Serigala


 

Deel
 

 Mening gevraagd

Ga naar beneden 
Nemy

Nemy


Mening gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Mening gevraagd   Mening gevraagd Emptydi feb 23, 2016 5:20 pm

Joe !

Ik schrijf een scriptie /maak een project over feminisme, Hierin onderzoek ik wat het voor mij betekend, hoe andere mensen er tegenaan kijken en hoe offline en online media omgaan met dit begrip

Mijn eigen mening hou ik nog even voor me, maar ben wel benieuwd naar die van jullie c:

Dus voel je vrij om je mening (ook al is het super kort) hier even neer te dumpen. Dit wordt verder niet echt gebuikt in het project, maar ik wil zoveel mogelijk meningen binnen halen

Thankzz x Puck/Laura

_________________
Mening gevraagd 2h3cx08
Her expression was damp and crooked; Grabs onto my throat and won't let go
 

think out of the box 
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Mening gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mening gevraagd   Mening gevraagd Emptydo feb 25, 2016 12:34 pm

Hey Nemy,.

Mijn mening hierover is als volgt:

Ik vind dat iedereen in de wereld gelijk is, en dat mannen net zo belangrijk zijn als vrouwen.

Hoop dat je hier iets mee kunt

Pootjes Scarleg

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kadar
Administrator

Kadar


Wolven profiel
Leeftijd: 4 jaar
Geslacht: Reu
Partner: Geen

Mening gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mening gevraagd   Mening gevraagd Emptydo feb 25, 2016 1:01 pm

Ik sta heel neutraal tegenover feminisme. Al vind ik dat sommige mensen het uitvergroten of er een verkeerd beeld van hebben. Feminisme gaat in mijn ogen niet alleen over rechten en vrijheid voor vrouwen, maar voor mannen/vrouwen/wie dan ook!
In mijn ogen hebben veel mensen een verkeerd beeld erbij en zien ze alleen maar vrouwen die weigeren hun benen/oksels te scheren, ruiken naar zweet en protesten voeren. Ik denk dat als we allemaal een beetje aardiger tegen elkaar doen we een stuk verder komen in de wereld. (En vrouwen moeten gelijk salaris worden betaald als mannen want dat gebeurd nog steeds niet.)
Veel meer weet ik er eigenlijk niet over te vertellen :') Ik hoop dat je project goed gaat!!

_________________
"Where we're from, there's no sun.
Our hometown's in the dark."
Mening gevraagd Mm0lsWT
Kadar
Terug naar boven Ga naar beneden
https://serigala.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Mening gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mening gevraagd   Mening gevraagd Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: