WELKOM
Serigala is een Nederlandstalige wolven RPG. Maak je eigen karakter aan, bepaal zijn uiterlijk en verken het eindeloze gebied van Serigala. Ontwikkel jezelf met behulp van de punten die je kunt verzamelen en ontwikkel op die manier je karakter verder. Ontmoet nieuwe spelers in de Off-Game zone en maak nieuwe vrienden! Alles ligt in jouw handen.
WOLF OF THE MONTH
TEAM
ACCOUNT SWITCH

SEIZOEN
15ºC - 28ºC
Z O M E R
Het is eindelijk zomer in Serigala. De kudde's trekken weer aan, overal groeit gras en bloemen en het land ziet er weer prachtig uit. Tot nu toe heeft de warmte voor weinig problemen gezorgd en brengt het alleen maar lekkere dagen, maar misschien komt daar binnenkort wel verandering in?
CREDITS
Serigala staat onder leiding van het team en wordt ondersteund met Actieforum. De banner is gemaakt door Kadar. Alle code's (uitzonderingen daargelaten) behoren toe tot Kadar en mogen niet zonder toestemming gekopieerd worden. Alle teksten, afbeeldingen en karakters behoren toe aan hun rechtmatige eigenaars.

Serigala is geregistreerd bij: RpgSites.nl

Deel
Vorige onderwerpGo downVolgende onderwerp
Pawprints (₱) : 297
Roedel : Okami ll Commander Terra squad
Leeftijd : 3
Partner : True love is like ghosts, which everyone talks about and few have seen.
Profiel bekijken

Miss Anonymus

op zo apr 03, 2016 1:28 pm
Met een snel tempo rende de zwarte wolf over de heuvels heen, rennend achter een konijn. Haar grijze ogen zaten strak op het beest zodat ze elke beweging kon zien en zo niet voor verrasingen stond. Het konijn maakte korte bochten in de hoop de wolf af te schudden maar dankzij haar slanke postuur kon de teef gemakkelijk die bochten maken, het duurde niet lang of ze haalde het beest in. Toen de wolf vond dat ze dicht genoeg was maakte ze een sierlijke sprong om zo op het beest te landen en het de genaden slag geven,bloed drupte langs de bek van de teef. Een koude wind waaide door haar vacht toen ze het konijn tussen haar kaken nam en een rustig plekje zocht om van haar prooi te genieten. Iets wat op zoon open plek zoals hier geen goed idee was, dus daarom zocht de zwarte teef naar wat beschuting. Met een rustig tempo beweegde de teef zich voort, ook al hielt ze haar oren en ogen alert always expect the unexpected .

Amatariseu c;

Pawprints (₱) : 810
Roedel : What will you become? [Ōkami Alpha]
Leeftijd : 6 jeers, 5 monts
Partner : Add some BBQ-sauce & enjoy! [Scarleg II]
Profiel bekijken

Re: Miss Anonymus

op zo apr 03, 2016 2:03 pm
Met een gaap kwam een brede witte teef tevoorschijn uit een eenzaam groepje struiken. Haar bleke vacht gloeide fel op in de schemering, net als de vlammend rode ogen die slaperig het gebied scande. Opnieuw gaapte de grote Wolvin, waarbij een angstaanjagend gebit werd getoond aan de buitenwereld. Ah... Wat was dat een lekkere tuk geweest. Na een paar uur training had ze het even nodig gehad. Grijnzend kwakte Ama neer op haar kont. Ze vond het fijn om te trainen in de heuvels. De lucht was er vers, en je hoefde maar een heuvel op te rennen en je spieren brandde al. En het beste van allemaal: er waren weinig pottenkijkers die naar je toe trippelde en je met een zeurstem vroeger wat je deed. Yeah, 't was stil hier. Misschien een beetje te stil... De Albino kwam op haar hurken zitten, en rekte haar stijve schouders even door haar poten over de grond te spreiden. Hmpf. Nu ze al haar agressieve energie kwijt was, kon ze eigenlijk weer prima op zoek gaan naar haar maatjes. Ze was afgekoeld nu, en ze begon al een beetje eenzaam te worden, hehe. Er waren alleen niet zo veel van haar vrienden in Serigala te vinden. Je had Scarleg en haar dochter, en dan was er nog een teef - o ja, Syren heette ze - met wie ze het ook vrij goed kon vinden. Kortom, ze had nieuwe maten nodig als ze een riot wilde beginnen. In de dagen dat ze van haar chill-momenten kon genieten, had ze alleen maar gedacht aan het starten van een roedel; hun naam, hun code, hun territorium en nog veel meer shait. Damn, wat had ze er in zin! Energiek kwam de teef op vier poten staan, en speurde de omgeving af op een interessant paadje of iets dergelijks. Maar... ze vond niets. In het hele dal was geen poedel te vinden. Shait. Dan maar verder klauteren naar het volgende dal en daar-... wacht eens. Ama snoof de koude wind op die haar richting op kwam. Aha. Bezoek.

Partner : True love is like ghosts, which everyone talks about and few have seen.
Profiel bekijken

op zo apr 03, 2016 5:13 pm
Victoria liep rustig veder, tot er een geur haar neus gaten vulde. Meteen stopte de teef met lopen, haar grijze ogen scande het gebied door. Ze zag nog niks Victoria schudde haar kop en liep rustig veder, ze was niet bang om een andere wolf tegen te komen ze wist goed hoe ze moest vechten en anders kon ze nog altijd weg rennen. De zwarte teef trok zich dus niks van de geur en liep gewoon door, tot ze uitendelijk een wolf zag staan. Veel ouder dan zij, een witte teef. Victoria stopte met lopen ze bleef wel op een afstand en keek de wolf strak aan, wachtende op een reactie van de andere teef. Deze teef kwam vast niet uit serigala ze had haar geur nog nooit eerder geroken. Al wilde dat ook niks zeggen.

Profiel bekijken

op zo apr 03, 2016 5:32 pm

Het figuurtje kwam dichterbij, en bracht een heerlijke geur met zich mee. Vers konijn. Ah.. Ama voelde haar maag even bibberen. Trek had ze wel. Toen de teef dichtbij genoeg was, zag ze echter geen vriendelijk blik in haar grijze ogen. Shait. Was ze soms in haar billen gebeten of zo? De kolossale Albino hield haar kop even scheef, maar de teef liep niet verder mee. Oh. Oké. Op een eindje bleef ze staan, in haar richting kijkend. Er viel een stilte. De koude wind ruiste over de heuvels en liet het koele gras zachtjes ritselen. Ama deed haar best een lach te onderdrukken, en ze wist het zo ver te krijgen dat ze alleen maar even grijnsde. 'Oi lassy, kan je het zien?' grijnsde ze richting de zwarte teef. Why so frickin' serious? Ze had geen zin om te vechten, ook al was deze teef bijna de helft van haar leeftijd en kleiner gebouwd. Wacht.. waarom dacht ze überhaupt aan vechten? Misschien was 't vanwege de koude ogen... of de honger die in haar buik rommelde. Aha. Waarschijnlijk allebei.

Profiel bekijken

op zo apr 03, 2016 5:41 pm
'Oi lassy, kan je het zien?' hoorde ze de witte teef zeggen. Ook al stond ze op een afstand victoria kon duidelijk zien dat ze grijsde, de zwarte teef versmalde haar ogen en liep rustig op de teef af. Het konijn nog altijd stevig tussen haar kaken, met een zelfverzekerde en rustige uitstraling liep ze langs de wolf. 'Oh ja hoor' antwoorde de jongere wolf rustig terwijl ze rustig langs de wolf liep, haar ogen boorde in die van de witte wolf als als ze een verkeerde move maakte was Victoria daar op voorbereid. Maar bang? nee dat was ze zeker niet ze had wel ergere dingen meegemaakt dan deze wolvin.

Profiel bekijken

op zo apr 03, 2016 7:40 pm

De teef reageerde koelbloedig terug, maar Ama hoorde het amper. Misschien was het omdat het een slap antwoord was, of omdat de blik van de teef haar niet aanstond. Tjeez, ze mocht die zeikerd nu al niet. De gespierde Albino rolde met haar ogen toen het zwarte stuk chagrijn langs haar heen was getrokken. Zou ze er iets op zeggen? Nee Ama, je bent geen Alpha meer... niet dominant worden... Ondanks dat voelde de teef haar staartbotje toch omhoog schieten. Dat maakte niet uit. Niemand kon het zien, aangezien haar staart niet meer was dan een kleine bult op haar achterwerk. 'Waar heb ik dit toontje aan te danken, lassy? Maak ik mevrouw de koningin weer happy als ik zeg dat ik haar prooi niet wil stelen?' De honger knaagde nog steeds in haar maag, maar de Wolvin negeerde het door te gaan zitten en haar stevige buikspieren in te spannen. Geen gerommel nu; das veel te gênant... De teef draaide haar kop om en staarde recht in de borende grijze kijkers van haar soortgenoot. Wat nou? Kom beef dan, kleintje? De houding deed haar poten toch weer jeuken om op de fragiele schoudertjes van de Jong-Wolf te springen. Nee Ama. Niet doen Ama. Af, koest, zit.

Profiel bekijken

op zo apr 03, 2016 8:11 pm
. 'Waar heb ik dit toontje aan te danken, lassy? Maak ik mevrouw de koningin weer happy als ik zeg dat ik haar prooi niet wil stelen?' liet de oudere wolf haar weten. Victoria stopte met lopen en draaide haar hoofd 'Alsof ik daar bang voor was' een klein grijnsje vormde even rond haar lippen. Opeens ging de witte wolf zitten, 'En ach ik vindt het heel fijn dat je me van die nicknames opoe maar Victoria is de naam' zei de zwarte wolf nu op een wat vriendelijkere en speelse toon. Niet echt gemeen bedoelde al zou ze dat wel zo op kunnen vatten. Victoria beet nog wat extra had op haar konijn zodat er nog wat bloed drupte, deed ze het expres? nee natuurlijk niet...

Profiel bekijken

op zo apr 03, 2016 8:18 pm

Het Wolvinnetje draaide haar kop om en pronkte met haar zelfverzekerdheid. Pff. Vermoeiend. Amatariseu keek haar relaxt aan en vertrok geen spiertje. De teef stelde zich met een grote omweg voor als Victoria, en bij het horen van die naam trok Ama even een oor in haar nek. Dat is toch geen naam voor... hoe kan het dat... Dat was echt een mensennaam! Voor de zekerheid ademde ze geur van de Wolvin naast haar diep in, zoekend naar een spoortje mensengeur. Maar nee, dat was niet te vinden. 'Over bijnaampjes gesproken, problemen mee als ik je Vicky noem? Name's Amatariseu by the way,' grijnsde Ama droogjes en ontspannen. Goed, misschien was haar eerste indruk fout geweest en viel de teef wel mee. Of niet. Misschien zou ze nu weer gaan mekkeren en kon Ama weer voor de zoveelste keer die dag een uiltje gaan knappen. Ze zag dat de teef in het konijn kneep die ze in haar bek hield. Shait, eet 't dan! Even trok ze een wenkbrauw omhoog, maar toen strekte ze haar kolossale poten uit en krabbelde overeind, zodat ze haar brede lijf kon draaien en de teef recht aan kon kijken. 'Ben jij een inboorling?' vroeg Ama zonder een echte emotie. Just wanna know. Je kon niet iedereen vertrouwen hier in Serigala.

Profiel bekijken

op zo apr 03, 2016 8:33 pm
'Over bijnaampjes gesproken, problemen mee als ik je Vicky noem? Name's Amatariseu by the way,' grijnsde de witte teef. Victoria knikte, Amatariseu wat een naam... veel te lang. 'Ben jij een inboorling?' vroeg Amatariseu vervolgens, de zwarte teef draaide even met haar oren 'Ik woon al een tijdje in Serigala'liet ze weten. 'Jij komt hier niet vandaan hmm? Wolf story of een andere plek?' vroeg Victoria nieuwsgierig haar ogen glinsterde even. Ze wist dat veel wolven uit Wolf story hier heen kwamen, dat had Scarleg haar verteld. Grappig genoeg kon ze zijn geur ook in de witte teef terug vinden...kende ze elkaar? niet dat het wat uitmaakte.

Profiel bekijken

op ma apr 04, 2016 12:20 pm

Vicky meldde simpel en kort dat ze er al een tijdje woonde. Hmpf. Nevermind. Ze zou er later wel achter komen. Deze teef leek erg zelfverzekerd tegenover een oudere en grotere Wolf; een typje die het gevecht om Serigala niet uit de weg zou lopen. Als het moment daar was, zou ze weten waar deze Wolvin geboren was. Vicky probeerde haar thuisplaats te achterhalen. Ze noemde WS, en dat liet Ama eventjes grijnzen. Wie had ze ontmoet? Ze wist dat er WS'ers rondwandelde hiero, en zo te merken was ze dus op een praatgrage WS'er gestuit. 'Aye, ik kom uit Wolf Story. Zoals menig andere buitenlanders.' Ze voelde zich min of meer gekalmeerd, ook al wist ze niet of deze teef... 'Serigaals' was. Shait, what a damned paranoia... Over een tijdje, als de winter echt verdreven was, zouden de eerste nestjes al komen. Alle WS'ers of waar de hell ze ook vandaan kwamen zouden verliefd worden, pari-pari doen en kinderen krijgen. Pff. Tegen de tijd dat ze haar strijd tegen de 'inboorlingen' kon beginnen was iedereen al Serigaals geworden! 'Here on yer own?' vroeg de grote Albino aan haar soortgenoot. Just wonderin'. Als Vicky op magische wijze een 'vriendelijke inboorling' bleek te zijn, kon ze erop rekenen dat Vicky's Vrolijke Vrienden (VVV hehe) dat ook zouden zijn.

Profiel bekijken

op ma apr 04, 2016 4:06 pm
gestuit. 'Aye, ik kom uit Wolf Story. Zoals menig andere buitenlanders.' Victoria kinkte ja dat dacht ze wel. Hoeveel wolven kwamen er nog bij? Serigala was groot maar dat betekende niet dat ze het met honderde andere wolven wilde delen, vooral met die roedel niet. Maar goed veel kon ze er niet tegen doen, misshien had je nog wel wat aan die wolf-story wolfs.'Here on yer own? vroeg de witte wolf vervolgens, ''Ach wat is alleen'antwoorde ze rustig terwijl ze haar prooi op de grond legde en er vlak achter ging zitten. Ík ben hier me mijn zus'' liet ze de andere wolf weten. Maar waar haar zus nu was, joost mocht het weten. Een kleine grijns vromde rond de lippen van de zwarte teef terwijl ze naar haar soortgenoot keek. ''Zeg Ama'' begon Victoria, ja ze korte het tot Ama haar naam was veel te lang anders. ''Zin om dit maal met te delen?''lachte de teef vervolgens, ze had wel gezien hoe de witte wolf naar haar prooi keek.

Profiel bekijken

op ma apr 04, 2016 7:23 pm

De teef vertelde dat ze hier was met haar zus. Ama twijfelde om haar verhaaltje te vertellen, maar het leek haar maar een vreemd idee te vertellen dat ze was gebracht door de frickin' menswezens. Dus luisterde ze geduldig naar wat Vicky te zeggen had. Ondertussen gleed haar bleek naar beneden, waar het konijn slapjes hing, met als zijn spieren ontspannen. Wat hing hij daar toch... smakelijk. Het staartbotje van de teef maakte even een zwiep, maar er was geen poedel die dat op zou kunnen merken. Vicky leek haar bleek gezien te hebben, en een kleine grijns ontstond rond haar lippen. Aye, de teef leek steeds vriendelijker te worden. Terwijl Ama haar vuurrode ogen van de prooi lostrok, stelde de zwarte teef voor haar prooi te delen. 'It would be a pleasure!' grinnikte Ama dankbaar, en ze zakte daar haar achterpoten. Veel had ze niet nodig. Gewoon een hapje.. puur voor de smaak. Hell. Vicky leek nogal snel aan iemand gewend te zijn!

Profiel bekijken

op di apr 05, 2016 2:10 pm
. 'It would be a pleasure!' grinnikte Ama dankbaar terwijl ze door haar achter poten zakte. Een klein glimlach vormde rond de lippen can de zwarte teef, terwijl ze zelf ook een hap nam. Je kon de nieuwelingen als vrienden hebben dan als vijand. Dacht zij zo, 'Dus Ama waarom ben jij naar Serigala verhuist?'vroeg ze rustig aan haar soort genoot, ze wist de reden wel Scarleg had haar verteld dat Wolf-story met mensen te veel in aanraking geweest was. En dan het land simpel weg op was, maar goed misshien had Ama wel een andere reden. Iets wat Scarleg haar nog niet verteld had. over het gebied.  

Profiel bekijken

op di apr 05, 2016 7:53 pm

. Miss Anonymus .
Kalm nam Vicky een hap uit het haar prooi. Ama voelde haar maag roepen dat ze erop moest duiken, maar haar eergevoel zorgde ervoor dat ze wachtte tot de teef haar vlees losgescheurd had, en dat ze daarna pas een middelgrote hap nam uit de plek die het dichtste bij haar lag; het stevige dijbeentje. Het vlees gaf meteen een prettige smaak af dat haar bek vulde. Vicky sneed een onderwerp aan: haar verhuizing naar Serigala. Ama slikte haar vlees in en grinnikte even. 'Me story's kinda weird...' grijnsde ze met haar Schotse taalgebruik. 'Y'see, in Wolf Story - ik had je al verteld dat ik daar vandaan kom, toch? - waren er nogal veel mensen. Ik was 'op een dag' naar een mensendorp getrokken..' Ze likte het konijnenbloed van haar lippen. '.. en kreeg eh.. Een soort van ruzie met de mensen. Ze verdoofde mij en mijn dochter en toen ik wakker werd, bleek ik ineens in Serigala te zijn.' Yeah. 't Was nou eenmaal een raar verhaal. Ama beet het kuitje van de konijn los van zijn been. Het was een klein spiertje, maar niet te onderschatten in smaak en stevigheid. Het 'neusje' van het konijn. 'Ik vraag me af waar mijn gezin nu uithangt.' Zoals in WS bleek haar Mate Scarleg een 'kampioen' te zijn in socializen. Het leek erop dat hij al menig Wolven had ontmoet, en meestal veel vrolijkere ontmoetingen had dan Ama. En zij? Nah. Ama was gewoon iemand die ervan hield haar soortgenoten te plagen.

Profiel bekijken

op wo apr 06, 2016 8:34 pm
'Me story's kinda weird...' begon de teef grijzend, Victoria spiste gelijk haar oren zodat ze alles van het verhaal meekreeg.. 'Y'see, in Wolf Story - ik had je al verteld dat ik daar vandaan kom, toch? - waren er nogal veel mensen. Ik was 'op een dag' naar een mensendorp getrokken..' Vertelde de teef haar terwijl ze wat bloed van haar lippen likte. Victoria knikte alleen wetend dat de teef nog niet klaar was met haar verhaal. '.. en kreeg eh.. Een soort van ruzie met de mensen. Ze verdoofde mij en mijn dochter en toen ik wakker werd, bleek ik ineens in Serigala te zijn.' liet de wolf haar vervolgens weten. Victoria grijste was slapjes en schudde kort met haar kop.'Ik vraag me af waar mijn gezin nu uithangt.' hoorde ze witte wolf nog zeggen.' Je doet er wel erg mild over'merkte ze toen rustig op. 'Wil je niet terug naar ja thuis gebied?' vroeg ze vervolgens, haar grijze ogen keken de witte wolf strak aan. 'Ik ben de laaste tijd wel wat wolven tegen gekomen, misshien wel wolven van je gezin.'vertelde de zwarte teef rustig terwijl ze weer een hap van haar konijn nam. 'Vertel eens wie horen er allemaal bij jouw gezin?'

Profiel bekijken

op do apr 07, 2016 12:05 pm

. Miss Anonymus .
Vicky merkte op dat ze wel erg mild deed over haar 'dramatische' verhuizing. Tja... het was gewoon... Toen ze daar met Tana en Game op het Strand leefde, verveelde ze zich al vrij snel. Stilzitten was haar vak niet, en had al een paar nachten gedroomd over nieuwe plekken. Ama trok zich los uit haar dagdroom en scheurde nonchalant een stukje vel van haar maaltijd af. 'Ik was al dramatisch genoeg vroeger. Ik denk dat ik mijn dosis aan drama ondertussen al verbruikt heb,' grijnsde ze terwijl ze een klein stukje vlees losscheurde. Haar zwarte soortgenoot vertelde over dat ze al menig Wolven naar Serigala had zien komen, en dat er wel een paar van hen uit Ama's gezin konden komen. Tja, misschien vatte ze het verkeerd op. De ene helft van haar familie was hier, en de andere helft (eigenlijk iets meer dan de helft) was nog in WS. Tana, Bageera, Reicho... en Game, Utlissia en nog wat anderen die eigenlijk geen familie waren. Terwijl Ama haar hap vlees voldaan inslikte, vroeg Vicky naar haar gezin. De grote Albino voelde zich ongemakkelijk om zomaar daarover te praten. Waarom? Tja.. 'Je zou kunnen zeggen dat maar een deel van mijn familie hier rondscharrelt. Zoals ik al zei, is mijn dochter Emaya hier te vinden, en wonder boven wonder ben ik mijn Mate Scarleg ook nog tegengekomen. Mijn andere zonen zijn nog in WS, waarvan eentje het land verkend met een vriend en waarvan de andere...' Ama voelde zich koud van binnen, maar tegelijkertijd ook kwaad. Icandor... ze besefte nu pas goed wat die poedel gedaan had... Haar Ayero... Waarom?! '.. die andere ligt.. begraven in het bos.' Ze zweeg. Ze wilde niet meer vertellen. Genoeg! Ayero was weg... haar jongere broertje Scarleg I was weg... Shait! Waarom zij? Waarom, shaitdammit moesten zij nou dood zijn? Ama duwde het konijn naar Victoria toe en staarde toen met vonkende ogen van haat in de verte. Shait... waarom zij?! Ama spande al haar spieren in om een brul van woede te onderdrukken, en het enige wat uit haar bek kwam was een bittere, sombere grauw.

Profiel bekijken

op za apr 09, 2016 12:21 pm
. 'Ik was al dramatisch genoeg vroeger. Ik denk dat ik mijn dosis aan drama ondertussen al verbruikt heb,' liet de andere wolf haar weten, Victoria greens even. Zij zelf was ook helemaal geen drama queen ergens vond ze het wel fijn dat deze wolvin daar ook zo overdacht. 'Je zou kunnen zeggen dat maar een deel van mijn familie hier rondscharrelt. Zoals ik al zei, is mijn dochter Emaya hier te vinden, en wonder boven wonder ben ik mijn Mate Scarleg ook nog tegengekomen. Mijn andere zonen zijn nog in WS, waarvan eentje het land verkend met een vriend en waarvan de andere...' vertelde de wolvin, Victoria luisterde aandachtig en knikte rustig. Dus Scarleg was haar Mate? interresant...... die andere ligt.. begraven in het bos.' Victoira nam een hap van haar konijn en keek de witte wolvin met haar kleurloze ogen rustig aan. 'Scarleg ken ik' sprak ze rustig, Scarleg en zij waren een soort van vrienden...of ja zo zag zij het wel hij was aardig. Dat kon ze waarderen.

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum: