Serigala


 

Deel
 

 We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Khuolema

Khuolema


We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptywo maa 30, 2016 10:28 pm

Jaja, sommige mensen zullen het al vermoed hebben, maar Vamp en Khuo krijgen een nestje! Hierbij openen we een Puppy Search!

We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} U7yn9

Vamp

Algemene informatie
Vamp is een sneeuwwitte wolvin, hoewel er wel eens hier en daar een vies vlekje op haar vacht zou verschijnen. Ze doet haar best om er op haar schoonst uit te zien door het regelmatig schoon te maken, maar haar vachtkleur maakt het haar dan ook niet echt gemakkelijk. Ze heeft smaragd/aqua groene ogen en een zwarte neus. Kwa bouw is ze niet echt breed, eerder klein en slank. Dit kan zowel in haar voordeel en nadeel werken. Erg sterk is ze niet, maar in tegenstelling daarvan kan ze wel snel en wendbaar zijn. Van nature is Vamp van zichzelf zorgzaam, sympathiek en liefdevol. Dit uit zich door een veel te vrolijk humeur. Meestal kun je haar vergelijken met een jonge pup, waar ook weer gevaarlijke karakter eigenschappen in schuilen. Vamp kan dan ook behoorlijk naïef en nieuwsgierig zin, wat niet altijd even handig is. Toch zal ze deze haar mooie karakter niet aan iedereen laten zien. Door slechte ontmoetingen met andere wolven is ze wat terughoudend en achterdochtig geworden. Wanneer je haar vertrouwen hebt gewonnen, wat eigenlijk ook vrij snel gebeurt, zal ze een goede vriendin voor je zijn die altijd voor je klaar staat. Ze is daarin dan ook erg trouw en loyaal.

Geschiedenis
Voordat ze naar Serigala is verhuist heeft Vamp nog in Wolf Story gewoond, waar ze tevens niet in is geboren. In haar leven in Wolf Story heeft Vamp in een roedel gezeten (The Rising Heroes), haar lieverd Khuolema ontmoet en zelfs wat familie (half zus Anouk) gevonden. Bij de oorlog in WS heeft Vamp verder niet in meegevochten, dit omdat ze dat zelf niet durfde aangezien Khuolema zelfs aan de andere kant vocht. Het feit dat hij aan de andere kant stond had haar hart gebroken, maar haar liefde is te sterk voor de reu om zonder hem te kunnen. Inmiddels zijn ze weer zo gelukkig als voorheen en doet Vamp alsof er niets is gebeurt in de strijd tussen goed en kwaad.


Looking forward
Hoe Vamp voor de pups zou zorgen is nog maar de vraag. Ze heeft nog nooit eerder een nestje gehad wat het de gebeurtenis alleen nog maar spannender maakt. Door de verhalen van andere teven is ze er zelfs nog wat bang en onzeker van geworden. Ze is er dan ook erg benauwd voor dat er iets verkeerd gaat of dat ze het niet goed doet en alles verpruts. De moederschap zal voor haar dan ook zeker stress op leveren. Wel zou ze natuurlijk haar beste beentje voor zetten en zielvol van de pups gaan houden, hoewel een aantal foutjes in de opvoeding onvermijdelijk zal zijn. Gelukkig is ze niet alleen en zal Khuolema een goede ouder zijn.

We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} 2hqdszs

Khuolema
Algemene informatie
Khuolema is zo een beetje de Yang van Vamp. Hij heeft een ravenzwarte pels vol littekens (Het herkenbaarste is een genezen schotwond bij zijn schouder), felgroene ogen en op zijn snuit kan je hier en daar wat grijze haartjes vinden. Zijn schouders zijn best wel breed en onder zijn vacht vind je afgetrainde spierbundels.

History:
Je kunt deze reu niet bepaald een doetje noemen. Vroeger was hij een Duistere Wolf, een badass, die de onzekere wolf Kyerean tot een heus moordmachine heeft geholpen; Icandor. In zijn puberjaartjes was hij nors, gemeen, sluw, vals; altijd opzoek naar macht. Maar voor zijn vurige liefde voor Vamp gaf hij zijn Donkere kantje op en probeerde wat "Neutraler" te worden. Nu zwerft deze reu rond met Vamp aan zijn zijde; nogal nors en humeurig, maar zo mak als een lammetje voor zijn O zo geliefde Princess.

Looking Forward:
Khuo zal enorm verrast zijn als Vamp hem zal vertellen over de pups. Hij zal er zelfs nerveus over worden, en tijdens de bevalling zal hij ook heel hard beginnen panikeren, flippen, stressen... Tegenlijk. Niet bepaald geruststellend voor Vamp, maar hij zal haar wel proberen helpen kalmeren, hoe zenuwachtig hij ook is.
De pups zullen Khuolema kennen als een trotse, strenge maar rechtvaardige vader. Hij probeert een goede band met zijn pups te kweken, hij zal ze ook met veel plezier leren jagen en vissen. Khuolema wil instaan voor een persoon waar ze hun problemen tegen vertellen en ze eens goed tegen kunnen uitvallen wanneer het nodig is; een goed vertrouwenspersoon, om alles goed te maken wat hij wolven vroeger heeft aangedaan.


Wij hopen op leuke aanmeldingen!


Laatst aangepast door Khuolema op do maa 31, 2016 9:22 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptydo maa 31, 2016 11:51 am

Tada! Hier is Paek 2!
De Paek die ik nu voor 't eggie ga aanmelden... xD

UITERLIJK:
Paek heeft de bouw van haar moeder geërfd, maar los van dat is ze bijna een copy van haar vader. Ze heeft een niet al te lange, ravenzwarte vacht die haar gehele lichaam bedekt en haar beter warmer houdt dan je zou denken. Ze staat op pezige poten met spieren die niet onderschat moeten worden, en ook wat langer zijn dan die van een normale Wolf. Paek is slank, en gemaakt voor snelheid en behendigheid... hoewel ze zeker de slapste niet is. Paek is geruisloos en razendsnel, waardoor ze nu en dan onverwachts opduikt. Ze mag dan geen pootspieren waarmee ze iemand smoort tegen de grond, maar haar kaakspieren zijn erg krachtig waardoor ze haar lange maar vlijmscherpe tanden gemakkelijk in alle soorten vlees haakt. Als ze je te pakken heeft, is de kans vrij klein dat ze je vrijwillig loslaat.. Maar, omdat ze erg pezig is en vrij weinig weegt zal je makkelijk op kunnen staan en haar proberen af te schudden. Wat haar zintuigen betreft, zijn zowel Paek's neus, oren en ogen allemaal goed. Allemaal gemiddeld, geen enkele is beter of slechter. Haar ogen zijn fel groen (niet te zien op de plaatjes, want Garnalen zijn nogal luie dieren, zoals u weet), en kijken je recht en doorborend aan. Paek loopt vaak met haar kop laag bij de grond... wat laat zien dat er in haar kop iets niet helemaal in orde is...

PERSOONLIJKHEID: Het is moeilijk voor te stellen, maar op jonge leeftijd was Paek al erg intelligent.. maar ook angstaanjagend. Het is de sfeer die ze zo nu en dan met zich meedraagt... Paek is altijd uit om te winnen, maar laat dit roekeloos blijken door vele wedstrijden te organiseren. Ze is vrij kalm en een erg goede prater; ze zal altijd pogingen doen zich uit te problemen te praten, maar zonder sarcasme te gebruiken. Ze zoekt altijd de zwakke plekken van haar slachtoffers op, en probeert ze zo voor haar wagentje te spannen: als dat gebeurd heeft ze de wedstrijd sowieso al gewonnen. Maar goed, nu ze een pupsel is, gebeurt dat nog niet al te vaak. In haar jonge jaren is ze nog steeds kalm, maar als ze eenmaal ergens mee bezig is, draait ze er in door en weet ze bijna nooit hoe ze moet stoppen...

Pup:
Youngster:
Adult:



Laatst aangepast door Amatariseu op vr apr 01, 2016 7:56 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sucic

Sucic


We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptyvr apr 01, 2016 1:27 pm

Bij deze trek ik m'n aanvraag terug. Met alles wat er de laatste tijd gaande is denk ik gewoon niet dat ik em actief kan houden. Sorry hiervoor.

Ik heb zitten twijfelen, maar ik moet hier weer actief worden en ik mis een vrolijk ding in mijn leven, want al mijn andere OC's zijn veel te serieus of harteloos, so there; roekeloze, veel te vrolijke stuiterbal van vacht. Good luck als jullie em accepteren xD


Kaelan
Persoonlijkheid
Simpel samengevat is Kaelan een beetje een malloot, maar zijn karakter is wel wat gecompliceerder dan dat. Over het algemeen gedraagt hij zich als een volslagen idioot en is hij vrijwel altijd vrolijk. Je zult hem dus zelden treffen in een slecht humeur of zonder een grote glimlach op zijn gezicht. Als er iets is waar hij van houdt is het wel nieuwe plekken verkennen of een beetje avontuur. Lang stilzitten kan hij daarom dus ook niet. Ook is hij aardig nieuwsgierig, roekeloos en kent hij geen angst, waardoor hij nog wel eens eerder het loodje zou kunnen leggen dan zijn siblings of menig ander wolf. Uit de problemen blijven is voor hem dan ook erg moeilijk, maar hij zal vol blijven houden dat problemen hem vinden en niet andersom. Goed nadenken voor hij iets doet is niet voor hem weggelegd en de meeste beslissingen die hij neemt zijn een 'spurt of the moment' ding.
Kaelan neemt het kinderlijke gedrag van zijn moeder naar een heel nieuw niveau, zelfs op latere leeftijd. De wereld is in zijn ogen simpel en straight-forward, waardoor hij gecompliceerde dingen soms niet begrijpt of hier wat hulp bij nodig heeft. Hij kan best naïf zijn. Voor anderen verzint hij graag bijnamen die niet altijd kloppen of gewoon gemeen zijn, maar is zich vaak van geen kwaad bewust. Hij kan kwaad worden om de kleinste dingen, maar er schuilt hier nooit echte woede in, tenzij je het wel erg goed verknalt bij hem. Een wedstrijd of tien om te zien wie ergens het beste in is zal hij niet zomaar afslaan en meestal zelfs beginnen. Zijn doel is echter nooit om ook echt de beste te zijn, maar meer om gewoon plezier te hebben en ergens mee bezig te zijn. Kaelan is een echte vreetbeer en kan aardig hebberig zijn als het aankomt op voedsel. Hij zal dus ook zonder pardon het eten van een ander jatten als hij daar de kans voor krijgt. Een vetzakje zal hij echter nooit worden omdat hij zo hyperactief is.
Familie en vrienden betekenen alles voor hem en hij zal niet aarzelen om zijn eigen leven voor ze op te offeren. Als je hen iets aandoet had je dan ook nog beter de duivel zelf kwaad kunnen maken. Hij zal onder geen enkele voorwaarden stoppen voor hij wraak heeft genomen en de oren van je kop heeft getrokken. Hem als vijand hebben wil je dus ook niet. Een ander doden zal hij echter niet doen, maar dit is meer omdat hij geloofd dat sterven een te makkelijke uitweg is. Als je eenmaal zijn vertrouwen hebt verloren krijg je die nooit meer terug.

Uiterlijk
Kaelan is wat aan de kleine kant en oogt vooral in de zomer wat fragiel, maar is desondanks toch behoorlijk sterk. Hierdoor kan hij wat lomp en onhandig zijn, hoewel dat ook een beetje door zijn persoonlijkheid kan komen. Zijn vacht is grotendeels zwart met veel witte en grijze plukken. Deze plukken verschijnen echter pas op wat latere leeftijd. Als pasgeboren wolf is hij dus volledig zwart. Net als alle andere wolven heeft hij in het begin doffe blauwe ogen die uiteindelijk wat meer turquoise zullen worden (niet te zien in afbeeldingen).
Verder uiterlijk because I'm lazy:

Jonge pup:
Pup:
Volwassen:

Ik denk dat Kaelan Khuo's geduld nog wel eens behoorlijk op de proef kan gaan stellen xD
Hoop dat jullie em wat vinden ^^
- M'non


Laatst aangepast door Sucic op za apr 23, 2016 1:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptyzo apr 03, 2016 5:39 pm


Sean [Sieen]

WELP
Sean als welp:
Als pasgeboren pup is Sean redelijk groot voor zijn leeftijd. Desondanks dat is hij niet lomp. Van zijn moeder heeft hij zijn slanke bouw, dankzij zijn vader is hij gespierd. Net als iedere welp heeft hij blauwe ogen, die later pas bij zullen kleuren. Zijn vacht is redelijk dik en zwart. Gezond is hij zeker, er mankeert niets aan zijn zintuigen.
Qua karakter is Sean een rasechte troublemaker. Hij is nieuwsgierig en wil altijd het naadje van de kous weten. Hierdoor brengt hij zichzelf regelmatig in benarde situaties. Ook is hij ondeugend, een beetje roekeloos en bovendien zoekt hij graag het gevaar op. Zijn nestgenoten besluipen of met hen stoeien vindt hij helemaal geweldig, maar spelletjes als tikkertje en verstoppertje kan hij ook wel waarderen.

JONGWOLF
Sean als jongwolf:
Naarmate Sean ouder wordt, groeit hij ook minder hard. De voorsprong die hij als welp had opgelopen raakt hij kwijt; als youngster heeft hij een gemiddelde lengte. Wel is hij nog altijd slank en pezig.
Wat vreemd aan hem is, is het feit dat alleen zijn linkeroog groen bijkleurt. Zijn andere ook blijft de kleur blauw die hij als welp heeft gehad. Hij vermoedt dat het door zijn moeder komt, die immers ongeveer dezelfde oogkleur heeft.
Als Jongwolf is Sean meer een rebel. Hij trekt zich niets aan van regels, die zijn er namelijk om gebroken te worden. Ook hierdoor trekt hij moeilijkheden aan. Dominante types zet hij graag voor schut, maar hij heeft enorm veel respect voor zijn ouders. Hij kijkt erg op tegen zijn ader en hij wil net zo sterk en moedig zijn als hij.

VOLWASSENE
Sean als volwassene:
Ondanks zijn ondeugende karaktertrekjes heeft Sean een hart van goud. Hij is recht door zee en liegt nooit over iets. Zijn familie betekent alles voor hem. Hij zou voor ze door het vuur gaan als dat nodig was.
De reu groeit uit tot een verstandige volwassene, maar zijn wilde haren zal hij nooit verliezen. Af en toe kan hij behoorlijk koppig zijn. Als iets niet lukt gaat hij daar net zo lang mee door tot hij slaagt. Hij laat zich niet snel neerslaan door een slecht humeur. Het lijkt wel alsof hij een oneindige voorraad energie heeft.
Zijn twee verschillende ogen veranderen nooit. Sean loopt voor de rest van zijn leven rond met één groene en één blauwe kijker. Maar dat accepteert hij vrij snel. Het hoort gewoon bij hem en het maakt hem uniek.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of verschillende oogkleuren zijn toegestaan. Zo niet, dan pas ik het later wel aan (: Hoop dat Sean in de smaak valt haha!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vamp

Vamp


We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptydi apr 26, 2016 8:38 pm

Oke oke, lang niets meer laten horen hierover..
Natuurlijk willen we onze plan wel uitvoeren door Khuo en Vamp pups te laten krijgen!

We vinden alle drie de inschrijvingen/pups geweldig! bounce bounce bounce

Het is dan ook erg jammer dat je, je terug trekt Sucic. Hoewel dat natuurlijk wel begrijpelijk is!
Wel goed dat je het nog even meld.

Aangezien het volgende week meivakantie (2 april) is wouden we dan het geboortetopic doen. Zijn jullie er daar mee eens? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptyvr apr 29, 2016 5:22 pm

Ik heb vanaf nu de hele vakantie tijd! Ik ben btw wel van plan Paek's naam te veranderen,
aangezien ik de naam nu voor een andere OC ga gebruiken die totaal niet overeenkomt met
de kleine psycho! Is er al een datumpju? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptyvr apr 29, 2016 6:19 pm

2 april is al lang geweest, bedoelde je soms 2 mei? Dan heb ik tijd Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Vamp

Vamp


We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptyma mei 02, 2016 5:14 pm

Oeps, ik bedoel inderdaad 2 mei!

Wat dus al vandaag is haha

Naam veranderen is geen probleem, garnaaltje Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptydi mei 03, 2016 11:23 am

Vamp schreef:
Oeps, ik bedoel inderdaad 2 mei!

Wat dus al vandaag is haha

Naam veranderen is geen probleem, garnaaltje Smile

Wanneer heb je tijd om het topic te maken? Very Happy
puppupupupupupupuppupupupupup
Terug naar boven Ga naar beneden
Vamp

Vamp


We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptydi mei 03, 2016 4:33 pm

Morgen of overmorgen komt het topic. Ik probeer natuurlijk zo snel
mogelijk het topic te maken. Vanavond kan ik niet aangezien ik paardrijles
heb en ik altijd wat langer blijf hangen :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptydi mei 03, 2016 7:45 pm

Sean staat paraat (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptywo mei 04, 2016 9:06 am

Cinder ook op t setje na!! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Khuolema

Khuolema


We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptydo mei 05, 2016 8:15 am

Ziet er allemaal heel schattig uit! <3 Ik hoop dat we allemaal tesamen een supertoffe familie worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptydo mei 05, 2016 1:23 pm

Beste mensen! Een piepkleine toevoeging aan Cinder: ze heeft al vanaf haar geboorte een blind rechteroog!!! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptydo mei 05, 2016 2:15 pm

Ik wissel Seans verschillende oogkleuren om, beter te onthouden:
bLauw is Links, gRoen is Rechts Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Vamp

Vamp


We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptydo mei 05, 2016 8:44 pm

Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptydo mei 05, 2016 8:44 pm

Ik post moreguuu pas!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptydo mei 05, 2016 8:46 pm

Ik neem aan dat Khuo eerst moet posten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vamp

Vamp


We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptydo mei 05, 2016 8:48 pm

Syren schreef:
Ik neem aan dat Khuo eerst moet posten?

Your thinking right! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptydo mei 05, 2016 9:00 pm

It's 'you're thinking right' mhehehe
Ik heb wel zin in m'n Cindertje tho... eens een ander soort karakter hehe.. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptydo mei 05, 2016 10:11 pm

Amatariseu schreef:
It's 'you're thinking right' mhehehe
Ik heb wel zin in m'n Cindertje tho... eens een ander soort karakter hehe.. Razz

Sean wil de eerstgeborene zijn >:3
Terug naar boven Ga naar beneden
Vamp

Vamp


We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptydo mei 05, 2016 10:14 pm

Stressykippie Khuo is ook aanwezig hihi

__
Je mag zo, ik wil eerst nog even reageren  tongue  Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder

Cinder


We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptyvr mei 06, 2016 9:14 am

C'mon Loïs! Nu jij!!! xD
nununununununu
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptyvr mei 06, 2016 1:34 pm

C'mon Garnaal! Nu jij!!! xD
nununununununu
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder

Cinder


We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Emptyvr mei 06, 2016 1:39 pm

Hell yeah! Bring it on!! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo}   We are the Heroes of our time {Vamp X Khuo} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Heroes of our time
» If you got time, to bitch and whine, then there's still time to try again.
» Vamp
» My little Princess {Vamp}
» . Extraordinary [VAMP] .

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: CHARACTER MANAGEMENT :: The Wolf's Den :: Accountmarkt-
Ga naar: