Serigala


 

Deel
 

 Let me introduce myself to you (:

Ga naar beneden 
Igor

Igor


Let me introduce myself to you (: Empty
BerichtOnderwerp: Let me introduce myself to you (:   Let me introduce myself to you (: Emptyza feb 20, 2016 12:30 am

Gegroet mede RPG'er,

Sta me toe mezelf te introduceren. Ik ben Rebecca 19 jaartjes jong en RPG al sinds 2008/2009. Ik ben begonnen op een forum dat SEW heette ( speel een wolf ), helaas werd deze opgeheven na een tijd. Toen ben ik gaan zoeken en kwam ik op WolfStory waar ik sinds 11-12-2009 begon met RPG'en. Oud WS'ers weten hoe het forum Wolfstory open en dicht ging waardoor ik een poosje stopte met de RPG om vervolgens op WarriorCats te beginnen op 01-12-2012 (Mijn account's daar zijn Summer | Stallionheart | Otterflight | Zebrakit), dit was tijdens het open en dichtgaan van WolfStory. Echter heb ik altijd mijn liefde voor wolven behouden, ik heb een poosje op Morgandi doorgebracht en daarna nog op een Engels forum dat ook over wolven ging. Ook heb ik op de vorige versie van Serigala ge-RPG'd met mijn toenmalige account Tékorr. Dat account zullen de meeste van jullie wel kennen =)
Inmiddels heb ik weer een herstart gemaakt met RPG'en en met dit account (vernoemd naar onze kat) hoop ik net zoveel plezier te hebben als met mijn oude account.

Genoeg over mijn RPG historie en nu wat over mijzelf. Ik zit in het eindexamenjaar van Ondernemen Dier & Gedrag op het Helicon en heb twee katten ter gezelschap naast ons gezin. De twee katten heten Igor en Morris, Igor is een Neva Masquerade Seal Tabby Point en Morris is een Siberische kat met een Classic Tabby Gold tekening. Hiervoor hadden we ook een Siberische kat Victor een Bicolour die zwart met wit was. Helaas is Victor in 2015 in het voorjaar overleden.
Naast RPG heb ik ook nog een tweetal hobby's, namelijk tekenen en lezen.

Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om ze te stellen! Smile

Groetjes,

Rebecca & Igor

_________________
Let me introduce myself to you (: XcQyOaR
» Efforts and courage are not enough without purpose and direction «
Terug naar boven Ga naar beneden
Cainen

Cainen


Let me introduce myself to you (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce myself to you (:   Let me introduce myself to you (: Emptyma feb 22, 2016 7:13 pm

Hey & Welkom !

Ik ken jou al een tijdje, heb trouwens zelf ook op een RPG site gezeten genaamd SEW O.o
Ik heb eigenlijk niet veel vragen, maar zie je vast wel in de RPG terug :3

X Iana // Alise

_________________

I T ' S    F U N N Y    W H A T    A    S M I L E    C A N    H I D E

Let me introduce myself to you (: Cainen_SIG
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Let me introduce myself to you (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce myself to you (:   Let me introduce myself to you (: Emptyma feb 22, 2016 8:34 pm

Hey Rebecca,

Welk account had jij op WS? kom daar namelijk ook vandaan. Maar misschien wist je dat al

Ik heb verder een vragen. En ik zie je heus nog wel terug in de RPG.
Fijne tijd toe gewenst

groetjes Scarleg/Valerie

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Let me introduce myself to you (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce myself to you (:   Let me introduce myself to you (: Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Did I forget to introduce myself?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: