlijk toegenomen sinds haar buik dikker en dikker werd, het was ineens alsof ze wintervetjes aan het hamsteren was. Ondertussen begon het weer geleidelijk af te nemen, aangezien er steeds minder ruimte in haar buik was. In tegenstelling had ze dan wel weer vaker trek gekregen en kon ze het geduld voor het jagen wat minder opbrengen. Zo ook nu. Een paar aqua/groenachtige kleurige ogen scanden nauwkeurig het gebied af naar wat prooi.

Al haar zintuigen stonden op scherp, ze was zo gefixeerd op het zoeken naar een prooidier dat ze haar kop zelfs wat had laten zakken. Overzicht had ze wel, ze stond wat hoger op een heuvel zodat ze makkelijker kon kijken. Haar staart begon zachtjes heen en weer te bewegen, haar ogen hadden iets in het vizier gekregen. Het waren een paar hazen niet ver bij haar vandaan, dat haar aandacht had getrokken. Haar spieren spanden zich nog wat meer aan, klaar om zo snel mogelijk naar voren te kunnen rennen en het prooi te verslinden met haar scherpe tanden. De honger maakte haar zo gevestigd op het vinden van voedsel dat ze één ding vergat. Ze had geen rekenschap gehouden met de omgeving om haar heen. Nee, haar focus lag helemaal op het haasje die ze zo tussen haar tanden kon hebben.. Vamp dacht er verder niet over naar en ging verder op actie. Ze sloop dichterbij, wel op een laag tempo zodat ze het diertje niet zou laten schrikken. Tevens zou haar dat ook energie besparen als ze eenmaal wel sneller zou moeten rennen.

Het laatste stukje, iets minder dan een meter van haar prooi vandaan, stond ze stil. Een kleine grijns kwam op haar snuit, perfect, de twee wat grotere hazen hadden nog niks door gekregen. Ze zette haar lichaam schrap en sprong naar voren door het wat hogere gras. Ze overviel haar prooi, die zo snel mogelijk weg probeerden te rennen. Dit was helaas voor hun net iets te laat. Vamp had er al één stevig tussen haar kaken geklemd. De ander ontsnapte, maar daar zat ze zelf niet zo mee, ze had tenslotte iets gevangen. De haas tussen haar kaken stribbelde nog tegen, maar het lot was al zo bepaald, Vamp hurkte door haar voorpoten om het diertje tegen de grond te drukken. Met een stevige greep had ze al gouw het leven genomen, waarna ze gretig aan het vel/vacht begon te rukken. Tevreden met wat ze had gepakt, kauwde ze op haar vlees waarna ze het soortgenoot van haar gevangen prooi nakeek. Toen pas kreeg ze het door, ze was niet alleen op het heuvelachtige landschap te vinden. Niet ver van haar vandaan stond een mede soortgenoot.

[Open topic]

Status: inactief
Pawprints (₱) : 297
Roedel : Okami ll Commander Terra squad
Leeftijd : 3
Partner : True love is like ghosts, which everyone talks about and few have seen.
Profiel bekijken

Re: The Hills

op vr apr 29, 2016 5:13 pm

De zwarte wolvin bezond zich op het heuvelachtige landschap genaamd, Raska Hills. Wat ze hier deed? Simpel ze had honger en wist dat heuvelachtige gebied konijnen en hazen leefde, plus ze waren de perfecte prooi voor haar. Niet te groot lekker voedzaam, ja ze waren snel maar met haar sterke en slanke lichaam kon ze makkelijk bij houden. Een koude bries waaide door haar zwarte vacht heen terwijl haar kleurloze ogen het gebied eens goed door keek. Al snel vielen haar ogen op een sneeuw witte teef met twee hazen, Victoria draaide met haar oren en versmalde haar ogen. Het kwam niet in Victoria op om een haasje te gaan stelen. Nee eten stelen van een andere wolf deed ze nooit, daar had ze te veel eer en trost voor. De zwarte teef liep rustig op de andere wolf af al bleef ze wel op een afstand. 'Geslaagde jacht zie ik' merkte ze rustig op. Victoria bestudeerde de andere wolvin nog eens goed. Ze was ouder dan zij zelf maar er was nog iets aan haar...

Partner : Together we can face any challenges as deep as the ocean and as high as the sky [Khuolema]
Profiel bekijken

op do mei 05, 2016 7:06 pm
Vamp schreef:

Daar stond ze dan; met haar mond vol vlees, oog en oog met een zwarte mede soortgenoot. Om niet al te stamelachtig over te komen, slikte ze snel het voedsel door. De mede wolf kwam wat dichterbij. Vamps oren staken geïnteresseerd naar voren, het werd haar al snel duidelijk dat ze deze wolf nog nooit had gezien. In eerste instantie verwachtte ze geen moeilijke ontmoeting, de zwarte wolvin leek wel iets vriendelijks met zich mee te dragen.

“Geslaagde jacht zie ik.” Waren de woorden waarmee de onbekende wolf het gesprek opende. Vamp knikte tevreden, het was zeker een goede jacht geweest. En daar had ze de laatste tijd al niet te veel van, het werd haar steeds moeilijker gemaakt om wat te kunnen vangen. Haar ogen gingen even van de wolvin af naar het aangegeten haasje naar weer terug naar de wolvin. Eigenlijk had ze zin om verder te eten, maar in gezelschap van een ander eten zat ook weer tegen haar principes in. Zou ze de onbekende wolf ook wat gunnen? Of kende ze haar daar nog niet goed genoeg voor? Vamp besloot om nog even te wachten en eventueel later nog wat aan te bieden. “Ben je ook op jacht?”

Nadat haar woorden er uit was, drong het haar pas door hoe raar de vraag overkwam. Natuurlijk was de wolvin ook op jacht. Wat anders zou een wolf op deze voedselrijke heuvels te zoeken hebben. “Ik bedoel, heb je al wat gevangen?” Een vriendelijke glimlach was op haar snuit te vinden.

Partner : True love is like ghosts, which everyone talks about and few have seen.
Profiel bekijken

op vr mei 06, 2016 11:47 am

Het leek er maar op dat de oudere wolvin ook wel zin had in een gesprek, ze knikte inieder geval tevreden. De witte wolvin keek even naar haar haasje en toen weer terug naar haar, “Ben je ook op jacht?” vroeg de witte wolvin toen. Victoria knikte 'Dat ben ik inderdaad' klonk haar stem rustig, maar ze ging later wel veder ze had de hele dag en geen haast. Ze was het gewend om achter hazen te rennen dus zo moeilijk  was het niet meer voor haar, “Ik bedoel, heb je al wat gevangen?” vroeg de witte wolvin vervolgens met een vriendelijke glimlach rond haar snuit. Victoria schudde haar kop, 'Nee helaas nog niet' antwoorde ze rustig. Haar kleurloze ogen keken de witte wolvin even strak aan. 'Maar dat komt wel goed hoor' ging de zwarte teef veder nu op een wat vriendelijkere toon. 'Ik ben het gewend om achter hazen aan te gaan, het moet mij wel lukken om er een te vangen' klonk haar stem nu vriendelijk met een klein glimlachje.

Profiel bekijken

op vr mei 06, 2016 1:10 pm

Hoewel het leek op een simpel gesprek met een onbekende wolf, betekende het voor Vamp al meer dan dat. De zwarte wolvin kwam vriendelijk over, ze was er dan ook haast wel zeker van dat ze naar dit gesprek een vriend(in) meer had. Zoals gedacht was ze niet de enige die aan het jagen was op de heuvels, de teef stemde dan ook toe dat ze net als haar zelf op jacht was. Echter bleek het dat ze nog niks had gevangen. Vamp hield haar koppie even scheef, alsof ze wachtte op uitleg van haar antwoord.

De wolvin liet haar weten, dat ze zich geen zorgen hoefde te maken over het voedsel van de wolvin. “Ik ben het gewend om achter hazen aan te gaan, het moet mij wel lukken om er één te vangen.” Even gingen haar oren voor een moment naar achteren, het was de onbekende wolvin ook niet ontgaan dat ze dikker was als een normale wolf, waardoor het haar dus ook meer moeite koste om te gaan jagen. “Gelukkig is hier ook genoeg prooi te vinden,” Stemde Vamp toe. Langzaam liet ze zich op haar achterwerk zakken. Het prooi lag nog aangegeten voor haar voorpoten, maar nog steeds vond ze het onbeleefd om te gaan eten in het bijzijn van een vreemde. “Anyway, ik heb me volgens mij nog niet voorgesteld.”

Haar staart sloeg ze rond haar voorpoten, terwijl ze haar blik gericht hield op de zwarte wolvin. “Mijn naam is Vamp.” Nieuwsgierig naar de naam van de vreemdeling, had ze een geïnteresseerde blik in haar ogen. “En jij bent?”

Profiel bekijken

op zo mei 08, 2016 5:07 pm

“Gelukkig is hier ook genoeg prooi te vinden,” klonk de stem van de witte wolvin. Victoria knikte er was inderdaad genoeg prooi zij kon zich eigenlijk niet herinneren dat zij ooit echt een te kort had aan prooi, er was altijd wel wat te vinden. “Anyway, ik heb me volgens mij nog niet voorgesteld.” ging de witte wolvin veder “Mijn naam is Vamp.” stelde ze zich vervolgens voor “En jij bent?” vroeg ze met een geïnteresseerde blik. Vamp he? apart maar zeker niet lelijk het had wel wat, Vamp. 'Aangenaam Vamp lachte Victoria vriendelijk terwijl ze rustig met haar staart zwaaide 'Victoria aangenaam' stelde ze zich zelf voor. 'Maar je mag wel Vic Vicy of Torie wat jij het fijnst vind' het kon haar echt niet boeien Vic Vicy Victoria het zal wel.

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum: